Keresés

Részletes keresés

chris0204 Creative Commons License 2007.04.28 0 0 4131
Üdvözletem Mindenkinek!
Szakdolgozatomat írom és szükségem lenne egy kis segítségre, remélem itt megkapom a válaszokat.
Kérdésem az lenne, hogy milyen távolságban lehet tavak,folyók közelében utat építeni illeve főutak közelében milyen távolsában kell lennie a kerékpárutaknak. Előre is köszönöm
Chris
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.28 0 0 4130
elég lenne egy híd tihanynál...
Előzmény: mestska (4108)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.28 0 0 4129

ügyes szervezés...

bár én vártam volna még egy kicsit a dunaújváros alatti szakasszal és csak akkor kezdtem volna, amikor megidul az M6 építés, hiszen úgy még izgalmasabb...

Előzmény: MALWIN (4128)
MALWIN Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4128
Jól tudod, nincs kész a Paks-Szekszárd, Paks-Dunaföldvár, Dunaföldvár elkerülőn a Shell kút és laktanyaközötti, továbbá a Földvár-Dunaújváros közötti sem.
Plus Dunaújvárosnál a Hankook-nál szétszedték az egész utat, és feljebb Kulcs felé is kilométereken át felmart úton mégy. Ugyanez ismétlődik meg Adony közelében,- ott leszedték a padkát,- valamint Ercsi előtt is a volt hadianyagraktár melletti kanyartól az emelkedőig.
Solti ismerősöm Szekszárdra menet inkább megy az 51-es-M9 útvonalon(benne a borzalmas Dunapataj-Kalocsa szakasszal), mint Dunaföldvár felé, még úgy is, hogy időben és térben hosszabb.

Ami a dunaújvárosi hidat illeti, nekem Dunaföldvárról-ha kész lesz a 6-os, és a híd-reális alternatív útvonal lesz a Solt-Dunavecse útvonal helyett az 51-es felé.
Most az 51-est használom a budapesti útjaimhoz, az egy kataszrófa.
Előzmény: mzdude (4040)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4127
a következő ábrán látszik, hogy folytatják az M60at kelet felé...
Előzmény: Rooger Preed (4125)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4126
szép gyűjtemény... ezt télleg macerás lett volna mélben átnyomni...
Előzmény: _roadrunner_ (4124)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4125
Nem értem az M6-M60 csomópontot. Miért nemtervezik egybe az M6-57 csomóponttal?
Előzmény: _roadrunner_ (4124)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4124

Itt vannak az általam összegyűjtött gyorsforgalmi utak tervei, ábrái, stb.:

 

http://roads.extra.hu/road_plans/

 

Ilyen gyorsan teljesítsem minden ígéretemet...

Lehet hozzátenni, ha valakinek van elfekvőben hasonló anyaga.

Jó pihenést mindenkinek!

 

 

Előzmény: _roadrunner_ (4123)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4123

ok, kirakom inkább az ünnepek alatt.

 

OFF

A Netscape és a régi explorer jó volt ebből a szempontból, mert nem váltott át "Windows Intézőbe", ha a saját könyvtárakat nézegettük. Most az a legegyszerűbb, ha felcuccolsz internetre és lemented az automatikusan generált oldalt és átírod, ha kell. Ezt fogom tenni én is, meg alapítok egy honlapot a célra.

ON

 

Remélem sürgősen versenyre kel velem a tervek közkinccsé tételében a NIF Zrt. meg a többi léhűtő banda. Na jó, nem olyan lusták, de ebben az országban az információ sokkal inkább hatalom mint máshol.

A nyilvánosság elve mint olyan az smafu - a hozzá tartozó EU-rendelettel és egyéb jogszabályokkal együtt.

 

Előzmény: Törölt nick (4114)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4122
Előzmény: ghosty9 (4121)
ghosty9 Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4121
"te mit valasztanal", egyebkent. :-)

Amugy mar maga a nyolc irany is oleg eletszerutlen, de legyen, rakd ra egy terkepre mindkettot, aztan majd meglassuk. :-) Valoszinuleg mindketto pocsek megoldas egyebkent.
Előzmény: Törölt nick (4117)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4120
a rajzot azért megdícsérhetnéd... winpaintel festettem... :-)
Előzmény: felucca (4119)
felucca Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4119
Ez így elég demagóg....
Előzmény: Törölt nick (4117)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4118

példa: schwechati bypassnál a pirossal jelölt nyomvonalakon vezetve sokkal könnyebb lett volna az A2höz csatlakozni, mégis a meglévő A2/A21 csp-ba kötötték be, hogy a főpálya folyamatos legyen (pedig a 2. képen látható, hogy mennyire szűk a hely...)

 

a folytonosság nem a harmónia miatt fontos, hanem azért, hogy ne kelljen FELESLEGESEN pályát váltani a csomópontokban, mert az baleseti kockázati tényező.

1 törés a pálya folytonosságában 2 felesleges csp-i pályaváltás...

 

 

Előzmény: ghosty9 (4115)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4117

"oh mondd, te melyiket választanád?"

 

Előzmény: ghosty9 (4115)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4116

1. ezekszerinted a "hiányzó" M0 szakasz az 51-M5(gyálicsp) között felesleges, hiszen lehet ott menni, ha cikkcakkban is...

