Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.09.17 0 0 7014

Városhatár nem jó határ.         evidens.

 

Inkább a Nagykörucca, kivéve rakpartok és a Rákóczi-Hegyalja tengely.

ja, ilyesmi, csak az a gond, hogyha átjárófolyosókat hagysz benne, akkor kicsit megbonyolódik a dolog, hiszen akkor nem csak a zónahatáron kell a belépést regisztrálni, hanem az átjárófolyosók mentén is... (a rakpart még viszonylag 1xű, hisz kevés a lehajtási lehetőség, de a R-H tengelyen meglehetősen sokk...)

 

(mellesleg nekem a megvalósítás is 2séges, hisz a parkolásdíjszedést is meg tudják kultúrországokban oldani, nálunk ez sem megy: szimpla maffia pénzbeszedésként műxik, amihez a független bíróság asszisztál...)

 

A 4-es metró megtorpedózása sajnos elúszott. Pedig abból ezt is lehetett volna fizetni.

 

mostmár én is azon a  véleményen vagyok, hogy azt az 500+t hidakra és körutakra kellett volna költeni, de ez SEMIKOR, SEMMILYEN hivatal/szervezet által felvetve NEM VOLT alternatíva.

(az M4-gyel szemben csak felszíni tömközl fejlesztés és az aligút volt szembeállítva)

Előzmény: Rooger Preed (7013)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.09.17 0 0 7013
Wááá. Hüle Index elvitte a hozzászólásom... :(

Megpróbálom még egyszer:

Városhatár nem jó határ. Inkább a Nagykörucca, kivéve rakpartok és a Rákóczi-Hegyalja tengely.

Utat kell építeni. A Hungárián kívül. Jah. Miből?
De ha figyeled az évszámot, akkor oda 2010 van kiírva. Lesz addigra hosszú M0, lesz addigra felújított Margit-híd, talán elkezdik valamelyik hidat is építeni.

Persze, lehet itt jönni a Munkás köruccával, a Külső Keleti köruccával. De mennyit is kéne rá költeni a semmiből?
A 4-es metró megtorpedózása sajnos elúszott. Pedig abból ezt is lehetett volna fizetni.
Előzmény: Törölt nick (7012)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.17 0 0 7012

ez a demszki is kezd meghüjülni:

 

"akik egy bizonyos térségbe, mondjuk Budapest közigazgatási határain belülre belépnek gépkocsival".

 

miért kell ekkora ordas baromságokat mondani?

ilyen az egész világon nincs, hogy egy egész város behajtási díjas legyen a falusi/tanyasi rákosborzasztó és tsai külső kerületeivel együtt...

 

hangsúlyozta, hogy nem lát más megoldást az egyre növekvő autóforgalom által okozott környezeti károk enyhítésére...

 

akkor viszont jó lenne, ha sürgősen elhúzna a 3.14csába, mert van megoldás, ráadásul qrva 1xű: utat kell építeni...

 

ez a kerékpárosdi meg qrva drága buli: mennyenek jó sokan kerékpárral, de azért a bkv álljon haptákba a szükséges kapacitással, hogyha reggel épp esik az eső, vagy fú a szél, vagy hózik, esetleg gatyarohasztó hőség van, akkor mindenkit kényelmesen el tudjon vinni...

Előzmény: Rooger Preed (7011)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.09.17 0 0 7011
Dugódíj 2010-től?

http://www.mti.hu/cikk/228338/

http://www.hirado.hu/videotar/?id=9477
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.17 0 0 7010

igen, full pálya kiépítés. így néz ki a vége:

 

Előzmény: andras100 (7008)
n666ick Creative Commons License 2007.09.17 0 0 7009
Rendes ap-nak van kiépítve, ha jól emléxem leállósáv is van.
Előzmény: andras100 (7008)
andras100 Creative Commons License 2007.09.17 0 0 7008
Ez az M43 első pár km-e milyen Szegednél a 5-ös útig? 2 X 2 sáv+ leálló, vagy csak egy mezei 2 X 1 -es felhajtóút ?
Előzmény: Törölt nick (7002)
andras100 Creative Commons License 2007.09.17 0 0 7007
Az én szerény becslésem szerint Dunaújvárosnál előbb eltűnik a foghíj, mint Szegednél tűnne. M9 Szegeden kb. ítéletnapig fog talán csak elkészülni, de az M8-ast a mai M7-estől a dunaújvárosi hídon át Szolnokig talán 2015-2020 körül már megépítik, ami indokoltnak is néz ki, mert ha a kormányprogramban is szereplő M4-es elkészül a határig 2012-ig, akkor a K-NY-i kamionforgalomnak jó lehet, ha elkerüli Budapestet és attól délre át tud menni a Dunán Horvátország - Szlovénia - Ausztria felé.
Előzmény: Törölt nick (7005)
felucca Creative Commons License 2007.09.16 0 0 7006
Ez marha jó! Egy kicsit el kellene küldeni ezeket a közlektervezőket tájépítészetet is tanulni, bizonyára érzékenyebb vonalakkal dolgoznának....
Előzmény: Törölt nick (7004)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.16 0 0 7005

... és a félbehagyással kapcsolatban:

 

az M6xM8 két irányban is "félbehagyott" benyomást kelt... (benne van vagy 3-4mrd huf), mégis fullra kiépítették...

és habár az M6 irány hamarosan folytatódni fog, az M8 igencsak a távoli jövőbe vész...

