Keresés

Részletes keresés

7-es troli Creative Commons License 2019.10.04 0 2 25695
matteo14 Creative Commons License 2019.10.03 0 8 25694

Igen, tudom, hogy a probléma az egész országban általános. Viszont a tényezők nem. Nem mindenhol az elérhető távolságban két jobban fizető ország, lassan fél város méretű és bővülő ipari park vagy egy hatalmas német multi jelenti a konkurenciát. Itt a nyugati végeken azért tényleg minden jelen van, ami csak konkurenciát jelenthet, talán csak a mezőgazdaság nem annyira hangsúlyos, mint sok helyen máshol.  

 

(Amúgy meg a jármű és a fizetés még nem is minden tényező. Amit reflexből tudnék mondani például a közvetlen főnök személye és a cégnél tapasztalható bánásmód, amihez a Blagussnak sikerült egy elég jó embert elszednie az ÉNYKK-tól, mert az alá tartozó járművezetők közül sokan követték. Egyszerűen ennyit jelent egy hiteles felettes egy hiányszakmában, akihez könnyebb lojális lenni, mint egy ilyen állami óriáscéghez.)

Előzmény: norbee601 (25693)
norbee601 Creative Commons License 2019.10.03 0 0 25693

a probléma egyébként országos.... 

Előzmény: matteo14 (25691)
norbee601 Creative Commons License 2019.10.03 0 3 25692

Blagusshoz rengetegen mentek át. 

 

Zsir új MAN, rendes fizetés....

Előzmény: matteo14 (25688)
matteo14 Creative Commons License 2019.10.03 0 1 25691
Amíg benne van a közszolg szerződésben, ilyet nem igazán tehet a Volán. Én inkább azt látnám szívesen, hogy a VB hogyan tervezi megoldani a személyzet utánpótlását, mert erről a nagy egységről nehéz elhini, hogy tud reagálni a helyi problémákra.
Előzmény: norbee601 (25690)
norbee601 Creative Commons License 2019.10.03 0 0 25690
De akkor miert nem tesznek ki papirt a megallokba. hogy a city tovabbi intezkedesig nem kozlekedik. ennyi.
Előzmény: matteo14 (25688)
norbee601 Creative Commons License 2019.10.03 0 0 25689
City minden harmadik jön azaz valószínűleg egy darab kocsi jut rá.
Előzmény: matteo14 (25688)
matteo14 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 25688
Arról van valami pontos szám, hogy kábé mennyi járat marad ki naponta Győr helyiben sofőrhiány miatt? Ha hihetünk a FB-n terjedő híreknek, ezen a héten még nem járt egy délután sem a CITY és most én is több, mint 2 kilométer gyalogláson vagyok túl, mert sofőrhiány miatt kimaradt az utolsó buszom...
Takszi55 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 25687

Nyár eleje óta az AKE volt kinn a 278 helyett.

Előzmény: matteo14 (25685)
Takszi55 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 25686

Műszakizik a másik, még nem jött ki. Kunszigetről hallottam azzal kapcsolatban AAH-874 helyett, aztán majd meglátjuk.

Előzmény: BENczúr utca (25684)
matteo14 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 25685
Őőőőőő, ha Koroncó, akkor nem a CCZ-278-at váltotta?
Előzmény: BENczúr utca (25684)
BENczúr utca Creative Commons License 2019.10.02 0 0 25684

Írták múlt héten, hogy a KRR-180 koroncói lett AKE-903 helyett, a másikról nem olvastam még semmit.

Előzmény: norbee601 (25683)
norbee601 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 25683

A C80-asok átjöttek már? hová fognak kerülni?

Mr.Cross Creative Commons License 2019.10.01 0 1 25682

Hi!  Ma ment a hülyéskedés a munkahelyen: "Na milyen a Volán? Az első munkanap mindig nehéz szokott lenni"

Kíváncsi leszek a szabadjegyre, állítólag visszajön a megyei szabadjegy, ami visszalépés lenne az öt megye után. Pletykálnak olyant is, hogy megszűnik a gki oktatás munkaidőben, helyette oldjuk meg mi, viszont kifizeti a cég. Talán egy hét után okosabbak leszünk

Nyakas-kakas Creative Commons License 2019.10.01 -1 0 25681

Így is tökéletesen lehetett érteni az igaz mondatokat :(

Előzmény: Amphenol (25680)
Amphenol Creative Commons License 2019.10.01 0 0 25680
Bocsánat az érdekes karakterekért .... nem tudom miért kódokat jelenít meg az index .... pedig se telefont , se karakterkészletetbnem cseréltem ...
Amphenol Creative Commons License 2019.10.01 0 4 25679
Pár napja olvastam HVG-n , hogy valaki bérletet szeretett volna venni előre , de mondták neki , hogy nem lehet a szolgáltató váltás miatt .... A Volánbusz ezt cáfolta , ilyen nincs és nem is lehet .. 6 napja volt .... HVG-n visszakereshető ....

