Keresés

Részletes keresés

macder Creative Commons License 2007.09.01 0 0 6714

Nem találom azt a képet amelyik bizonyitaná ,hogy 3+3sávos lesz.

 

Előzmény: BoGar (6711)
strangerr Creative Commons License 2007.09.01 0 0 6713
Tudtommal a 2x2 sávos autópályává fejleszthető autóút és az autópálya között annyi a különbség, hogy autóútnál elég a 3,5 m-es sávszélesség (autópályán ugye ez 3,75 m). A korona 26,6 mindkettőnél. Illetve autópályává fejleszthető autóútnál biztosítani kell a z autópálya tervezési sebességhez tartozó paramétereket a helyszínrajzi vonalvezetésnél.
Előzmény: radio100jozsi (6700)
BoGar Creative Commons License 2007.09.01 0 0 6712
Akkor fogalmazzunk úgy, minden autópálya minimum 2x2 sávos
Előzmény: andras100 (6710)
BoGar Creative Commons License 2007.09.01 0 0 6711
Bocs, de csak egy kicsit kellene gondolkozni. A jelenlegi útpálya csak a fele a tervezett M0-nak. Ez most 4 sáv. E mellé építenek egy újabbat, és látszik az egyik képen, hogy a két pályatest között elválasztósáv lesz. Ergo az egyik pálya már biztos, hogy 4 sávos lesz, azaz 3+1. Akkor a másik pályatestnek is ekkorának kell(ene) lennie.
Előzmény: _roadrunner_ (6693)
andras100 Creative Commons License 2007.09.01 0 0 6710

Talán úgy lett volna szerencsésebb megadni a válaszlehetőséget, hogy minden autópálya 2 X 2, vagy több sávos.

Előzmény: Rooger Preed (6709)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.09.01 0 0 6709
D) Nincs, de nem minden autópálya 2*2 sávos. :)
Előzmény: janoka419 (6708)
janoka419 Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6708
Ne hülyéskedjetek, van benne játék is. Íme, egy kérdés:

Van-e kétszer egysávos autópálya Magyarországon?
a) Nincs, minden autópálya kétszer kétsávos.
b) Van, az M2-es már elkészült szakasza, a 2A gyorsforgalmi út.
c) Van, az M9-es elkészült szakasza, amely magában foglalja a szekszárdi Duna-hidat is.

Csodás, nem?
Előzmény: Törölt nick (6699)
janoka419 Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6707
Még csak annyit ehhez, hogy az M6-os városi szakaszához kapcsolódó M0-s bővítésről a kivitelező főépítésvezetője mondta azt egyszer, még áprilisban, hogy 2x2 sávot csinálnak, háromszor is visszakérdeztem. A cikk megjelenése után hívtak a NIF-től, hogy 2x3 lesz az. No, így higgyen az ember a szakértőknek.
Előzmény: _roadrunner_ (6706)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6706

Szerintem is csak egyszerűen lemaradt az M1-M6 közötti különálló szakasz a NIF oldaláról. Amúgy a NIF oldala ilyen szempontból a legkevésbé megbízható a hivatalos információforrások közül, tele van hibával.

Ezért is jó, hogy innen klónozták az 1000. km teljesen felesleges marketingoldalát.

Előzmény: Rooger Preed (6705)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6705
Elképzelhető, hogy három közber pályázat lesz. Az egyik M1-M6 között, a másik M6-51 között, a harmadik 51-M5 között.
Engem inkább az izgat, hogy ha megcsinálják rendesen az 51-M5 szakaszt, akkor hagyják ugyanolyan veszélyesen a most meglévő szakaszt? (Aminek szerintem megmarad a nagy forgalma)
Előzmény: Törölt nick (6697)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6704
hát ha elírás, akkor elírták az M6-ot, a 11 km-t, valamint a 3 csomópontot egyaránt..
Előzmény: Fricy (6703)
Fricy Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6703
Elírás lehet az M6-51, mert az oldal címe "M0 déli szektor bővítése az M1 és M5 között".
http://www.nif.hu/fejlesztes/383

Az M6 csomópont már eszerint épül ki, nem 2x2-re. Ma információim szerint egyébként a diósdi csomópontot már lezárták Csepel felől és ezzel egyidőben megnyitották a nagytétényi lehajtót.
andras100 Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6702

Nem biztos, hogy ideális, de elfogadhatónak tartom az M6 csomóponttól a mostani 51-es ( későbbi M0 kiágazásig ) a 2 X 3 sávot és utána már csak a 2 X 2-t. E rövid szakaszon a legforgalmasabb az M0-s. Az M0-s későbbi kiágazása és a jelenleg onnan továbbmenő rész között megoszlik a forgalom. Akik érkeznek a Balaton felől és az M1-es felől, azoknak csak egy része megy tovább a körgyűrűn, az M0-son, a másik része megy be Budapestre a mostani M5-ös bevezető szakaszon.

