Keresés

Részletes keresés

pitz75 Creative Commons License 2020.01.06 0 3 25892
diamond way 2 Creative Commons License 2020.01.05 -13 2 25891

Ha értelnél a tömegközlekedéshez és nem csak egy hobbi fotós lennél akkor tudhatnád, hogy ennyi régi buszt nem lehetséges 3 hónap alatt lecserélni!!

Előzmény: Ikarus 955 (25889)
Nyakas-kakas Creative Commons License 2020.01.05 -3 2 25890

Valamennyi kell, hogy maradjon. Ugye 22 darabbal hülyítenek eddig, de először is legyen belőle valami ugye. Ha viszont mégis megjönnek ezek, és csuklósok, akkor is maradnia kell 7 darabnak, mivel most van 29 IK-280. Meg szerintem előbb a csuklós Rábákat, meg a 417-eseket dobják, nem a 280-okat.

Előzmény: Ikarus 955 (25889)
Ikarus 955 Creative Commons License 2020.01.05 -2 2 25889

Sziasztok!

Győrbe márciusba lesznek még 280 asok helyibe?

Mert szeretnék menni fotózni

kzx526 Creative Commons License 2020.01.05 0 2 25888

Találgatni lehet, miket hova helyeznek át, de erről akkor érdemes beszélni, ha lesznek konkrétumok. Egyébként esélyes, igen, hogy visznek Sopronba is buszokat.

Előzmény: Oxi820 (25887)
Oxi820 Creative Commons License 2020.01.05 -1 0 25887

Hali. 

Amiket Győrben váltanak a Mercedesek , azok a buszok egyenesen Sopronba fognak kerülni ? 

Törölt nick Creative Commons License 2020.01.02 -1 0 25886

Üdv!

Tőletek került el rába?

Azt pletykálják Szolnok kap párat.

LTL-924 Creative Commons License 2020.01.01 0 0 25885

Az IFF-311 lehetett.

Előzmény: Piros Lada kerékanyája (25881)
BuszosBobby Creative Commons License 2019.12.24 0 0 25884

Kössz, hogy szóltál! 😄 Boldog karácsonyt! 

Előzmény: gagambba (25883)
gagambba Creative Commons License 2019.12.23 -3 2 25883

Holnap van karácsony

Előzmény: Törölt nick (25882)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.23 -5 2 25882

Mikor érkeznek a conectok?

Piros Lada kerékanyája Creative Commons License 2019.12.13 0 1 25881

Egy E94 délután a Tesconál állt és tűzoltók dolgoztak rajta, rendszámot sajnos nem láttam....  Viszonylag épen maradt, de gondolom akkor megvan egy jelentkező a Conectok miatt leállók közé....

kzx526 Creative Commons License 2019.12.12 0 1 25880

Reggel sokkal kihasználtabb mint a délutáni műszakváltáskor. Délután inkább a Keleti rendező-Jereván ltp. viszonylatban használják, sokszor már a tűgyárnál vagy a Hőközpont utcánál 10-15-en vannak rajta. Valószínű, hogy megrendelésre közlekedik, mint az 5-5A néhány indulása. 

Előzmény: BuszosBobby (25879)
BuszosBobby Creative Commons License 2019.12.12 -1 0 25879

Sopronban a 17-es járaton délután átlag 3 ember van, nem tudom reggel használtabb-e, de nem hiszem, hogy így sok értelme van. És szerintem a 27-esnek kellene óra.30-kor indulnia a Csengeryből és a 7B-nek (amin szintén elég kevés utas van) óra.00-kor,mert nagy igény inkább a 27-es járatra van. 

trizs77 Creative Commons License 2019.12.12 0 0 25878

Az ilyen járatok valós utasigény alapján indulnak.

 

Valóban fontos valakinek, mert :

 - úgy dolgozik,

 - akkor végez,

 - így kényelmes,

 - stb.

 

Először ír a Volánnak, majd a mininsztériumnak, azután a polgármesternek, végül az országgyűlési képviselőjének.

 

Az illetékesek megunják és elindítják a járatot.

S kiderül, hogy tényleg használja.

Minden nap.

Ő egyedül.

 

Melléje még feltéved a buszra 1-2 diák, pár kocsmából hazafelé tántorgó, stb.

 

De Ő az utas.

Az állandó utas.

 

S ez kevés.

Megszüntetik.

Jogosan.

