Keresés

Részletes keresés

felucca Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3478
Jaj, olyan rejtélyes vagyok:)))

A Közlepedék kft. előállt egy olyan tervvel, mely szerint a HÉV-et nem kell bevinni a lakótelepre a fenti (lenti) okokból, a kerület (és én:)) meg egyetértett vele.
Előzmény: urál (3477)
urál Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3477

Mi terveződik? Írj már valami konkrétumot!

Előzmény: felucca (3476)
felucca Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3476
Terveződik...terveződik...meg vannak történések, amik felülírják a hetvenes évek "metróterveit", amik még csak egy lakóteleppel számoltak Pesterzsébeten. Most a lakótelepnél kétszer intenzívebb lakóterület készülődik a Duna-parti nihil helyén.
Előzmény: _roadrunner_ (3473)
attus germanicus Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3475
Én ezt másképp tudom. Az én ismereteim szerint pl. azért írták le majdnem nullára a hétéves ciklus vasúti fejlesztéseit, mert minden forrás kell a metróra. És az Unió szolidan utalt rá, hogy egy csak autópályát és metrót tartalmazó programra nem szándékozik rábólintani.
Előzmény: _roadrunner_ (3474)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3474

A 4-es metró, ha támogatva lesz, "csak" a városi, elővárosi "közösségi" közlekedési projektek elöl szívja el a forrásokat, a közúti, vasúti közlekedés forrásait nem érinti, mert azok más keretösszegből gazdálkodnak majd.

 

Az újabb hírek szerint az EU legfeljebb csak a Keletiig támogatja majd a metrót, mert túl nagy falat ez még nekik is és lehet, hogy ezen belül mondjuk a felszíni munkákat és az állomásépítést sem fogják támogatni.

A 85%-os támogatás konkrét aránya is attól függ majd, mennyire jók a projekt pénzügyi mutatói és csak a közlekedési módon belüli fejlesztések átlagtámogatása lesz 85%, tehát lesz olyan, amit 100%-ig támogatnak és lesz olyan, amit még 60%-ig se. A lecsökkentett metróprojekt támogatási aránya az utóbbi szám felé közelít majd inkább, ha elfogadják egyáltalán.

Előzmény: felucca (3471)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3473

Jelen állapot szerint egyre valószínűbb, hogy nem az M5 fog bemenni Pesterzsébetre,

 

Ez honnan?

 

hanem Pesterzsébet jön ki a Dunapartra, az M5 meg marad helyben, de jobb is ez így. A Soroksári és a Duna között épül vagy egymillió m2 szintterület, úgyhogy csak ne menjen el innan az az M5!

 

Bár valóban vannak fejlesztések a Duna-part mentén, épül a Mediterrán lakótelep és tervezik, hogy a sétálóutcát átviszik a Helsinki (Soroksári) úton, HÉV-en, vasúton a Duna felé (hogy etessenek valamivel), de Pesterzsébet nem tud kimenni a Duna partra, mert nem ott van.

Még a HÉV-től, vasúttól (ami a HÉV mellett van, de 10 méterrel lejjebb a gödörben) 100 méterre lakóknak is jobb lenne, ha bevinnék a gyorsvasutat metróként a városközpontba, a régi városközpontnál (Tátra téri vásárcsarnok) és annál kijjebb lakó tömegekről nem is beszélve.

Előzmény: felucca (3472)
felucca Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3472
"...M5 már be fog menni Pesterzsébetre és nem elkerüli azt, mint a HÉV és akkor majd felveszi a szintén tömött 23-as busz forgalmának nagy részét, de hogy mikor lesz ebből valami, azt nem tudom..."

Jelen állapot szerint egyre valószínűbb, hogy nem az M5 fog bemenni Pesterzsébetre, hanem Pesterzsébet jön ki a Dunapartra, az M5 meg marad helyben, de jobb is ez így. A Soroksári és a Duna között épül vagy egymillió m2 szintterület, úgyhogy csak ne menjen el innan az az M5!
Előzmény: _roadrunner_ (3463)
felucca Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3471
Akkor nem fog megépülni, mert abból csak 4-es metró épül:)))
Előzmény: Rooger Preed (3469)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3470
majd a déli szektor bővítésével együtt...
Előzmény: RadiX (3468)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3469
Benne van a KözOP-ban...
Előzmény: RadiX (3468)
RadiX Creative Commons License 2007.03.08 0 0 3468
Azt tudja valaki, hogy az M0 kimaradt szakasza (az 51-es es az M5) kozott mikor/hogyan fog megepulni?
Előzmény: mestska (3449)
urál Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3467

Akkor ezért tűntek el a nullák! :)))

Előzmény: _roadrunner_ (3464)
attus germanicus Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3466
>Kb. 5 éve visszaszámozták egyszámjegyűvé az autópályákkal párhuzamos főutakat.
1997.
Előzmény: _roadrunner_ (3464)
mzdude Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3465
Mittomén, csak próbálkoztam. :))
Előzmény: RadiX (3438)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3464

Be fog épülni a hely, ha sokáig húzzák a soroksári elkerülőt.

 

Amúgy 5-ös főút, nem 50-es megy ott. Kb. 5 éve visszaszámozták egyszámjegyűvé az autópályákkal párhuzamos főutakat. Nincs tehát 100-as, 30-as, 50-es és 70-es főút és a 10-es is csak Dorogig megy, nem a határig.

 

51-es elkerülő meg azért nem lehet a soroksári elkerülő, mert az 5-ösből indul el az 51-es út, akárhova is teszik a nyomvonalat és csak az elkerülő végén az M0-ásnál válik szét a két út.

 

Amúgy tényleg jó lenne tudni, mikor épül meg végre....

