Keresés

Részletes keresés

NAR Creative Commons License 2020.07.25 0 0 51657

Azokhoz mind jobb a Siófok-centrum lehajtó, azaz kell a Somogy-megyei matrica.

Előzmény: ÁsítóSárkány (51655)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2020.07.25 0 0 51656

Akarattyát ki ne hagyd! :-)

Előzmény: ÁsítóSárkány (51655)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.07.25 0 0 51655

Azért aligai, kenesei, lepsényi, siófoki keleti stb. helyi forgalomból összejöhet valamennyi. Ha valaki csak a helyi hipermarketig használja...

Előzmény: Avaar (51654)
Avaar Creative Commons License 2020.07.25 0 0 51654

Valószínűleg a többségük nem tudja, hogy elég a Fejér+Somogy megyei, vagy tényleg van ennyi ember, akiknek ez kell? 3 ezer ember nem olyan sok, ha egy nagyközségben senki sem tudja, és megveszi a Veszprém megyeit is mindenki, már megvan. 

NAR Creative Commons License 2020.07.25 0 1 51653

Polgárdi-Siófok ingázásra jó csak, de arra is csak akkor, ha valakinek a sóstói csomópont kell, nem a Siófok-Centrum.

Előzmény: Autobahn89 (51650)
nikkinév Creative Commons License 2020.07.25 0 1 51652

https://nemzetiutdij.hu/files/img/articles/28/Somogy%20megye.jpg

 

 a Somogy megyei matricával a 90 km -ig lehet menni 

 

https://nemzetiutdij.hu/files/img/articles/28/Fej%C3%A9r%20megye.jpg

 

a Fejér megyeivel szintén

 

minek venne valaki Veszprém megyeit 

Előzmény: Autobahn89 (51650)
NAR Creative Commons License 2020.07.25 0 1 51651

Miért ezt vennéd, miért nem a Somogy megyeit?

Előzmény: Autobahn89 (51650)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.07.25 -2 0 51650

Ha siofokrol ingaznek bpre, vagy csak hetvegente tennem ezt az utat meg,akkor en is megvennem. Ebben nincs semmi meglepo. 

Előzmény: adiaboli (51649)
adiaboli Creative Commons License 2020.07.25 -2 2 51649

 "legkevesebb, mintegy háromezer darab a Veszprém megyeiből fogyott"

Nem kellene gondnokság alá helyezni az ezt megvásárlókat?

Előzmény: Anytime (51646)
berva1 Creative Commons License 2020.07.24 0 4 51648

Itt egy videó az M4 Cegléd-Abony között átadott szakaszáról:

 

https://www.youtube.com/watch?v=8ZLO1S0Te4o

Anytime Creative Commons License 2020.07.24 0 2 51647

Ez sem kevésbé óvatos körbemagyarázás:

 

"Palkovics László arról is beszélt, hogy az év végére a települések kétharmadán élő 8,4 millió ember, az ország lakosságának 86 százaléka juthat el legfeljebb fél óra alatt

a gyorsforgalmi vagy kiemelt főúti hálózatig, 2025-re pedig az ország településeinek háromnegyedére igaz lesz, hogy 30 perces közelségben van egy négysávos úthoz."

 

Mit mondott volna a miniszter, ha a 15 perces megközelíthetőséget kérdezik?

Mit jelent egy településnek, ha a 2x2 sáv ugyan közel van, de nyugat helyett észak, vagy dél felé vezet és 50-70 km-es kerülőutat jelent?

Mit ér ez a megközelíthetőség, ha a gyorsforgalmin több km és több idő Pestre-Balatonra, Nyugat-Európába eljutni?

 

Ami még fontos utalás lehetne, de semmi konkrétum:

"folyik a Törökszentmiklós és Berettyóújfalu közötti 95 kilométeres útszakasz építésének előkészítése, az engedélyezési tervek várhatóan idén elkészülnek."

 

És a hozzárendelt kivitelezési forrás mennyi lesz és mikor?

