Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2019.11.22 -3 1 25804

Ebből az összegből kb 132 millió ft, mely kifejezetten az új buszok miatt kap meg a társaság.

 

 

----------------------------------------------------------------

 

132 millió forint, 2020-ban Magyarországon, kb. 1,1 új városi csuklós busz ára.

Nem 22 darabé.

 

 

Az új buszok beszerzése vagy a beszerzés finanszírozása az önkormányzat felelőssége ma érvényes törvényeink szerint.

 

A finanszírozás módjának kiválasztása önkormányzati hatáskör:

 

1./ Kimegy a piacra és megveszi. Ilyet nem ismerek ma Mo.-n de lehet.

 

2./ Kikönyörgi a Kedves Vezetőtől : lásd = Kaposvár.

 

3./ Egy részét könyörgi ki a Kedves Vezetőtől: lásd = Nyíregyháza, Kecskemét, Tatabánya, stb.

 

4./ Megbíz valakit (vállalkozót) az meghozza a város meg fizeti a költségeket : lásd Debrecen.

 

5./ Vonalak tendereztet meg és a nyertes vállalkozási díjában fizeti meg az új busz költségeit.

 

6./ Hagyja a Volánnál és majd a volán kereszt finanszírozza a helyköziből, vagy állami kiegészítésekből : lásd Szolnok, Szombathely, stb.

 

7./ Civakszik a volánnal évente kétszer és közben sápítozik : lásd = Eger, Békéscsaba, Győr,

 

 

 

Előzmény: KEX-595 (25801)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.22 -2 1 25803

Sületlenség az a pont.

 

...."...tervezi......"...

 

Én például a lottó ötöst tervezem már majdnem 50 éve, 'oszt semmi.

Egyformák az esélyeink, nekem a lottó ötösre, Győrnek arra, hogy egy éven belül 22 db új, városi csuklósa lesz.

 

 

Előzmény: KEX-595 (25792)
KEX-595 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 25802

Jobban mondva a szolgáltatás értéke 1.389.793.088Ft lenne, de ebből az állami támogatást levonva (15.11.1 pont) 1.031.121.088Ft jön ki, ebből 132 millió az új buszok miatt. Magyarul ha nem jönnek az új buszok, akkor kb ugyanannyit fog fizetni a város a Volánbusznak, mint idén. Ha meg jönnek, akkor 132 millióval többet.

Előzmény: KEX-595 (25801)
KEX-595 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 25801

Az utolsó oldalon található a teljes árkalkuláció, a táblázatból nem hámozható ki, de a 2019-es évben 886 millió Ft-ot fizetett az ÉNYKK-nak a város, ez 2020-ban 1.389.793.088Ft abban az esetben, ha beállítja a 22 új buszt a flottába. Ebből az összegből kb 132 millió ft, mely kifejezetten az új buszok miatt kap meg a társaság. Ha nem állítják be júliusig az új buszokat, akkor nem fog ennyit fizetni a város, újra fogják tárgyalni a kalkulációt. Ezért ennek - ahogy a 15.14.1-ben is olvasható - 2020.04.30-ig el kell dőlnie. Mivel a szerződés a 2020-as évre szól, ezért az utána lévő dolgok teljesen nyíltak.

Előzmény: juxx (25798)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.21 0 0 25800
Szerintem nem jön oda 22. Max pár darab egy évre.
Az egy dolog, hogy le volt írva.
Szolnokon le van írva, hogy ha egy busz betölti a 10 évet cserélni kell és a cserébe az Önkormányzat bele száll. Az 59 db-os állományból 5 nem érte el a 10 évet...

-----------‐------------------------------------

Tehát kb. így lesz 22 új busz Györben is... :(
Előzmény: juxx (25798)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.21 -1 0 25799

Szokásos magyar negatív duma ellenére is, nem ez vezérel. De emberek, 22 busz, az szószerint egy fing ide. Már csak a 280-as állományt nem teszi ki, nemhogy még az egészet. Az összes Rába, 417, 280-ast váltani kellene / illene már. Az átlagéletkor is sacc/kb a 20-ról olyan 14-re csökkenne.  Tehát a mostani 80-as évekbeli közlekedésből ugornánk egyet a 2000-es évekbe ezzel. Menetrenden is lenne mit csiszolni + a hálózaton is.

Előzmény: juxx (25798)
juxx Creative Commons License 2019.11.21 0 1 25798

Segítesz kérlek értelmezni ezt a pontot? Ebben az van, hogy 22 új busz. Meg hogy beleszáll a finanszírozásba az önkormányzat a 22 új buszba. De azt nem találom, hogy mennyivel száll bele. Azt sem találom, hogy egyszeri tétellel száll bele, és akkor onnantól Győrben lesz ez a 22 busz ha jövőre megint hosszabbítanak, vagy arra a pár hónapra év végéig váltották meg a buszt, és majd a következő év a jövő zenéje, például magasabb kilométerdíj lesz, mivel az új buszoknak drágább az üzemeltetése, plusz lízing, amortizáció etc. 

