Keresés

Részletes keresés

rm40 Creative Commons License 2020.07.18 0 0 51566

Az M76 is intenzíven épül már.

Előzmény: csalántea (51565)
csalántea Creative Commons License 2020.07.18 0 0 51565

Valami nem kerek, mikori ez a térkép?

pl. Salgótarján esetében az oda vezető gyorsforgalmi út lényegében készen van ...

Előzmény: Aladár46 (51563)
Anytime Creative Commons License 2020.07.18 0 0 51564

Lehetne itt-ott örülni is. Majd ha hivatalos lesz....

Nem tippelnék hozzá évszámokat (SSC), csak annyit,

hogy a piros már épül (kb. 180 km), a sárga engedélyes (kb. 400 km), a zöld tervezési fázisban (kb.900 km) van.

 

A rövidke 13. út 2x2 előbbre tart, mint a 81., de így is csak utánlövés,

mert ha a komáromi hidat hamarosan átadják, dühítő lesz araszolni az építés miatt - mellett.

 

 "ehhez vagyunk szoktatva".

Előzmény: Aladár46 (51563)
Aladár46 Creative Commons License 2020.07.18 0 2 51563

Lehet emészteni.... :)

 

trizs77 Creative Commons License 2020.07.18 0 0 51562

A Győr - Kisbér észak - Mór - Fehérvár nyugat 2x2 sávosítása nem csak a fehérvári elővárosi forgalmon segítene hanem - szerintem sokat levenne az M1-M0 forgalmából is.

 

Pláne ha Fehérvár után folytatódna a új Duna hídig, majd onnan Szeged nyugatig.

 

 

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.07.18 0 1 51561

Értem, hogy mi a gondod a 13-as úttal.

A Mór-Csókakő viszont az egész Győr-Székesfehérvár viszonylat (meg távolabbi célok bármelyik oldalon) 81-esen haladását hazavágja, szóval a 13-as út adatainak problémáin túl a 81-es alacsony forgalma éppenséggel lehet, hogy korrektül mért, de ettől még lehet nem mérvadó.

Előzmény: Anytime (51547)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.07.17 0 1 51560

Vicc kategoria. Raadasul a beton tereoloket balesetveszelyesen raktak ki. kb mint az ökör hugyozas. Nemtudom h lehet megengedni ilyet egy europai fovaros elkerulojenel. Alternativa a tranzitnak meg nincs.

Előzmény: trizs77 (51552)
RadiX Creative Commons License 2020.07.17 0 2 51559

Igen, ráadásul abban a szakaszban nincs drága folyó/folyam hídépítés, csak két csomópont és egy felüljáró a vasút felett, tehát max 6-10 plusz milliárdba került volna. Szerintem a szakaszolás az M8 miatt lett ilyen szerencsétlen, akkor még senki nem gondolta, hogy a közös szakaszból nem lesz semmi. 

Előzmény: Avaar (51558)
Avaar Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51558

Ennek a szakasznak legalább a 32-es úti csomópontig kellett volna érnie. Így hiába ér jóformán Szolnok közigazgatási határáig, az északi ipari park jópár kilométeres kerülő továbbra is. Oké, jelen esetben ,,csak” másfél év, de alakulhatott volna másképp is. 

Landsmann_ Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51557

Megtaláltam, köszi. 2 hete jártam arra, de konkrétan nem emlékeztem, hogy meddig is fog tartani az új út. Így legalább a térképen meg tudtam nézni, hogy meddig tart az addig. :)

Előzmény: RadiX (51555)
RadiX Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51556

Szolnok központja onnan még 15 kilométer.

Előzmény: RadiX (51555)
RadiX Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51555

90+859 szelvényig, az újszászi csomópont utáni első földút-keresztezés, kb 1 kilométer a csomópont után.

Előzmény: Landsmann_ (51554)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51554

Abonynál pontosan meddig lesz átadva?

Előzmény: radio100jozsi (51550)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51553

Melyik csatornán volt?

Előzmény: radio100jozsi (51551)
trizs77 Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51552

Hány éve is foldozzák ezt a déli szakaszt ?

 

4 éve?

5 éve ?

Előzmény: radio100jozsi (51551)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51551

Most volt a TV-ben, az M0D Hárosi-Duna-híd ügye, és még minimum 1 év, mire megnyithatják, mert baj van vele. De ha nagy a gond, akkor ennél is több.

radio100jozsi Creative Commons License 2020.07.17 0 2 51550

Július 23-án lesz az M4 Cegléd-Abony átadó.

gauchos75 Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51549

Így néz ki videón az M4-esünk határon túli folytatása (A3). https://www.youtube.com/watch?v=yW2x80pLUWg

Előzmény: pentium10 (51535)
adiaboli Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51548

1. GDPR; 2. Az előző hozzászólásod(ból adódó következtetés).

Úgyhogy inkább nem kérdezem :-):(

Előzmény: Anytime (51544)
Anytime Creative Commons License 2020.07.17 0 1 51547

Igen, 2018-as mért adat.

De az évre nem pontosan emlékeztél.

https://www.szekesfehervar.hu/15-kilometeren-ujul-meg-a-burkolat-a-81-es-futon-szekesfehervar-es-mor-kozott

 

Ha "kevesled" a 81. út forgalmát Ászárnál, ne a Mór-Csókakő szakasszal indokold.

Az a 13. útra is hatással lett volna.

 

Nem tudom mi lehet az oka, de a 13. út adata a nyugtalanító és hihetetlen.