 

Előzmény: hegyaljai3 (51636)
Anytime Creative Commons License 2020.07.24 0 0 51646

Szép és hasznos:

 

Az idei év első hat hónapjában összesen 5,45 millió darab e-matricát vásároltak a közlekedők, ebből 1,8 millió darabot tettek ki a megyeiek.

A koronavírus-járvány legkevésbé a megyei e-matricák iránti keresletet érintette: 2020 első félévében 11 megye esetében jóval több vignetta fogyott, mint a múlt év hasonló időszakában.

Darabszámban a növekedés a Pest, a Hajdú-Bihar és a Fejér megyei e-matricák esetében volt a legnagyobb, arányait tekintve viszont

a Hajdú-Bihar megyeiből 14,2, a Baranya megyeiből 7,8, a Tolna megyeiből pedig 5,8 százalékkal több kelt el, mint 2019 első hat hónapjában.

A legnépszerűbb megyei vignetta továbbra is a Pest megyei: egymilliónál is többet vettek belőle a közlekedők. A Fejér megyeiből több mint 200 ezret, a Győr-Moson-Sopron megyeiből 126 ezret vásároltak. A legkevesebb, mintegy háromezer darab a Veszprém megyeiből fogyott, de idén még ebből is többet vettek, mint tavaly ilyenkor. 2020 első félévében mintegy 10 milliárd forint értékben vásároltak megyei e-matricát a közlekedők. (A múlt évi adatokhoz képest összességében 1,3 százalékos volt a növekedés mind a darabszám, mind pedig az árbevétel tekintetében.

A koronavírus-járvány első hullámának tetőpontján – a kedvező januári és februári értékesítés után – márciusban és áprilisban 30-40 százalékkal esett vissza a megyei e-matricák iránti kereslet, de májusban 9, júniusban pedig már 15 százalékkal több fogyott belőle

Előzmény: trizs77 (51645)
trizs77 Creative Commons License 2020.07.24 0 0 51645
nikkinév Creative Commons License 2020.07.24 0 0 51644

sőt még el sem kezdték építeni 

ami ott épül a Zalánál az a híd a 76 os út új hídja 

az M76 hídja majd a régi helyére kerül 

valamikor 

Előzmény: nikkinév (51642)
kamant Creative Commons License 2020.07.24 0 0 51643

Én tudom, meg is írtam a ZH-n. Választ nem kaptam. 

Ugyanez volt, amikor kezdték ezt a hidat építeni, gondolom onnan vették át a szöveg egy részét. (Pedig akkor is beírtam az észrevételt.)

Előzmény: nikkinév (51642)
nikkinév Creative Commons License 2020.07.23 0 1 51642

" Átíveli a vasúti síneket, a két közutat és a Zala folyót." 

Ezzel csak 1 probléma van .

Balatonszentgyörgynél NEM folyik a Zala folyó.

Az a híd még nincs kész és kb 2 kilométerre van ettől a hídtól.

Előzmény: kamant (51615)
trizs77 Creative Commons License 2020.07.23 0 0 51641

Következő választás előtt, majd ismét beígérik.

 

 

Előzmény: RadiX (51640)
RadiX Creative Commons License 2020.07.23 0 0 51640

Mintha pár éve beígérték volna a 23 és 25 2x2 sávosítását Ózd felé, de szerintem ez belátható időn belül nem fog megtörténni,mert mindkettőhöz teljesen új nyomvonal kellene nehéz terepen.

Előzmény: adiaboli (51639)
adiaboli Creative Commons License 2020.07.23 0 0 51639
Autobahn89 Creative Commons License 2020.07.23 0 0 51638

Szószerint ezt mondta az M25 átadón is :)

Előzmény: hegyaljai3 (51636)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2020.07.23 0 0 51637

Azért a régészet miatt voltak némi fennforgások az M25-ös építésen, az andornaktályai csomópont építésénél pl. egy villámesőt követű víz a fél ásatást elvitte és elég sok pluszmunka (idő) keletkezett ott. De az építéskezés kb. ott kezdődik, amikor a nyomvonal mentén az első próbaszondákat kiássák...

