Keresek olyan emberkét aki vállal átfestéseket. Nekem most Nohabom lenne amit M61-re kellene festeni. Jó minőség érdekel, természetesen elfogadható áron :)
A júliusi Indóházban olvastam egy számomra új magyar gyártóról, Jakó modells néven. A neten nem találtam viszont róla semmit. Milyen elérhetőségei vannak?
Beültettük a Deák fogóvázat egy ettől teljesen idegen konstrukcióba. Ettől sok jó nem várható.:-(
A világítás átalakítása egy kis műhelytől, vagy házilagosan elfogadható, sorozatban a Fuggerth megoldásához képest visszalépés.
Ha már ennyire belenyúltak, akkor a három 100ohmos ellenállásból a középsőt igazán cserélhették volna egy izzóra, ha már az eredeti gyártónak hiányosan sikerült a Gützold megoldását lekoppintania.
Direkt mondom, hogy ne azt az egy szar fotót nézzétek... A másik topicban van egy rakat, pár hónappal ezelőtt. Mivel nekem van 2db, így elég jól ismerem, szerintem nem rossz...sőt kimondottan kisszériás gyanta létére jó.
Hát nekem elég bénának tünik az a gigant, főleg ennyi pénzért.Az áramszedők is furcsán álnak meg maga a kaszni se stimmel már igy ránézésre se.Majd decemberbe ha megjelenik az acme gigant, arra kiváncsi leszek, mert ha olyan minőségű lesz mint a caf kocsik akkor nem lehet egy rossz szavunk se
Nem figyelsz elégé oda, a DOM csinált először, bár már a jelenlegi fejlesztett darab. Olvass át a gyűjtemények-szerzeményekhez, nemrég volt ott tárgyalva a téma sok képpel.
****Mikor lesz V63-as magyar gyártótól?**** Mivel méretet nem írtál: H0 méretben évek óta készít a Dom Models (Domonkos András, Szeged) és Deákék. TT méretben eddig nagy szériát csak Deákéktól láttam. N-ben egyedi darabokat kiállításokon látni (pld. Zsivány papája, aki a Székesfehérvári Fűtőházat készítette el ). Majd kifelejtettem: olasz produkcióban talán idén H0-ban megjelenik egy profi gyártótól.
A Deák szerintem nem csinál semmit, mindent mással csináltat, majd saját név alatt árul, persze a "bedolgozók" tudtával. A Szilijei hajtását jó rég óta a Félix csinálja, ha nem mindig is ő csinálta. A konstrukció nem lenne rossz, de az összerakás igen változó minőségű és kicsi a mozdony súlya.
A Deáknak biztos, mert van hova elsózni a forgóvázakat. Az én szilim olyan, mint a svájci óra, igaz, bele kellett nyúlni a forgóvázba, mert az enyém még nem javított kivitel volt. Lehet, hogy dolgozni kellett vele másfél órát, de nem kellett +19000-et kiadni. Talán a kuplungtartó jobb megoldás, de ha kell egy "tiszta" homlokoldal (rendes vonóhorog kapoccsal, légvezetékek, stb. ) akkor egyszerűen kiveszem a kuplungtartót, és visszacsavarozom a csavart a forgóvázba. Jó, akkor meg ne lehet hirtelen beledugni a vonóelemet, de nézd meg a Roco-t, hogy oldotta meg a szergejt és a nohabot. Ott is szerelgetni kell ám....nem beszélve a köténylemezen tátongó nyílásról. Tehát ez se olyan nagy változás, ami megérne ennyi plusz pénzt. A festés-mint azt már előttem is írták-a fugi érdeme, végre változtattak a színen, és a psz.-on. Ennyi. A futását mint írtam, megnézném, jobb-e, csendesebb-e.
Értelek, de nekem ez az új kuplungmegoldás azért tetszik jobban, mivel a régebbi túlságosan kiállt, ez viszont úgy nézem a főkerettel egy szintben van.
Láttam már és hallottam is Deák hajtást! Semmivel nem jobb mint a Fuggerth féle, sőőt. Azt hogy ne essen ki a forgóváz nagyon egyszerű orvosolni. Bal kézbe fejjel lefelé kell kézbe fogni a mozdonyt, másik kézzel meg kicsavarni a csavart. A festés illetve feliratozás szépségét pedig írjuk a Fuggerth cég javára.
Mindenesetre pár bosszantó dolgot javítottak, pl. a kuplungfészek kivételével már nem esik ki a forgóváz a helyéről, a hajtás is jobbnak tűnik, a festés is mindenképpen szebb, élethűbb. Kicsit barátságosabb áron el is hoztam volna, de egyelőre nekem soknak tűnik az ára. Menet közben kéne még látni a kicsikét...