A gondom az, hogy nem tudom felprogramozni a távkapcsokat(ahonnan vettem onnan sem tudtak segíteni telefonon keresztül).
A kapunyító vezérlőn a PGM kapcsoló melletti led folyamatosan villog.
A hasznut szerint nem kellene, hogy villogjon csak a megnyomás után.
Csináltam egy nem túl jóminőségű videót a telefonommal a jelenségről.http://data.hu/get/6256034/Riasat.zipTudna valaki segíteni abban, hogyan tudnám felprogramozni a két távot? Kellene a kiskapu nagykapu funkció is.A segítséget előre is köszönöm!
Van egy proteco mover5-ös tolókapu nyitóm. Most vettem egy proteco libra garázskapu nyitót.
A régi tolókapuhoz van 2db microtx1/2/3emc/2000/ist/018cept-lpd i dgpgf/4/1/144-03/340796 típusú dip kapcsolós távirányítóm. Az új garázskapu nyitóhoz vettem 2db ugyanilyen távirányítót.
A tolókapu működik mind a 4 távirányítóval. Viszont a garázskapu csak a 2 újjal.
Nem akarok beleokoskodni az előző hozzászólásba, csak pontosítom:
-nem a nyomatékszabályozás a lényeg tolókapuknál (mert az minden vezérlésben van) hanem az elakadás érzékelés (encoder), amit nem tudom, hogy a 99.000 szettben benne van-e (némelyik Hörmann kereskedőnél ezt biztonsági csomagnak hívják , és vagy enélkül vagy ezzel árulják)
-ez egy plusz eszköz, ami kiegészíti a szetthez adott fotocella biztonságát. Vagy motorba van építve (optikai érzékelő (forog-e a motor), vagy a vezérlés tudja (ha elakad, megnő az áramfelvétel). Olaszoknál is van beépítve gyakran.
-de tovább fokozni igazán a biztonságot az élvédelemmel lehet hatékonyan. Az már mindenhol külön tétel, a vezérlés sem mindegyik tudja.
-igen a fém nehezebben törik tartósabb, de nehezebb is felszerelni a tartóit, és hangosabb. A műanyag ennek az ellentéte. Minden műanyag léc fémbetétes (kivéve t'án ha Kínából jön)
-távirányító majdnem minden szettben van
-arról nem vagyok meggyőződve, hogy a Hörmann annyival jobb, mint amennyivel drágább, és arra sem mondhatjuk, hogy túl bonyolult a szerkezete. Ellenben meggyőző a garancia.
-tolókapuknál ritkább, de szárnyaskapuknál előfordul, hogy egy kaptafára készülnek, -igaz ez a német gyártókra is, ez nem jelent gondot. Egyes gyártók így spórolnak a fejlesztésen és az egyedi gépsoron.
-aki igazán nagyokat fejleszt és a világ egyik legkomolyabb ilyen cége az a FAAC pedig az is olasz
A CAMe,NICE KEY meg a legtöbb mind olasz termék. Itt az térdemes megnézni, hogy mennyi garit adnak hozzá, mert a hajtóművek eléggé egy kaptafára készülnek,és elég egyszerű szerkezetek. A kapu súlya is fontos és hogy ne szoruljon. A műanyag fogasléc azért jó mert nem zörög mint a fém, viszont nem is baj ha szorulásnál a fog törik,mint a fémkerék. A fém léceket a nagy 4-500 kilós kapuknál szokták alkalmazni. Ami fontos! nem vegyél olyat amiben nincs nyomatékszabályzás. Ha odacsíped a gyereket biztos fájni fog neki. Távirányítót mindegyikhez adnak. Mi Hörmann forgalmazunk 5év garival, és mindent tud( 99.000.- Ft/szett: 4m fogasléc,fotocella,villogó,távadó).
Tanácsot kérnék kapunyitó ügyben. Vanegy 3,5 m hosszú tolókapum, 2 m magas keret fogja körbe, kovácsoltvas a kitöltés, és bele van szerkesztve egy kisajtó is. Durván 200-250 kg az egész. Ehhez szeretnék motort, csak nem tudok eligazodni a márkák között, hogy most Came, Key, Nice, vagy esetleg más. Szeretném távirányítani is. Ami még érdekelne, hogy miért árulnak olyan fogaslécet, ami fémbetétes, viszont a fogazat műanyag. Ilyenkor melyik a jobb? Köszönöm előre is!
Azért modnom, hogy gyíkság a használati útmutatód, mert
1 kézzel van rajzolva
2 a 12/24 AC/DC-ről le van húzva az egyen. Most akkor mi van?
Máskor innen ne vásárolj, ez karcsú support. :-)
Általában az ilyen panelek 12/24 AC/DC-ről működnek, tehát a kézzel firkálást tekintsük semmisnek.