Erzsébeten max. alagútban lehet elvezetni más nyomvonalon az 5-ös főutat, hogy a lakott helyeket elkerülje. Nem is lenne olyan nagy hülyeség, mert egy sűrűn lakott de rövid szakaszról van szó a Határ úttól a HÉV-felüljáróig, utána már elfér az út. Addig legfeljebb csak a zajvédő falban lehet reménykedni az 5-ös főútnál, mert az sincs és a kerület másik szélén, az M5-ös ap. mellett sincs...

Előzmény: urál (3455)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3463

Nem tudom, mennyien vannak a 69-es villamoson, de a ráckevei HÉV rendszeresen tele van. Sűrűbben is járhatna, ha lakott területeket is érintene.

 

M5 már be fog menni Pesterzsébetre és nem elkerüli azt, mint a HÉV és akkor majd felveszi a szintén tömött 23-as busz forgalmának nagy részét, de hogy mikor lesz ebből valami, azt nem tudom...

Előzmény: urál (3458)
mestska Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3462

ötös elkerülő hamarabb megépül

 

mármint 51-es, nem? :)

 

Ja bocs én vagyok a hülye, az lentebb ágazik el.

Előzmény: mestska (3459)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3461

Laci! Kösz szépen, hogy továbbítottad az M0-M31-essel kapcsolatos pénzügyi szívásokat az indexes cikkszerzőnek. Hátha segít majd neki feltenni a megfelelő kérdéseket.

Bár ma írtad, de már rég 30 üzeneten kívül van...

urál Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3460

Most, hogy jobban megnéztem az 5-ös útból valamiért 50-es lesz (Ócsai út) és ebből ágazik ki. Szal így is legföljebb 50-es elkerülő!

Előzmény: mestska (3459)
mestska Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3459

ötös elkerülő hamarabb megépül

 

mármint 51-es, nem? :)

Előzmény: urál (3458)
urál Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3458
Kábé annyian utaznak rajta mint a 69-es villamoson szóval nem lenne valami nagy veszteség a hiánya, de ezek szerint az ötös elkerülő hamarabb megépül?
Előzmény: Rooger Preed (3456)
Fricy Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3457
Egy hét múlva megnézem! :D
Előzmény: mestska (3451)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3456
M5? Jó lesz, ha 2015 környékén elkezdik...

Ugye addig nem akarod felszámolni a HÉV-et?
Előzmény: urál (3453)
urál Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3455
Miért, az elkerülő építéséről már tud? :)
Előzmény: mestska (3454)
mestska Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3454

az az ötös metróval el fog kerülni onnan!

 

A baj az, hogy erről ténylegesen senki nem tud semmit pontosan mondani ma még. Mikor, hogyan, stb. Persze ez még változhat menetközben.

Előzmény: urál (3453)
urál Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3453

Nem tudom mit őrizgetik azt a HÉV vonalat, az az ötös metróval el fog kerülni onnan!

 

Anno amikor elgondolkodtam ezen én a vasút helyén, a helyett hoztam volna be az utat és csak feljebb nagyjából ott, ahol most a HÉV átmegy a Helsinki alatt egyesült volna az 5-ös út a Helsinkivel. Elvégre az ötösnek itt egyetlen funkciója van, elvezetni a forgalmat a városon túlra, ezért teljesen fölösleges együtt kezelni egy helyi forgalmat is lebonyolító úttal.

Előzmény: mestska (3450)
BoGar Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3452
Hát ezért van ott az az elbaszott félkörforgalom szerű borzadály?
Előzmény: Fricy (3448)
mestska Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3451

Toulouse fantasztikus hely, mindenkinek ajánlom, lehetőleg a párjával együtt, elég romantikus hangulata van a városnak :)

 

Amúgy itt laktunk  (a körforgalomtól balra levő épületben)

 

És hogy ez miért csak fél-off? Mert a képen látható épp az automata metró föld alóli előbukkanása, állomása, majd viadukton való továbbhaladása..... Az épületből ki tudtunk menni az állomásra :)))

Az ablakomból kihajolva:

 

Előzmény: Fricy (3445)
mestska Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3450

Old meg egyszerűbben!

 

tényleg lehet ötletelni, elb..szott egy csomópont ez ugyanis :))

 

A feladat: adott a különszintű átvezetés az elkerülő felé, biztosítani kell azt, hogy a kamionok eltudjanak jutni a hévvel párhuzamos útra az elkerülő és Bp. városközpont felől, valamint a Pepsi ( a déli bejáratok) is megkapja ugyanezeket a kapcsolatokat. Természetesen ezeknek a kapcsolatoknak kamionforgalomra kell méretezve lenni.

Illik továbbá a csomópontnak tudni a Soroksár felőli kapcsolatokat, oda elegendő személyautók számára biztosítani a sugarakat.

Az elkerülőtől északra levő íves részbe a jelenleg láthatónál jobban belemennni nem szabad, a hévbe sem, a Pepsi csatlakozását úgy kell megoldani, hogy utána a belső úthálózaton tovább lehessen menni probléma nélkül. A hév nyomvonalat természetesen megint csak nem szabad bántani.

 

Ja, és jelzőlámpásan működnie kell, az se árt, ha három fázisban történik mindez :))

Előzmény: urál (3442)
mestska Creative Commons License 2007.03.07 0 0 3449

majd mindjárt kapsz a fejedre ;))

 

mindenkit megnyugtatok egyébként, hogy ez nem a végleges, csak egy munkaközi állapot...

 

A linkelt google map egyébként telitalálat, a rajzon a soroksári elkerülő látható, ki-, és behajtókkal a a Pepsi és az Épfu felé.

Előzmény: felucca (3440)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!