Keresés

Részletes keresés

rakowszky Creative Commons License 2001.10.18 0 0 400
Kedves barátunkkal semmit nem tehetünk, hiszen a törvény a becsületes benzinkútvezetôket védi, nem a senkiházi motoros szarjankókat. Igaz? Hát persze, hogy az.
A faszikám letagad mindent, letörli az aznapi videófelvételt (nem is tudom, ki gondolta, hogy biztos tudta, hol nincs kamera - hülyeség, Szarik rá). Ez a szemét a vezetô, tehát bármikor bemegy és letörli a szalagot, bármelyik beosztottját azonnal kirúgja, ha ellene vall, és gondoljatok bele, hogy hány segget rúgott szét, illetve nyalt fényesre, mire ô lett a kút vezetôje. Ne mondjam, hogy az ô irányításával állítják el a mérôórákat, vizezik fel kellô mértékben a benzint, és ô tolja a jattot az ellenôrzô kollégák zsebébe, hogy a plombát tökéletesnek találják. Minden dolgozó benne van, megkapja a részét, de ha bárki keresztbe akar tenni, akkor életveszélyes fenyegetéssel másnaptól nem kell bejönnie dolgozni. Mit vársz te egy ilyen szemét állattól? Szerintem a panaszkönyv egy ilyen eset után nemhogy nem kerül felsôbb vezetôi elé, hanem egész egyszerűen bejelentik, hogy valaki ELLOPTA... hogy mik vannak???
Vagyis: a sérelmednek semmi helye nincs a szemét korrupt hazug mocsadék benzinkútvezetôvel szemben, mert az gyakorlatilag azt csinál, amit akar. Amit tudnak, az valószínűleg a Te adataid, a panaszkönyvi bejegyzés után, bár ezt nem tudom, mert még sose irtam be panaszkönyvbe.
Egy biztos: ha ezek után mi BÁRMIT csinálnánk, akkor azonnal elôkerülne az a videó, amin TE le vagy filmezve, és nem lennék nyugodt a helyedben.
A fizetés nélkül elmenést pedig nem javasolom egyikôtöknek sem, mert egyszercsak megkérdezi két kopsz állat, hogy emléxel-e még hogy két hete elhajtottál fizetés nélkül egy benzinkúttól, és akkor hiába adnál nekik 1350 forintot...
Előzmény: Mártongúnár (398)
Infomaker Creative Commons License 2001.10.18 0 0 399
Ja. Berontunk 10-en, 10 roncs babettával.
Előzmény: Mártongúnár (398)
Mártongúnár Creative Commons License 2001.10.17 0 0 398
Köszönöm az ötleteket, és az együttérző leveleket. Jól esik, hogy számíthatok rátok. Előszőr én is bosszúra gondoltam, de hát most azzal mit érek. Ismerhettek annyira innen, hogy nem vagyok olyan. Na jó, én is fontolgattam, hogy direkt összehozok egy babettát, amivel berontok az üzletrészbe, és ott is hagyom. :) De én így mégiscsak tiszta maradtam, és hivatalos. Ha lessz még valami, szólok, és akkor viszont megy az egész banda, ok?

Kedves simsonmotor! üdvözöllek a topicban, téged is, meg a többi új tagot is. Tudtommal a star és a schwalbe blokk azonos. Most egy start csinálok épp. 70ccm, könnyített dugó, 1,5mm-es fasza gyűrűk. Kb 1mm le lett szedve a hengerfejből is. Kap még drága, kűlfőldi simeringeket, no meg persze SKF csapágyat, és 17-es lánckereket. Ennyi amit olcsón ki lehet hozni belőle. Valószínű a kuplung meg fog csúszni, mint a bullcién, de majd kitalálok valmit. :) A különbség érezhető. Sokkal izmosabb, és gyorsabb lesz a gép. Kár, hogy nem lehet 5 sebességes. :)


