Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5365

örömmel. sajnálom, hogy most nem vettem észre...

 

nemsokára kész lesz a megújult ROADS.EXTRA.HU, amiben indexképes lesz a rajzlista...

úgy könnyebb lesz válogatni a rajzok közt... :-)

Előzmény: janoka419 (5357)
mestska Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5364
ó szerintem az olaszok régebben űzik ezt mint mi...
Előzmény: _roadrunner_ (5362)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5363

Mostanában fordítva szokott inkább lenni: előbb van a forgalomba helyezés, aztán a műszaki átadás.

Igaz, idén nincsenek választások...

Előzmény: janoka419 (5356)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5362

Most, hogy ezt olvastam beugrott, hogy tavaly, amikor Berlusconi épphogy bukott Prodival szemben és elvesztette a választásokat, nem sokkal utána fújták le ezt a költséges beruházást.

Kb. mint nálunk 1994-ben világkiállítást, 1998-ban a 4-es metrót, 2002-ben az olimpiai pályázatot fújták le, 2006-ban meg csak a törvénybe foglalt adócsökkentést meg ilyeneket.

 

Ők tanulták tőlünk ezt vagy a mi politikusaink tőlük?

Előzmény: _roadrunner_ (5361)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5361

Szerintem egyértelmű volt a válaszból, hogy nem tudom, mi van Messinában.

 

Itt viszont azt írják, hogy az olasz kormány az építkezés megkezdésének közeledtével lefújta a projektet 2006 októberében.

http://en.wikipedia.org/wiki/Strait_of_Messina_Bridge

Előzmény: mestska (5360)
mestska Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5360
ez elég kitérő válaszra sikeredett :) nem eu határozatokra vagy kiváncsi, hanem a híd építésének konkrét állására, merthogy hol elkezdték, hol nem...
Előzmény: _roadrunner_ (5359)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5359

Nem csak, hogy TEN-folyosó, hanem ezen belül is a 30 elsőbbségi projekt egyike (ebből 4 érinti Magyarországot), az 1. sorszámot viseli, ezen belül a híd Szicília felé kiemelt szakasznak minősül.

Konkrétan nem tudom, hogy áll a ez a folyosó, itt egy 2005-ös jelentés az összes elsőbbségi projektről: http://ec.europa.eu/ten/transport/priority_projects/index_en.htm

 

Az erre vonatkozó EU-határozat szerint elég 2015-ig megkezdeni a híd építését, de nem csodálkoznék, ha már folyna az építkezés.

Előzmény: mestska (5355)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5358

Az M8-M6 csomópont biztos nincs benne az árban és szinte biztosra mondom, hogy az M8-6 csomópont sincs benne, mert az a korábbi szakasz része volt; az 51-es úti Dunavecse-Apostag elkerülő sincs benne (3 milliárd Ft) csak az M8-51 csomópont.

3,5 km autópálya (6-51 között) a híd két oldalán 1 csomóponttal: 11 milliárd Ft, ez van...

Előzmény: RadiX (5354)
janoka419 Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5357
örömmel. sajnálom, hogy most nem vettem észre
Előzmény: _roadrunner_ (5350)
janoka419 Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5356

szerintem csak július helyett augusztust írtak.

bár a határidők ügyében én már nem merek mit mondani, pont ma kaptam meg tőlük, hogy az átadási határidő, amiről nyilatkoznak, az nem az a valódi átadási határidő, csak a műszaki átadásé, és természetes, hogy a forgalomba helyezés az majd csak hetekkel később van, úgyhogy nem is csúszik a duna-híd átadása. és a nagykanizsai m7-esé sem. csak ez azért vicces, mert ugyanakkor a viaduktosra és a nyíregyházi m3-asra augusztust és szeptembert mondtak év elején is.

Előzmény: _roadrunner_ (5351)
mestska Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5355

Az alagutat Brüsszel is szívügyének tekinti, mivel a Brenner az egyik kiemelt TEN-folyosó, a Berlin–Palermo vonal kulcseleme

 

Ha ehhez még hozzávesszük azt, hogy várhatóan a Fehrmann híd* is megépül addig, akkor Berlin és Németország igencsak jól jár.

 

A Messinai szoros feletti híddal mi van most?

 

*bocs ha elírtam.

Előzmény: _roadrunner_ (5353)
RadiX Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5354
csomópontok (M8-M6, M8-6, M8-51), töltés/bevágás a partfalnál, mindez benne van szerintem az árban
Előzmény: _roadrunner_ (5352)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5353
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5352

A legdrágább hídhoz drága felvezető szakasz dukál.

54 (összes) - 43 (híd) = 11 milliárd Ft-ért

5,2 - 1,7 = 3,5 km utat építették meg. Kilométerenként több mint 3 milliárdért... Ügyes.

