Szinte bármilyen gőzösmodellt elkészítenek neked csak keresd meg az illetékest pl. a Láng börzén! A 375-ös egy kedvelt darab, könnyen hozzá lehet jutni.
Már kérdeztem, de újból nekifutnék: emlékezetem szerint az interneten láttam Liliput 520-asokat, még az oroszoktól örökölt homlokfényszórókkal, két változatban is. Lehetséges ez? Ha van valakinek erről mondanivalója, képe, legyen olyan szíves megosztani velem. Más: átfutottam az eddigieket a fórumon, és legyen szabad megjegyeznem, hogy óriási a hiány a magyar gőzösmodellekben. Az árva 520-ason kívül semmi sincs. Óriási előrelépés lenne a Fuggerthtől vagy a Deák Modellsporttól, vagy más vállalkozótól egy gőzösmodell elkészítése. Én a 375-ösre voksolnék, mert így mellékvonali szituációt is lehetne üzemeltetni.
Két világégést túlélt? Hónapok óta keressük RhB-vel a net-en az anyagot, de szinte semmit sem találni. A régebbi Liliput lószállítóról (kat.szám. L235430, KPEV Halle 4002) van valami anyagod? A modellen ennyit találtam: Duesseldorf Carl Weyer u.Cie 6837/1907)
Ebben az az igazi jó hír, hogy ezek szerint van fotó az eredetiről (a modell már régen kapható). Mindenki hitetlenkeett, hogy ilyen festés márpedig nincs... :-) Honnan van a kép?
Sejtettem, hogy vmi régi sorozattal van dolgom, de arra is gondoltam, hogy eredetileg kétmotoros volt és csak úgy ránksózták ezt az egymotoros selejtet a VI. ker. Szív utcai üzletben. Motort és egyébb tartozékokat (fogaskerék, stb...) lehet venni a Fuggerthtől? Kell a második meghajtott forfóvázra is gumis kerék vagy egy sem kell?
Amúgy nagyon a szívünkhöz nőtt ez a mozdony, több száz kört teljesített a Csörgőnk a szőnyegpályán, semmiképp nem adunk rajta túl.
Biztosan lehet nagyobb teljesítményű digitális kontrollert kapni vagy esetleg a végfokot kicserélni vagy két kontrollert azonos címmel használni. A digitalizálásnak nem néztem még utána.
Biztos. A forgóváz-motoros Fuggerth forgóváz más, mint a most gyártott forgóvázak. Az ilyen egymotoros gépbe lehet a másik forgóvázra is motort építeni, gyárilag is volt ilyen kétmotoros /bár a két motort macerásabb digitalizálni/.
Ha nem akarsz magadnak bosszúságot a Deák M31-esét felejtsd el! :-) Ha bővebben is érdekel miért, keress vissza itt a fórumon! Többször is szóba került már.