 

 

Előzmény: Törölt nick (25876)
Takszi55 Creative Commons License 2019.12.12 0 2 25877

Nem gondolnám, hogy bármi ok-okozat lenne a két dolog között. 8 hónapja vezették be azt a járatpárt, időfekvés alapján a délutános dolgozók városközpontba szállítása céljából. Megpróbálták, de ezek szerint nem volt rajta elég utas.

Előzmény: Törölt nick (25876)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.12 -4 0 25876

Megérkezett a Volánbusz, és már meg is kezdték Sopronban a járatritkításokat. De eddig legalább csak 2 darab szűnt meg.

Előzmény: rm40 (25875)
rm40 Creative Commons License 2019.12.11 0 2 25875
KZX003 Creative Commons License 2019.12.09 0 5 25872

Új helyis fotókkal frissült a gyoribuszok.hu!

Amphenol Creative Commons License 2019.12.08 -1 5 25871

 

Ne haragudj , a politikát nem szívesen hozom ide .... de ha már feldobtad : 

 

Győr szívatják ???   vadbarom ellenzékiek  ???

 

Ember, a győri önkormányzat mióta , és milyen vezetés alatt szívatja a  Volánt ??

 

Egy gazdag város , folyamatosan olyan konstrukciókat talál ki amivel a helyi tömegközlekedést ellehetetleníti .

Éves szerződés ajánlatok , km csökkentés .....

 

Ennél sokkal csóróbb települések jelentősen többet fordítanak a tömegközlekedésre ....

 

 

 

 

 

Előzmény: norbee601 (25866)
juxx Creative Commons License 2019.12.08 -1 1 25870
Szerintem ők csak azt írják, hogy ez kevés, és nem azt, hogy rossz. Ezért nem értelek.
Előzmény: norbee601 (25869)
norbee601 Creative Commons License 2019.12.08 -2 1 25869

Napok óta tolják a facebookon a negativ hangvételű posztokat ezzel kapcsolatban, hogy nem segit a győri állományon, semmit sem ér, stb, hogy igy se éri majd el más városokét az alacsonypadlós/légkondis arány...

Előzmény: juxx (25868)
juxx Creative Commons License 2019.12.08 -1 1 25867

A jedlikes tragikus esemény juttatja eszembe, hogy ezt jobb tisztázni:

 

Ha azt mondom, hogy a győri tömegközlekedés nem megfelelő (mondjuk 55%-on teljesít), azzal nem azt mondom, hogy a buszvezető, a forgalmista, a szerelő, a menetrendes, a menedzsment így teljesít. Mindenki a körülményekhez képest tud teljesíteni, azaz körülmény * egyéni teljesítmény = eredmény.

 

Vagyis

- elismerem, hogy a buszvezető csapágyasra dolgozza magát, amikor kevés pénzért rengeteget túlórázik és közben azzal foglalkozik, hogy valahogy forgalomban tartsa a hibáktól hemzsegő buszt,

- elismerem, hogy a szerelő minden kreativitását és erejét felemészti, hogy valahogy elhagyhassák a buszok a kaput, ha egyszer a szükséges alkatrészek nem állnak rendelkezésre, vagy egyszerűen túl sok busz vár szerelésre.

- elismerem a forgalmistát, hogy a menetrendhez szükséges busznál kevesebbel igyekszik a lehető legkevesebb járatot betöltetlenül hagyni, és ha már valamlyiket kell, akkor a legkevésbé fájó járatot,

- elismerem a menetrendest, aki tudja, hogy hol nyom a cipő, de nem tudja érvényesíteni a menetrendben, mert nem léphet át bizonyos kilométerszámot,

- elismerem a menedzsmentet, akik a változás idejében próbálják egyben tartani a rendszert és egyszerre megfelelni az új vezetésnek és a napi problémáknak

- és elismerek mindenkit, akit nem tudok felsorolni, mert nincs rálátásom, de feltételezem, hogy a maximumot adja magából.

 

Szerintem ezek a fenti emberek mind megérdemlik, hogy olyan munkakörülményeik legyenek, hogy elég legyen a 90%-os teljesítmény tőlük (ami tartósan fenntartható), és a rendszeren egy 80-90%-os teljesítmény látszódjon, hogy ne legyenek kitéve az utazóközönség állandó szidalmazásának.

 

Közben az utasok is elvárhatják, hogy ez a 80-90%-os színvonal létrejöjjön egy Győr gazgagsági szintű városban, ellenben az utastól nem várható el, hogy észlelje, hogy hol hibázik a rendszer, és sajnos azt fogja szídni, akihez hozzáfér.

