Keresés

Részletes keresés

viscosai Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6608

tisztelt fórumozók!  érdekelne a véleménytek arról, hogy a 10es út  nyergesújfalu-lábatlan-süttő települések elkerülő szakaszának megépítését mennyire tartanátok fontosnak.    2006 máj.22.-i adatok:

sz.g.k.          8083

kist.             1910

busz              284

köz.t.gépk.    338

neh. t. gép.   383

pótk.t.g.        389

nyerg.t.g.      612

spec.járm.       21

mot.ker.        268

mindez 2x1 sávon.  a 2004 májusi számlálás óta ez kb. 90%-os növekedés.

2007-ben elkészült nyergesen  a -toyo seat- új üzeme. termékeit közúton szállítják a suzukiba (esztergom).   indul a holcim beruházás (évi 1,5 millió t. cement gyártása a terv) 

mit gondoltok, hogy a nemzeti össztermékhez ekkora arányban hozzájáruló térség lakosai csak ezt érdemlik a közlekedés terén?   figyelve a fórumon hozzászólókat, miszerint a méregdrágán épült új dunahidak és autópályszakaszok forgalma ugyancsak gyér.

és még akkor nem szóltam a pilisvörösvár- piliscsaba elkerülőről.

mzdude Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6607
Ráfér a környékre, mert aki nem Keszthelyre igyekszik, az elég hosszasan tud kavarogni a környéken. Keszthelynek van valamiféle elkerülője, de az is leginkább arra jó, hogy az utazó gólyafos módjára keringjen a határban.
Előzmény: RadiX (6605)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6606

ilyenkor át-kmszámozzák az egész utat?

 

Nem, hanem betesznek egy ún. hibaszelvényt az érintett szakaszra (itt egy link, igaz vasutas, de mást nem találtam).

Előzmény: Törölt nick (6604)
RadiX Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6605
ez bátor megoldás, végre nagyobb léptékben gondolkodtak, nem cska Keszthely elkerülésével törődve, hanem a környék átkelési szakaszait és felesleges kanyargásait is felszámolva. A régi nyomvonalak pedig maradnak a helyi forgalom számára.
Előzmény: Törölt nick (6603)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6604

juteszembe:

ha készül egy elkerülő, akkor az út hossza megváltozik...

(többnyire hosszabb lesz, de elvétve előfordul, hogy rövidebb, lásd. 5ös szeged)

 

ilyenkor át-kmszámozzák az egész utat?

 

ez elég nagy macera lehet...

és a műtárgy, kereszteződés, stb nyilvántartásokat is módosítani kell, hisz ezekre is a km-szelvényszámmal hivatkoznak...

Előzmény: Törölt nick (6603)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6603

A balaton déli végénél egész komoly átszervezés várható:

 

- a 76os új nyomvonalra kerül néhány elkerülő és nyomvonalkorrekció révén.

- keszthely új észak-nyugati elkerülőt kap.

- korrigálják a 75-ös nyomvonalát is...

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6602

Mellesleg az utat már úgy kellett volna megcsinálni, amikor felújították, hogy bírja azt a forgalmat.

 

hát ja.

bár ez azért jóval nagyobb költség...

 

az igazán ésszerű meg az lett volna, hogy nyomatni az M0-t ezerrel, és miután kész a zrínyiről és hasonló utakról letiltani a 7,5t felettieket.

és ezután felújítani...

Előzmény: BoGar (6599)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6601
Ebbe azért van PPP is bőven (M44, M6/M60).
Előzmény: RadiX (6597)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6600

azért az a 7000mrd, amiről vakaráltak, hogy 7 év alatt megkapunk, elég sok mindenre elegendő...

 

mellesleg útépítésileg ezt is keveslem: bár szép számmal vannak elkerülők, azért 7 évre elosztva nem valami sok...

 

olyan brutálisan sok az átkelési szakasz az országban, hogyha a teljes útkeretet erre költenénk, akkor is maradna jócskán még építeni való...

Előzmény: RadiX (6597)
BoGar Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6599
Ja értem, bocs. Mellesleg én sem értem. Nekünk, itt lakóknak ez még jó, jobb is lett volna. Mellesleg az utat már úgy kellett volna megcsinálni, amikor felújították, hogy bírja azt a forgalmat. Nem úgy lett megcsinálva. A Zrínyi sem. Szépen szét is ment. megcsinálnak egy foltot, mögötte újabb süllyed meg. És mindez azért, mert nem alapoztak normálisan alá, és nem csináltak szegélyt.
Előzmény: Törölt nick (6598)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6598

épp az ellenkezőjét írtam:

 

a 31 nem lehetett szakaszhatár, mert az a pesti út 2kmes szakaszán némi többletforgalmat eredményezett volna...

