Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2019.11.21 -1 0 25787

Attól függ melyik városnak mikor jár le (mily hosszú) a Volánbusz jogelődjeivel megkötött városi közlekedési, közszolgáltatási tendere:

 

Én is oda adnám ahol még 10 évig biztosan futnak, ahol eddig se voltak viták és nem oda ahol 1-2 éven belül lejár a szerződés és amúgy is évente négyszer gyalázzák nyilvánosan a Volánt.

 

 

Előzmény: Volan-te (25785)
juxx Creative Commons License 2019.11.21 0 1 25786
Majd ha a város megfizeti, jut. Addig nem jut.
Előzmény: Volan-te (25785)
Volan-te Creative Commons License 2019.11.21 0 1 25785

Téves, városi csuklósok is szerepelnek a tenderben, 60+6 db. A kérdés hogy Győrbe jut-e?

Előzmény: trizs77 (25784)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.21 -1 0 25784

Kapkodó vagy......................:-((

Nehéz követni, mikor miről írsz.

 

 

A most futó csuklós busz tender nem helyi hanem helyközi csuklósokról szól.

Ráadásul elég csekély db számban.

Előzmény: Törölt nick (25783)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.20 -2 0 25783

Jaj, elnézést. Csak elmondtam, hogyha hivatásos tesi tanár maradt volna, nem lett volna miből luxus yachtozni. Egyébként mikor jár le a Győr és a Volánbusz közötti közszolgáltatási szerződés ? Idén, vagy 2020 év végén ? A csuklósokról jut eszembe. Nem az van jelenleg, hogy konkrétan még gyártó sincs, hogy ki hozza őket ? Abból a tenderből idén már nem lesz semmi, sőt még jövőre is csak akkor, ha sikerül nyertest hirdetni rajta. Ez esetben pedig Győr felkészülhet arra, hogy még a 2020-as évet is ez a flotta húzza majd le, mivel még áthelyezni sem tudnak semmit sehonnan, merthogy még máshonnan sem szabadult fel egy használható csuklós sem.

Előzmény: Törölt nick (25782)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.20 0 1 25782

Na most már kanyarodj vissza a topiknak a témájára

El lehet hinni nem csak ő csinált még ilyen erkölcstelen gaztettet :D

Előzmény: Törölt nick (25781)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.20 -3 1 25781

Sajnálom hogy ide züllött. Pedig sok embernek még úgy van meg, hogy a nagy olimpikon meg tornász meg családapa . A hivatalos oldala is szépen megszűnt.

Előzmény: trizs77 (25780)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.20 -1 0 25780

OFF

 

Hát nem.

Téves amit írsz.

 

Áttételesen az egyik mellék főnöke voltam 1995-1998 között.

Bizony testnevelő tanár volt a középiskolában.

 

ON

Előzmény: Törölt nick (25777)
HPéter1978 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 25779

Ha így tesszük fel a kérdést, akkor igen.

 

De ha így:

Kedves Győriek !

Jövőre 8 milliárdért vegyünk 100 új buszt vagy építsünk új óvodai/bölcsődei férőhelyeket?

 

Akkor már véleményes.

Előzmény: trizs77 (25772)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.20 -1 0 25778

Ilyenkor szokták az okosok mindig mondani, hogy, de van vázcseréje a busznak ... Ezzel minden el van intézve. Járhat még vagy 100 évig

Előzmény: trizs77 (25776)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.20 -2 1 25777

Sose volt az a majom torna tanár. ha az lett volna , már nem csinált volna ilyen dolgot remélhetőleg. Max van egy papírszerűsége róla, amivel szelfizhet azt ennyi

Előzmény: trizs77 (25776)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.20 -2 0 25776

Húzhatja Győr városa az időt a saját céget nem alapítunk durcizásával.

Sok értelme nincs.

 

Remélem az orvos prof úr realistább mint a torna tanár volt.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

A városi közlekedés feltételeinek megteremtése is önkormányzati feladat.

Mint már lejjebb egy olvtársunk helyesen megírta ezt 3-4 féleképpen is megteheti.

 

1./ Ha a város nem vesz új buszokat és maradni akar a volánnál, mert az a legolcsóbb, akkor a mostani 30-40 éves Ikarus-280 csuklósok közlekedni fognak Győrben az 50. születésnapjukon is.

 

2./ Ha idegent bíz meg, lásd Debrecen, hogy hozzon új buszokat, akkor azt ki kell fizetni.

Az illető idegen buszvásárlásra felvett hitelének költségeit is.

Ez a módszer amúgy a fekete mutyik, túlszámlázások melegágya.

 

3./ Ha saját céget alapít, az se olcsó, de mutyik nagy részét ilyenkor ki lehet zárni.

 

ikarus255 Creative Commons License 2019.11.20 0 2 25775

Kecskeméten sokáig nem is volt helyi MÁVAUT illetve AKÖV kirendeltség, mert eredetileg "tanácsi" városi tulajdonú vállalat látta el Kecskemét városi közlekedését.

Baján előbb volt Aköv mint Kecskeméten, aztán jött 1960 és létrehozták a megyei AKÖV-öt.

 

Érdekesség: A Sztálinvárosi 19. sz Aköv látta el Kunszentmiklós Solt környékének közlekedését, az egy megye 1 vállalat 1960 -as életbeléptetéséig.

Pedig Bács-Kiskun megyéről van szó!

Győrben és környékén a Győri Általános Közlekedési Vállalat volt ez az államosításig. A GySeV nek is volt autóbuszüzeme és az szolgálatatott Sopron környékén.

Érdekesség, hogy az államosítás után Komárom -Esztergom megyei Kisbér-Bakonyszembathely-Csatka-Ácsteszér-Súr környéke is Győrből volt kiszolgálva sokáig.

