Nem tudom mit őrizgetik azt a HÉV vonalat, az az ötös metróval el fog kerülni onnan!
Anno amikor elgondolkodtam ezen én a vasút helyén, a helyett hoztam volna be az utat és csak feljebb nagyjából ott, ahol most a HÉV átmegy a Helsinki alatt egyesült volna az 5-ös út a Helsinkivel. Elvégre az ötösnek itt egyetlen funkciója van, elvezetni a forgalmat a városon túlra, ezért teljesen fölösleges együtt kezelni egy helyi forgalmat is lebonyolító úttal.
És hogy ez miért csak fél-off? Mert a képen látható épp az automata metró föld alóli előbukkanása, állomása, majd viadukton való továbbhaladása..... Az épületből ki tudtunk menni az állomásra :)))
tényleg lehet ötletelni, elb..szott egy csomópont ez ugyanis :))
A feladat: adott a különszintű átvezetés az elkerülő felé, biztosítani kell azt, hogy a kamionok eltudjanak jutni a hévvel párhuzamos útra az elkerülő és Bp. városközpont felől, valamint a Pepsi ( a déli bejáratok) is megkapja ugyanezeket a kapcsolatokat. Természetesen ezeknek a kapcsolatoknak kamionforgalomra kell méretezve lenni.
Illik továbbá a csomópontnak tudni a Soroksár felőli kapcsolatokat, oda elegendő személyautók számára biztosítani a sugarakat.
Az elkerülőtől északra levő íves részbe a jelenleg láthatónál jobban belemennni nem szabad, a hévbe sem, a Pepsi csatlakozását úgy kell megoldani, hogy utána a belső úthálózaton tovább lehessen menni probléma nélkül. A hév nyomvonalat természetesen megint csak nem szabad bántani.
Ja, és jelzőlámpásan működnie kell, az se árt, ha három fázisban történik mindez :))