Ma délután megszokott rutinommal felszáltam a szokott helyközi buszomra ., a sofőr kedvesen tájékoztatott , hogy nàla bérlet nincs ... csak jegyet tud adni számla nélkül ..... mert szolgàltató ....

Bementem a "vidéki"-be ( Győr ) , hasonló sorsú emberekkel áltam 2 hosszú ( és ideges ) sorba ... ez megint érdekes mert hónap elején 4-5 ablak szokott nyitva lenni ... most 2 volt csak, pedig hónap eleje van ( 14 óra 45 perckor ) .... Ismerős sofőrt meglàtva ( következő járat ) utàna futottam , hogy nàla lehet-e bérletet venni ( a sor reménytelen hosszú volt ) .... nàla lehetett ....

Szóval gratulálok a szervezéshez .... remélem ismét lesz bérletregisztráció , hogy az a kevés utas is eltűnjön ... úgy is csak zavarjàk a forgalmat :-)

Szóval az új főnökasszony 6 èvig uralkodott a MÁV -nàl ... ennek a 6 évnek az egyenlegét a következő mondattal határozták meg most : szép volt , gazdaságilag látszólag jó volt ..
már csak azt kellene megtanulni , hogy nem a járatot kell leközlekedtetni , hanem az utasokat kellene elszállítani .....
norbee601 Creative Commons License 2019.09.30 -1 5 25678

Hát ezért ami az ENYKK volt nem kár...

Előzmény: Spaceliner (25677)
Spaceliner Creative Commons License 2019.09.30 0 1 25677

Elírtad a cikkben a dátumot. "2019. december 30-án 23 óra 59 perckor megszűnik az ország hat darab regionális közlekedési központja". Ennyi idő már sajna nincs :D

Előzmény: KZX003 (25674)
kzx526 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 25676

Csak a dok jellegű kép erejéig volt időm megtekinteni egy fél perc időtartamra se, úgyhogy ezt most nemtudom, hogy CITY tábla van-e a buszon. Az biztos, hogy amik egymásra stócolva egymáson fekszenek a szélvédő mögött (talán látszik a képen), azok soproni táblák, de este már működött a kijelzője.

Előzmény: LTL-924 (25675)
LTL-924 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 25675
Még mindig city felíratú tábla van a vezetőablakban?
Előzmény: kzx526 (25667)
KZX003 Creative Commons License 2019.09.30 -1 1 25674

Megszűnik az ÉNYKK, indul az országos Volánbusz.

Részletek a gyoribuszok.hu-n!

cherry_picker Creative Commons License 2019.09.30 -1 0 25673

Az a baj a "12 SARUDI UTCA"-val, hogy az ott lakókon kívül szerintem senki nem tudja, hogy hol van. Én speciel a létezéséről sem tudtam, amíg meg nem láttam a kijelzőkön. Ráadásul a busz be sem hajt a Sarudi utcába…

Persze nem egyszerű a kérdés, hiszen a megálló a Kőszegi és a Harkai út kereszteződésénél van (a Sarudi pár méterrel odébb van), azok viszont a Harkai elején és végén is metszik egymást, így nem lehetne egyértelmű a "Kőszegi út, Harkai út" elnevezés sem. Régen ez a megálló Harkai útként szerepelt a műanyag táblákon (lásd 25648-as hsz), majd később Kőszegi útként. Ha akkor jó volt, továbbra is jó lehetne. Ugyanez igaz a 7-27-re is: a 7-es tábláira is évtizedeken keresztül Csengery út volt kiírva, pedig messze nem az volt az egyetlen megálló a Csengery utcában. Így ma is tökéletesen megállná a helyét.

Hangsúlyozom: ez a kijelzőre kiírt szöveg lenne. Ennek nem feltétlenül kéne betűről betűre egybeesnie a menetrendben szereplő névvel – az nyugodtan lehet hosszabb és precízebb.

 

Az utasok kb. 90%-a törzsutas, akik csak a szám alapján szállnak fel a buszra. De amúgy is szükségtelen elolvasniuk a kiírt célállomást, mert nemigen van olyan megálló Sopronban, ahol ugyanaz a járat mindkét végállomás felé megállna, tehát esélyük sincs rossz irányba felszállni. A helyi tömegközlekedést használó turisták éves száma meg valahol az elenyésző és a mérhetetlenül kicsi körül mozoghat (VOLT Fesztiválon kívül). Szóval tulajdonképpen alig van jelentősége annak, hogy mi van a kijelzőkre kiírva. Mégis, ha már ekkora kijelzők vannak beszerelve, akkor azok szolgáltassanak érdemi információt a járatról, de ne legyen, nem lehet céljuk a teljeskörű tájékoztatás. Arra ott a térképes online menetrend. Ezért mondom azt, hogy észszerű rövidítéseket használva, a lehető legnagyobb méretben jelenjenek meg rajtuk a végállomások, mert szerintem itt is igaz, hogy a kevesebb több, és nem érdemes elárasztani a megállóba beálló busz kijelzőjére felpillantó utast információval, mert ideje sincs esetleg feldolgozni az olvasottakat. Ezért nem baj, ha a felirat nem teljesen egyértelmű, mert ahogy írtam korábban, a JEREVÁN LTP sem az, mégis évtizedek óta bevált és működik.