 

Ha a város lesz az üzemeltető 1:1 ben legalább az összes felmerült költséget ki kell fizetni a városnak, nem úgy mint a korábbi Volános időkben....

 

 

Előzmény: trizs77 (25770)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.20 -1 0 25774

Mióta hoznak Győrben mérnöki alapon döntést ?

 

Politikai alapon igen.

De mérnöki alapon ?

Előzmény: norbee601 (25773)
norbee601 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 25773
Erről "mérnöki alapon" kell döntést hozni.

Nem kerdezgetni.
Előzmény: trizs77 (25772)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.19 -2 3 25772

Forduljanak a nyilvánossághoz.

 

Kedves Győriek !

Jövőre 8 milliárdért vegyünk 100 új buszt vagy építsünk egy új tollaslabda stadiont ?

 

 

Előzmény: HPéter1978 (25771)
HPéter1978 Creative Commons License 2019.11.19 0 1 25771
Az a 23 Mrd most is el van költve.
Ha csak egy részét is a tömegközlekedésre kell költeni, azt valahonnan el kell vonni.
Ami nyilván érdeksérelemmel jár.
Előzmény: trizs77 (25765)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.19 -1 1 25770

Kecskeméten talán majd most lesz valami jó is.

Meglátjuk.

 

De eddig nem.

Eddig a leépítés, a kínálat szűkítés, a rossz rendelkezésre állás és az egyre drágább üzem jellemezte az elmúlt 10 évet.

 

Bízom Ernőben, kívánok neki sok szerencsét.

 

 

Előzmény: Törölt nick (25768)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.19 -1 0 25769

A közlekedésszervező közbe iktatása nem ördögtől való ötlet.

 

Az ex béketáborból nem tudok jól működő példát.

 

 

Előzmény: Törölt nick (25768)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.19 0 0 25768
Kecskemét...
Előzmény: trizs77 (25767)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.19 -1 1 25767

a városi BKK-nak nincs történelmi hagyománya Magyarországon.

Nem rossz ötlet, de ahhoz, hogy a BKK eszme jól működjön, egy városi politikai ciklusokon túl működő város kell, azonos városi közlekedési elképzeléssel.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

Van mellette egy hatalmas naivitás adag is a laikusok részéről.

 

Úgy képzelik, hogy a városi vagy helyközi közlekedés olyan mint a fagylalt árúsítás a strandon.

Ha 4 fagyis van a strandon majd versenyeznek a fagylaltozni vágyók kegyeiért.

 

Nos a Városi közlekedés vagy helyközi közlekedés NEM így működik.

 

Sem a távolsági, sem a helyközi, sem a helyi közlekedésben nincs igazi nagy minőségi verseny az utasokért, Európa nagyobbik részén.

Talán Angliában és  Európa keleti régióiban, mondjuk a Szentpétervár-Kiev-Odessza vonaltól keletre a marsrutkások között lehet verseny az utasokért.

 

De errefelé ahol mi lakunk látszat  feladatmegosztások vannak.

Városokon belül is.

 

Egy kb. 120.000 lakosú városban a közlekedésszervező cég létrehozása belső szolgáltató nélkül.........................hhááááátt

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (25766)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.19 0 0 25766
4. alternatíva: Önkormányzati tulajdonú közlekedésszervező cég létrehozása, amely megrendelői szerepben szakmai és pü-i kontrollt gyakorol a szolgáltató(k) felett.
50-100 milliós tartalékok vannak a rendszerben, csak kellene az egységes városi közlekedéspolitikai szándék és akarat.
A szakmai koncepció a városi tisztségviselők és szakmai apparátus asztalán van.
Előzmény: trizs77 (25765)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.19 -1 0 25765

https://www.napi.hu/magyar_gazdasag/gyor-tomegkozlekedes-enykk-borkai-zsolt.695340.html

 

Miért baj ez Győrnek ?

 

Az évi 23 milliárd IP adóból csili-vili, új buszos, saját, városi tulajdonú autóbusz társaságot alapíthat, a helyi közlekedésre.

 

 

norbee601 Creative Commons License 2019.11.17 0 3 25764

Talán rendes fizetést kéne adni, akkor lenne ember.

 

 

Féloff: az Audi LOC egyes részlegein már ukránul is ki van irva minden, valamint CSAK MAGYAR kiirások a faliújságon, hogy ne hagyj elöl egy zsömlét se őrizetlenül, meg a WC-ben szintén cirill betüs feliratok hogy légyszives húzd is le magad után....

Előzmény: schlumberger (25757)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.16 -5 3 25763

29%.

Előzmény: BuszosBobby (25762)
BuszosBobby Creative Commons License 2019.11.16 -1 0 25762

Eddig a megyéből hány busz lett ,,volánbuszos'' festésű? 

trizs77 Creative Commons License 2019.11.15 -1 1 25761

Pontos !

Előzmény: juxx (25760)
juxx Creative Commons License 2019.11.15 0 7 25760
Ááá...

Kivéve egyet, aki a Győr táblánál, de azon kívül állva fotózta a Győr táblát Győr felől még meg nem haladó buszt.

A többi pedig Győrött fotózott, ezt mindenki tudja ;)
Előzmény: trizs77 (25758)
Irisbus Creative Commons License 2019.11.15 0 0 25759

:)

 

Küldj egy e-mailt, és küldöm. Adatlapomon a mailcímem.

Előzmény: Pissta16 (25756)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.14 -4 3 25758

Ma délután ki fényképezett Győrbe?

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Győrbe senki.

 

Győrben, többen is.

Előzmény: Pissta16 (25756)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!