 

Sajnos a politikustól sem várható el, hogy tudja, hogy hol hibázik a rendszer, viszont az elvárható tőle, hogy meghallgassa azokat, akiktől ez elvárható lenne. Persze a városházán csak arra figyelnek, amiről a választók beszélnek, és ezért jó lenne, ha lehetne nyíltan beszélni a problémáról, és nem kellene attól tartani, hogy olyanok, akik 110%-ot teljesítenek egy rendszerben, megsértődnek a rendszerre vonatkozó kritikán.

 

De ez csak az én véleményem.

Oxi820 Creative Commons License 2019.12.08 -1 0 25865

Miért ne lennének normálisak ? Mert Győr pont az a város ahová érdemes lenne elhelyezni...

Előzmény: norbee601 (25853)
juxx Creative Commons License 2019.12.08 0 0 25864

Szerintem a két gondolatod között lehet, hogy van összefüggés.

 

A közszolgáltatói szerződésben le van írva, hogy meddig kell a buszoknak megérkeznie, és amennyiben nem tud megérkezni a jelzett ideig, akkor meddig kell megegyezni arról, hogy mi legyen, hogyan legyen elszámolva.

 

Nekem az az meglátásom, hogy 17 * szóló * 1 év (=34 * szóló * fél év), illetve a 22 * csuklós * fél év között arányosságot vélek felfedezni, és valószínűleg ebben is fognak megegyezni. Amennyiben nem egyeznek meg, akkor meg menni fog a 17 szóló tovább.  

Előzmény: Törölt nick (25863)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.08 0 4 25863
Érdekes lesz az a 22 új, amikor nagyon valószínű, hogy nem lesz semmi a csuklós tenderekből.

_______________________________________________


Amúgy szerintem valamilyen szinten igaza van a VEKE-nek, mert vannak olyan városok, ahol többet fizetnek mint győrben, (ki is fizetik, nem csak támadják a Volánt) pl.: Eger. Oda is mehetett volna, de még tudnék vagy 4 várost sorolni.
Előzmény: sscom (25847)
juxx Creative Commons License 2019.12.07 -2 1 25862

Érdekes...

 

Szerintem Győrben teljesen objektíven, más városokkal összehasonlítva a tömegközlekedés állapota csapnivaló. Abban nem látok semmi kivetni valót, hogy erre felhívja a figyelmet, és adott esetben megpróbálja ráébreszteni az alvó lakosságot illetve a városvezetést, hogy lehetne jobban is.

 

Nem kell őket szeretni... Főleg olyanok nem szokták szeretni, akik:

- boldogabbak, ha elhihetik, hogy minden szép és jó,

- nem tudják, hogy nem minden szép és jó

- vagy érdekükben áll elhitetni mindenkivel, hogy minden szép és jó

 

Aki azt szeretné, hogy jobb legyen Győrben a közlekedés, az nem támadja azokat, akik tenni akarnak érte, hanem

- vagy passzívan segítik,

- vagy aktívan segítik, például konstruktív vitával, amitől akár fejlődhet az elgondolásuk.

Előzmény: KV_utas (25859)
juxx Creative Commons License 2019.12.07 0 2 25861

A 17 klímás buszról van szó.

 

Igen, bele lesz számítva az árba, ez a természet rendje. Fel kellene ébredni, hogy a színvonalas szolgáltatás pénzbe kerül. Győr elég gazdag ahhoz, hogy megengedhesse magának.

Előzmény: htibor (25860)
htibor Creative Commons License 2019.12.07 0 3 25860

"Mikor lesz Győrben megrendelőszervezet, vagy csak megrendlőhivatal, aki legalább a szolgáltatási szerződésbe belefoglalja a légkondi használatát?"

 

Te arra szeretnél egy külön szervezetet/hivatalt létrehozni, hogy az egyetlen egy autóbusz, mely fel van szerelve annak használatát felügyelje?

Nem semmi... :/

Bele lehet mindent írni a közszolg szerződés kiírásba pályáztatáskor...csak az bele lesz a szolgáltatási árba számítva és lehet még jobban nem fog a városvezetésnek tetszeni, amilyen számokat fog kapni érte, ha a mostani színvonallal is nagy bajok vannak. Ha nem születik érvényes pályázat, akkor marad a folytatás ideig óráig a mostani szolgáltatóval, a mostani színvonalon egy következő pályázat kiírásáig.

Előzmény: juxx (25855)
t04cdb Creative Commons License 2019.12.07 0 2 25858

Nem.

Előzmény: buszosbandika (25857)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!