Keresés

Részletes keresés

Obi wan Creative Commons License 2001.06.27 0 0 87
Bocsesz!
Off-
Nem akartam neked semmi rosszat az öreggel. DE egyet bizton állíthatok, akármilyen "állat" is nagymértékben hozzájárult a fősuli hírnevének öregbítéséshez, persze a jó értelemben.
On-
Várom az infókat.
Előzmény: Mártongúnár (84)
Infomaker Creative Commons License 2001.06.27 0 0 86
"50 nél megáll".. így: 48, 49, 50, Stop. 0.

:))

Előzmény: Mártongúnár (85)
Mártongúnár Creative Commons License 2001.06.26 0 0 85
Volt az imént nagy motorverseny (tanulás helyett): Én nyertem.
Kicsit elszontyolodott a srác, mert 100é vette a robogót, aztán felhivtam egy -két hibára a figyelmét, hogy pl az első teló úgy be van rohadva, hogy meg se mozdul, így nem is rugózik a kerék. JÉÉÉÉÉÉ , mondta, aztán elmondtam, hogy kell rendbehozni. Lesett is a srác nagyon. Most olyan mályernek érzem magam! Na jó, inkább sajnálom, mert ha értene hozzá, nem adott volna ennyit ezé a sz@rér. Amúgy jól megy, de 50-nél megáll, én meg akkor rakom 3-ba... :)
Na, bocsi, ha nagyképű voltam.
Csussz!
Mártongúnár Creative Commons License 2001.06.26 0 0 84
Most miért kellett ide hozni Schnöllert?
MOST VACSIZOM! Azt akarod, hogy lehánnyam a klaviatúrát? Az nem ember, hanem ÁLLAT! A HOBÓT is ő húzta meg. Meg engem is, tavaly. Most persze, már nem hagytam magam, rámosolyogtam a tanulmányi osztályon, az öreglányra, és átírt gyorsan egy másik tankörbe. A legjobb tanárokat kaptam.
Majd infollak, ha megkérdeztem, meg majd ha egyszer lessz időm, és pénzem, összerakom én ezt a gépet úgy, hogy mindenki a csodájára jár majd. Akkor majd lesz róla fotó is. Most aki látja, röhög rajta, mindaddig, míg meg nem indulok vele.
BY!
Előzmény: Obi wan (83)
Obi wan Creative Commons License 2001.06.26 0 0 83
Akkor egy szekérrel a vizsgáidra.
Ha van még további infód, ne fogd vissza magad!
Annó én is a Kandón végeztem, még Schnöller idejében.
Előzmény: Mártongúnár (80)
rakowszky Creative Commons License 2001.06.25 0 0 82
WWW.Whizzerbikes.com!!!!!!
Előzmény: rakowszky (81)
rakowszky Creative Commons License 2001.06.25 0 0 81
Semmi az, hapikáim! Ma egész nap fölalá pöfögtünk az uj HD szerviz udvarán egy távolkeleti WHIZZER hyártmányú motorbiciklivel. Egy 1930-as amerikai biciklivázba van beszerelve a blokkja, egy kis kb 4 literes tankja van. 125-ös 4ütemű, max ford kb 3000, sebesség 20 mérföld. Csak kuplungja van, a primer és a szekunderhajtás is közönséges autóékszíjjal megy, A hangja kb 350-es enduró. HIHETETLEN jármű! Ha nem nyúlsz a gázhoz, alapjáraton 12-154 mérfölddel megy, ha csontig húzod, akkor 20-22. Irdatlan jó! próbáljátok megkeresni neten, hátha van valmi Whizzer.com vagy ilyesmi!
Előzmény: Mártongúnár (80)
Mártongúnár Creative Commons License 2001.06.25 0 0 80
El foglak keseríteni! NEM TUDOM! A táboris hosszú négyes van benne, a lánkerék nem hiszem, hogy cserélve lett. A dugót, gyűrűt, mind a Tábori adta, úgytudom, yamaha, vagy honda. Tényleg meg fogom kérdezni, de most nem akarom felhívni, akitől vettem, mert mindig azt akarja, hogy segítsek be. Neki futárcége van, és a fiának építette a motort, a fia gyorsulgatott vele, Kunmadarason, meg effajta talikon. Persze akkor volt bejáratós, meg légszűrő nélkül, agyoneteve, és bazi nagy előgyujtással húzta neki. Én mikor megvettem, több mint 10L-t kajált, és csak fordulaton dolgozott, de akkor iszonyatosan.
Most a gyújtás hátrább van, mert én normálisan akarok vele közlekedni, szeretem ha nem kezd el rángatni, alacsony fordulaton.
Persze így meg nem pörgi ki a végét szépen, de így is többet pörög, mint egy normál simó. Majd akarok tervezni, vmi jó kis elektronikát neki, de előbb menjek át a vizsgákon. Csáó!
Előzmény: Obi wan (79)
Obi wan Creative Commons License 2001.06.25 0 0 79
Hali!

