ujra tudtam programozni az egyiket az eredeti 1-es csatornara, a masiknal viszont az 1-es csatorna nem mukodik, a 2-esre viszont ra tudtam tanitani. Szoval az egyiknek biztosan van baja. Vettem meg 2db-ot kozben, ezeket is felprogramoztam.
Remelem most egy darabig nem kell leterdelnem :-)
Szoval igen, valamiert nem tudtak visszakapni az ugro kodot, es szinkronizalatlan maradtak.
Minden esetre most a taviranyitokkal csak ezt a kaput nyitom, a masikra meg megmaradt a regi nyito.
hmm, egy dolog lehet meg, viszont nem ertem miert lenne gond. Tehat a taviranyito egyik csatornajat a Libra C -s rf vevoegysegre van tanitva az egyik kapunal, a masik csatornaja pedig a thalias kapura. Az elromlas elott kozvetlenul, amikor allt ki a felesegem veletlenul megnyomta a masik kapu nyitasat, majd nyitotta a Thaliasat, es becsukta mindkettot.. Amikor megjott, a thaliassal mar nem kommunikalt, de a librassal sem.
Es azt mivel magyarazod, hogy a regi, meg libra c-hez kapott 18 eves bft taviranyitoval meg megy es hibatlanul mukodik?
De igen, ha elall az eso akkor megprobalom feltanitani, legalabb rogton kiderul, h mar nem funkcional adokent.
Amit biztosan tudok, a legelso ket tonkremeno bft taviranyitok egyikenel, ha kivettem a nyakot belole es letesteltem az ujjaimmal valamelyik (mar nem emlekszem) sarkanal, akkor mukodott, ha a nyak ket szelet fogtam meg, vagy visszaraktam a muanyagba, akkor meg nem. Tehat mintha nem jol mukodott volna az RF erositese.
Szerintem vezérlés gond lehet nálad. Valamiért egy idő után a távirányító és vezérlés közötti rádiójel kódolásban hiba áll be. Ez pedig azt hozza magával, hogy a távirányító nem működik.
Nagyon kicsi esélyét látom annak, hogy mindig olyan távirányítót sikerül kifognod, amely csak ennyit bír.
Én azt csinálnám először, hogy törölném, majd újra feltanítanám a gyári távirányítókat. Ha ez nem segítene vagy csak időlegesen, akkor csinálnék a vezérlésen egy gyári visszaállítást és újra felprogramoznék mindent. Ha ezek után sem javul meg, akkor a vezérlés kuka.
nem jol csinalok??!! megnyomom rajta a gombot, ahogy szoktam, es fel ev utan nem nyitja a kaput! Vilagit pirosan, ha nyomom, az elem 12 volt felett boven, kozvetlen kozlerol sem mukodik.
tudtok valami megoldast ra, mert en mar ezt nem birom anyagilag.. Holnap megint megrendelek 2-ot beloluk, de ez mar a vege :-( 1 ev alatt tonkre fognak menni
Nem kell cserélni semmit, 4 vezetékkel (táp+1 csatorna) be kell kötni a vezérlésbe. 6 vezetékkel (2 csatorna) már 2 gombot is feltaníthatsz egy távirányítón, pl. 1. gomb - nyitás/csukás, 2. gomb - kiskapu (ahogy nézem a Thalia leírásában, ez a default, még programozni se kell hozzá).
Vagy rá kell jönni, hogy mi a baj a gyári távirányítókkal (nem az elem merül le állandóan?).
Mind a kettő támogat többféle fix és ugrókódos távirányítót is. Nem kell kicserélni semmit hozzá, ezeket a meglévő vezérlés nyitás és csukás nyomógombjaira szolgáló kapcsaira kell rákötni.
A vezérlésen meglévő gyári vevők általában csak a saját távirányítójukat ismerik.
Sziasztok, nem tudja valaki kozuletek, hogy miert mennek sorra tonkre a bft-mitto-2 taviranyitok? 4 ment tonkre 2 ev alatt nalam.. A mostani legujabb 4 honapot birt.
Nyomasra vilagit, de semmi nem tortenik, az egyiknel kezzel kiemelve a nyakot es letestelve kezben fogva meg mukodik. Nem letezik valami olcso kompatibilis kinai taviranyito helyette?
Amúgy meg látom a képen, hogy mintha fotocella is be lenne kötve (és a csoki mellett egy csupaszolt piros meg egy fehér vezeték gyanúsan rálóg a panelra), nem lehet, hogy az ad fals jelet? Azokat is meg lehet próbálni kikötni (rövidre zárni).
Ezaz, sok neki, mégis többet kér (különben nem állítaná le a vezérlés).4,2A-se hiszem, hogy a normál üzemi áramfelvétel, 100W-os lenne a motor? És ennyi kellene a kapu mozgatásához?
Amíg a hatalmas túláram miatt az egyik motor le nem ég (akkor tudni fogod, melyik volt a rossz). Én megpróbálnám egyszárnyú átállítani egyszárnyú módra, majd külön-külön tesztelném a motorokat, hogy melyik akad el.
Szerintem a D-G csak annyit jelent, hogy Dual Gate, az STP meg hogy leállt az nagy áramfelvétel miatt (akadályt érzékelt). Nem lehet, hogy valahol vizet kap az egyik motor, és az belefagy ilyen hidegben?