Fordított irányban az M6-os is le fog venni egy részt a forgalomból és az M0-son tovább ezen az alapon elégségesnek látszik a 2 X 2 sáv, azaz a mostani kiépítés, kicsit kibővítve. Ezetleg be lehet iktatni egy - két kapaszkodósávot és 1-2 km-ig mindjárt 3 sávos utunk lesz, még ha az egészet nem is építik meg.

 

Az M31-ből még egy kapavágás sem készült el és mindaddig körbe fognak járni a kocsik az M3 felé. Összehasonlíthatatlanul jobb megoldás, mintha bemennének a Hungária körútig, ahogy jelenleg még kénytelenek. Legfeljebb hosszabb az út kb. 10-15 km-rel, mintha az M31-esen mennének.

Előzmény: radio100jozsi (6701)
radio100jozsi Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6701

Az M1-M6 között szerintem azért maradna ki, mert ott domborzatilag sok munka lenne egy másik félpályát építeni. Ennél egyszerűbb az M6-51 csp között, ahol lényegében nagyobb műtárcgy a két Duna-híd, iletve a 6-os út feletti híd, ami lényegében a Duna-hídhoz kapcsolódik. A Csepel-szigeten csak az alapot kell megcsinálni, és rá az szfalt, ost kész, még a csp-kal sem kell bajlódni. Nagy munka még az 51-M0 csp lesz, itt is lesz munka bőven.

De őszintén én sem értem, hogy az 51-M5 közé miért nem 2*3 sávban épül ki, hisz az M1-M5 között a legnagyobb a tranzit.

Felfelé az M3 felé, amíg nem lesz M31, nem mindenki fog kerülgetni, hanem marad a Hungárián inkább, azért ha már kisebb lesz a Hungárián a forgalom, jobban lehet haladni, bőven nem nyerni semmit a dupla akkora kerülővel a Keleti M0-on át.

Előzmény: kszili (6694)
radio100jozsi Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6700
mi ez a szöveg, hogy 2x2 sávos autóút? nem autópálya? vagy az náluk ugyanaz?

 

Ez ugyan az, mint az M5-től Kelet felé. Itt a 4-esig is csak autóút táblailag, és tovább is csak autóút lenne. Persze ez csak a táblázottság szerint, valóságban bőven autópálya minőségű. De őszintén mondva ezen a nagy forgalomban doszt elég a vmax 110 km/h, tehernek 70 km/h, itt sok csp van, sok ki-belépő forgalommal, így nincs is értelme 130-as autópályának, hogy beleszáguldozzanak a "tömegbe".

A bővítés azt jelenti, hogy középen a két pálya között akkora hely van, hogy oda gond nélkül befér 1-1 sáv, így megoldható a 2*3 sávra bővítés. A hidaknál már így van betonozva is. Amúgy az M5-Gyál csp között most is 2*3 sávos az új M0.

 

Előzmény: Törölt nick (6697)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6699

a KKK-nak meg szegénynek nem volt elég ideje az új honlapját tesztelgetni.

http://www.3k.gov.hu/pages/lista.jsp?p=6&cid=2093&c=Futó%20projektekről%20általában&id=1797#

 

még szerencse, hogy a nyitóoldalon ott a figyelmeztetés:

"A Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ oldala jelenleg fejlesztés alatt áll. A megszokott tartalom az ukig.kozut.hu oldalon található."

 

ja, igen, ami utoljára fél éve frissült, tehát valóban megszokhattuk a tartalmát. esetleg ha az ellenségemnek azt szeretném, hogygarantáltan beégjen a monitor képernyője, akkor beállítanám a nyitóoldalt képernyővédőként.

 

 

a sok hasznos és meggyőző információjával, adatával ez az új oldal is kiérdemelne valamit ugye: http://www.1000km.gkm.gov.hu/

 

különösen ez a mondat tetszik:

"Ismét bebizonyosodik, hogy nehézkesnek tűnő munkagépek és sok-sok kilométernyi aszfalt nyitottabbá és élhetőbbé tehetnek egy egész országot."

attus germanicus Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6698

>mi ez a szöveg, hogy 2x2 sávos autóút? nem autópálya? vagy az náluk ugyanaz?

Nem, a "2x3 sávos autópályává fejleszthető, 2x2 forgalmi sávos autóút" ugyanaz, mint a meglévő M0 (1-M5 közt). Nem tanulna ka saját hibáikból?

Előzmény: Törölt nick (6697)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6697

"M6 ap. - 51. sz. főút között 11 km

2x3  forgalmi sáv + leálló sáv

Csomópontok: 3"

 

1. ez komoly, hogy az M6 után nem bővítik az utat az M1-ig?

2. az M6 és az 51.főút között tudomásom szerint 13 km a táv.

 

"M0 Dél 51. sz. főút-M5 autópálya között

Új útszakasz, 6,3 km

2x3 sávos autópályává fejleszthető, 2x2 forgalmi sávos autóút"

 

1. ez is komoly, hogy az új útszakasz nem 2x3 sávos lesz?

