Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Körcsere is elképzelhető. Ha igazságos akarsz lenni, de hatékony is, akkor úgy cserélsz országosan, hogy a jók és a kakák aránya ne változzon helyben, a típusok száma csökkenjen. Ha testvériesen akarod, akkor megyénként lesz országos arányú jó/kaka. Ez növekvő kaka arány esetén utasvesztést jelenthet. Ennél valamivel jobb lehet a felzárkóztatás az igazságos módszer mellett.
És azt megmondaná valaki, hogy ezeknek az értelmetlen áthelyezgetésnek mi értelme van ? Most amilyen típusok eddig nálunk nagy számban voltak ( Credo ) elviszik oda a Kmkk vidékére, annak szerintem semmi értelme. Én bevallom, f*ngom nincs, hogy ott arrafele milyen buszok közlekednek, de az tuti, hogy amit itt az Énykk elkezdett vinni, azt kellene továbbfolytatni, mert úgy van értelme. Minél jobban szétforgácsolódik az állomány, annál rosszabb. A másik , ami meg hülyeség ebben én szerintem, ha most mondjuk Salgótarjánba elmegy 2 szar 260-as, de mindegy igazából, hogy hová, akkor onnan meg feljön ide ottani 2 szar ? Mert azért azt nem hinném, hogy ilyen igazságtalan rendszer lenne, hogy most csak úgy a jókat innen lenyúljuk, oda meg átrakjuk a szart.
DUD-649 és HSW-672 (Ikarus 260) Salgótarján térségébe kerülhet, sofőröktől hallottam, az MHK-090 (Credo IC12) az Gyöngyösre vagy Hatvanba menne, még nem dőlt el. FKU-448 Szolnok térsége, FKU-449 is Salgótarján tudtommal. Ezek meg MAN-ok
Az ottaniak közül én egyenlőre csak az RLT-904-et láttam a mi térségünkben, ( Zalaegerszegtől nem messze ) pontos helyet nem tudok.
OFF
Kár idehozni a politikát . Az uszodaügyben igazságod is lehetne , de azért olvass utána , hogy hogyan hírdették meg , hogyan nyerték , meg hogy " véletlenül " hogyan felejtették ki az amúgy versenycélokra kötelező plusz medencét ....
Amit aztán "plussz" megépítettek ...
Szóval hogy ki mit foszt ki ......azt már tudjuk.
ON
Én speciel azzal is elégedett lennék , ha valaki szakembert talàlna Volánbusz , aki ezeknek a szar Credo buszok üléseit megtudnà javítani , mert már a Kisalföld volán óta nem bírnak vele ..
Most is itt ülök az FLR -en ... belül , mert az ablak melletti ülés támlája megadta magát a szokàsos módon ... làtszólag jó ... aztán dőlsz a mögötted ülőre ..
Én meg bunkónak látszom , mert 2 ülést foglalok el ...
Pedig más okok miatt vagyok inkább bunkó ....
Mondjuk érdekelne , hogy aki annak idején megvette , milyen fantáziát látott benne ... helyközinek a dönthető üléstámla nem csak felesleges , de konfliktus forrás is az utasok közt .... Amúgy pl . az àlló utasoknak nincs kapaszkodója , alacsony növésű ember nem tud az ajtónál jelezni ... és még sorolhatnám ....
Az ETO-stadiont ugye még az előző brancs épitette.
Azóta az ETO focicsapat nagyjából meg is semmisült, az nulla ami most van....
Az Audi Arénára szükség volt (és szép bevételt is termel, a városnak is)
Az új uszodára szükség volt, elég szégyen hogy nem volt ebben a városban egy normális uszoda (a sátrast meg a Magyar Vilmost inkább hagyjuk). A köz haszon mellett ráadásul elég komoly úszóklubunk van...
(nagyon zárójelben, ha Győrre is rátenné a kezét Gyurcsány (mert az következne, ez a szivárványhajú néni egy senki, csak báb lenne) abból sok jó nem sülne ki, leginkább csak kirabolná....
A kis busz darabszámra pont annty sofőrt igényel, mint egy csuklós busz. A belső szakaszokon lehet, hogy néha kevés, főleg reggel. Ha viszont a reggel miatt külön kell kisbusz helyett másik busz, akkor a kettő együtt már drágább. Ha van pénz, lehet neki csúcsban feladatot találni, ahol jelenleg semmilyen busz nincs, de egy kisbusz megtelne. De ez ma még luxus sajnos, pedig nem kellene annak lennie.
