De bizony az(akart lenni, méghozzá a prototípus gép, ügye, mint a kép mutatja, nem a sorozat)! Az 50-es években, a gyerekek örültek ennek is! Később kijött a sorozat gép is, az alá más sikerült 4 tengelyt tuszkolni...képeket kérjetek Winky80-tól...
A sárga csík törése előrébb van szerintem , És az alváz festése sem stimmel. Az meg hogy a "szoknyán" a táblák rá vannak téve a gyári táblák helyére és a méretek nem stimmelnek, az valami borzalom.
Mit rontotttak el a festésén?Azt látom, hogy kék, de talán kicsit másabb mint az eredetié.Egyébbként meg eddig ami volt papagáj meg cirmos szili az mind az ultrakönnyű felixbahn hajtással volt felszerelve
Még a festését is elrontották meg mindenét. Nem tudom miért kellett kicserélni a meghajtást az utolsó fuggerthek nagyon szépen mentek. A LIMIT-ék honlapján is van régi festés,az valahogy másképpen néz ki.
Olvastátok már a híreket a Deákék honlapján? Mégiscsak lesz Fuggerth Papagáj és Cirmos, sőt régi festésű 1145-ös Szili is! Bár nem írják, de remélem, hogy a Deák hajtású mellett gyártanak majd "sima" Fuggerth hajtású, olcsóbb változatot is, csakúgy, mind az 1208 és 1125 párosból.
Ad.1. KÓBOR ÚR ( nem véletlenül nagy betű végig, ennyi a minimum ! ) véleménye teljes mértékben mérvadó, a "dumálókája" nem hétköznapi, de ilyet Ő, sohasem mondott !
Ad.2. Tessenek "ilyen" boltot összehozni, működtetni, oszt utána beszélgessünk ! A bolt lehet "jobb" is !
Ad.3. Menj el a konkurrenciához, pl.: Medi... , a tulaj ül ( mintha ott sem lennél ), NEM KÖSZÖN VISSZA, és 3 Ft.-al "olcsóbb".
Légyszíves keress meg mail -ben, mert kedden megyek Pestre és meg kéne beszélni egy találkát. Sajnos a címedet és a számodat nem találom...:( valahová elkevertem.
A kisbetűs részben van az igazság. Ha megnézed hogy honnan indult a vita, (6134.hsz) ott épp az Mk. modelljeit oltották... Ha nem tetszik és drágának találja, attól még nem kell itt fikázni.... Ez egy tanulságos eset volt, legfőképp hogy a Quabla egy "hibás" modellel tette fel az i-re a pontot....
Egyszerű lehet a magyarázat, nézzük a kocsi(k) történetét.
A győri RÁBA MVG 1971-ben két 008-as pályaszámú paklikocsit gyártott a MÁV-nak:
1) 51 55 95-41 008-2 számon, amit Dunakeszi átépített 51 55 95-80 008-4-gyé 2) 51 55 92-47 008-9 számon, ami Dunakeszin 1994-ben átépült 50 55 10-67 023-3-má
Nem láttam jól a képeken az utolsó fővizsga dátumát, de valami 90-esnek tűnik. Valószínűleg a két kocsi egyszerre lehett benn a járműjavítóban akkor. Innen a spekulatív életkép:
Inasgyerek szalad a mesterhez. - Misibá', Misibá', mi a pakli ellenőrzőszáma? - Melyik paklié fiacskám? - A nyolcasé. (az öreg turkál az asztalon) - Kettes! De szedd a lábad, mer' nem lesz ebéd! - Köszönöm, Misibá'! (inas elrohan)
Vagy így volt, vagy nem. A modell meg ebben a formában értékesebb, mint egy kék Mauritius, mert abszolút ritkaság.
Ebben az esetben mindkettőt: az az igazság, hogy a modell tökéletes leképezése a valóságban előfordulónak. Gordiuszi-csomó elvágva, jöhet egy másik modell "pellengérre állítása" v. cikizése....:-)))))))
Most a valóságot, vagy az igazságot modellezzük? De biztos úgy lett volna, ha a jó ellenőrzőszám kerül a modellre, akkor jön valaki, hogy nem az eredetivel megegyező a modell.