Csak azért kérdeztem, jmert sehol nem lehet kapni...
Aztán rákérdeztem direktben Fuggerth Péterre, aki válaszolt is. Az a lényeg, mivel nincs kereslet rá, így nincs gyártás, emiatt nincs raktárkészleten, így bizonytalan a beszerzése.
Mindegy, most már van egy Piko GySev Taurusom... :)
****Nem használok webkamerát, így nem látod, mennyire vagyok sárga az irigységtől!**** Na de mennyien vagyunk, akik a te "gyöngyszemeid" láttán irigykedünk....:-)))))
Nem, félre ne érts, nem piszkálódásból érdekelt volna, csak nem értettem a problémát.
kicsit más:
Sokat gondolkoztam a modellezésen és arra jutottam, hogy egy érzetet, egy hangulatot akar kelteni a terepasztal, ahol az adott korra legjellemzőbb járműveket érdemes járatni, nem a kivételeket, a ritkaságokat, bármennyire is jó érzés, ha megvan egy olyan jármű modellben, amiből pl 1 készült és már az sincs meg.
Nem használok webkamerát, így nem látod, mennyire vagyok sárga az irigységtől! Hogy oldottad meg a két féle ajtós történetet? Annyira kéne az EMU-s szekciómhoz! Képeket találsz pár hozzászólással lejjebb. Igazából én azért nem eröltettem, mert reménykedem, hogy lesz gyári magyar modell, mert egyrészt vett az ország 60db igazit, másrészt az M&H vagy az MK biztosan próbálkozik a rendeléssel. Úgy szeretnék több és nagyobb képet. Fantasztikus!
igen, ezek megmaradtak, mivel ha ezeket is átalakítom, szinte hogy építhetek 1 új kasznit. Vonószemből a sima volt fent, de ha ráépítettem a többi kütyüt, akkor beleakadt a modell vonószembe. Így utólag engem maga az áramszedők zavarnak, mert rájöttem, totál nem így kellett volna megoldani a felfüggesztését.
Ezt így látatlanban nem lehet megmondani, attól függ, hogyan van ráapplikálva a Fleischmann. Szerencsés esetben az eredeti rögzítés megmaradt, csak kell szerezned egy régi Piko kapcsolót.