Na, pussz!
_Tomiboy Creative Commons License 2001.10.17 0 0 397
Hello Simsonos gyerekek!
Én a benzinkúthoz szeretnék hozzászólni.
Szóval, én nagyon szívesen összeverem azt a csávót, csak egy szavatokba kerül, utálom nagyon a patkány embereket. Ha bármi van szóljatok!
Nekem is van egy simom amúgy. 94-ben vettem, 90-es gyártány elvileg, a váz az, de a blokk biztos 89 elötti, a műagyag részek 87-esek, a hátsó rugók meg már őskövületek, szóval valami összetákolmány, de a blokkja nagyon baba volt. 60-as volt amikor meg vettem. Bírta 3 évig, akkor még nem nagyon nyúztam, aztán jött bele eg picit nagyobb mert 1 gyűrűvel szedtem szét és egy lehelletnyit fel kellett fúrni. 80 km-et járattam, aztán jött egy srác aki régen simoval versenyzett és megtuningolta picit, a csatornákon alakított meg a dugóból levágtunk és le lett síkolva a hengerfejből egy pici. Ez nagyon jól sikerült, de az volt a baj hogy nem járattam be, bár így is kibírt nagyon jól 1 évet. 1 év után a lendkerék összetört a felfogatásnál és megszorítorra a főtengelyt. Főtengely fel lett újítva, de excenteres aksis gyujtást kapott. Avval ment mint az ökör, de ette a dugót meg a hengert, ezért megint a tirisztorost raktam vissza. A nyárra eléggé kigyengült már a moci, ezért fel lett fúrva 70-esre, mert azon a perselyen többet már nem lehetett fúrni. A felömlők ki lettek vágva amekkorára csak lehet, de nem sikerült jól a dolog. Ha nem lassan megy vele az ember akkor megszorul a dugó nagyon hamar, kb 30 s elégneki. Szóval így állok.
simsonmotor Creative Commons License 2001.10.17 0 0 396
Hellosztok!

Én egy Simson s50n boldog tulajdonosa vagyok, és most újítom fel, de teljesen,blokk+váz+egyebek.Szerintem kívülről rohadt jól néz ki(sárga +fekete színű,a tank hátulról kiemelve, 110-es szálkamintás hátsógumi, el. fordulatszámmérő...stb), a festés nagyon király, fater bevitte a céghez ahol dolgozik és ott a fényezősráccal aki mint én is Jászkarajenőn lakik(ha valaki közel lakik hozzám és a nyáron akar nagyokat mocizni az írjon)lefújatta, persze kurva jó lett(nemhiába OPEL szerviz).Na mindeggy nem ez a lényeg, hanem, hogy tuningokat szeretnék szerezni hozzá(persze ez star és nem is swalbe).
Ha tudtok hozzá akkor létszi írjátok meg nekem.Ha nem tudtok valamit motorikusan akkor is írjatok.
Csá! Előre is kösz!

Előzmény: Mártongúnár (369)
Moci mester Creative Commons License 2001.10.17 0 0 395
Azt szeretnám megkérdezni hogy hogyan kell a karburátor tuningolni?És még azt hogy hogyan kell a benzin-levegő beönlőnyílást kipolírozni,és mivel kell azt???
T.Z. Creative Commons License 2001.10.17 0 0 394
Ekkora szemétséget! Hogy lehet ekkora köcsög valaki?!?! Basszus, lehet, meg kéne várnotok zárás után páran és megmutatni neki, mit neveznek fojtogatásnak!!! Az ilyen rohadt trógereket úgy el kell verni, mint a rongyot! Hogy képzeli az egészet? Legalább a kamera látta a dolgot? Biztos nem, tudta az a patkány, hol kell a műsort csinálni!!! GRRRRRRRRR!!!
Kellett volna szerezni szemtanúkat és kihívni a rendőröket. Könnyen meglehet, nem ez az első atrocitása ennek a majomhajcsárnak!
Remélem, elnyeri méltó büntetését az ürge. Neked meg azt tudom mondani, amit valószínű meg is fogsz tenni : többet ide ne menj, sőt, meséld el lehetőleg mindenkinek, akár itt a fórumon, akár személyesen, hogy mekkora patkányok voltak. Lehet, egy kicsit meg fog csappanni a forgalmuk! Van Budapesten elég benzinkút, tudsz válogatni közöttük, nem?
Erik Bá! Most maximálisan igazat hagyok Neked :)))!

