Keresés

Részletes keresés

Pissta16 Creative Commons License 2019.11.14 -1 2 25756

Sziasztok! 

Ma délután ki fényképezett Győrbe? 

AFF-671 ről szeretnék képet kérni tőle :) 

ikarus255 Creative Commons License 2019.11.14 0 0 25755
Előzmény: schlumberger (25752)
FHÉV Creative Commons License 2019.11.14 0 1 25754

Keszthelyre (és Bük-fürdőre járt)

Előzmény: RAN 19-77 (25753)
RAN 19-77 Creative Commons License 2019.11.14 0 1 25753

KLF-351 is Salgótarjánba került.

AZ még a nagy VB előtt Nagykanizsára költözött?

Előzmény: Volan-te (25749)
schlumberger Creative Commons License 2019.11.11 -1 0 25752
Előzmény: 4MOTION: (25751)
4MOTION: Creative Commons License 2019.11.10 0 0 25751

Sajnos kevés a  sofőr és így járatokat kell összevonni. Ugyanúgy mint Szombathelyen is  a 2 rész járatokat szűntettik meg sorba.

Előzmény: ikarus255 (25728)
Volan-te Creative Commons License 2019.11.10 0 0 25750

*soproniak

Előzmény: Volan-te (25749)
Volan-te Creative Commons License 2019.11.10 0 1 25749

Jogos, sopromiak voltak.

KLF-351 is Salgótarjánba került.

Előzmény: BENczúr utca (25743)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.09 -1 0 25748
Jó az nincs, de a januári közgyűlési határozatban benne van.
Előzmény: Törölt nick (25747)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.09 -2 0 25747

Jelenleg még polgármestere "sincs" Győrnek

Előzmény: Törölt nick (25746)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.09 -3 1 25746
Üdv!

Győrbe a 22 új csuklós busz a most érkezőek közül lesz?
Mr.Cross Creative Commons License 2019.11.08 0 0 25745

Helló!  Hogyan lesznek a szabadjegyek? Igaz, hogy visszajön a megyei szabadjegy?

juxx Creative Commons License 2019.11.08 0 2 25744
Körcsere is elképzelhető. Ha igazságos akarsz lenni, de hatékony is, akkor úgy cserélsz országosan, hogy a jók és a kakák aránya ne változzon helyben, a típusok száma csökkenjen. Ha testvériesen akarod, akkor megyénként lesz országos arányú jó/kaka. Ez növekvő kaka arány esetén utasvesztést jelenthet. Ennél valamivel jobb lehet a felzárkóztatás az igazságos módszer mellett.
Előzmény: Törölt nick (25740)
BENczúr utca Creative Commons License 2019.11.08 0 0 25743

Győrbe semmi, mivel ezek sem győriek voltak.

Előzmény: Törölt nick (25742)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.08 -4 0 25742
És győrbe a 2 260 helyett helyibe mik kerulnek?
Előzmény: Törölt nick (25737)
norbee601 Creative Commons License 2019.11.07 -1 2 25741

A KK-sitasnal ugyanez volt, szo szerint kifosztottak győrt..

 

Előzmény: Törölt nick (25740)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.07 -3 2 25740

És azt megmondaná valaki, hogy ezeknek az értelmetlen áthelyezgetésnek mi értelme van ? Most amilyen típusok eddig nálunk nagy számban voltak ( Credo ) elviszik oda a Kmkk vidékére, annak szerintem semmi értelme. Én bevallom, f*ngom nincs, hogy ott arrafele milyen buszok közlekednek, de az tuti, hogy amit itt az Énykk elkezdett vinni, azt kellene továbbfolytatni, mert úgy van értelme. Minél jobban szétforgácsolódik az állomány, annál rosszabb. A másik , ami meg hülyeség ebben én szerintem, ha most mondjuk Salgótarjánba elmegy 2 szar 260-as, de mindegy igazából, hogy hová, akkor onnan meg feljön ide ottani 2 szar ? Mert azért azt nem hinném, hogy ilyen igazságtalan rendszer lenne, hogy most csak úgy a jókat innen lenyúljuk, oda meg átrakjuk a szart. 

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.07 -1 1 25739

Köszi az infót. Hát akkor a Hatvaniak most sz*ptak eggyel. Ez az én véleményem. Gyöngyösiek jól jártak.

Előzmény: gabesz919_II (25738)
gabesz919_II Creative Commons License 2019.11.07 0 3 25738

A 090 már Hatvanban van.

Előzmény: Törölt nick (25737)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.07 -1 2 25737

DUD-649 és HSW-672 (Ikarus 260) Salgótarján térségébe kerülhet, sofőröktől hallottam, az MHK-090 (Credo IC12) az Gyöngyösre vagy Hatvanba menne, még nem dőlt el. FKU-448 Szolnok térsége, FKU-449 is Salgótarján tudtommal. Ezek meg MAN-ok

 

Az ottaniak közül én egyenlőre csak az RLT-904-et láttam a mi térségünkben, ( Zalaegerszegtől nem messze ) pontos helyet nem tudok.

