A Győr - Kisbér észak - Mór - Fehérvár nyugat 2x2 sávosítása nem csak a fehérvári elővárosi forgalmon segítene hanem - szerintem sokat levenne az M1-M0 forgalmából is.
Pláne ha Fehérvár után folytatódna a új Duna hídig, majd onnan Szeged nyugatig.
A Mór-Csókakő viszont az egész Győr-Székesfehérvár viszonylat (meg távolabbi célok bármelyik oldalon) 81-esen haladását hazavágja, szóval a 13-as út adatainak problémáin túl a 81-es alacsony forgalma éppenséggel lehet, hogy korrektül mért, de ettől még lehet nem mérvadó.
Vicc kategoria. Raadasul a beton tereoloket balesetveszelyesen raktak ki. kb mint az ökör hugyozas. Nemtudom h lehet megengedni ilyet egy europai fovaros elkerulojenel. Alternativa a tranzitnak meg nincs.
Igen, ráadásul abban a szakaszban nincs drága folyó/folyam hídépítés, csak két csomópont és egy felüljáró a vasút felett, tehát max 6-10 plusz milliárdba került volna. Szerintem a szakaszolás az M8 miatt lett ilyen szerencsétlen, akkor még senki nem gondolta, hogy a közös szakaszból nem lesz semmi.
Ennek a szakasznak legalább a 32-es úti csomópontig kellett volna érnie. Így hiába ér jóformán Szolnok közigazgatási határáig, az északi ipari park jópár kilométeres kerülő továbbra is. Oké, jelen esetben ,,csak” másfél év, de alakulhatott volna másképp is.
Megtaláltam, köszi. 2 hete jártam arra, de konkrétan nem emlékeztem, hogy meddig is fog tartani az új út. Így legalább a térképen meg tudtam nézni, hogy meddig tart az addig. :)
Érdekes lenne tudni, hogy a Pest megyei matricákból mekkora részt képviselnek a szomszédos megyék lakói által a napi (fővárosi/Pest megyei) ingázásuk céljából vett matricák.