Most, hogy ezt olvastam beugrott, hogy tavaly, amikor Berlusconi épphogy bukott Prodival szemben és elvesztette a választásokat, nem sokkal utána fújták le ezt a költséges beruházást.
Kb. mint nálunk 1994-ben világkiállítást, 1998-ban a 4-es metrót, 2002-ben az olimpiai pályázatot fújták le, 2006-ban meg csak a törvénybe foglalt adócsökkentést meg ilyeneket.
Ők tanulták tőlünk ezt vagy a mi politikusaink tőlük?
Nem csak, hogy TEN-folyosó, hanem ezen belül is a 30 elsőbbségi projekt egyike (ebből 4 érinti Magyarországot), az 1. sorszámot viseli, ezen belül a híd Szicília felé kiemelt szakasznak minősül.
Az M8-M6 csomópont biztos nincs benne az árban és szinte biztosra mondom, hogy az M8-6 csomópont sincs benne, mert az a korábbi szakasz része volt; az 51-es úti Dunavecse-Apostag elkerülő sincs benne (3 milliárd Ft) csak az M8-51 csomópont.
3,5 km autópálya (6-51 között) a híd két oldalán 1 csomóponttal: 11 milliárd Ft, ez van...
bár a határidők ügyében én már nem merek mit mondani, pont ma kaptam meg tőlük, hogy az átadási határidő, amiről nyilatkoznak, az nem az a valódi átadási határidő, csak a műszaki átadásé, és természetes, hogy a forgalomba helyezés az majd csak hetekkel később van, úgyhogy nem is csúszik a duna-híd átadása. és a nagykanizsai m7-esé sem. csak ez azért vicces, mert ugyanakkor a viaduktosra és a nyíregyházi m3-asra augusztust és szeptembert mondtak év elején is.
Persze, persze. Az a baj, hogy a korábbi ínséges időszakban hozzászoktam ahhoz, hogy nincs térkép, mert nem ad senki, és így mostanra már teljesen elfeledkezem róla, hogy már van térkép. De pótoltam a hiányosságot, extraként egy képalába szúrt linkkel :)
"A hosszabb, több mint féléves csúszást leginkább a hídépítést akadályozó időjárással, a hol túl alacsony, hol túl magas vízállással magyarázták, valamint azzal, hogy 2005 telén még jégzajlások is akadályozták a munkát."
amúgy jogos a 2 pont, a jelenlegi városhatár igencsak erőltetetten kint van...
viszont ha így gondolod, akkor nem értem mit prüszkölsz a hungárián (esetleg a körvasúton) kívüli területek intenzív úthálózat fejlesztését szorgalmazó véleményem ellen?
hiszen az már nem is "A város", csak préri, agglós települések sűrű csoportja.......
A rozsdaövezetek a város mellett vannak. A piros vonal elhelyezkedése nem mérvadó. A 20 állásos kamiondokkoló az pont a rozsadövezetbe való, mivel ezeket eredetileg erre találták ki. Vasgyár már nem lesz itt soha.