Üdv:
Zoli

Szkátó Creative Commons License 2001.10.17 0 0 393
Legközelebb menj el fizetés nélkül. Nem ér ilyen atrocitás... ;)
Előzmény: Mártongúnár (389)
Infomaker Creative Commons License 2001.10.17 0 0 392
Ha fejlemény van, tesség AZonnal ideírni :D
Előzmény: Mártongúnár (389)
Infomaker Creative Commons License 2001.10.17 0 0 391
Hát igen. Még jó, hogy TÉNYLEG nem mentél be vele a shopba :)))))))))))))))
Előzmény: Mártongúnár (389)
rakowszky Creative Commons License 2001.10.17 0 0 390
Én alapvetôen gonosz és szemét egyed vagyok, sarkított véleményekkel. Rmélem, hogy ez a szemét állat megkapja, amit megérdemel, vagyis kirúgják a k. anyjába. DE!
Én alapvetôen rohadtul pesszimista is vagyok, és ráadásul minden esetben a lehetô legszarabb, legigazságtalanabb eljárásra tippelek, tehát ezesetben arra, hogy ezt a szemét tetvet nem fogják kirúgni az ô munkahelyérôl, hanem csak pl 600 dolgozót a Malévtôl, aminek a mocskos szemét vezetése MILLIÁRD számra lopja el a pénzt, minden létezô vezetônek és az azokat szopó ribancoknak százmilliós háza van Szentendrén, hát nyilvánvalóan a 8 milliárd hiányért a rohadt dolgozók a felelôsek, mer havonta kifosztják szegény Malévet FIZETÉS címszóval. Ki is kell rúgni az ilyeneket! Csak vezetôkre van szükség Magyarországon, mint például az említett benzinkút kedves vezetôje.
Ugye igazam van, fiaim?
Erik Bá
Előzmény: Mártongúnár (389)
Mártongúnár Creative Commons License 2001.10.16 0 0 389
   Képzeljétek mi történt velem! Tegnap tankoltam a kálvin téri OMV kútnál, és a kövekező hihetetlen eset történt velem.

idézem a panaszkönyvet.:

2001 okt 14-én 14:50 perckor tankolás után a motorkerékpáromat a shop bejárata mellett helyeztem el, úgy, hogy a szabad ki, és bejárást ne akadályozza. Amikor befelé indultam volna, fizetni, egy magas úriember, akiről később kiderült, hogy a töltőállomás vezetője, fennhangon a következő képen szólt hozzám: "jó, hogy má nem jössz be az üzletbe a motoroddal!" Én nem értettem azt, hogy miért zavarja a jármű helyzete, de néhány cm-rel arrébb toltam azt. Az üzletbe belépve a pénztáros hölgy is hasonló szavakkal üdvözölt. A boltban tartózkodó vevők sem értették, hogy miért zavar bárkit is, a motorkerékpárom előbbi helyzete. Amíg fizettem, a kútvezető arrébb helyezte a járművet. Erre én higgadtan megkérdeztem a pénztárosnőtől, hogy vajon most ott jobb helyen áll-e a motorom. Erre a pénztárosnő ismét elfogadhatatlan stílusban felelt, a közben az üzletbe visszatért üzletvezető pedig hasonló hangnemben az üzlet elhagyására szólított fel. Kiérve az üzletből, mivel számomra még mindig nem volt világos az, hogy miért beszélnek velem ennyire lekezelően, megkérdeztem erről a kútvezetőt, aki erre a "takarodj innen most már" (vagy hasonló) mondattal felelt. Mivel felszólításának nem tettem eleget, hiszen itt vásárolok már több éve, a kútvezető odaállt a motorom mellé és azt mondta, hogy 3-ig számol, és ha nem tűnök el addigra, nagyon nagy baj lesz, és soha többé nem akar itt látni. Én higgadtan végigvártam a számolást, mire ő a motorkerékpáromat eltolta a kút kijáratának közelébe, ahol azt, az oldalára fektette. ezáltal a motorkerékpárból elkezdett folyni az üzemanyag a kőre. Én ezt a tettét számon kértem rajta, hiszen nekem kárt okozott ezzel. Megkérdeztem tőle, hogy ezt nekem most ki fogja-e fizetni. Erre ő egy hirtelen mozdulattal, az egyik kezével nyakszirten ragadott és megrázott, és fojtogatni kezdett. Én egy erőteljes mozdulattal lerántottam a magamról a kezét, és azonnal a panaszkönyv átadását követeltem. Ő közölte velem, hogy nem adja oda, és egy "kis nyikhajnak", illetve senkinek nevezett, majd ismét trágár szavakkal távozásra szólított fel, és ezek után visszaindult az üzlet irányába. Kérem a panaszom kivizsgálását, a hasonló atrocitások elkerülése érdekében.


   Király volt ma elkisért az edzőm, meg a kétszer akkora fia, és beálltak mögém. Illedelmesen köszöntünk, én pedig megszólítottam a kis "nyikhajt", és illedelmesen elkértem tőle a panaszkönyvet. Láttam rajta, hogy mikor felismert, el akart kűldeni a francba, de szerencséjére észrevette, mi van mögöttem, erre ideges lett, de szó nélkűl odadta a könyvet, asztán gyorsan elhúzott az irodába. Szegény, rossz napja lehetett, na de nem én fojtogattam az ügyfelet, sajnálom. :)
GV4500 Creative Commons License 2001.10.16 0 0 388
Tudja valaki, hogy kalapácsos gyújtásnál mennyi a fordulati limit??
Miki Bá
T.Z. Creative Commons License 2001.10.16 0 0 387
Csatlakozom a szokás szerint velem egy oldalon álló Marcihoz :)). Csak nehogy itt a sok átalakítás emlegetése miatt megint ránk jöjjön a rontás :))).

Üdv:
Zoli

Előzmény: Mártongúnár (386)
Mártongúnár Creative Commons License 2001.10.16 0 0 386
Bocsi T.Z.! Nem is köszöntem meg, hogy biztattál bennünket!:
Köszike!

És Erik Bá, nehogy megsértődj, nem akartunk megbántani! Ha sikerűlt, hát elnézésedet kérném!



pussz: Marcika

Előzmény: T.Z. (385)
T.Z. Creative Commons License 2001.10.16 0 0 385
Mi van, Marci, süllyedünk?
Egyébként én sem sértődtem meg, Erik bá. Ha figyelmesen olvastál, Neked is igazat hagytam, viszont kitértem az igazi gányolás fogalmára is, amire vélhetően Te gondoltál.

Üdv:
Zoli

Előzmény: Mártongúnár (384)
Mártongúnár Creative Commons License 2001.10.14 0 0 384
Már kész is vagyok a tervezéssel.
Nem volt egyszerű, még mindig vannak sarkalatos kérdések, de ez már nem okozhat gondot. :) Hamarosan le lesz esztergáltatva, és akkor PRÓBA!
Marcika Bá
GV4500 Creative Commons License 2001.10.14 0 0 383
Nem sértődtem meg, csak más véleményen vagyok.