Szóval a vezérlésed 10 és 11 pontjai adnak ki 12V DC tápot a segédberendezéseknek. Innen kell a vásárolt vevőt árammal ellátnod.
Nem ártott volna feltüntetni a vevő használati útmutatóján az áramfelvételét sem, de ez van.
Tehát a tápot így adod:
vezérlés 10- panel 3 (12V+)
vezérlés 11 - panel 4 12V(-)
(Gondolom, mert a panelen nincs feltüntetve egyenfesz esetén ki-hová kerül, de a skiccen a 3 az fekete szálnak tűni. Ne aggódj, nem lesz semmi baja ha fordítva kötöd.)
A vezérlésed 3 és 5 pontját egy darab dróttal rövidrezárva a kapu elindul Ide akár egy nyomógombot is köthetnél. A vásárolt paneledet egy nyomógombként fogod használni most.
Amikor a távirányító 1 gombját megnyomod, akkor a paneled R1 CM(6) és NF(7) pontján egy impulzusra rövidzárat kell mérned.
Ezt a két pontot kell a vezérlés 3 és 5 pontjaira kötnöd.
A panelen a többi 7-8-9 neked most nem kell. Akkor tudnád használni, ha a vezérlésben lenne kiskapu vagy más funkció, amit külön parancsra tudsz indítani. Az lenne a távirányítód második gombjára programozva. A vezérlésedben nincs ilyen bemenet.
Ha a vezérlésben a 1-11 nem volt eddig bekötve, akkor nem használsz fotocellát, vagy egyéb biztonsági eszköüzt. Azért én nem hagynám ki. Ha kell majd küldök egy linket rá.
Teljesen igazad van, én kitakartam a CTR 42-es panelröl az 1-12-es sorkapcsokat mert az nálam nem volt bekötve /használva/, tehát csak 12-töl a sárga villófotól használtam a panelt. Ugyan értem amit irtál, de kérlek ismételd meg mégegyszer, hogy a KT 01-es vevőegységet hová kössem: 3-4-as nak honan adjak 12 V-ot, hová kössem a 5-6-7-est, hová kössem 8-9-10-est.
2 a gate használati útmutató kicsit bővebb is lehetne. Ugyan el lehet rajta igazodni, -annak aki látott már ilyet.(azért bízzunk benne, hogy nem ennyi az egész)
Tönkrement a kapunyitó távirányítom és nem is klonozható. A forgalmazó tanácsára vásároltam a meglévő Ducati CTR 42-es panelhoz egy KT01-es vevőegységet két távirányítóval de nemtudom öket összehozni. Kérek segítséget a mellékelt két rajz alapján, hogy mit hová kell kötni.
Üdv mindenkinek! Eladó egy ÚJ MOOVO Garázskapu nyitó dobozában, 30.000 Ft-ért! A távirányítója hiányzik, de lehet hozzá tanítani más egyéb távirányítókat, esetleg saját gyári rendelhető hozzá 6.200 Ft-ért. Magyar leírást, útmutatót mellékelek.
segitséget kérnék.van egy girri130 as kapunyitó .nyitni nyitja a kaput ,záráskor egy pillanatra megjelenik a feszültség a motoron de utánna semmi.ha valaki találkozott hasonló hibával vagy van ötlete köszönettel fogadom.
megjött a vezérlés, be is szereltük. Egy pár alkalommal nyílt mindkép kapuszárny, de most az egyik vmiért nem akar nyílni. Elvileg áraom kap, szerintem maga a hajtómű vmelyik alkatrésze adta meg magát.
Hol lehet ehhez a típushoz bármifél alkatrészt kapni?
Van egy Einhell FA-G 2601-es típusú kapunyitónk, ami sajnos elromlott. Úgy tűnik, hogy a vezérélés ment tönkre. Vagyis az egyik szárny nyílik, csak a másik nem.
Tudtok esetleg ajánlani vkit aki ért az Einhell cuccokhoz vagy esetleg hol kaphatnék hozzá alkatrészt?
Van egy ilyen kapunyitó szettem ami olyat csinál , hogy nyitásnál mintha az egyik motor megszorulna , aztán visszazár, néha megcsinálja ezt zárásnál is, komoly lehet a gond vagy valami beállítási gond? Azt mondták vigyem vissza és megnézik, de lehet nem nagy a baj.
Ha mindig csinálja, akkor próbáld meg, hogy a két motort felcseréled a vezérlésben. Ugyan a nyitási sorrend nem lesz jó, de legalább kiszűröd, hogy a vezérlés vagy a motor a ludas és tovább tudsz lépni. A fotocella rendben van? Mindig csak az egyik szárny csinálja?