Ha átalakításba fogsz, akkor érdemesebb sokkal több dolgot megcsinálni rajta - vagy hagyd így inkább. Ennek a (gyári) modellnek a pályaszámán kívül semmi köze nincs az igazihoz. De szétfaragni meg érdemesebb az olcsóbban beszerezhető német feliratút. A mellékelt kép ugyan a hosszabb kivitelű Bz-ről készült (ehhez két német egységkocsi szükségeltetett), de a különbségek a hosszán kívül is jól láthatók.
Ez már simán akkora amit acél lemezből is meg lehet csinálni,annak megmunkálása ill. beszerzése számomra egyszerű.Kell valaki aki lefesti a többit meg lehet oldani,ha működőt akarsz az már kicsit macerásabb,de egy vitrin modell viszonylag gyorsan kivitelezhető.Na gondokozzon kegyemed.........
Teljesen jogos, én is így vagyok vele. Nekem az a szerencsém, hogy van egy hibás festésű 2002-es repcebikám, így nem halok bele, hogy nem lesz még egy "ZŐD"...
Így van, ahogy írod. Szerintem a Roco a katalógusba a régi fotóját tette, és átműtötték elektronikusan a számot...tehát nem az eredeti modellről készült... És valóban a 2002-es kiadás egyik oldalán fel volt cserélve a felirat...szerintem ezt most javítják, de hülyék, hogy az azóta Széchenyiként tengődő 505-öst csinálják az 502 v. 503 helyett...
Az oldalról készült kép is a felette lévő modell? Azt látom, hogy mind a kettő a 1047 505-ös, de a fenti képen nem jól van matricázva. A kezdetek óta csak az 501-esnek van a ajtaján a gysev felirat ,E' betűje. És mind két oldalán az ,E' betű van, még hozzá a GySEV feliratból. Ugyanis a régi roco 1047 501-0-nak az egyik oldalán a GySEV felirat volt az ajtónál a másiknál pedig a ROeEE.Az 505-ös helyesen (PIKO):
Bevallom, foglalkoztat... Kéne egy jó alap, amit átalakítanék, egy nyers Deák V43-as, persze 0-ás méret. Sokat kéne alakítani, de alapnak elmenne... :)
Én csinálnék helyet neki. Ha nem is egzakt 1/10 d az bizony akkora,nézd meg az asztalt az elég hosszú a szili15,7m.A múzeumi kép sokkal közelebbről van fotózva.
Egy fiatal művész tehetség köszönés képpen festeni akar nekem egy raaberbahnnos V43-ast, miután az árvízben leválasztottam a víz alatt lévő pincéjüket a többi villamos áramkörröl, így valamilyen szinten működik tovább az épület, azaz mehetnek a búvár szívattyúk tovább... Valóság...