Miki Bá

Előzmény: rakowszky (381)
Ronin_ Creative Commons License 2001.10.14 0 0 382
Én még nem:-)
Előzmény: rakowszky (381)
rakowszky Creative Commons License 2001.10.14 0 0 381
Na, ahogy nézem mindenki kurvára besértôdött, úgyhogy meg van értve...
Előzmény: T.Z. (380)
T.Z. Creative Commons License 2001.10.12 0 0 380
Ezt az ötsebességes Simsont egészen biztosan meg lehet csinálni, mert van egy sima esztergányos :)) ismerősöm, akinek annyi köze volt a felsőoktatási intézményekhez, mint nekem a Gobbi Hildához - mégis összehozta nagyon szuperül a motort. Többet is működött, mint 17 km, mert egyszer elment vele Pécsről Szegedre is, sőt, még vissza is ért vele minden gond nélkül. Azért ment szét teljesen a motorja, mert rendszeresen kölcsönadta egy totál alkoholista haverjának, aki kétszer nagyon besütötte. De a váltónak / kapcsolófokozatnak akkor sem volt semmi baja! Így azt tudom mondani, ha valaki elkezdi kalapáccsal és vésővel beállítani a lámpamagasságot, az tényleg gányolás. Viszont ha valaki ténylegesen megtervezi, olyan módon, ahogy ezt a gyárban a tapasztalt mérnökök tették és utána a lehető legpontosabban kivitelezi, nem lehet belőle gond. Az ilyen alkatrészekkel laikusoknál mindig anyagproblémák szoktak lenni - ha pedig gépműhely van a hátad mögött, nincs tévedés.
Jól mondtam, Marci bátyó?

Üdv:
Zoli Bá

Előzmény: Mártongúnár (379)
Mártongúnár Creative Commons License 2001.10.12 0 0 379
   Igen kedves Erik Bá! Köszönöm a bíztató szavakat. Lehet, hogy te már nem akarsz megbarkácsolni semmit, de én sajnos úgy látszik, még túl gyerek vagyok ahhoz, hogy neked adjak igazat. Nekem az a véleményem, hogy ha valamit az ember pontosan megtervez, kiszámól, akkor ha abban nincs hiba, a gép is jól fog működni. Tudom, hogy ha kicsit ide fúrok, odagányolok valamit, akkor abból nem lesz semmi jó. Végülis elvileg valaha mérnök lesz belőlem, akkor meg miért baj az, ha megpróbálok megbírkózni egy érdekes feladattal? A képen a készülő 5 sebeséges lukas tengely látható. Tervezőprogrammal dolgozok, és nem kalapáccsal. Én hiszek abban, hogy meg lehet valósítani, és ha sikerűl, szerintem sokan kiváncsiak lesznek rá, és nem hiszem, hogy bárkinek is az jut majd az eszébe, hogy mekkora egy nagy gányolást végtünk, hanem az, hogy "lécccccci, add ide egy körre!" :)

Marci Bá
Előzmény: rakowszky (377)
GV4500 Creative Commons License 2001.10.12 0 0 378
Kedves Erik bá!
Ez a dolog nekünk semmibe se kerül, mert a Marci szerzett egy mágnást, aki fizeti a fejlesztést. Mi szívesen eltökölünk a dologgal és mi nem fogunk a buherálás miatt motort tolni. Nem kell ilyen pesszimistán hozzáálni. Ha a Tábotinak sikerült nekünk miért ne?