Előzmény: Anytime (51629)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.07.23 0 1 51636

Sejtettem, hogy ilyen butaságot nem mondott, hanem óvatoskodott:

"Hozzátette, hogy Magyarország gyorsforgalmi törzshálózata öt éven belül MEGKÖZELÍTHETI a végleges kiépítés szintjét."

https://mandiner.hu/cikk/20200723_elkeszult_az_m4_gyorsforgalmi_ut_teljes_pest_megyei_szakasza

Előzmény: radio100jozsi (51632)
Anytime Creative Commons License 2020.07.23 0 0 51635

Világos, az év végéig benne van a tervezett 171 km-ben. (Ha mindet sikerül át is adni)

 

Alapvetéseken ne vitázzunk. Persze, hogy 24-27-30 hónap egy kivitelezési ciklus.

De nézd meg: 2012-ben egy centi átadás sem volt és 2015-ig összesen csak 126 km, ezt kellett felpörgetni.

 

Nem részletezve az okok között a kivitelezők "átstruktúrálódását" és az E-útdíj bevételeit.

 

Ha csak az M8 megépülhetett volna M5-M6-M7 között, már nem volna olyan fájdalmas az M0-híd állapota.

de a +220 km-be belefért volna még több szakasz is.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (51630)
adiaboli Creative Commons License 2020.07.23 0 0 51634

Ez most komoly? Mi a forrás? Köszi.

Előzmény: radio100jozsi (51632)
adiaboli Creative Commons License 2020.07.23 0 0 51633

Még a fülemben cseng: az "autópályák határokig" ígéret legelső alkalommal a 2002-es választási hajrában hangzott el - 2006-os befejezéssel, nyilván csak az akkor már (részben) meglévő pályákra vonatkoztatva.

Előzmény: Autobahn89 (51631)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.07.23 -1 0 51632

M4 folytatás átadón bejelentették, hogy hazánk 5 év alatt befejezi a teljes gyorsforgalmi úthálózat kiépítését.

 

Lehet akkor elővenni a terveket, időpontokat, hogy ez mennyire reális akkor?

Autobahn89 Creative Commons License 2020.07.23 0 2 51631

Az a szomorú az egészben, hogy az általad említett 450km-ből elég sok ,ami nem autópálya ,csak autóút.

Megígérték, hogy bekötik a megyeszékhelyeket a gyorsforgalmi úthálózatba és a meglévő autópályákat elviszik a határokig.

Törvényeket, prioritásokat és mindent félre téve csak ez lebeg a szemük előtt.

Előzmény: Anytime (51629)
Törölt nick Creative Commons License 2020.07.23 0 0 51630

Az autópálya nem 1 év alatt épül,vagyis te az átadásokról beszélsz.

Év végén sok.átadás lesz.

Előzmény: Anytime (51629)
Anytime Creative Commons License 2020.07.23 0 4 51629

Egyet értünk, de kettőt nem:)

 

Amikor egy 19 km-es nyúlfaroknál 18 politikus vágja a szalagot, az magyarázza meg, hogy 5 év alatt határozattól átadásig megépülhetett az M25.

 

és van a valóság, a 17 éve életben lévő Autópályatörvényt figyelmen kívül hagyva: M4-M8-M9 erősen torzók,

helyettük törtek előre az M25, M67, M83, M85 helyi érdekűek.

 

de a legfontosabb: 9 év alatt épült 450 km, előtte 6 évben 518 km.

 

Mindentől függetlenül: a 450 km (1 milliárd/km-es) túlárazásából épülhetett VOLNA még +220 km.

 

Akkor lehetne mindenfelé okkal és örömmel ünnepelni.

 

 

Előzmény: Autobahn89 (51626)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.07.23 0 0 51628

Igen, Szolnokig.

Utána Szolnoktól 2x2 sáv a 46-os főútig, majd fegyvernek előtt egy kis szakaszon megint 2x2 sáv. Többi 2x1.

Előzmény: Törölt nick (51627)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!