 

az, hogy ecsermaglódgyömrő települések EMIATT még tovább szívtak(nak) az egy rákosborzasztói kiskirályt nyilván nem érdekel...

 

Előzmény: BoGar (6595)
RadiX Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6597
ez inkább kívánságlistának tűnik, minden egyes elemére az Isten pénze se lenne elég.
Előzmény: Törölt nick (6592)
BoGar Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6596
Sőt, Ecsernek jobb lett volna, ha átadják, mert akkor nem megy át rajta ennyi teherautó.
Előzmény: Törölt nick (6594)
BoGar Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6595
Ha átadják az M0-t a 31-ig, akkor miért is szopott volna ennél jobban Ecser, és miért szopott volna Maglód és Győmrő?????
Előzmény: Törölt nick (6594)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6594

tehát arra gondolsz, hogy ez a forgalom jelenleg ecseren átmenve, majd a zrínyin haladva CSAK keresztezi a pesti utat (a kucorgón), így nem növeli annak forgalmát...

 

mert így már érthető...

 

csak az a problemma, hogy a pesti út ezen pár km-es szakaszának (kucorgó és pest határ között) "kímélése" végett inkább hagytuk hogy szopjon ecser-maglód és gyömrő még 2,5 évet...

Előzmény: BoGar (6593)
BoGar Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6593
Gondolom M5-M3 viszonylatban. Azok azok, akik most a Zrínyi úton mennek végig. Ők, ha az M31-ig lenne kész, valszeg megintcsak bejönnéknek, és a Pesti úton jobbra mennének újra a Zrínyi úton. Ha csak nem mennének el a 31-esről Pécel felé. (Már ha mehetnek.
Előzmény: Törölt nick (6585)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.26 0 0 6592

itt egy igen terjedelmes fejlesztési lista:

http://www.mszp.hu/download/dokumentumok/fejlesztesek2007-2013.pdf

 

tele elkerülőkkel, 11,5t-ás megerősítésekkel, új főúti nyomvonalakkal

 

(remélem ez nem csak tervezet, hanem ez a jóváhagyott program...)

Rooger Preed Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6591

Érdekes. Én csütörtökön mentem. Százhalombattáról inkább mentem az M6-M8-5x-44 útvonalon M6-6-M0-M5-44 helyett.

 

Az M6-on kb Adony magaságáig viszonylag nagy forgalom volt. Nem egy M5 forgalma, de nem is beszélhetünk arról, amikor tényleg senkivel se találkoztam az átadás után...

Előzmény: attus germanicus (6590)
attus germanicus Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6590
Úgy hozta a sorsom, hogy tegnap és ma is voltam Dunaújvárosban. Péntek délután és szombat reggel, elvileg a legerősebb kifelé áramló forgalom.
Ma nem a városból indultam, de tegnap igen. Óbudáról az érdi tető másfél óra szötyörgés, tényleg nagy forgalom. Onnan Dunaújváros a pályán kb. 25 perc, autó egy szál se, előfordult, hogy előttünk, mögöttünk nem láttunk másik autót. Ma reggel dettó, de ma csak az M0-tól kifelé mentem a 6-M6 útvonalon, és Érdnél sem volt már olyan erős forgalom.
radio100jozsi Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6589

Ma voltunk hajóval Szentendrére, így csináltam képeket az épülú Megyeri hídról, illetve a K-hídról is. Előzetesben ennyi (többi majd hétfőn a weboldalamon).

 

Épülnek a híd pilonjai.

 

 

Pontonhíd, mögötte meg a szigeti kishíd. Itt külön felszerkezet lesz pályánként.

A szigeten már szépen megépült a vasbeton ártéri híd. Háttérben a pilonok.

Szentendrei szigeten.

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6588

megépült Novajidránytól a határig új nyomvonalon az út, kikerülve Novajidrányt, Hidasnémetit, Tornyosnémetit...

 

nofene, erről nem is hallottam...

(pedig itt látható, ahogy építik... :-)

 

hát én nyomvonalkorrekció alatt csak a szűk kanyarok, Skanyarok, huplik eliminálását értem, az elkerülő ennél azért nagyobb falat...

 

egyik szemem nevet, hogy végre rendberakják a 31est (pest megyei sz.), a másik meg sír, mert ennek a meglévő nyomvonalon nem sok értelme van...

 

inkább csinálnák meg az új nyomvonalat (egy skiccet raktam be a múltkor)...

