Keresés

Részletes keresés

M Tom Creative Commons License 2009.07.28 0 0 5812

Az Indóházból kimaradt.

A tartálykocsi: Klein Modellbahn 5541.

A fedett kocsi: Klein Modellbahn 5543

Akit érdekel startoljon rá:

 

rallymax2 Creative Commons License 2009.07.27 0 0 5811
Keresek olyan emberkét aki vállal átfestéseket. Nekem most Nohabom lenne amit M61-re kellene festeni. Jó minőség érdekel, természetesen elfogadható áron :)
róbertke Creative Commons License 2009.07.27 0 0 5810
Ezen a fórumon megtalálod jakoa nick név alatt (remélem őt keresed N-méretű Gigant) http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9169239
Előzmény: GeryM41 (5809)
GeryM41 Creative Commons License 2009.07.27 0 0 5809

Sziasztok!

A júliusi Indóházban olvastam egy számomra új magyar gyártóról, Jakó modells néven. A neten nem találtam viszont róla semmit. Milyen elérhetőségei vannak?

Törölt nick Creative Commons License 2009.07.26 0 0 5808
Hát igen.ebben a topicban van néhány " gyengébb " ( köztük én is ), akik nem tudják hogy mi az a csepzon, de remélem elnézed nekünk :-)))
Előzmény: ZsoltH0e (5806)
H0ri Creative Commons License 2009.07.26 0 0 5807
 Van aki...
Előzmény: ZsoltH0e (5806)
ZsoltH0e Creative Commons License 2009.07.25 0 0 5806

Sziasztok!

H0-ban ki gyárt Csepzon-t ?? ( gyengébbek kedvéért Csepel teherautó)

igaz off modell itt mert közút , de magyar..

 

 

EVM Creative Commons License 2009.07.24 0 0 5805
Jövő héten pénteken sok magyar modellel kezdődik:
Remete mh. Creative Commons License 2009.07.24 0 0 5804
Azt szeretném megkérdezni, hogy mennyibe kerülnek most Fuggerth MÁV négytengelyes személykocsik???
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.13 0 0 5803

Beültettük a Deák fogóvázat egy ettől teljesen idegen konstrukcióba. Ettől sok jó nem várható.:-(

A világítás átalakítása egy kis műhelytől, vagy házilagosan elfogadható, sorozatban a Fuggerth megoldásához képest visszalépés.

 

Ha már ennyire belenyúltak, akkor a három 100ohmos ellenállásból a középsőt igazán cserélhették volna egy izzóra, ha már az eredeti gyártónak hiányosan sikerült a Gützold megoldását lekoppintania.

Előzmény: Törölt nick (5782)
cssz74 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 5802
Direkt mondom, hogy ne azt az egy szar fotót nézzétek...
A másik topicban van egy rakat, pár hónappal ezelőtt. Mivel nekem van 2db, így elég jól ismerem, szerintem nem rossz...sőt kimondottan kisszériás gyanta létére jó.
Előzmény: Jegkoko (5801)
Jegkoko Creative Commons License 2009.07.12 0 0 5801
Hát nekem elég bénának tünik az a gigant, főleg ennyi pénzért.Az áramszedők is furcsán álnak meg maga a kaszni se stimmel már igy ránézésre se.Majd decemberbe ha megjelenik az acme gigant, arra kiváncsi leszek, mert ha olyan minőségű lesz mint a caf kocsik akkor nem lehet egy rossz szavunk se
Előzmény: róbertke (5799)
cssz74 Creative Commons License 2009.07.12 0 0 5800
kicsi az a kép, jobban teszi, ha a másik fórumon sok beállításból is megnézi, mert nem annyira olcsó...
Előzmény: róbertke (5799)
róbertke Creative Commons License 2009.07.12 0 0 5799
Előzmény: Erik777 (5797)
cssz74 Creative Commons License 2009.07.12 0 0 5798
Nem figyelsz elégé oda, a DOM csinált először, bár már a jelenlegi fejlesztett darab. Olvass át a gyűjtemények-szerzeményekhez, nemrég volt ott tárgyalva a téma sok képpel.
Előzmény: Erik777 (5797)
Erik777 Creative Commons License 2009.07.12 0 0 5797
Nálam csak H0-ról lehet szó. A Deákról tudok én is, de az nem olyan jó minőség, ami nekem megfelelne. A Dom Models V63asát még nem láttam.
Előzmény: róbertke (5796)
róbertke Creative Commons License 2009.07.12 0 0 5796
****Mikor lesz V63-as magyar gyártótól?**** Mivel méretet nem írtál: H0 méretben évek óta készít a Dom Models (Domonkos András, Szeged) és Deákék. TT méretben eddig nagy szériát csak Deákéktól láttam. N-ben egyedi darabokat kiállításokon látni (pld. Zsivány papája, aki a Székesfehérvári Fűtőházat készítette el ). Majd kifelejtettem: olasz produkcióban talán idén H0-ban megjelenik egy profi gyártótól.
Előzmény: Erik777 (5795)
Erik777 Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5795
Egyszer foglalkozhatának már a belsejének a lemodellezésével is, nem beszélve a digitalizálásrol hanggal természetesen. Mi ebben oly' nehéz?