2. mi ez a szöveg, hogy 2x2 sávos autóút? nem autópálya? vagy az náluk ugyanaz?

 

mi értelme van megint félmunkát végezni?

mindenki tudja, hogy az M1-M5 között az M0-nak 2x3 sávon kellene már most mennie.

Előzmény: kszili (6694)
csanyiv Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6696

Meg ha azt nézzük, hogy a félpálya = a mostani 2x2 sávval, akkor logikus, hogy a másik félpálya is ezzel lesz összhangban, nem beszélve a két új Duna hídról, amin az új félpálya át lesz vezetve. Nekem inkább az a kérdés, hogy ez a félpálya is aszfaltos lesz-e vagy esetleg bazaltbetonos, mint a K-i szektor? Vagy legalább az új összekötő az M5-öshöz, mert ott ugye teljesen tiszta lappal indulnak.

A nemrég belinkelt tavaly novemberi Közúti és Mélyépítési Szemlében volt egy jó publikáció a csehek betonos autópályával kapcsolatos tapasztalatairól és a fenntartásukról. Gondolom nem véletlen, hogy náluk az aránya 50% körül van - és akkor még nem is a ma rendelkezésre álló technológiával épültek az útjaik!

 

Előzmény: ssimi (6695)
ssimi Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6695

2x3 forgalmi sáv plusz irányonként 1-1 leállósáv. A kiviteli tervben legalábbis ez van.

Előzmény: _roadrunner_ (6693)
kszili Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6694

Ezek szerint mégicsak 2x3 sáv+leállósáv várható:

 

http://www.nif.hu/fejlesztes/383

 

_roadrunner_ Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6693

Így van: 2x2 forgalmi sáv plusz irányonként 1-1 leállósáv.

Tudom, nem erre gondoltál, de miért vagy benne biztos?

Előzmény: ssimi (6692)
ssimi Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6692
Az a 4 (bocs, csak 3,8) km-es szakasz, ami most épül, biztos, hogy 2*3 sávos lesz. A többit nem tudom.
Előzmény: _roadrunner_ (6691)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6691

Azért sajnáltam szegényt, mert azt hiheti, hogy egyszer a közeljövőben megoldódnak a problémák a déli szektorban, de 2x2 sávos autópályás ápgréddel aligha. Hidd el, ez igaz... Sajnos.

(Emlékezz vissza, janóka többször rákérdezett az M6 építés kapcsán, hogy tényleg 2x2 sávra a fejlesztik egyidejűleg az M0-t az M6 bejárata körül. Ezt most csinálják 4 km-t érint.  A mostani programban pedig a déli szektorra - ami az 51-es útig kb. 24 km jelentene - 20 km-t írnak, azért mert ezt a négyet már építik és véletlenül erre is azt írják több hivatalos honlapon, hogy 2x2 sávos autópálya lesz...)

Előzmény: Fricy (6687)
Metth Zloe Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6690

Ezzel az állásponttal pont oda tudunk jutni, ahol most vagyunk. Ha ilyen remekül gondolkodunk, akkor lovat sosem fognak alánk tenni, esetleg a ló egy részét. Nem lehet, hogy az ilyen mentalitás miatt ragadunk folyton a sárban?

 

Még nem hallottál róla, hogy a nyugati turistát nem kell eltartani? Ő - általában -

pénzt hoz ide, amiből aztán majd tudtok fizetni jó sok szoc.segélyt?

Úgyhogy a 84-es út jelenlegi állapota elég súlyos probléma.

Előzmény: felucca (6637)
Metth Zloe Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6689
A fejemhez kaptam. Pont erről beszélek, hogy legalább egyszámjegyű jellegü út/autoút  kellene a 84-es helyére,  ami elkerüli a falvakat. Mostani helyzet: Sopron - Sárvár közt át kell haladni 8-10 falun.
Előzmény: AcidMan (6644)
kofy Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6688
Mármint 2x2 sávossá :(
Előzmény: Fricy (6687)
Fricy Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6687
Mármint 2x3 sávossá.
Előzmény: _roadrunner_ (6686)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6686
Szegény még nem tudja, hogy 2x2 sávos autópályává fejlesztik majd 2010-re a déli szektort. Utána pedig majd 2x2 sávos új autóút lesz az 51-es és az M5-ös között.
Előzmény: Törölt nick (6685)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.31 0 0 6685

jó cikk...

de ez áll az összes totalcar-os cikkre...

 

nem sokat kertel, megmondja a frankót, és még (nekem is) tudott az M0-ról új dolgokat mondani...

 

az meg külön pozitív, hogy az M0 déli szektorának tehermentesítésének lehetőségét ők is az M1(bicske)-M5(ócsa) összekötésben látják (hasonlóan a római példához), nem az idióta M8-tengely fantazmagóriában...

csak úgy józan paraszti ésszel...

Előzmény: Fricy (6684)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!