Előzmény: kzx526 (25665)
Takszi55 Creative Commons License 2019.09.30 0 4 25672

Holnaptól nincs ÉNYKK, jogutódlással minden megy át a a Volánbuszhoz...dolgozó, jármű, telep, és a helyis közszolgáltatási szerződés is, szóval minden marad a régiben, csak majd idővel mindenre fel lesz nyalva a VB logó.

 

Előzmény: cherry_picker (25670)
Törölt nick Creative Commons License 2019.09.30 -1 1 25671

Nem csak a helyközire vonatkozik én szerintem. Mivel Sopronban nem városi cég csinálja, hanem a központi volán ( 4 évvel ezelőtt Kisalföld Volán, ma még Énykk, holnaptól Volánbusz ) ezért nem lesz 2 külön cég. Én szerintem semmi változás nem lesz, főleg helyin, ott ugyanaz a szar lesz minden. 

Előzmény: cherry_picker (25670)
cherry_picker Creative Commons License 2019.09.30 -2 1 25670

Engem az érdekelne, hogy ha az összevonás csak a helyközire vonatkozik, akkor ezek szerint a soproni helyközis üzletág holnaptól egy másik cég lesz, mint ami a helyi szállítást végzi. Ezután hogyan fognak a már volánbuszos gépek és sofőrök helyi, ÉNYKK-s járatokat csinálni fordaszinten?

Előzmény: Amphenol (25668)
Törölt nick Creative Commons License 2019.09.30 0 0 25669

Egyre rosszabb buszaink vannak. Ez minek kellett ? 

Előzmény: kzx526 (25667)
Amphenol Creative Commons License 2019.09.30 -1 0 25668

Ma olvastam a 168 órában   :     https://168ora.hu/itthon/volan-kozlekedes-menetrend-174892

 

Nem akarom az egész cikket idemásolni  , de pár dolog szemközt vágott :

 

 

 

Október 1-jétől egyetlen állami társaság, a Volánbusz Zrt. látja el az ország egész területén a közúti helyközi személyszállítást. Az egyesülés nem befolyásolja sem a menetrendet, sem a tarifát, a járművek és az autóbuszvezetők ugyanazokon a viszonylatokon fognak közlekedni és ugyanazokon a megállóhelyeken fognak megállni - mondta a közlekedési vállalat elnök-vezérigazgatója a Magyar Nemzetnek.

 

........

 

Megkezdtük a menetrendek összehangolását, először a Volánbusz és a DAKK Zrt. dél-alföldi menetrendjét optimalizáltuk. Ennek eredményeként ugyanahhoz a teljesítményhez most kevesebb autóbusz és autóbusz-vezető szükséges, csökkennek a működési költségek, de az utasokat ugyanúgy kiszolgáljuk, hiszen csak a régiók közti párhuzamos közlekedést számoltuk fel” - mondta.

 

Szerintem mintha némi nemű ellentét volna felfedezhető a két bekezdésben ... pedig az egész cikk sem hosszú ....

 

Más  : Érdekes ez a közlekedés biznisz ...    6 évvel ezelőtt egy 40 éves közgazdászra  bizták a MÁV-ot  ---  Dávid Ilonának hívták  ... tudjuk milyen megbizható szolgáltató , nyugodt munkahely lett belőle 6 év alatt .... mindenki menekül onnan aki tud és van esélye máshol ... ordító munkaerőhiány ..

 

 

Most az új Volán cég főnökasszonya egy 46 éves Dávid Ilona ...  (véletlenül)

 

    hát fiúk  kapaszkodjatok ....

 

 

kzx526 Creative Commons License 2019.09.30 0 2 25667

GSA-483 a Jereván lakótelepen, vele együtt már 5 db E94 szaladgál Sopron utcáin (illetve ha helyközibe küldik őket akkor Pinnyén, Rákoson, Balfon, Harkán :DD)

paca664 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 25666

Akkor két eset lehetséges. Vagy körjáratot láttam nagyon régen, vagy egyszerűen fordítva került ki a tábla. De több is. A győri 14-esen ugye az első kizárt.

Előzmény: Freehill (25663)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!