Mikor lesz V63-as magyar gyártótól?
M.VIII Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5794
"A konstrukció nem lenne rossz, de az összerakás igen változó minőségű és kicsi a mozdony súlya."

Hát ez az....
Előzmény: cssz74 (5793)
cssz74 Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5793
A Deák szerintem nem csinál semmit, mindent mással csináltat, majd saját név alatt árul, persze a "bedolgozók" tudtával. A Szilijei hajtását jó rég óta a Félix csinálja, ha nem mindig is ő csinálta. A konstrukció nem lenne rossz, de az összerakás igen változó minőségű és kicsi a mozdony súlya.
M.VIII Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5792
...illetve mégsem, a deák forgóváz az új tervezés (bocsi, tévedtem).
Előzmény: M.VIII (5790)
M.VIII Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5791
A Deáknak biztos, mert van hova elsózni a forgóvázakat. Az én szilim olyan, mint a svájci óra, igaz, bele kellett nyúlni a forgóvázba, mert az enyém még nem javított kivitel volt. Lehet, hogy dolgozni kellett vele másfél órát, de nem kellett +19000-et kiadni. Talán a kuplungtartó jobb megoldás, de ha kell egy "tiszta" homlokoldal (rendes vonóhorog kapoccsal, légvezetékek, stb. ) akkor egyszerűen kiveszem a kuplungtartót, és visszacsavarozom a csavart a forgóvázba. Jó, akkor meg ne lehet hirtelen beledugni a vonóelemet, de nézd meg a Roco-t, hogy oldotta meg a szergejt és a nohabot. Ott is szerelgetni kell ám....nem beszélve a köténylemezen tátongó nyílásról. Tehát ez se olyan nagy változás, ami megérne ennyi plusz pénzt. A festés-mint azt már előttem is írták-a fugi érdeme, végre változtattak a színen, és a psz.-on. Ennyi. A futását mint írtam, megnézném, jobb-e, csendesebb-e.
Előzmény: Törölt nick (5787)
M.VIII Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5790
Mivel egy helyen készülnek....
Előzmény: Törölt nick (5789)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5789
Hajtása hasonlít a Felixbahn-ra.
Előzmény: Törölt nick (5782)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5787
Jó persze én sem azt nézem, meg egyáltalán örülök, hogy van szili H0 méretarányban, csak megjegyeztem, hogy ez az új megoldás jobb.
Előzmény: vasutas 82 (5786)
vasutas 82 Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5786
Hát lehet! Én nem azt nézem hogy mibe milyen hiba van hanem örülök hogy van hazai gyártónk.
Előzmény: Törölt nick (5785)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5785
Értelek, de nekem ez az új kuplungmegoldás azért tetszik jobban, mivel a régebbi túlságosan kiállt, ez viszont úgy nézem a főkerettel egy szintben van.
Előzmény: vasutas 82 (5784)
vasutas 82 Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5784
Láttam már és hallottam is Deák hajtást! Semmivel nem jobb mint a Fuggerth féle, sőőt. Azt hogy ne essen ki a forgóváz nagyon egyszerű orvosolni. Bal kézbe fejjel lefelé kell kézbe fogni a mozdonyt, másik kézzel meg kicsavarni a csavart. A festés illetve feliratozás szépségét pedig írjuk a Fuggerth cég javára.
Előzmény: Törölt nick (5783)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5783
Mindenesetre pár bosszantó dolgot javítottak, pl. a kuplungfészek kivételével már nem esik ki a forgóváz a helyéről, a hajtás is jobbnak tűnik, a festés is mindenképpen szebb, élethűbb. Kicsit barátságosabb áron el is hoztam volna, de egyelőre nekem soknak tűnik az ára. Menet közben kéne még látni a kicsikét...
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.11 0 0 5782
M & H-tól kértem pár fotót a gépről. Beszéljenek most a képek helyettem:

v43 1
v43 2
v43 3
v43 4

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!