Miki Bá

Előzmény: rakowszky (377)
rakowszky Creative Commons License 2001.10.11 0 0 377
Ezek a gányolások azért nagyon praktikusak, mert óriási szakirodalma van, mindannyian nagyon tapasztaltak vagytok benne, seccperc készvan, és mindössze csak össze kell rakni az egészet, feltölteni olajjal, és máris kiderül, hogy működik-e az egész. Namost ez elsôre nemigen szokott sikerülni, ekkor szét kell szedni ujra. Másodikra sem nagyon, harmadszor te magad rontasz el valamit, és ez így megy az örökkévalóságig. Aztán ha netán összejön, és mész tizenhét kilómétert anélkül hogy haza kellene toljad a bicajt, akkor kezdhetsz aggódni, hogy hol és mikor fog beszarni. Szóval szerintem a hengertérfogat növelése megoldható házilag, de gyári váltóalkatrészek ÁTBARKÁCSOLÁSA nem szerencsés. Ne mondjátok azt hogy barom ez az erik, mer én majd megmutatom, higyjétek el, hogy sokszáz, vagy akár ezer buherálással töltött óra után mondom ezt.
Erikbá aki mindent szétbarmoltmár az életben ami lehetett és mindent átalakított, és aztán elôbb-utóbb dobhatta ki a francba.
Előzmény: Mártongúnár (376)
Mártongúnár Creative Commons License 2001.10.10 0 0 376
Persze, én ezt neveztem forgó bizbasznak, most legalább tudom a nevit, kösz. Na most azt úgy kellene átszabni az 5ganghoz, hogy új adidas jel kell rá, meg nem 3 pöcök kell bele, hanem azonos távolságon 4. És valószínű akkor a kampós lap kappóiból is le kell szedni kicsit.
Előzmény: Szkátó (374)
GV4500 Creative Commons License 2001.10.10 0 0 375
Nekem akkor kattogott amikor túl feszesre húztam meg a láncot.
Előzmény: SaGa (372)
Szkátó Creative Commons License 2001.10.10 0 0 374
Ja! És ha szükséges, váltó beállítása egy végén laposra kalapált bicóküllővel...
Szkátó Creative Commons License 2001.10.10 0 0 373
Ha 3 sebességes gépből 4 sebességest akarsz csinálni, akkor szükséged van egy un. váltódobra is. (legalábbis én így kértem annó). Ez egy kb 10cm hosszú hengeres valami, a végén egy régi adidas jelhez hasonlító fémlappal. A 4 sebességes tetején 5 v. 6 bemélyedés van (két széső nagyobb, ha emlékeim nem csalnak, és a kuplungszerkezet mögött látható). Ez akasztja meg a léptetővillát.
Az fontos, hogy ez precíz, pontos legyen. Nekem először kisipari volt benne (1994). Mikor 4-be raktam kb 2mp-ig rá kellett tartanom, hogy bevegye a fokozatot. Miután sikerült egy gyárit vennem, ilyen gondom nem volt.

Szkátó egy exSimsonos

SaGa Creative Commons License 2001.10.10 0 0 372
"hajtáslánc"...

Tegnap elkezdett kattogni valami a gépemen, Ha szép lassan kézzel forgatom át a hátsó kereket, néha kattan egyet, és látszik, hogy az a gumialagút, amiben fut a lánc olyankor ugrik egyet. A patentszem egyben van, megnéztem. A két kerék is látszólag egy síkban fut. Ugyan nem látszik nyúlás a láncon, de gyanakszom, valami ilyesmi lehet. Esetleg nem egyenletesen nyúlott meg. Mennyit kéne bírnia egy Simo láncnak km-ben, ha robogón van, vagyis terepezés nem játszik, de 70 ccm-s így kicsit erősebb, mint a gyári?

SaGa

Előzmény: Ronin_ (367)
rakowszky Creative Commons License 2001.10.10 0 0 371
Jaja, olyan lett a gép, hogy ha azt lehetne kérni, hogy akkor most ilyen maradjon örökre, az jó lenne!
Ma összefutottam azal a futársráccal, aki tavaly valamikor megvette a Turnout kipuffogóvégemet, vagy 3ezerért. Azóta persze csináltam egy sokkal jobbat. Ô pedig -ez agyrém, ilyet még soha senki nem látott- Turnup, azaz fölfele forduló végnek rakta fel. Esik bele az esô a kipufogójába. Esziszt Ungláublihh!
Ennél csak a Turnin azaz a hátró gumi oldalára pufogó csô lenne kafább...
Előzmény: T.Z. (370)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!