A stadionokra nagy szükség van (panem et circenses) a primtívebb választó tömeg megnyerése érdekében (bár épp az előbb olvastam, hogy nem sokra mentek vele), mi viszont közlekedni szeretnénk normálisan, ha lehet.
Kimaradt járat késtem már le vonatot. Kismegyerről ritka madár a busz. Viszont sokszor csak néhány utas van a buszon, megfontolandó lenne minibusz...
Ez nagyon jól hangzik elsőre. Másodikra pár aspaktus:
- A menetrendet az önkormányzat rendeli meg, még ha a volán többnyire nagyon helyesen javaslatot is tesz (hiszen az önkormányzatnál nem értenek hozzá).
- Az a menetrend, amelyik a jelenlegi buszvezetőingadozás (és annak legrosszabb napjai) mellett is garantáltan kivitelezhető, valószínűleg elég siralmasan nézne ki. Így most amennyire rossz a helyzet, annyira maradnak ki járatok, úgy meg garantáltan nem jönne bizonyos számú járat "szebb napokon" sem.
Vagyis ez csak a kaka elkenése lenne. Ami érdemi eredményt hozhatna, az az, ha az önkormányzat belátja, hogy
- jelenleg a volánbusz helyi közlekedése alulfinanszírozott, melyből sem buszra, sem sofőrre nem telik.
- egy nyugatmagyarországi gazdag város számára ez, ami Győrben van, nagyobb szégyen, mintha egy darab stadionja sem lenne
Nem lehetne kidolgozni egy jelen helyzetben is tartható szükség helyimenetrendet kidolgozni Győrben? Hogy legalább ne ad hoc legyen, épp melyik járat nem közlekedik?
A tanítási napokon 6:32-kor Pázmándfaluból Győrbe közlekedő járat megszűnik. Az eljutás tanítási napokon 6:34-kor Pázmándfalu, Templomtól Győrbe közlekedő járattal biztosított.
A tanítási napokon 6:34-kor Kajárpécről Győrbe közlekedő járat megszűnik. Az eljutás munkanapokon 6:29-kor Kajárpéc, Kultúrháztól Győrbe közlekedő járattal biztosított.
A munkanapokon 5:40-kor Győr, Autóbusz-állomástól Kajárpécre közlekedő járat egyes megállóhelyeket a korábbiaktól eltérő időpontokban érint, és a végállomásra 3 perccel korábban (6:23-kor) érkezik meg.
A tanítási napokon 5:40-kor Győrből Mórichidára induló járat rövidített útvonalon, csak Tét, Garázs megállótól jár. (Indulási időpont: 6:08.)
A tanítási napokon 6:18-kor Győrszemeréről Győrbe közlekedő járat megszűnik. Az eljutás munkanapokon 6:34-kor Győrszemere, Központtól Győrbe közlekedő járattal biztosított.
A tanítási napokon 6:20-kor Győrből Rábapatonára, valamint 6:43-kor Rábapatonáról Győrbe közlekedő járatok megszűnnek. Az eljutás tanítási napokon 6:35-kor Győr, Autóbusz-állomástól Rábapatonára, valamint a munkanapokon és szabadnapokon 6:43-kor Rábapatonáról Győrbe közlekedő járatokkal biztosított.
A tanítási napokon 5:50-kor Győrből Győrsövényházra, valamint 6:35-kor Győrsövényháztól Győrbe közlekedő járatok megszűnnek. Az eljutás tanítási napokon 6:05-kor Győr, Autóbusz-állomástól Csornára, valamint a munkanapokon 6:31-kor Győrsövényház, Autóbusz-váróteremtől Győrbe közlekedő járatokkal biztosított.
A munkanapokon 6:20-kor Tárnokréti, Orvosi rendelőtől Győrbe közlekedő autóbusz 10 perccel korábban, 6:10-kor indul.
A tanítási napokon 6:45-kor Dunaszegről Győrbe közlekedő járat megszűnik. Az eljutás tanítási napokon 6:47-kor Dunaszeg, Felsőtől Győrbe közlekedő járattal biztosított.