Volt szerencsém próbálni egy nyílt napon. Én is nézegetem szemezgetek vele. Ami riasztó benne az a súlya volt és a szűk kanyarok sem a kedvencei. A jókat elmondták előttem
Nagyon jó gép, nagyon finoman müxik rajt minden, észrevétlenül böszme erős, húz mint az állat mindenhonnan, de alig érezni rajt a sebességet. Marha kényelmes, szerintem kiváló a szélvédelem, de azért érezni hogy ez egy csatahajó, szerpentinen simán kipicsázom még egy 3vd-vel is. Hoszú túrákra az egyik legjobb motor a világon, ha rámszakadna a nemzeti bank, én is vennék egyet.
Isemrősöm hozott be osztrákból egy 2002-es FJR-t, holnap elmegyek kipróbálom hátha megtetszik. Van valakinek tapasztalata vele?azt hiszem ez még a benzinmelegítős változat aminek utólag hővédőzni kellett a tankot mert nagyon nyomta fel rá a meleget a motor.
Sziasztok.. Ezt a szar motorozz.hu-t.. Be akartam lépni ,nem enged.. Új jelszót meg nem küld. Itt meg a szsolt-ot nem fogadta el... Nah,mindegyis.. Ha valaki(én) most tudta elintézni,hogy megy a Tdm talira van még szállás szerintetek? Amit Angol adott számot,azon nem veszik fel.
Ha valaki tud felvillanyozást adni megköszönöm. A számom 06309131563.. Régen mindenkinek megvolt a száma....de nem ezen a telefonon:(
Doktor úrnak jelzem, hogy alakul valami börze látogató tókerülés, ahol egykori és gyakorló tédéemesek fikázzák majd az árusok rozsdás szarjait....:)))))))))
Alapvetően nem rossz készülék az árért, nincs is ebben az ársávban ellenfele motoros használatra, de kijelenteni, hogy ez "motoros navi", az barokkos túlzás, mert nem az. Csak egy motoron IS használható vízálló navi. Azt az ömlengést, amit pl az onroad teszten és alatta a hozzászólásoknál olvasni róla, nem érdemli meg.
Előnyei:
Ár, vízállóság, jól rögzíthető a bölcsőben, aminek a fix töltőcsatlakozója nem tud kirázódni menet közben mint a sima naviké, és a kábel csatlakozó is vízmentes.
Méret, fényerő, képernyő érzékenység átlagos.
Hátrány:
A bekapcsoló gomb kézzel is alig használható, kesztyűben sehogy. A csatlakozó/sd kártya hely gumi védőkupakja szerszám nélkül nem nyitható, az sd kártyát férfi kézzel még betenni sem lehet, kivenni még hegyes szerszámmal sem egyszerű. Az usb kapcsolat win8.1-el nem működik, csak a win7-es asztali gépről tudtam rátölteni a programot, a win8.1 egyszerűen nem látja a készüléket se háttértár se activ sync módban. A bölcső napellenzője max akkor jó valamire, ha a szélvédő peremén van rögzítve, lenn a kormányon szart sem ér ha kicsit is megdönti az ember a készüléket, mert akkor már semmit sem árnyékol. Ha túrán nem akarja az ember fennhagyni motoron egy városnézés során, akkor is nehéz kivenni a bölcsőből, mert nem elég a rögzítőfület megemelni, közben ki is kéne pöckölni hátulról, de a résen még a kisujjam se fér be, elég macerás a kivétel, főleg ha naponta többször kell.
Az alapfunkciókhoz, visszalép-belép-kiválaszt ilyesmi gombok kellenének hogy kesztyűben is jól használható legyen, de semmi ilyesmi nincs, ebből látszik hogy ez csak egy gumiborítású vizálló autós navi, nem direkt motoros.
Köszönöm mindkettőtök véleményét! A motoros navik árfekvésében elfoglalt pozícióból feltételeztem, hogy valamilyen mértékű kompromisszumot kell kötni / alakítani rajta. Viszont a Garmin árfekvését nehezen veszi be a gyomrom, ezért keresek alternatívákat :)
Azt beszéltem Pistivel, hogy kedden tudok menni hozzá az oldaltámaszért és ha az összejön, akkor szerdán délután le tudnék ugrani hozzád megnézni a plexit! Remélem!
Muszáj, nincs mit tenni. Szerintem ez nem motoros, csak az átlagosnál jobban használható a töltős bölcső miatt motoron, de kesztyűben nem jó használni.
Eddig nem találkoztam olyan XRider-rel aminek ne púposodott volna a kijelző előtti fóliája. Ez főleg melegben érezhető. Kicsit ront a pontos kezelhetőségen. Megszokást igényel.
Alapvetően jó készülék, de a Sygic-es változatot kerüld! Két hete próbálgattam egyet és kínszenvedés kezelni, az Igo-hoz képest.
Extrának mondott fényereje külön ki van emelve a leírásában, de napos időben ugyanúgy kell árnyékolni a kezeddel, mint bármelyik gps-t.
A WinCE op.rendszer miatt, a Bluetooth (sisak beszélővel párosítva) csak egy hangot képes átvinni. Vagy zene szól a füledbe, vagy a gps monnya a dolgait. Ugyanez android alatt (akár teló, akár gps) párhuzamosan megy.
"Sokan dicsérik ezt az xridert, nekem ma annyira az agyamra ment hogy nekiálltam átalakítani. Vannak ugye, akik nem gyári progival használják, hanem mindenféle tört igo meg primo van rajtuk. Ezt én természetesen mélyen elítélem, hogy más szellemi termékét pl az 1st torrentről letöltsük 5 perc alatt aztán ingyen használjuk. Na szóval, az ilyeneknek különböző okok folytán előfordulhat, hogy egy térképfrissítés után az addig viszonylag jól működő gép óránként lefagy. Ez már alapjában probléma, aki tudja hogy ilyenkor mi az ami nem fér össze a többivel és mit kéne még a térkép fbl fájljain kívül cserélni, az ne tartsa magában. De ezen kívül is.
A bekapcsoló gomb nekem még kesztyű nélkül is a használhatatlan kategória, kesztyűben meg egyszerűen nem tudom bekapcsolni. A hátulján lévő reset gombhoz hiába van lyuk gyárilag, az sem elérhető, ma pl 2 percig bökdöstem a gyári cerka hegyével,eredmény nélkül. Ebből lett elegem és következett ez:
A gyári lyuk 6-os fúróval felfúr, majd egy 6.5-el tölcséresre alakít, de nem átfúr. 6.5 csapágygolyó bele a lyukba. Perpill sima fekete szigszalag darabbal hátul leragaszt, kiesni nem tud, mozogni igen, menet közben kesztyűben a csapágygolyót megnyomva 1 pillanat alatt újraindít.
Ha jól látom, a motorodon Wayteq X-rider navigáció van. Hogy vált be számodra? Igoval használod, vagy a hozzá vehető Sygic van rajta? A fényereje elfogadható napos időben?
Most olvasom a totálbájkon, hogy a kinemmonnyuk feltalálja a melegvizet. Csinálnak valami sorkettest, 850 köbcentivel meg 270 fokra elékelve, amin már a jó oldalon lesz a lánc is. Olyan ismerős ez, mintha már hallottam volna ilyenről.....:)))))))))