****Nem használok webkamerát, így nem látod, mennyire vagyok sárga az irigységtől!**** Na de mennyien vagyunk, akik a te "gyöngyszemeid" láttán irigykedünk....:-)))))
Nem, félre ne érts, nem piszkálódásból érdekelt volna, csak nem értettem a problémát.
kicsit más:
Sokat gondolkoztam a modellezésen és arra jutottam, hogy egy érzetet, egy hangulatot akar kelteni a terepasztal, ahol az adott korra legjellemzőbb járműveket érdemes járatni, nem a kivételeket, a ritkaságokat, bármennyire is jó érzés, ha megvan egy olyan jármű modellben, amiből pl 1 készült és már az sincs meg.
Nem használok webkamerát, így nem látod, mennyire vagyok sárga az irigységtől! Hogy oldottad meg a két féle ajtós történetet? Annyira kéne az EMU-s szekciómhoz! Képeket találsz pár hozzászólással lejjebb. Igazából én azért nem eröltettem, mert reménykedem, hogy lesz gyári magyar modell, mert egyrészt vett az ország 60db igazit, másrészt az M&H vagy az MK biztosan próbálkozik a rendeléssel. Úgy szeretnék több és nagyobb képet. Fantasztikus!
igen, ezek megmaradtak, mivel ha ezeket is átalakítom, szinte hogy építhetek 1 új kasznit. Vonószemből a sima volt fent, de ha ráépítettem a többi kütyüt, akkor beleakadt a modell vonószembe. Így utólag engem maga az áramszedők zavarnak, mert rájöttem, totál nem így kellett volna megoldani a felfüggesztését.
Ezt így látatlanban nem lehet megmondani, attól függ, hogyan van ráapplikálva a Fleischmann. Szerencsés esetben az eredeti rögzítés megmaradt, csak kell szerezned egy régi Piko kapcsolót.
Vettem az eBay-en 2 db Piko Ggrhs 4tengelyes zárt tehervagont, amelyeknek a Fleischmann jorgos kupplungjai vannak. Tudna vki segíteni abban, hogyan lehet ezeket a horgos kapcsokat sima kupplungra cserélni?
Azt tervezem majd ha lesz megint 1 kis pénzem rá, hogy ezt is lefestettem, ezt csak ideiglenesen festettem le. Csak most épp a digitalizáláson vagyok, és az kicsit elveszi a pénzt a szergej elöl:( De idővel az is meglesz, mert még csak 1 kasztni forgóvázakkal.
Kár volt az a szergejt igy összepingálni, a Laci szépen megcsinálta a másikat, nekem nem egy mozdonyom festette már le és mind nagyon szép lett.Bár én nem is mernék hozzáfogni egy mozdony lefestéséhez.Egyrészt megfelelő szerszámok és kézügyesség hiányába