Már miért ne lenne belőle semmi?Kinn van a deák honlapján is, hogy a fuggerth féle kaszni és deák hajtás, sztem 45 ért nem rossz vétel.Ennyiért max csak a súlytalan felixbahnos van aminek az elején se ugy néz ki a csatlakozó, ráaádúsl még a táblák sincsenek rajta az oldalán.
Mármint hogy nem megy bele?Egyálltalán vagy át lehet ugy alakítani , hogy belemenjen?Csak mert igy a mozdonynak szinte semmi súlya nincs, csak az alkatrészeké.
Nem gyártanak már régi forgóvázat a PIKOnál, tehát nem marad más, mint összegyüjteni 6 db régi forgóvázat. Nem lesz 1xű... Ilyen ajánlat nagyon ritkán van az eBay-en.
Nekem megvan már a 3 Piko-fedett vagon régi forgóvázzal és horgos kupplunggal. Csak a horgos kupplungot szeretném sima (Bügel)kupplungra lecserélni. Nem kell nekem új kocsi vagy másik kocsi, legfeljebb egy Bügelkupplungos régi NDKban készült forgóváz. Ha persze a régi nem kompatibilis a mostani forgóvázzal.
"ROCO összerakható kocsija nem lenne jobb megoldás? "
Kérdés, hogy neki csak egy 4-tengelyes fedett kocsi kell-e, vagy konkrétan a PIKO modell? A ROCO-é ugyanis a DRG-s Bromberg kocsi, a PIKO pedig az NDK-ban épült kicsit rövidebb változata, szóval nem ugyanaz a kettő.
No várjunk csak! A régi Piko kocsi forgóváza egybe volt a kapcsolóval, és csavarral rögzítve az alvázhoz. Az új forgóváz "bepattintós" és külön Kurz-mechanikás a kapcsolókészülék. Régi kocsi forgóvázát kicserélni újra? Kis ügyességgel lehet, de akkor még külön meg kell csinálnod a kapcsolókat is. ROCO összerakható kocsija nem lenne jobb megoldás?
Pontosan ezekről beszélek, nem tudom, van-e neked az új Piko 4 tengelyes vagonokból is? Az érdekelne, hogy azon új vagonok forgóvázait be lehet-e tenni ezen régi vagonok alá?
Másképp: itt a régi és az új forgóvázak kompatibilitásáról van szó, a horgos kupplung lényegtelen ebben az esetben. A lenti zárt vagon csak egy példa, mert a többi vagonnál is ugyanazok az ORE-forgóvázak. Van-e vkinek a régi és új Piko ORE-forgóvázas tehervagonokból - így is föl lehet tenni a kérdést?
A horgos kupplungról van szó, amit ha jól tudom a Fleischmann használ(t), de majd teszek fel képeket is. Gondoltam, vkinek van mindkét fajta forgóvázból, és tudja a választ a kompatibiltásra.
Nekem még a régi NDK gyártású vagon van meg, amit az eBay-en vettem, de a kupplungja Fleischmann-horgoskupplung. Azt szeretném kérdezni, hogy ki lehet-e cserélni a régi forgóvázakat az új forgóvázakra. Tehát a régi és az új forgóváz kompatibilis-e 1mással? Nyilván a kérdés más típusú vagonokra is vonatkozik. Van-e vkinek közületek tapasztalata ebben a témában?
Szerintem egy sima nyomtatóval ez orvosolható. Itt még szint sem kell kevergetni, mert tök fekete a felirat háttere. Megszerkeszted, kinyomtatod és felragasztod a táblára. Én a pft tartályt így csináltam....
V43-ba 40287 kurz vagy 40396 univerzal, vagonokba 40270 kurz vagy 40395 univerzal. Dönteni kell a két tipus között, mert az univerzal a kurz-al nem kapcsolódik. (Az elnevezés ellenére mindkettő rövidkapcsolónak számít.)