Ha Táboriék tették bele, akkor ismerem a végáttételt. Inkább az érdekelne, hogy lett-e cserélve esetleg az első vagy a hátsó lánckerék?
Gyári-e a puffantó és mit értesz "könnyített dugó" és "krómgyűrű" alatt, csak nem a Tábori által készített dolgokat?
Érdekelne az általad említett gyorsulási nagydíj is, milyen kategóriában szerezted ezzel a mocival és konkrétan milyen értékű gyorsulást mértek?
Obi

Előzmény: Mártongúnár (74)
GV4500 Creative Commons License 2001.06.24 0 0 78
Ma be lett állítva a gyújtásom és olyan a motor mint régen!!! A holtpont után kezdett nyitni a megszakító. Holnap elmegyek Balatonszemesre és beláthatatlan időn belül kerülök csak gépközelbe addig is jó nyarat mindenkinek! Persze a motor is költözik!
Előzmény: Mártongúnár (77)
Mártongúnár Creative Commons License 2001.06.24 0 0 77
Értem, az nagyon nem jó. Tehát szerintem 4 lehetőség van.
1. Ne barkácsolj, inkább keress egy olyan blokkdarabot, vagy komplett blokkot. Lehet, hogy tudok egyet, most nézi csávó.
2. Nagyon szép dolgokat lehet csináltatni erre szakosodott műhelyben, egyszer egy csepel 125 hengerfejébe öntöttek új gyertyamenetet, és gyönyörö lett. 1500-ér. Ha akarod, megkérdezhetem, hol az a hely.
3. Elmész az SKF-hez, és veszel bele nagyobb csapágyat,aztén meg szépen hozzácsiszolod a lukat. Ez rodább megoldás, de elvileg működik, feltéve, ha tudnak adni olyan csapágyat. Persze akkor már nem árt a másik oldalra is ugyanolyan márkát betenni.
4. A paraszt megoldás: elvered a lukat, majd méretre csiszolod. Na ezt már csak akkor ajánlom, ha a sivatagban robbansz le...

Én a pasztákban pedig nem hiszek.
Na, válassz!
CSáó!

Előzmény: rakowszky (76)
rakowszky Creative Commons License 2001.06.24 0 0 76
Hát a gyujtásoldali főtengelycsapágy lötyög a blokk öntvényben! A gyújtásmágnes 1 milit lötyög!
Előzmény: Mártongúnár (75)
Mártongúnár Creative Commons License 2001.06.24 0 0 75
rakowszky!
Ezt most nem értem. Mi ment széjjel?
Előzmény: rakowszky (73)
Mártongúnár Creative Commons License 2001.06.24 0 0 74
Obi wan!
Ne haragudj, nem tom az áttátelt, mert nem én tettem bele. Majd megkérdezem a kedvedért. Az biztos, hogy nem lehet végre kipörgetni, mert akkor már vagy st. Péternél jársz, vagy nem is bírja erőből. De ezért szeretem, mert így nem kell agyonpörgetni. Azt tudom, hogy 40-nél még épp hogy elbírja a 4. et, de az már szinte alapjárat. 3-asban, meg olyan 70 a vége. A napokban jól is jött az izom, mert egy BMW-s meg akart ölni, de én eliszkoltam...
Előzmény: Obi wan (72)
rakowszky Creative Commons License 2001.06.23 0 0 73
Szasztok, srácok! Nekem egy Schwalbém van s51 blokkal, 70es, 4fokozatú. Imádom minden nap azzal megyek a városban fölalá, a gellérthegy tetején lakom, képzelhetitek a zigénybevételt. Ráadásul a blokkal jól mexivattak (6-7 éve) romokbol állitották össze, külön nekem. A problémám, hogy úgy kiverte a jobb oldali főtengelycsapágy a blokkot, hogy a mexahézagom 0,7-1,7 mm között van. Nem kúl. 3 ízben loctite csapágyragasztóval kezeltem, de sajna pár hónap után megen kuka. Van valami anyag még ezen kívül, vagy gépműhely, esetleg tábori? Jaj, bár ügyesebb lennék, beraknám a képét, meg az elődjét, amiben a blokkom volt, egy igazi, nyújtottvillás matt fekete chopper, hibátlan formával. Alázta a műanyag szarságrobogókat, 100ezerért akarták megvenni kb4 éve!:))) HELP!
Obi wan Creative Commons License 2001.06.23 0 0 72
Ja, és had kérdezzem meg, hogy pontosan milyen áttételek vannak a szimódban? Primer és szekunder áttétételek érdekelnek, de nagyon, valamint a puffantó is!
Előzmény: Mártongúnár (68)
Obi wan Creative Commons License 2001.06.23 0 0 71
Hali!