Szerintem vicces, hogy 1 éves közszolgáltatói szerződéssel bevállal a volán 22 új buszt, mondjuk a Volánbusz országos volta miatt talán annyi kockázat belefér, hiszen van hova vinni, ha Győr nem akar jövőre fizetni. 

Előzmény: KEX-595 (25792)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.21 0 2 25797
Sajnos.
De amúgy Szolnokra az új csuklósokból mennyi jön?
Szerintem Szolnokon most biztos pályázni fognak, mert az előző szerződés tovább már nem hosszabbítható meg.
Vagy marad a saját cég.
Előzmény: RadioTVEgon (25795)
RadioTVEgon Creative Commons License 2019.11.21 -1 0 25796

megfelelni*

Előzmény: RadioTVEgon (25795)
RadioTVEgon Creative Commons License 2019.11.21 0 1 25795

Mármint nem fog a Volánbusz ( akkor még Énykk meg Kisalföld volán tök mind1) új buszokat beállítani. Szolnokon se tudnak megfelelnek egy előírásnak sem soha.

Előzmény: RadioTVEgon (25794)
RadioTVEgon Creative Commons License 2019.11.21 -1 0 25794

Ez már megint egy olyan, amiből nem lesz semmi. Le lesz fújva

Előzmény: KEX-595 (25792)
pitz75 Creative Commons License 2019.11.21 0 3 25793

Mi köze ehhez Orbánnak? Mindig azt hangoztatod, hogy a helyi közlekedés önkormányzati, a helyközi állami feladat. Orbán oda építtet akármilyen csarnokot, ahova akar. Ha Győr a Modern Városok Programon belül kért volna 100 db új buszt, ahogy tette ezt Kaposvár és ahogy sajnos nem tette Veszprém, valószínűleg megkapta volna. Orbántól. Plusz a csarnokot, hidat, rózsaszín búgócsigát vagy bármi mást. Nem tette, ez a hajó elment, ahogy jogosan írtad nemrég Veszprémmel kapcsolatban. Szerintem ennyi. Győr inkább abból tanuljon, hogy úgy nem érdemes belevágni a saját céges buliba, ahogy azt Veszprém tette 1 éve és szív vele azóta is. 

Előzmény: trizs77 (25791)
KEX-595 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 25792

http://m.onkormanyzat.gyor.hu/data/files/kozgyulesek/20190528_7._np_elterjeszts_mellklete_buszos_plyzat_brlata_19.06.13.pdf

 

15.14.1 pont

 

Meg lett szavazva közgyűlésen az előterjesztés, alá lett írva a szerződés az ÉNYKK-val - ennek megfelelően.

Előzmény: trizs77 (25790)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.21 -3 3 25791

Más kárán tanul az okos:

 

https://index.hu/sport/kezilabda/2019/11/16/szeged_kezilabda_35_milliard_csarnok_botka/

 

Ők se sportcsarnokot kértek, az már van nekik, hanem hidat.

De Vityának a sportcsarnok fontosabb mint a szegedi városi híd.

Mindegy mit akarnak a szegediek, az a fontos ami Vityának tetszik.

 

 

Ti sem fogtok jobban járni.

Győr is tanulhat a szegediek pofán csapásából.

Győrnek most 100 db új buszra van szüksége.

De előbb épül Bácsa külsőn új tollaslabda csarnok, mint ahogy az új buszok megérkeznének Győrbe.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2019.11.21 -1 0 25790

Álom.

Előzmény: KEX-595 (25788)
RadioTVEgon Creative Commons License 2019.11.21 0 0 25789

Ez egy lelki, vagy akármilyen nagyon erős vágy, akarat.

 

Vagy

 

Olvastad/ láttad valamilyen szerződésben

 

?

Előzmény: KEX-595 (25788)
KEX-595 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 25788

2020.07.01-ig 22 új csuklósnak forgalomba kell állnia Győrben.

trizs77 Creative Commons License 2019.11.21 -1 0 25787

Attól függ melyik városnak mikor jár le (mily hosszú) a Volánbusz jogelődjeivel megkötött városi közlekedési, közszolgáltatási tendere:

 

Én is oda adnám ahol még 10 évig biztosan futnak, ahol eddig se voltak viták és nem oda ahol 1-2 éven belül lejár a szerződés és amúgy is évente négyszer gyalázzák nyilvánosan a Volánt.

 

 

Előzmény: Volan-te (25785)
juxx Creative Commons License 2019.11.21 0 1 25786
Majd ha a város megfizeti, jut. Addig nem jut.
Előzmény: Volan-te (25785)
Volan-te Creative Commons License 2019.11.21 0 1 25785

Téves, városi csuklósok is szerepelnek a tenderben, 60+6 db. A kérdés hogy Győrbe jut-e?

Előzmény: trizs77 (25784)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.21 -1 0 25784

Kapkodó vagy......................:-((

Nehéz követni, mikor miről írsz.

