Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5565

Komplett agglomerációs szemléletre volna szükség.

 

van itt aggloszemlélet, csak építeni kéne:

http://roads.extra.hu/road_plans/m0_bp_aggl.jpg

Előzmény: attus germanicus (5563)
attus germanicus Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5564
>5m süllyesztést 3ezrelékes lejtéssel kb. 1700m-en lehet eszközölni...

Ja. Még szerencse, hogy vasúton a megengedett lejtés ennek a tízszerese ;-)

Előzmény: Törölt nick (5555)
attus germanicus Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5563

>Hiányzik nagyon az egységes Nagy Budapesti városfejlesztés.

Annál több. Komplett agglomerációs szemléletre volna szükség. És közös irányításra, hogy ne háromutcás kis faluk tehessenek keresztbe komoly fejlesztéseknek.

Előzmény: urál (5553)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5562
az árkád helyett oda egy jó nagy parkolóház kellett volna...
Előzmény: attus germanicus (5560)
attus germanicus Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5561
Szerintem azért illik azzal tisztában lenni, hogy Budaörsre a metró még elég sokáig nem fog eljutni. Ha überoptimisa vagyok, akkor még legalább 50 évig (reálisan inkább 500). Szóval erre tervezni nem nagyon érdemes :-)
Előzmény: urál (5525)
attus germanicus Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5560
Az Árkádban is ezért lett fizetős a pakorlás hétköznap, mert beállt ezer autó, amiből kb. 6-nak a tulajdonosa vásárolt is, a többi P+R-ként használta a metróhoz. Aztán az igazi vásárlók meg nem fértek be.
Előzmény: urál (5523)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5559
jogos: jobban tartozik pesthez, mint a sok rákosborzasztó... :-)
Előzmény: urál (5553)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5558

Hiányzik nagyon az egységes Nagy Budapesti városfejlesztés...

 

dehát ott a pondmaniczky terv... :-)

Előzmény: urál (5553)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5557

Azt hiszem ez lehet a legfőbb oka annak hogy a hatos csomópont változatlan marad.

 

nemhinném.

a hídfő kb. ott van, ahol a rajzomon a déli csp-i ágak elválnak.

innen indítva kényelmesen ki lehet alakítani a gyűjtő/elosztó pályákat...

(hameg a vasutat süllyesztenék, akkor meg pláne...)

Előzmény: BA123 (5551)
urál Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5556

Vajon hol? :)

Előzmény: Törölt nick (5555)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5555

Nem lenne egyszerűbb lesüllyeszteni egy szakaszon a vasutat? :)

 

1xűbbnek 1xűbb... (csak ezzel nem számoltam... :-)

5m süllyesztést 3ezrelékes lejtéssel kb. 1700m-en lehet eszközölni...

(mán csak az a kérdés, addig hol mennek a vonatok...)

Előzmény: urál (5545)
urál Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5554
Anno amikor a mostani Budapestet megcsinálták Budaörs egy csöppnyi kis falu volt, azért nem került be, azóta egy hatalmas elővárossá nőtt anélkül, hogy Budapest szerves részeként kezelnék.
Előzmény: Törölt nick (5552)
urál Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5553
Hiányzik nagyon az egységes Nagy Budapesti városfejlesztés. Amíg az nem lesz, nem is lehet semmi jóra számítani ilyen ügyben.
Előzmény: Rooger Preed (5550)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5552

megáll a Kelenföldinél kábé olyan...

 

ez igaz...

végülis közelebb van a központhoz, mint ujpKözp és Köki...

kb. annyira, mint az örsvezér (6km)

Előzmény: urál (5543)
BA123 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5551
Úgy tudom hogy a hidat egyszerűen megduplázzák, így lesz 2x3 sávos. Ha viszont egy autópálya csomópontot kellene építeni a hídfőhöz, akkor 2x3 mellé még mindkét oldalra kellene építeni 2-2 sávot a lehajtáshoz, elválasztósávval. Így a híd 2x5 sávos lenne, ráadásul át kellen építeni a meglévőt is. Azt hiszem ez lehet a legfőbb oka annak hogy a hatos csomópont változatlan marad.
Előzmény: RadiX (5549)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5550

Kétvágányosítani akarják, úgyhogy azzal együtt emgtehetnék. Ha nem teszik, akkor marad a tili-toli.

 

Itt is látszik, hogy a különböző projektek mennyire nincsenek tekintettel a másikra. Elég elmenni a 6-os út kanyarjáig, ahol az EuroVelo nyomvonalra épült rá az M6.