 

ennek rengetek előnye lenne:

- 5 településről venné ki az átmenőforgalmat

- új kapacitást hozna létre

- minimális forgalomzavarással járna

- a helyi forgalomnak, akár maradhatna felújítatlanul is a "régi 31es"...

Előzmény: radio100jozsi (6586)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6587
ellneberger mi van a 10es úttal, és mi van a gödöllő elkerülővel???
Előzmény: Törölt nick (6584)
radio100jozsi Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6586

A 3-as út Felsőzsolca elág-Tornyosnémeti közötti 11,5 t-ás átépítésénél megépült Novajidránytól a határig új nyomvonalon az út, kikerülve Novajidrányt, Hidasnémetit, Tornyosnémetit.

A 35-ösön Nyékládházától Debrecenig viszont csak az út lett végre megfelelő minőségileg rendbetéve, nagyon nem emlékszem nyomvonalkorrekcióra.

Előzmény: Törölt nick (6584)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6585

bár akkor valszeg az amúgy is mindig tömött Pesti utat tették volna tönkre, és okoztak volna még nagyobb dugót reggel....

 

ezt nem nagyon értem miért?

ez a pógármesternek a paranojája volt?

 

milyen viszonylatban közlekedik az a kamion, amelyik az M0 M4-31 közötti szakaszának átadásával rámegy a pesti útra de, anélkül meg nem???

 

szerintem ilyen nincs...

 

amelyik az M3(gödöllő) felé tart, az az M0 végeztével kifelé indul el a 31esen és megy pécel-isaszeg-gödöllő(M3) irányban

 

amelyik meg észak-pest felé, az eddig is bement a pesti útra...

 

Előzmény: BoGar (6583)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6584

erre most akadtam:

Közép-Magyarországi Operatív Program

http://www.bkik.hu/download/akcioterv_sablon_kormany_2prior0525.pdf

 

ezexerint pest megyét külön programban kezelik...

 

nagyprojektek:

 

- M4 autóút hiányzó Pest megyei szakaszának kiépítése, 2007-2009, 40mrd

 

- Pilis-Abony (nyugat) szakaszon 2*2 sávosra bővítés

- 31-es út Pest megyei szakaszán (24+668-69+003) az EU előírásainak megfelelő 11,5 tengelyterhelésű útburkolat-megerősítés.

 

 

na, csakmegcsinálják ezeket a fejlesztéseket, érdemes volt szidni őket...

 

viszont ez a 11,5t-ás felújítás jó nagy galibát okoz majd...

remélem csinálnak nyomvonalkorrekciókat is...

 

van valakinek tapasztalata erről? (aki autózott rendszeresen ilyen felújítás alatt lévő szakaszon...)

 

 

 

BoGar Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6583
Azóta történt 1-2 változás. Mellesleg a kerület ezzel nem nyert semmit. Sőt! A frissen felújított Zrinyi út déli részét jól tönkretette a nagy kamoinforgalom. Ha a 31-esen jöttek volna be, akkor ez nem lett volna, bár akkor valszeg az amúgy is mindig tömött Pesti utat tették volna tönkre, és okoztak volna még nagyobb dugót reggel.
Előzmény: Törölt nick (6582)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6582

asszem ez a XVII ker. sara.

ez a szakasz eredetileg az M5-M4 közöttivel egyidejűleg készült volna el, de a rákosborzasztóiak kötötték a zebet a karóhoz, hogy a 31 nem lehet szakaszhatár...

 

(persze lehet, hogy most már engednék, hisz csak fél évről van szó, hogy a folytatást is átadják...)

Előzmény: g86 (6581)
g86 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6581
Nem ismerem a helyszínt, de amennyiben így van, ez is megérne egy cikket a Zindexen.
Előzmény: Törölt nick (6580)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6580

Vagyis hiába van magas készültségi fokon ez a 6 km, meg kell várni a teljes keleti szektor átadását.

 

na ez is milyen fasság... a 31esig simán átadhatnák...

Előzmény: fifikus_fizikus (6573)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.25 0 0 6579

pedig nem olyan bonyolult ez...

 

itt faluhelyen, a székesfővárostól úgy 30kmre többnyire olyan szarok az utak, hogy pilótásat kell játszani... (ha nem akarod a jobboldali futóművet 1000kmenként szervizeltetni)

így a zember megtanulja, hogy ne csak előre de hátra is elég gyakran nézelődjön, hátha valaki meg akarja előzni...

 

holnap csinálok képet, hogy érthetőbb legyen...

Előzmény: ghosty9 (6578)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!