Ahhoz, hogy az általatok emlitett robogósokat a visszapillantóból nézze az ember nem is szükséges a 90-es szimó, elég oda a 70-es is :-))))
Én is most filózom azon, hogy a jelenlegi szimó rollert eladom, veszek egy S51B-t és megcsináltatom 90 köbösnek. A másik verzió az, hogy veszek egy gyári 50 ccm-es "speed" mocit. Ezeknek is 100 környékén van a vége. Szerintetek melyik a jobb verzió?

Obi

Előzmény: Mártongúnár (70)
Mártongúnár Creative Commons License 2001.06.23 0 0 70
Yeah alázzuk le őket! Akkor már ketten vagyunk.
Előzmény: GV4500 (69)
GV4500 Creative Commons License 2001.06.23 0 0 69
Hát a robogósokat én is vigyorral előzöm akik pörgetik a motort(max 50km/h) és zselés napszemüveges fejjel lazítanak.
Előzmény: Mártongúnár (68)
Mártongúnár Creative Commons License 2001.06.22 0 0 68
Obi wan! Köszi, hogy ide hoztál, végre egy hely, ahol nincs lehurrogás, és jócskán beleszólhatok a témába.
Nos: Nekem 90ccm-is a gépem. Tábori csinálta, de azontúl is még nagyobbítva van a beömlő.
Kromgyűrű, valami csodás, és rövid, és könnyű dugó, hosszú negyedik (imádom) Pannónia karbi.
Mikor meg lett csinálna, állítólag ment 105-tel. Én még nem mertem kipróbálni, de régen, 1999 nyarán mikor meghozam az volt az első, hogy megmutassam apának, de úgy kiugrott alólam, hogy alig bírtam utána rohanni. Kettesben emelte az elejét. Szóval nem volt gyenge. Persze 2 százados illesztés se pite. Nagyon kellett vigyázni, mert hamar túlmelegedett. Már lassan két éve strapálom a gépet, a főtengely is bírja, csak a lendkerék szakadt le egyszer tőböl, még az elején, tehát a tengely új. Fogyasztása borzalmas, 6-8 Liter, de hát "a teljesítményt meg kell fizetni"
A pannonia karbit szarnak tartom, az úszó mindig eltörik,ilyenkor alapjáratban megy 50et, pirosnál, meg fogom vissza, nehogy szétpörögjön. Lessz majd rajta, vmi finom kéttorkos yamaha, vagy más karbi, akkor majd be lehet normálisan lőni, és ha kell a nafta, ott lesz neki a 2. torok. Most hirtelen ennyi, én azt mondom megérte megvennem (egyébként dijjnyertes volt gyorsulásin), mert igaz, hogy sokat fogyaszt, de akkora teljesítménye van, amivel már nagyon könnyű legyorsúlni, a kizselézett majomképű újgazdag robógósokat, hosszú távon pedig nagyon kellemes utitárs. (65-70es utazó, duruzsoló motor)
CSussz!
Előzmény: Obi wan (67)
Obi wan Creative Commons License 2001.06.20 0 0 67
A 90 köbö szimó nagyon jó kis gép, de nem szereti, ha agyonra pörgetik. Táboriék is úgy ajánlják, hogy gyári puffantóval használjuk, mert kis fordulaton is van elég nyomatéka ahhoz, hogy menjen, nagy fordulaton pedig nem bírja sokáig a megerősített főtengely.
P.S. Dél-pest környéke.
Előzmény: GV4500 (66)
GV4500 Creative Commons License 2001.06.19 0 0 66