Előzmény: janoka419 (5339)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5351

A NIF most eljátssza, hogy eltévesztette az átadás hónapját vagy csak megszokásból halasztanák tovább a híd átadását?

 

http://www.nif.hu/hirek/69

Előzmény: janoka419 (5338)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5350

Két hét múlva az átadásról készülő cikkbe inkább ezt tenném majd be :) http://roads.extra.hu/road_plans/m8_dunaujvarosi_hid.jpg

 

esetleg ezt:

http://roads.extra.hu/road_plans/m8_dunaujvarosi_hid.gif

 

Előzmény: janoka419 (5349)
janoka419 Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5349
Persze, persze. Az a baj, hogy a korábbi ínséges időszakban hozzászoktam ahhoz, hogy nincs térkép, mert nem ad senki, és így mostanra már teljesen elfeledkezem róla, hogy már van térkép. De pótoltam a hiányosságot, extraként egy képalába szúrt linkkel :)
Előzmény: Törölt nick (5348)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.12 0 0 5348

nincsmit.

viszont hiányolok a cikkből valami helyszínrajz félét...

 

(a ROADS.EXTRA.HU-n nagyon jó rajzok vannak...  ;-)

Előzmény: janoka419 (5347)
janoka419 Creative Commons License 2007.07.11 0 0 5347
kösz
Előzmény: Törölt nick (5343)
attus germanicus Creative Commons License 2007.07.11 0 0 5346
Na ja, mindig úgy terveznek, hogy végig, télen-nyárno 21 fok lesz, minimális csapadék, közepes vízállás. Aztán csodálkoznak, hogy ez nem így működik.
Előzmény: g86 (5341)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.11 0 0 5345

kár hogy olyanok készítik az ütemterveket, akik évi 365 db tökéletes, madárfüttyös  tavasziszellős napsütéses munkanappal számolnak... :-)

Előzmény: g86 (5341)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.11 0 0 5344

egy eleme van, és az az M0....

 

numero uno prioritásként igen.

ezenkívül még jópárdolgot említettem, pl. M10...  ;-)

(kár, hogy nem figyeltél...)

 

Az M0-nak ezen belül kell mennie.  (mármint: kellett volna....)
ok. legyen az ipartelepi feltáró út a 2.sz. prioritás.

ez így megfelel?

 

Előzmény: felucca (5340)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.11 0 0 5343
akartam linkelni, de akkor éppen állt a fórum...
Előzmény: janoka419 (5339)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.07.11 0 0 5342
Újpest kerékpáros hálózatának fejlesztési javaslata:

http://kerekparosklub.hu/files/tervezet.pdf
g86 Creative Commons License 2007.07.11 0 0 5341
"A hosszabb, több mint féléves csúszást leginkább a hídépítést akadályozó időjárással, a hol túl alacsony, hol túl magas vízállással magyarázták, valamint azzal, hogy 2005 telén még jégzajlások is akadályozták a munkát."

Követelem, hogy az időjárás monnyon le!
Előzmény: janoka419 (5339)
felucca Creative Commons License 2007.07.11 0 0 5340
Azért prüszkölök, mert a te intenzív úthálózati fejlesztésednek egy eleme van, és az az M0.

A Rákosok, tehát Rákoskeresztúr, Rákosbiszbasz, meg Rákosezmegaz mindenképpen a városon kívül van. Az M0-nak ezen belül kell mennie.

A Körvasút hol kívül van, hol belül van a városhatáron.
Előzmény: Törölt nick (5337)
janoka419 Creative Commons License 2007.07.11 0 0 5339
Előzmény: janoka419 (5338)
janoka419 Creative Commons License 2007.07.11 0 0 5338

önpromó

 

Július 23-án adják át a világrekorder dunaújvárosi hidat

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.11 0 0 5337

A piros vonal elhelyezkedése nem mérvadó.

:-))))

 

és nálad hol a városhatár?

kb. a hungária, vagy a körvasút vonalában?

 

amúgy jogos a 2 pont, a jelenlegi városhatár igencsak erőltetetten kint van...

 

viszont ha így gondolod, akkor nem értem mit prüszkölsz a hungárián (esetleg a körvasúton) kívüli területek intenzív úthálózat fejlesztését szorgalmazó véleményem ellen?

 

hiszen az már nem is "A város", csak préri, agglós települések sűrű csoportja.......

Előzmény: felucca (5336)
felucca Creative Commons License 2007.07.11 0 0 5336
A rozsdaövezetek a város mellett vannak. A piros vonal elhelyezkedése nem mérvadó. A 20 állásos kamiondokkoló az pont a rozsadövezetbe való, mivel ezeket eredetileg erre találták ki. Vasgyár már nem lesz itt soha.
Előzmény: Törölt nick (5334)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!