Üdvözletem Mindenkinek! Szakdolgozatomat írom és szükségem lenne egy kis segítségre, remélem itt megkapom a válaszokat. Kérdésem az lenne, hogy milyen távolságban lehet tavak,folyók közelében utat építeni illeve főutak közelében milyen távolsában kell lennie a kerékpárutaknak. Előre is köszönöm Chris
bár én vártam volna még egy kicsit a dunaújváros alatti szakasszal és csak akkor kezdtem volna, amikor megidul az M6 építés, hiszen úgy még izgalmasabb...
Jól tudod, nincs kész a Paks-Szekszárd, Paks-Dunaföldvár, Dunaföldvár elkerülőn a Shell kút és laktanyaközötti, továbbá a Földvár-Dunaújváros közötti sem. Plus Dunaújvárosnál a Hankook-nál szétszedték az egész utat, és feljebb Kulcs felé is kilométereken át felmart úton mégy. Ugyanez ismétlődik meg Adony közelében,- ott leszedték a padkát,- valamint Ercsi előtt is a volt hadianyagraktár melletti kanyartól az emelkedőig. Solti ismerősöm Szekszárdra menet inkább megy az 51-es-M9 útvonalon(benne a borzalmas Dunapataj-Kalocsa szakasszal), mint Dunaföldvár felé, még úgy is, hogy időben és térben hosszabb.
Ami a dunaújvárosi hidat illeti, nekem Dunaföldvárról-ha kész lesz a 6-os, és a híd-reális alternatív útvonal lesz a Solt-Dunavecse útvonal helyett az 51-es felé. Most az 51-est használom a budapesti útjaimhoz, az egy kataszrófa.
A Netscape és a régi explorer jó volt ebből a szempontból, mert nem váltott át "Windows Intézőbe", ha a saját könyvtárakat nézegettük. Most az a legegyszerűbb, ha felcuccolsz internetre és lemented az automatikusan generált oldalt és átírod, ha kell. Ezt fogom tenni én is, meg alapítok egy honlapot a célra.
ON
Remélem sürgősen versenyre kel velem a tervek közkinccsé tételében a NIF Zrt. meg a többi léhűtő banda. Na jó, nem olyan lusták, de ebben az országban az információ sokkal inkább hatalom mint máshol.
A nyilvánosság elve mint olyan az smafu - a hozzá tartozó EU-rendelettel és egyéb jogszabályokkal együtt.
Amugy mar maga a nyolc irany is oleg eletszerutlen, de legyen, rakd ra egy terkepre mindkettot, aztan majd meglassuk. :-) Valoszinuleg mindketto pocsek megoldas egyebkent.
példa: schwechati bypassnál a pirossal jelölt nyomvonalakon vezetve sokkal könnyebb lett volna az A2höz csatlakozni, mégis a meglévő A2/A21 csp-ba kötötték be, hogy a főpálya folyamatos legyen (pedig a 2. képen látható, hogy mennyire szűk a hely...)
a folytonosság nem a harmónia miatt fontos, hanem azért, hogy ne kelljen FELESLEGESEN pályát váltani a csomópontokban, mert az baleseti kockázati tényező.
1 törés a pálya folytonosságában 2 felesleges csp-i pályaváltás...
Ezt most tenyleg nem ertem. Valaki nem talalja majd meg a terkepen a vastag piros csikot, ha nem pokhalot formaz? Nem tudja majd kovetni? Nem talalja meg a lehajtot?
Es egyebkent is, ha az M1-M5 a fo tranzit irany, akkor ennek tehermentesitese mit keres egyaltalan Pest kornyeken?
ebben a ppt-ben objektumként (szerkeszthetően) hozzáférhetők a képek, ...
én is ki tudom másolni ppt-ből a képeket, de az eredmény sokszor nem az a felbontás, mint ami elvileg lehetséges lenne. Erre jó ez a program, mert az eredeti (maximális) felbontásában adja vissza a beemelt képeket.
ON
M25, M35, M43, M6-M60 van meg így meg egy pár darab az M5-ről és az M8-ról.
senki nem mondta, hogy talajmechanikai problémák voltak, csak jeleztem, hogy talajmechanikai vizsgálatok már történtek a térségben az autópálya híddal összefüggésben, ezt konkrétan tudom.
spec. ha ennyi lenne, akkor nem lehetne keresztbe átmenni a tiszán, és valószínű, hogy ezt már a különféle (pl. talacmechanikai) vizsgálat előtt észrevették volna...
nana, láttam én már karón varjút...
meg olyat is, hogy valamerre tervezték a zutat, aztán az akármilyen taplópusztai tájvédelmi körzet igazgatóságáról beszóltak, hogy "ácsi! nem oda buda...", aztán az út szépen került egy nagyot...
mert ott tényleg védetteb rész van tudtommal, és mennék odakötözni magam a mellette levő 2-3-4 törzskerületű ártéri fákhoz, ha valakinek ez megfordulna a fejében. egyszer menj el arra, érdemes.
spec. ha ennyi lenne, akkor nem lehetne keresztbe átmenni a tiszán, és valószínű, hogy ezt már a különféle (pl. talacmechanikai) vizsgálat előtt észrevették volna...