Előzmény: urál (5545)
RadiX Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5549
A hidat ugyis at kell majd epiteni a deli szaksz szelesitesekor, akkor nyilvan atepul majd a csomopont is.
Előzmény: BA123 (5544)
BA123 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5548
Figyelj ez kb olyan mintha azt mondanád hogy 2x2 az öt, és itt a vége!
Előzmény: urál (5547)
urál Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5547

OFF

Semmi erős nincs benne, az, hogy Budaörst nem éri el a metró olyan, mintha nem menne ki Újpestre. De az is jó példa lehetne, hogy a kettes metró csak a Keletiig járna, Gödöllői HÉV meg egyszerűe nem létezne, azon a szakaszon csak busz járna.

ON

Előzmény: BA123 (5546)
BA123 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5546
Azért ez az olcsó kéregalagút egy kicsit erősss...

Meg a Forgács utca is...akárhogy is gondolkodok, nem jut eszembe olyan metróvégállomás Budapesten ahol egyszerre átszállhatnál a vasútról, Bkv és távolsági autóbuszállomás lenne, három villamos végállomása (ebben az 1-es is benne van), és két autópálya vége, P+R parkoló kiépítésének lehetőségével.
Előzmény: urál (5543)
urál Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5545

Nem lenne egyszerűbb lesüllyeszteni egy szakaszon a vasutat? :)

Előzmény: Törölt nick (5538)
BA123 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5544
Egyébként ha jobban meggondolom, ezzel a csomóponttal az lenne a baj hogy már a hídon ki kellene építeni a párhuzamosan sávokat, amiből a lehajtók kiágaznának.
Lehet hogy nem kell sokat logikázni, a híd miatt nem építik át a meglévő csomópontot.
Előzmény: BA123 (5542)
urál Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5543

Igen, körübelül a fele. a hosszabbításnak olcsó kéregalagút, míg a többi a felszínen halad. De hagyjuk, mert csak a P+R elhelyezése kapcsán volt jelentősége. (amúgy az, hogy a négyes metró megáll a Kelenföldinél kábé olyan, mintha a hármas metró a Forgách utcánál véget érne és nem menne ki Újpestre)

Előzmény: Törölt nick (5536)
BA123 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5542
Én is erre az utóbbi megoldásra gondoltam, de úgy tudom hogy marad a jelenlegi csomópont. Az a helyzet hogy nem tudom eldönteni hogy nem ez-e a jobb megoldás. Én hiszek ebben a "majd továbbmegy elvben", legalábbis én továbbmennék, ha nem kell mindenképp a hatos városi szakaszára mennem.
Előzmény: Törölt nick (5540)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5541
:-)) á, csak én rajzolgattam... :-)
Előzmény: BA123 (5539)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5540

...de nem is kell ennyire elhúzni a csp-t a duna felé:

elég csak annyira, hogy a lóhere levelei beférjenek a vasút és a 6os közé, és a két 90°-os ágat külön felüljáróval is át lehet vinnia a vasút felett...

Előzmény: Törölt nick (5538)
BA123 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5539
Oppá, ez a te rajzod vagy egy konkrét terv?
Nemég érdeklődtem a kerületi ismerőseimtől és azt mondták hogy marad a régi csomópont...
Előzmény: Törölt nick (5538)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5538

akkor abból az M0-6 csomópontban biztos nagyon nagy dugó lenne...

szokott lenni most is...

 

erre a "majd továbbmegy"-re nem alapoznék, itt nem arról van szó, hogy a parkolóházban 1 szittel feljebb megy...

 

egy ap. csp legyen szabadfolyású, pl így:

 

Előzmény: BA123 (5537)
BA123 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5537
A jelenlegi M0-6 csomópontnak elég kicsi a kapacitása, így ha arra számítunk hogy a forgalom egyenesen a hatos városi szakasza felé fog tartani, akkor abból az M0-6 csomópontban biztos nagyon nagy dugó lenne, visszatorlasztaná a lámpa a forgalmat az M0-ra.
Ennek ellenére nem hiszem hogy dugó lesz, aki nem fér be a lehajtóba az továbbmegy a szigetre, és majd Csepel felé jön be a városba. Ez a megoldás azt hiszem jól szabályozza a hatos városi szakaszának a forgalmát, ott továbbra sem lesznek dugók. Olyan mint a parkolóházad rámpája...
Előzmény: Törölt nick (5535)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5536

leszámítva két rövidke kis szakaszt...

 

kösz. ez kb. a nyv. fele...

Előzmény: urál (5533)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!