millió példát hozhatsz a világból, a Defensetől a Wall streetig, nem fogja elhinni. A másik meg az, hogy a személyes tapasztalatom se az ő véleményét mutatja, itthonról sem...
Szerintem nincs frissítési menetrend. ahogy kapnak friss fotókat a műholdas cégektől.
a google earth-ban (earth.google.com - kb. ue. adatbázist használja) meg lehet jeleníteni, hogy az adott fotó mikor készült, sőt a frisebb képek keretét is berajzolja, és az adott kocka infolinkjére kattintva behozza a műholdas cég oldalán az adott terület fotójának kisméretű változatát - a nagyfelbontású sajna fizetős... :-(
Ez jogos, a magas színvonalú vasúti szolgáltatás +megállóhely a city-ben az egyetlen alternatíva az autó otthon hagyására és a Belvárosban taxira, vagy céges autóra cserélése. A vasút ugyanis kényelmes és kikerülheted vele ilyen esetben a tömegközlekedést is!
A négyest be lehet, de ez nem érinti ezt az utat. Ez csak mellékesen hozza be a négyest is. Az Üllőit meg nem bővíteni kellene, hanem még néhány felüljárót építeni rá! Az Orczy térnél és az Ecseri kereszteződésben nem ártana!
Vasútra gondolsz? Ha nagyon magas színvonalú szolgáltatást nyújt, akkor az az egyetlen alternatívája az öltönyösnek arra, hogy az autóját az állomás parkolójában hagyja az elővárosban és a city kellős közepén leszálva vonatról besétáljon, vagy taxizzon a munkahelyére.
Namost ez a hely és vasúti szolgáltatás nem Magyarországon lesz az elkövetkező fél évszázadban.
Például egy szintel az irodista fölött dolgoznak és előfordul, hogy közlekedniük kell a városban. Azonkívül egy úriember, vagy egy úrinő nem szállhat metróra és nem is száll sehol a világon! A tömegközlekedés ugyanis kényelmetlenség, a metrón nem válogathatja meg az ember, hogy kikkel érintkezik, milyen szagokat szív a ruhája magába, stb. Azonkívül akik a szolgáltatásokat üzemeltetik a városban, legyen szó bármilyen szállításról, szervizről, stb. És ezzel meg is van a 49%!
Ne felejtsük el, hogy a taxi nem váltja ki ezt a forgalmat, mivel mindegy, hogy a taxik, vagy a magán és céges autók közlekednek forgalmi szempontból. Azokban a városokban ahol a taxik komoly feladatot látnak el a tömegközlekedésben általában a parkolással vannak súlyos gondok!