Egyre másra jönnek a hírek, hogy a közelmúltban átadott közúti és gyalogos hidakkal problémák vannak. Aki sokat közlekedik az országban, láthatja, tapasztalhatja.
Miben látjátok a probléma okát?
Tervezési hiba, kivitelezési hiba? Kilopják az agyagot, vagy kevés a szakember? Ha papíron minden oké, nem akarják vagy nem tudják a tervet pontosan megvalósítani? Műszaki ellenőrnek nem tűnnek fel a hibák?
Ez a nyomorult 4-es főút/M4 annyi hányattatáson ment már keresztül, hogy nem csoda nem tudják mettől meddig tart. :) Most meg ugye a 4-es főút szűnt meg létezni egy jó szakaszon.
Megint alkottak, de ismét sikertelenül: a Google Maps a Corvin-negyed és a 311-es főút között M4-esként hivatkozik az útvonalra - igaz, Vecsés-nyugat és Cegléd között helyesen. Jó lesz ez, ha azt a bizonyos 17 kilométert a másik irányba csapják hozzá...
A meglévő ív kb 200 m sugarú. Amit odafirkáltál az ennél ránézésre kisebb. Szerkeszd meg 400 m sugárral és nézd meg hol lesz a vége. A (műemlék?) állomásépület is mehet a levesbe?
Részemről új témát nyitok
Mi lesz a következő, egy kanyar a repülőtéri kifutópályára?
Többször megyek hetene az M1-en, a táblázás (információk) a legnagyobb rendben vannak.
Az nincs rendben, hogy a szóló önálló sáv végig 60-ra van táblázva (útügyi műszaki előírás 80-at ír), az pedig pláne nincs rendben, hogy a terelés hossza meghaladja minden esetben a maximum engedélyezetett hosszt (legfeljebb 6 km, különleges esetekben legfeljebb 9 km).
Most Győr felé az összes kijárat járható, a másik oldalról terelnek át, szerintem ezért nem láttad :-) Viszont Budapest felé meg az nem egyértelmű, hogy az M0 felé a külső sávban kell menni vagy lehajtani a biatorbágyi benzinkútnál, mert az előjelzőt a pihenő kihajtóját jelző táblához tették...
Azt történetesen jelölik, hogy a lehajtó csak a külsőből elérhető. Az összeeresztésnél nem szoktam problémát látni, a szétválásnál inkább, ott vannak utolsó méteres sávváltások.
A táblázás borzalom. Jelölni kellene, hogy más lesz a sebességhatár, azt meg pláne, hogy egyes lehajtók csak a külsőből elérhetőek.
Összeereszteni a két sávot a végén egy mindent feloldó táblával is kifejezetten amatőr és dugó- és balesetveszélyes. Úgy tűnik, úgy állnak hozzá, hogy hiába akarnák fokozatosabban összeengedni a forgalmat, úgy se fogja senki betartanni...
A legvállalhatatlanabb részeket még tavaly megcsinálták emlékeim szerint, annyira nem tűnt most fontosnak a felújítás...
Ez nem egészen igaz. Bp felé a "nagy balrakanyar" az OMV után, kifejezetten vállalhatatlan állapotban volt. Ahhoz csak most láttak neki. (42-es kilométer talán)