Előzmény: Oxi820 (25729)
Amphenol Creative Commons License 2019.11.05 -1 1 25736

OFF
Kár idehozni a politikát . Az uszodaügyben igazságod is lehetne , de azért olvass utána , hogy hogyan hírdették meg , hogyan nyerték , meg hogy " véletlenül " hogyan felejtették ki az amúgy versenycélokra kötelező plusz medencét ....
Amit aztán "plussz" megépítettek ...
Szóval hogy ki mit foszt ki ......azt már tudjuk.
ON

Én speciel azzal is elégedett lennék , ha valaki szakembert talàlna Volánbusz , aki ezeknek a szar Credo buszok üléseit megtudnà javítani , mert már a Kisalföld volán óta nem bírnak vele ..
Most is itt ülök az FLR -en ... belül , mert az ablak melletti ülés támlája megadta magát a szokàsos módon ... làtszólag jó ... aztán dőlsz a mögötted ülőre ..
Én meg bunkónak látszom , mert 2 ülést foglalok el ...
Pedig más okok miatt vagyok inkább bunkó ....

Mondjuk érdekelne , hogy aki annak idején megvette , milyen fantáziát látott benne ... helyközinek a dönthető üléstámla nem csak felesleges , de konfliktus forrás is az utasok közt .... Amúgy pl . az àlló utasoknak nincs kapaszkodója , alacsony növésű ember nem tud az ajtónál jelezni ... és még sorolhatnám ....
Előzmény: norbee601 (25735)
norbee601 Creative Commons License 2019.11.04 -4 2 25735

Győrben elég nagy marhaság a stadionozásra fogni. 

 

Az ETO-stadiont ugye még az előző brancs épitette.

 

Azóta az ETO focicsapat nagyjából meg is semmisült, az nulla ami most van.... 

 

Az Audi Arénára szükség volt (és szép bevételt is termel, a városnak is)

 

Az új uszodára szükség volt, elég szégyen hogy nem volt ebben a városban egy normális uszoda (a sátrast meg a Magyar Vilmost inkább hagyjuk). A köz haszon mellett ráadásul elég komoly úszóklubunk van... 

 

 

 

(nagyon zárójelben, ha Győrre is rátenné a kezét Gyurcsány (mert az következne, ez a szivárványhajú néni egy senki, csak báb lenne) abból sok jó nem sülne ki, leginkább csak kirabolná....

Előzmény: juxx (25733)
juxx Creative Commons License 2019.11.02 0 1 25734
A kis busz darabszámra pont annty sofőrt igényel, mint egy csuklós busz. A belső szakaszokon lehet, hogy néha kevés, főleg reggel. Ha viszont a reggel miatt külön kell kisbusz helyett másik busz, akkor a kettő együtt már drágább. Ha van pénz, lehet neki csúcsban feladatot találni, ahol jelenleg semmilyen busz nincs, de egy kisbusz megtelne. De ez ma még luxus sajnos, pedig nem kellene annak lennie.
Előzmény: schlumberger (25732)
juxx Creative Commons License 2019.11.02 0 0 25733
Nem azt mondtam, ne legyen stadion. Nekem elég, ha arányosság van busz és stadion között. És lehetőleg nem fordított.
Előzmény: schlumberger (25732)
schlumberger Creative Commons License 2019.11.02 -5 2 25732

A stadionokra nagy szükség van (panem et circenses) a primtívebb választó tömeg megnyerése érdekében (bár épp az előbb olvastam, hogy nem sokra mentek vele), mi viszont közlekedni szeretnénk normálisan, ha lehet.

 Kimaradt járat késtem már le vonatot. Kismegyerről ritka madár a busz. Viszont sokszor csak néhány utas van a buszon, megfontolandó lenne minibusz...

Előzmény: juxx (25731)
juxx Creative Commons License 2019.11.02 0 0 25731

Ez nagyon jól hangzik elsőre. Másodikra pár aspaktus:

- A menetrendet az önkormányzat rendeli meg, még ha a volán többnyire nagyon helyesen javaslatot is tesz (hiszen az önkormányzatnál nem értenek hozzá).

- Az a menetrend, amelyik a jelenlegi buszvezetőingadozás (és annak legrosszabb napjai) mellett is garantáltan kivitelezhető, valószínűleg elég siralmasan nézne ki. Így most amennyire rossz a helyzet, annyira maradnak ki járatok, úgy meg garantáltan nem jönne bizonyos számú járat "szebb napokon" sem.

 

Vagyis ez csak a kaka elkenése lenne. Ami érdemi eredményt hozhatna, az az, ha az önkormányzat belátja, hogy

- jelenleg a volánbusz helyi közlekedése alulfinanszírozott, melyből sem buszra, sem sofőrre nem telik.