Hát nem tudom. 12 évesen kezdtem el motorozni vele. Most 16 vagyok és idén nyáron kezdtem igazából foglalkozni a motorral, hogy nem lehet hidegen pörgetni és hasonló "apróságok". 4 évig nyáron a szomszédba is motorral mentem, persze mindig hideg volt. Ugye egy hideg indításnál 80km-nek számít? Mert ez napjában minimum 3-szor megtörtént. Mivel nem volt jogsim küzúton nem sokat mentem, de néha odaszorultam(maximum ha elküldtek boltba, mert ennyit lehetett). Tavaly nyáron mentem 1000km-t erdőben, és ott piszkosul gyilkoltam, meg homokban, de szerintem ezt Te is tudod mennyire nem komálja. Hát ennyi.
Üdv
Amúgy hol laksz?????
Előzmény: Obi wan (65)
Obi wan Creative Commons License 2001.06.19 0 0 65
Had érdeklődjem az iránt, hogy hány kilómétert mentél a 90 ccm-es szimóval az 5 év alatt?
Előzmény: GV4500 (64)
GV4500 Creative Commons License 2001.06.16 0 0 64
Azért annyira tisztában vagyok a dolgokkal, hogy zsír újjat nem kapok. Tegnap jól rácsesztem, mert elfogyott a benzinem és Szentendre egyik felétől a másikig kellet tolnom, éjszaka. Be fog szarni a motor, mert kattog mint a bolond és csak 70-et ment max. Szomorú vagyok, de erős(5km-t toltam).:( :)
Előzmény: Obi wan (63)
Obi wan Creative Commons License 2001.06.15 0 0 63
Nekem átlag 3-3,5 literre jött ki.
Ilyet már csak használtan kapsz, álatalában kis ráfizetéssel becserélik a régi szimó porlasztóra.
obi
Előzmény: GV4500 (62)
GV4500 Creative Commons License 2001.06.14 0 0 62
Kösz. És a P20-as porlasztóval mennyit fogyaszt?
Mit kérnek manapság egy olyanért?
Előzmény: Obi wan (61)
Obi wan Creative Commons License 2001.06.14 0 0 61
Attól függ, mit értessz kompatibilitás alatt, de valszeg nem. Más helyen van a szívató stb. Ezen kívül a torokátmérő 22 mm és nem 16, mint a szimóé, ezért kell hozzáigazítani a beömlő csatornát.
Az 5 gangos váltót nem tudom, hol készítik, talán próbáld meg Táborit, 369 2915.

Obi

Előzmény: GV4500 (60)
GV4500 Creative Commons License 2001.06.13 0 0 60
És a P20-as porlasztó kompatibilis az én Simson porlasztómhoz? Nekem viszont kéne 5.! Hol és mennyiért lehet olyat szerezni?
Előzmény: Obi wan (59)
Obi wan Creative Commons License 2001.06.13 0 0 59
Hali!

A 4 felömlős 70-es henger szvsz önmagában nem sokat ér, mindig hozzá kell igazítani a porlasztót (P20-as mikuni) és természetesen a beömlő nyílást és a beömlő csatornát is a puffantóról nem is beszélve.
Ekkor van esélyed arra, hogy nagyobb fordulatra (és persze értékre) tolódik el a teljesítménymaximum, így pörgősebb lesz a moci.

Előzmény: Infomaker (57)
Obi wan Creative Commons License 2001.06.13 0 0 58
Hali!

A 4 felömlős 70-es henger szvsz önmagában nem sokat ér, mindig hozzá kell igazítani a porlasztót (P20-as mikuni) és természetesen a beömlő nyílást és a beömlő csatornát is a puffantóról nem is beszélve.
Ekkor van esélyed arra, hogy nagyobb fordulatra (és persze értékre) tolódik el a teljesítménymaximum, így pörgősebb elsz a moci.

Előzmény: Infomaker (57)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!