A Forgalom figyelemmel kísérése táblázatokban csak 2017-2018 szerepel. (Korábban nem mérték részletesen)

 

Nem akartam hinni a szememnek, 2018-ban 9 hónap adata hibás!  A 81. út táblázata rendben van.

Az alapvetés, hogy az Egységjármű mindig több, mint az összes gépjármű, hiszen a teherszorzó 1,8-2,5 ig.

Itt pedig egy rakás hibát olvashat, aki rászánja az időt. A hétköznapi forgalom bármelyik járműtipusnál valótlan számokat jelez.

De az egyszerű átlagszámítást sem sikerült pontosan végrehajtani:

hétköznap x6 + vasárnap /7= átlagos forgalom

Vagyis a 13. út forgalma a reálisnak mondható február-április-november hónapokban 10000/1100

a hibahalmaz 9 hónapban 20 000/ 1800

 

Na ezt ki hiszi el?

 

Megnéztem a 2017-est is: a 199. oldalon "még csak" 6 hónapban abnormális az adatsor.

https://internet.kozut.hu/kozerdeku-adatok/orszagos-kozuti-adatbank/forgalomszamlalas/

 

Vajon mi a célja az ilyen adatközlésnek?

 

 

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (51546)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51546

Ha jól értem 2018-as mért adatok...

Nem akkor volt a felűjítás Csókakő környékén? Nem volt korlátozva a nehézgépjárműforgalom?

Ha a nehézgépjárművek zöme kerülésre kényszerült (pl. Lovasberény vagy Zirc felé) akkor ez az adatsor nem sokat ér.

Előzmény: Anytime (51540)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.07.17 0 1 51545

Heves dettó... Salgótarjántól Nyíregyházán át Debrecenig szóba jön.

Előzmény: Törölt nick (51543)
Anytime Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51544

Ezt közérdekű adatigényléssel

talán megtudhatod a NÚSZ-tól.

Előzmény: adiaboli (51542)
Törölt nick Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51543

Sok pestinek van Fejér megyei is,mert a Fejér megyei elég sok.helyre jó.

Velence,Balaton,

Délen egész Paksig.

Előzmény: adiaboli (51542)
adiaboli Creative Commons License 2020.07.17 0 1 51542

Érdekes lenne tudni, hogy a Pest megyei matricákból mekkora részt képviselnek a szomszédos megyék lakói által a napi (fővárosi/Pest megyei) ingázásuk céljából vett matricák.

Előzmény: Anytime (51541)
Anytime Creative Commons License 2020.07.17 0 0 51541

Találtam egy grafikont.

Kis böngészéssel kiegészítettem néhány adattal.

A dehir.hu januárban érdeklődött a NÚSZ-tól:

Hajdú-Bihar megye esetében közel 40 ezer megyei e-matrica érvényessége jár le 2020. január 31-én. (1,8 %-a az össz eladottnak)

 

Összes megyei matrica 2019-ben: 2 175 ezer db.

Hajdú-Bihar megye személygépkocsi állománya: 171 ezer db. (4,3 %-a az országosnak)

 

Eddig sem volt kérdéses, hogy a megyematrica a Pest(megye)ieknek a legjobb, mert szinte minden személykocsinak van (egy vagy több) megyematricája.

 

Hajdú Biharban csak 23 %-nak. (Nem derül ki, hogy más megyére szóló mennyi ebből)

 

 

 

 

Előzmény: Anytime (51534)
Anytime Creative Commons License 2020.07.16 0 0 51540

Kétségem nekem is vannak, ez már csak ilyen szakma.

Elvileg egzakt tudomány, mégis ködszurkálás.

A Véda-kamerák korában (Újabban drón-kontroll is)

 

A 13. úton Csém-nél 281 nap mért adat

A 81. úton Ászár-nál 266 nap mért adat  6554/1487, mivel a mért szakasz átnyúlik Győr-M-S megyébe is, azért a megyei átlagot vettem.

 

Holnap majd megnézem a forgalom figyelemmel kísérése (havi) adatokat.

Előzmény: ÁsítóSárkány (51539)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.07.16 0 0 51539

Erős kétségeim vannak a 2018-as adatok használhatóságával.

Előszőr is: mért adat, vagy valamelyik korábbi mért év alapján kalkulált?

Másodszor is: az utolsó mért évben milyen felújítások és ehhez kapcsolódóan milyen korlátozások voltak a nehézgépjárművek forgalmában?

Amennyire követem, szép sorban apránként szakaszonként rekonstrukció ment...

Előzmény: Anytime (51537)
adiaboli Creative Commons License 2020.07.16 0 0 51538
Anytime Creative Commons License 2020.07.16 -1 0 51537

Jelenleg a (régi) komáromi híd 20 tonnára korlátozott, emiatt még az is kerülni kényszerül Vámosszabadi felé, akinek pl. Érsekújvári célja van.

Így is masszív forgalom halad a 13. úton.

2018-ban (frissebb miért nincs még?): 10061 összes gépjárműből  1080 teherkocsi.

 

Ez nagyon közelíti a 81. út volumenét Győr-S-M megyében (9452/1124)

 

Tehát a híd átadása után lesz 20 %-nyi csökkenés a 81. úton (azonos növekedés a 13. úton)

és máris 8000 - 12000 lesz a volumenarány.

 

Ez egy visszafogott becslés.

Előzmény: ÁsítóSárkány (51533)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!