 

 

A most futó csuklós busz tender nem helyi hanem helyközi csuklósokról szól.

Ráadásul elég csekély db számban.

Előzmény: Törölt nick (25783)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.20 -2 0 25783

Jaj, elnézést. Csak elmondtam, hogyha hivatásos tesi tanár maradt volna, nem lett volna miből luxus yachtozni. Egyébként mikor jár le a Győr és a Volánbusz közötti közszolgáltatási szerződés ? Idén, vagy 2020 év végén ? A csuklósokról jut eszembe. Nem az van jelenleg, hogy konkrétan még gyártó sincs, hogy ki hozza őket ? Abból a tenderből idén már nem lesz semmi, sőt még jövőre is csak akkor, ha sikerül nyertest hirdetni rajta. Ez esetben pedig Győr felkészülhet arra, hogy még a 2020-as évet is ez a flotta húzza majd le, mivel még áthelyezni sem tudnak semmit sehonnan, merthogy még máshonnan sem szabadult fel egy használható csuklós sem.

Előzmény: Törölt nick (25782)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.20 0 1 25782

Na most már kanyarodj vissza a topiknak a témájára

El lehet hinni nem csak ő csinált még ilyen erkölcstelen gaztettet :D

Előzmény: Törölt nick (25781)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.20 -3 1 25781

Sajnálom hogy ide züllött. Pedig sok embernek még úgy van meg, hogy a nagy olimpikon meg tornász meg családapa . A hivatalos oldala is szépen megszűnt.

Előzmény: trizs77 (25780)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.20 -1 0 25780

OFF

 

Hát nem.

Téves amit írsz.

 

Áttételesen az egyik mellék főnöke voltam 1995-1998 között.

Bizony testnevelő tanár volt a középiskolában.

 

ON

Előzmény: Törölt nick (25777)
HPéter1978 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 25779

Ha így tesszük fel a kérdést, akkor igen.

 

De ha így:

Kedves Győriek !

Jövőre 8 milliárdért vegyünk 100 új buszt vagy építsünk új óvodai/bölcsődei férőhelyeket?

 

Akkor már véleményes.

Előzmény: trizs77 (25772)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.20 -1 0 25778

Ilyenkor szokták az okosok mindig mondani, hogy, de van vázcseréje a busznak ... Ezzel minden el van intézve. Járhat még vagy 100 évig

Előzmény: trizs77 (25776)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.20 -2 1 25777

Sose volt az a majom torna tanár. ha az lett volna , már nem csinált volna ilyen dolgot remélhetőleg. Max van egy papírszerűsége róla, amivel szelfizhet azt ennyi

Előzmény: trizs77 (25776)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.20 -2 0 25776

Húzhatja Győr városa az időt a saját céget nem alapítunk durcizásával.

Sok értelme nincs.

 

Remélem az orvos prof úr realistább mint a torna tanár volt.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

A városi közlekedés feltételeinek megteremtése is önkormányzati feladat.

Mint már lejjebb egy olvtársunk helyesen megírta ezt 3-4 féleképpen is megteheti.

 

1./ Ha a város nem vesz új buszokat és maradni akar a volánnál, mert az a legolcsóbb, akkor a mostani 30-40 éves Ikarus-280 csuklósok közlekedni fognak Győrben az 50. születésnapjukon is.

 

2./ Ha idegent bíz meg, lásd Debrecen, hogy hozzon új buszokat, akkor azt ki kell fizetni.

Az illető idegen buszvásárlásra felvett hitelének költségeit is.

Ez a módszer amúgy a fekete mutyik, túlszámlázások melegágya.

 

3./ Ha saját céget alapít, az se olcsó, de mutyik nagy részét ilyenkor ki lehet zárni.

 

ikarus255 Creative Commons License 2019.11.20 0 2 25775

Kecskeméten sokáig nem is volt helyi MÁVAUT illetve AKÖV kirendeltség, mert eredetileg "tanácsi" városi tulajdonú vállalat látta el Kecskemét városi közlekedését.

Baján előbb volt Aköv mint Kecskeméten, aztán jött 1960 és létrehozták a megyei AKÖV-öt.

 

Érdekesség: A Sztálinvárosi 19. sz Aköv látta el Kunszentmiklós Solt környékének közlekedését, az egy megye 1 vállalat 1960 -as életbeléptetéséig.

Pedig Bács-Kiskun megyéről van szó!

Győrben és környékén a Győri Általános Közlekedési Vállalat volt ez az államosításig. A GySeV nek is volt autóbuszüzeme és az szolgálatatott Sopron környékén.

Érdekesség, hogy az államosítás után Komárom -Esztergom megyei Kisbér-Bakonyszembathely-Csatka-Ácsteszér-Súr környéke is Győrből volt kiszolgálva sokáig.

 

Ha a város lesz az üzemeltető 1:1 ben legalább az összes felmerült költséget ki kell fizetni a városnak, nem úgy mint a korábbi Volános időkben....

 

 

Előzmény: trizs77 (25770)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!