 

2.nem kell pest környékén, lehet messzeb is, hosszabb útvonalon, pénz nem számít, úgyis hitelből megy...

 

Előzmény: ghosty9 (4115)
ghosty9 Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4115
"másodlagos a könnyebb tájékozódáshoz képest..."

Ezt most tenyleg nem ertem. Valaki nem talalja majd meg a terkepen a vastag piros csikot, ha nem pokhalot formaz? Nem tudja majd kovetni? Nem talalja meg a lehajtot?

Es egyebkent is, ha az M1-M5 a fo tranzit irany, akkor ennek tehermentesitese mit keres egyaltalan Pest kornyeken?
Előzmény: Törölt nick (4112)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4114

küldd el mélbe, kirakom az fw-re (ha nincs kedved bajlódni vele)

 

OFF

nem tud valaki olyan progit, ami könyvtárstruktúrára (index)html-t készít?

nincs kedvem weboldalszerkesztéssel bajlódni, az fw.hu meg nem generál magától ilyet...

ON

Előzmény: _roadrunner_ (4109)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4113

nem, az istenért se!

 

sőt! kerüljünk ki minden pocsolyát, ahol béka qruttyol, meg minden mezőt, ahol himihumoktövis bimbózik, a bazsajogrózsáról nem is beszélve...

 

és máris kész a nagy magyar alföldi szerpenitine...

Előzmény: mestska (4108)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4112

:-)))

a belső harmónia is fontos, de másodlagos a könnyebb tájékozódáshoz képest...

 

szóval hacsak nincs valami egetrengetően nyomós (nyomvonalakadályi) oka, akkor célszerű kerülni a cikcakkot...

Előzmény: ghosty9 (4110)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4111
Ezeket fel tudnád rakni valahova vagy el tudnád őket küldeni?
Előzmény: _roadrunner_ (4109)
ghosty9 Creative Commons License 2007.04.27 0 0 4110
"vagyis ne legyen benne cikkcakk"

De miert ne? Azon kivul persze, hogy terkepbamulas kozben nem erzel belso harmoniat, dehat ez csak ne legyen szempont.
Előzmény: Törölt nick (4095)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.04.26 0 0 4109

OFF

ebben a ppt-ben objektumként (szerkeszthetően) hozzáférhetők a képek, ...

 

én is ki tudom másolni ppt-ből a képeket, de az eredmény sokszor nem az a felbontás, mint ami elvileg lehetséges lenne. Erre jó ez a program, mert az eredeti (maximális) felbontásában adja vissza a beemelt képeket.

ON

M25, M35, M43, M6-M60 van meg így meg egy pár darab az M5-ről és az M8-ról.

Előzmény: Törölt nick (4079)
mestska Creative Commons License 2007.04.26 0 0 4108

akármilyen taplópusztai tájvédelmi körzet igazgatóságáról beszóltak

 

A Balatont is feltöltenéd legszívesebben aszfalttal, mi?

Előzmény: Törölt nick (4106)
mestska Creative Commons License 2007.04.26 0 0 4107
senki nem mondta, hogy talajmechanikai problémák voltak, csak jeleztem, hogy talajmechanikai vizsgálatok már történtek a térségben az autópálya híddal összefüggésben, ezt konkrétan tudom.
Előzmény: Törölt nick (4105)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.26 0 0 4106

spec. ha ennyi lenne, akkor nem lehetne keresztbe átmenni a tiszán, és valószínű, hogy ezt már a különféle (pl. talacmechanikai) vizsgálat előtt észrevették volna...

 

nana, láttam én már karón varjút...

meg olyat is, hogy valamerre tervezték a zutat, aztán az akármilyen taplópusztai tájvédelmi körzet igazgatóságáról beszóltak, hogy "ácsi! nem oda buda...", aztán az út szépen került egy nagyot...

(lásd M3 polgárnál...)

Előzmény: mestska (4102)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.26 0 0 4105

talajmechanikai problémák?

 

kérjük fel a kínaiakat...

ajánlom figyelmedbe a Runyang hidat...

az 1490mes fesztávú függőhíd horgonytömbjeinek az alapozását gyakorlatilag mocsárban készítették el...

 

kétlem, hogy itt nálunk megoldhatalan alapozási probléma lenne...

(esetleg a költség lenne picit magasabb, mint egy kedvezőbb helyszínen...)

Előzmény: mestska (4102)
mestska Creative Commons License 2007.04.26 0 0 4104

mert ott tényleg védetteb rész van tudtommal, és mennék odakötözni magam a mellette levő 2-3-4 törzskerületű ártéri fákhoz, ha valakinek ez megfordulna a fejében. egyszer menj el arra, érdemes.

Előzmény: Törölt nick (4103)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.26 0 0 4103
és vajon mér nem lehet a vasúti híddal áthozni?
Előzmény: Törölt nick (4101)
mestska Creative Commons License 2007.04.26 0 0 4102
spec. ha ennyi lenne, akkor nem lehetne keresztbe átmenni a tiszán, és valószínű, hogy ezt már a különféle (pl. talacmechanikai) vizsgálat előtt észrevették volna...
Előzmény: Törölt nick (4101)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!