- egy nyugatmagyarországi gazdag város számára ez, ami Győrben van, nagyobb szégyen, mintha egy darab stadionja sem lenne

 

 

 

 

 

 

Előzmény: norbee601 (25730)
norbee601 Creative Commons License 2019.11.01 -2 1 25730
Nem lehetne kidolgozni egy jelen helyzetben is tartható szükség helyimenetrendet kidolgozni Győrben? Hogy legalább ne ad hoc legyen, épp melyik járat nem közlekedik?

Előzmény: schlumberger (25719)
Oxi820 Creative Commons License 2019.10.31 0 0 25729

Üdv. Sopron térségéből kivonták vagy elvitték a 260-asokat ? 2 hete nem láttam már egyet se. A KGC-009-et látom furikázni csak.

ikarus255 Creative Commons License 2019.10.31 0 0 25728

Nov 1-től sajnos járatmegszünetések lesznek:

 

https://www.volanbusz.hu/hu/hirek/hirek/hir/34554

 

VOLÁNBUSZ.HU / HÍREK / HÍREK / HÍRMenetrendi változások Győr térségében november 1-jétől

2019. október 28.

 

2019. november 1-jétől (péntektől) az alábbi menetrendi változások lépnek életbe Győr térségében.

7025 Győr–Győrság–Tápszentmiklós autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 6:32-kor Pázmándfaluból Győrbe közlekedő járat megszűnik.
    Az eljutás tanítási napokon 6:34-kor Pázmándfalu, Templomtól Győrbe közlekedő járattal biztosított.

7041 Győr–Felpéc–Kajárpéc autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 6:34-kor Kajárpécről Győrbe közlekedő járat megszűnik.
    Az eljutás munkanapokon 6:29-kor Kajárpéc, Kultúrháztól Győrbe közlekedő járattal biztosított.
  • A munkanapokon 6:30-kor Kajárpéc, Autóbusz-fordulótól Győrbe közlekedő autóbusz 5 perccel korábban, 6:25-kor indul.
  • A munkanapokon 6:40-kor Felpéc, Óvodától Győrbe közlekedő autóbusz 5 perccel korábban, 6:35-kor indul.
  • A munkanapokon 5:40-kor Győr, Autóbusz-állomástól Kajárpécre közlekedő járat egyes megállóhelyeket a korábbiaktól eltérő időpontokban érint, és a végállomásra 3 perccel korábban (6:23-kor) érkezik meg.

7050 Győr–Tét–Szany–Vág autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 5:40-kor Győrből Mórichidára induló járat rövidített útvonalon, csak Tét, Garázs megállótól jár. (Indulási időpont: 6:08.)
  • A tanítási napokon 6:18-kor Győrszemeréről Győrbe közlekedő járat megszűnik.
    Az eljutás munkanapokon 6:34-kor Győrszemere, Központtól Győrbe közlekedő járattal biztosított.

7055 Győr–Ikrény–Rábapatona autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 6:20-kor Győrből Rábapatonára, valamint 6:43-kor Rábapatonáról Győrbe közlekedő járatok megszűnnek.
    Az eljutás tanítási napokon 6:35-kor Győr, Autóbusz-állomástól Rábapatonára, valamint a munkanapokon és szabadnapokon 6:43-kor Rábapatonáról Győrbe közlekedő járatokkal biztosított.

7080 Győr–Enese–Tárnokréti–Bősárkány–Csorna autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 5:50-kor Győrből Győrsövényházra, valamint 6:35-kor Győrsövényháztól Győrbe közlekedő járatok megszűnnek.
    Az eljutás tanítási napokon 6:05-kor Győr, Autóbusz-állomástól Csornára, valamint a munkanapokon 6:31-kor Győrsövényház, Autóbusz-váróteremtől Győrbe közlekedő járatokkal biztosított.
  • A munkanapokon 6:20-kor Tárnokréti, Orvosi rendelőtől Győrbe közlekedő autóbusz 10 perccel korábban, 6:10-kor indul.

7084 Győr–Lébény–Bősárkány–Csorna autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 6:20-kor Bősárkány, Autóbusz-fordulótól Győrbe közlekedő járat 10 perccel korábban, 6:10-kor indul.
  • A tanszüneti munkanapokon 6:20-kor Bősárkány, Autóbusz-fordulótól Győrbe közlekedő járat 10 perccel korábban, 6:10-kor indul.

7090 Győr–Ásványráró–Darnózseli–Mosonmagyaróvár autóbuszvonalon:

  • A tanítási napokon 6:45-kor Dunaszegről Győrbe közlekedő járat megszűnik.
    Az eljutás tanítási napokon 6:47-kor Dunaszeg, Felsőtől Győrbe közlekedő járattal biztosított.
juxx Creative Commons License 2019.10.30 0 0 25727

Ja bocs, nincs külön áthelyezés kategória, és mindhárom "selejtezett, leállított". Elsőre azt hittem, kiégett :)

Előzmény: juxx (25726)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!