Értelek, de nekem ez az új kuplungmegoldás azért tetszik jobban, mivel a régebbi túlságosan kiállt, ez viszont úgy nézem a főkerettel egy szintben van.
Láttam már és hallottam is Deák hajtást! Semmivel nem jobb mint a Fuggerth féle, sőőt. Azt hogy ne essen ki a forgóváz nagyon egyszerű orvosolni. Bal kézbe fejjel lefelé kell kézbe fogni a mozdonyt, másik kézzel meg kicsavarni a csavart. A festés illetve feliratozás szépségét pedig írjuk a Fuggerth cég javára.
Mindenesetre pár bosszantó dolgot javítottak, pl. a kuplungfészek kivételével már nem esik ki a forgóváz a helyéről, a hajtás is jobbnak tűnik, a festés is mindenképpen szebb, élethűbb. Kicsit barátságosabb áron el is hoztam volna, de egyelőre nekem soknak tűnik az ára. Menet közben kéne még látni a kicsikét...
Most láttam én is. Semmi baj nem volt a hajtással, azonkívül eddig is led világítás volt sőt a kuplungot is lehetett cserélni. Nem tudom akkor miért írják ki.
Aha, most nézem...átdolgozott hajtás, cserélhető kuplung, LED világítás...18000-ért többért (?????)...kíváncsi lennék a hajtására. Az enyémnél alátéteket raktam a fogaskerekekhez, beállítottam a duplát is, csendesen, gyönyörűen fut. Be kéne vinni a boltba összehasonlítani...
Megjelent a Fuggerth és a Deák közös mozdonya a V43 1208, M & H honlapján fent is van, /az ára is szépen felment :-(/ de kép sajnos nincs róla! Tud valaki róla már valamit?
Az a TRAXX egy nagyon szép, jól kidolgozott, szépen festett modell. A belső értékeire sem lehet panasz, csendes, nyugodt futású, erős gép. Az áramszedővel kell kicsit vigyázni, mivel részletesen kidolgozott, a nem szakszerűtlen kinyitáskor eltörhet.
Sziasztok! Mi a véleményetek a ROCO által kiadott magyar NoHaB-okról? Azért kérdezem, mert egyet venni szeretnék. Látok rajtuk néhány hiányosságot, ezért érdekel a tapasztaltabbak véleménye. Valamint mi a véleményetek az A.C.M.E EUROCOM-os 481-eséről? Előre is köszönöm a válaszokat: EÉVB
Kedves MTom! És képek nem lennének az 520-asokról? Nagyon köszönném őket! Más: már kérdeztem, de nincs-e valakinek listája a régi nagy modellezők (Lányi Ernő, Psóra Mihály, Fekete Lajos) által elkészített magyar gőzösökről? Ugyanígy érdekelne a ma élő legjelentősebb modellező, dr. Károly Imre gőzöseinek "adatbank"-ja is. A legjobban persze fényképeknek örülnék. Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni.
Eredetileg a csehszlovák változatnak az átalakítási munkálatait az osztrák változatból a cseh liliput szakkereskedés a prágai Krokodil és a zolyomi Szlovák Roco (Xenia Modell) képviselet anyagi hozzájárulásával végezte el.
A szlovák Roco vezetője kért tőlem infót (mint klubtagtól) a magyar mozdonyokról. Kapott.
A pályaszámok:
520 083 MÁV
520 030 GySEV
Igen kis db-számban készültek el és gyönyörűek lettek /az ára is, bár nekem kedvezményes ár volt/
Kisebb eltérések voltak az adott gépeken amiket műgyanta alkatrészekkel alakítottak ki.
"Ezek szerint ugyan olyan hajtása van, mint a V43 1125-nek?"
Elvileg igen, de nem ismerem, mert nincs ilyen csörgőm, az infó a Fuggerth-től származik, egy e-mail-ben írták, hogy kb egy éve minden csörgő a javított V43-ashoz hasonlóan javított hajtással kerül a boltokba már.