tisztelt fórumozók! érdekelne a véleménytek arról, hogy a 10es út nyergesújfalu-lábatlan-süttő települések elkerülő szakaszának megépítését mennyire tartanátok fontosnak. 2006 máj.22.-i adatok:
sz.g.k. 8083
kist. 1910
busz 284
köz.t.gépk. 338
neh. t. gép. 383
pótk.t.g. 389
nyerg.t.g. 612
spec.járm. 21
mot.ker. 268
mindez 2x1 sávon. a 2004 májusi számlálás óta ez kb. 90%-os növekedés.
2007-ben elkészült nyergesen a -toyo seat- új üzeme. termékeit közúton szállítják a suzukiba (esztergom). indul a holcim beruházás (évi 1,5 millió t. cement gyártása a terv)
mit gondoltok, hogy a nemzeti össztermékhez ekkora arányban hozzájáruló térség lakosai csak ezt érdemlik a közlekedés terén? figyelve a fórumon hozzászólókat, miszerint a méregdrágán épült új dunahidak és autópályszakaszok forgalma ugyancsak gyér.
és még akkor nem szóltam a pilisvörösvár- piliscsaba elkerülőről.
Ráfér a környékre, mert aki nem Keszthelyre igyekszik, az elég hosszasan tud kavarogni a környéken. Keszthelynek van valamiféle elkerülője, de az is leginkább arra jó, hogy az utazó gólyafos módjára keringjen a határban.
ez bátor megoldás, végre nagyobb léptékben gondolkodtak, nem cska Keszthely elkerülésével törődve, hanem a környék átkelési szakaszait és felesleges kanyargásait is felszámolva. A régi nyomvonalak pedig maradnak a helyi forgalom számára.
Ja értem, bocs. Mellesleg én sem értem. Nekünk, itt lakóknak ez még jó, jobb is lett volna. Mellesleg az utat már úgy kellett volna megcsinálni, amikor felújították, hogy bírja azt a forgalmat. Nem úgy lett megcsinálva. A Zrínyi sem. Szépen szét is ment. megcsinálnak egy foltot, mögötte újabb süllyed meg. És mindez azért, mert nem alapoztak normálisan alá, és nem csináltak szegélyt.
tehát arra gondolsz, hogy ez a forgalom jelenleg ecseren átmenve, majd a zrínyin haladva CSAK keresztezi a pesti utat (a kucorgón), így nem növeli annak forgalmát...
mert így már érthető...
csak az a problemma, hogy a pesti út ezen pár km-es szakaszának (kucorgó és pest határ között) "kímélése" végett inkább hagytuk hogy szopjon ecser-maglód és gyömrő még 2,5 évet...
Gondolom M5-M3 viszonylatban. Azok azok, akik most a Zrínyi úton mennek végig. Ők, ha az M31-ig lenne kész, valszeg megintcsak bejönnéknek, és a Pesti úton jobbra mennének újra a Zrínyi úton. Ha csak nem mennének el a 31-esről Pécel felé. (Már ha mehetnek.
Érdekes. Én csütörtökön mentem. Százhalombattáról inkább mentem az M6-M8-5x-44 útvonalon M6-6-M0-M5-44 helyett.
Az M6-on kb Adony magaságáig viszonylag nagy forgalom volt. Nem egy M5 forgalma, de nem is beszélhetünk arról, amikor tényleg senkivel se találkoztam az átadás után...
Úgy hozta a sorsom, hogy tegnap és ma is voltam Dunaújvárosban. Péntek délután és szombat reggel, elvileg a legerősebb kifelé áramló forgalom. Ma nem a városból indultam, de tegnap igen. Óbudáról az érdi tető másfél óra szötyörgés, tényleg nagy forgalom. Onnan Dunaújváros a pályán kb. 25 perc, autó egy szál se, előfordult, hogy előttünk, mögöttünk nem láttunk másik autót. Ma reggel dettó, de ma csak az M0-tól kifelé mentem a 6-M6 útvonalon, és Érdnél sem volt már olyan erős forgalom.
Ma voltunk hajóval Szentendrére, így csináltam képeket az épülú Megyeri hídról, illetve a K-hídról is. Előzetesben ennyi (többi majd hétfőn a weboldalamon).
Épülnek a híd pilonjai.
Pontonhíd, mögötte meg a szigeti kishíd. Itt külön felszerkezet lesz pályánként.
A szigeten már szépen megépült a vasbeton ártéri híd. Háttérben a pilonok.
A 3-as út Felsőzsolca elág-Tornyosnémeti közötti 11,5 t-ás átépítésénél megépült Novajidránytól a határig új nyomvonalon az út, kikerülve Novajidrányt, Hidasnémetit, Tornyosnémetit.
A 35-ösön Nyékládházától Debrecenig viszont csak az út lett végre megfelelő minőségileg rendbetéve, nagyon nem emlékszem nyomvonalkorrekcióra.
Azóta történt 1-2 változás. Mellesleg a kerület ezzel nem nyert semmit. Sőt! A frissen felújított Zrinyi út déli részét jól tönkretette a nagy kamoinforgalom. Ha a 31-esen jöttek volna be, akkor ez nem lett volna, bár akkor valszeg az amúgy is mindig tömött Pesti utat tették volna tönkre, és okoztak volna még nagyobb dugót reggel.
ez a szakasz eredetileg az M5-M4 közöttivel egyidejűleg készült volna el, de a rákosborzasztóiak kötötték a zebet a karóhoz, hogy a 31 nem lehet szakaszhatár...
(persze lehet, hogy most már engednék, hisz csak fél évről van szó, hogy a folytatást is átadják...)
itt faluhelyen, a székesfővárostól úgy 30kmre többnyire olyan szarok az utak, hogy pilótásat kell játszani... (ha nem akarod a jobboldali futóművet 1000kmenként szervizeltetni)
így a zember megtanulja, hogy ne csak előre de hátra is elég gyakran nézelődjön, hátha valaki meg akarja előzni...