A meglévő ív kb 200 m sugarú. Amit odafirkáltál az ennél ránézésre kisebb. Szerkeszd meg 400 m sugárral és nézd meg hol lesz a vége. A (műemlék?) állomásépület is mehet a levesbe?
Részemről új témát nyitok
Mi lesz a következő, egy kanyar a repülőtéri kifutópályára?
Többször megyek hetene az M1-en, a táblázás (információk) a legnagyobb rendben vannak.
Az nincs rendben, hogy a szóló önálló sáv végig 60-ra van táblázva (útügyi műszaki előírás 80-at ír), az pedig pláne nincs rendben, hogy a terelés hossza meghaladja minden esetben a maximum engedélyezetett hosszt (legfeljebb 6 km, különleges esetekben legfeljebb 9 km).
Most Győr felé az összes kijárat járható, a másik oldalról terelnek át, szerintem ezért nem láttad :-) Viszont Budapest felé meg az nem egyértelmű, hogy az M0 felé a külső sávban kell menni vagy lehajtani a biatorbágyi benzinkútnál, mert az előjelzőt a pihenő kihajtóját jelző táblához tették...
Azt történetesen jelölik, hogy a lehajtó csak a külsőből elérhető. Az összeeresztésnél nem szoktam problémát látni, a szétválásnál inkább, ott vannak utolsó méteres sávváltások.
A táblázás borzalom. Jelölni kellene, hogy más lesz a sebességhatár, azt meg pláne, hogy egyes lehajtók csak a külsőből elérhetőek.
Összeereszteni a két sávot a végén egy mindent feloldó táblával is kifejezetten amatőr és dugó- és balesetveszélyes. Úgy tűnik, úgy állnak hozzá, hogy hiába akarnák fokozatosabban összeengedni a forgalmat, úgy se fogja senki betartanni...
A legvállalhatatlanabb részeket még tavaly megcsinálták emlékeim szerint, annyira nem tűnt most fontosnak a felújítás...
Ez nem egészen igaz. Bp felé a "nagy balrakanyar" az OMV után, kifejezetten vállalhatatlan állapotban volt. Ahhoz csak most láttak neki. (42-es kilométer talán)
Kis M1-es élménybeszámoló: ugye megint dolgoznak rajta a Vértestől Törökbálintig (egy kis szünettel). Tatabánya felől a külső sáv marad a jobb oldalon, a belsőt átterelik a szembejövő oldalra. Maradok a külsőben (ha baleset van, ott könnyebben lehet kerülni), rossz döntésnek tűnik, Óbarok előtt egyszerűen megáll a forgalom vagy 5 percre (sokkal hosszabbnak tűnt). Érdekes módon nem indultak el a pihenőn keresztül a mellékútra kikerülni a dugót (lehet, hogy kamionoknak tilos is?). Amíg álltunk, két autó előzött a munkaterületen keresztül, ki lehet találni, melyik német prémiummárka volt az egyik...
Aztán megindult a forgalom, 60-as korlátozás mellett 45-50 körüli tempóval, két helyen láttam is embereket dolgozni. A bicskei nagy lejtőnél látszott, hogy a másik sáv sem úszta meg, két baleset is volt kb. 100 méterre egymástól. Azt nem láttam, hogy trailernek mentek-e neki vagy csak a legjobban összetört autót tették-e már mentőre. Közben azon gondolkoztam, hogy ha ezt a kört befejezik, 2 év múlva megint jönnek a lezárások, amikor majd szélesítik az utat? Nem lesz vidám... Ha jól látom, még csak nem is betont tesznek le, hanem ugyanolyan aszfaltot, ami tönkrement. A legvállalhatatlanabb részeket még tavaly megcsinálták emlékeim szerint, annyira nem tűnt most fontosnak a felújítás...
Rá kellett jönnöm, jobban járok, ha maradok az 1-esen...