 

 

Előzmény: Törölt nick (7004)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.16 0 0 7004

Itt nem lóhere csomópont lesz, hanem teljes trombita...

 

mármint tandem/dupla trombita...

érdekes elképzelés, bizonyára kisérletező kedvükben voltak a tervezők...

 

kicsit kiegészítettem a rajzod, ilyesmire gondoltál?

 




 

addig se keltsen félbehagyott benyomást....

 

ez méltányolható érvelés, csak nem állja meg a helyét:

egy lóherét is meg lehet építeni részlegesen úgy, hogy ne keltsen  félbehagyott benyomást, és minimális zavarással továbbépíthető, lásd. M0xM3 csp....

(az más kérdés, hogy az M0xM3 esetben elég nagy zavarással épül tovább, de ez a gyüjtő/elosztó pályák kialakítása miatt van. ) 

 

amúgy ezeket a duplatrombitákat akkor szokták csinálni, ha két fizetőpályát kötnek össze, és a pályaváltásnál fizetőkaput akarnak elhelyezni, így a kapuk 1 pontban (a két trombita találkozásánál) helyezhetők el.... ( a franciáknál láttam ilyen megoldásokat)

... vagy akkor, ha a pályák metszéspontjában nincs hely a csomóponti ágak kialakítására...

 

 


az épülő belgrádi elkerülőn is van egy ilyen megoldás:

 

Előzmény: strangerr (7003)
strangerr Creative Commons License 2007.09.16 0 0 7003
trombita

M5-M43-M9 csp:
Remélem látszik a képen. Itt nem lóhere csomópont lesz, hanem teljes trombita. És épp amiatt választották ezt az ún. fél trombitát, mert még sokáig nem lesz M9, addig se keltsen félbehagyott benyomást.
Előzmény: Törölt nick (7002)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.16 0 0 7002

Az M5xM43 csp-ot vajon miért nem úgy alakították ki, hogy az M9 becsatlakoztatása átalakítás nélkül megoldható legyen?

 

bár a 2. ábrán látható bővítés esetén elegendő a B,C ágakat átépíteni - de ezek is miért nem eleve ilyen szélesebb ívvel épültek??  - az M5 kb. 30°-os szögben történő kersztezése elég idióta M9-M43 nyv.-at fog eredményezni... lásd. 3. ábra

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.09.16 0 0 7001

épp belgrád környékén keresgéltem valamit, amikor észrevettem, hogy ezek is belekezdtek egy elkerülőbe...

(ami akár készen is lehetne, ha háborúsdi helyett inkább építenek...)

 



- a szürke szakasz már félpályán készen van, de forgalom úgy látom nincs rajt', különösen, hogy a dunahíd szét van bombázódva...

 

- a zöld szakaszon nagyjából megvan a földmunka, féligkész hidak, viaduktok és kéregalagutak látszanak.

de az is látszik, hogy jóideje abbafejezték, mert a nyomvonalat teljesen benőtte a növényzet...

 

- a piros szakaszon nincs nyoma építésnek, de nagyrészén van egy főút, ami akár ap.-vá fejleszthető...

 

a zöld szakasz látható részei... (az 1xűség kedvéért pirossal jelölve)

n666ick Creative Commons License 2007.09.15 0 0 7000
7000.
chexum Creative Commons License 2007.09.14 0 0 6999
Azt irták az m0.hu-n hogy 13-án visszaadták a forgalomnak az "M0"/M3 kereszteződést, legalábbis azokat a részeket, amik az meglévő irányokhoz kellenek.

(Az időnkénti hozzászólás mizéria biztos amiatt van, hogy elkezdték cluster-ezni a fórumot, tehát több gép szolgálja ki, csak azt nem értem, miért engedik olyan gépre a web forgalmat, ami nem megy -- ekkor van "karbantartás".)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.09.14 0 0 6998
Nem. Pontosabban nem csak arra. Ott van a Sóly/Hajmáskér kereszteződés, az veszprémi elkerülő a lámpás kereszteződéseivel és még lehetne sorolni. Veszprémen túl nem nagyon járok, de ott is van egy csomó szintbeli kereszteződés. Ezeket jó lenne kiváltani mihamarabb, kicsit szélesíteni, hogy 3,5 méteres sávok mellett be lehessen rakni egy betonkorlátot és kirakni Székesfehérvár után az Autóút, M80 táblát...
Előzmény: andras100 (6997)
andras100 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 6997
Bízom benne, mindenekelőtt a hiányzó várpalotai elkerülésre gondoltál.  Lehet egyáltalán tudni, hogy abból mi lesz, egyáltalán lesz-e belőle valami ?
Előzmény: Rooger Preed (6993)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.14 0 0 6996

OFF

namost mégiscsak látok, a 6995-ös nem jelenik (még) meg...

tudnak ezek a zindexes fijjug, ha akarnak...

ON

Előzmény: Törölt nick (6994)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.14 0 0 6995
szeintem ez távlati terv arra az időre, amikor már M8 jelölést kap az út...
Előzmény: andras100 (6990)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.14 0 0 6994

OFF

már arra gondolsz, hogy a topiclistában engem tüntet fel utolsó hozzászólónak, de a topicot megnyitva még nem láccom?

 

mert ilyet még nem láttam, de a fordítottját viszont elég gyakran...

meg mostanában elég gyakori a "forum gyerektartás miatt zárva" üzenet...

...ami akkor igazán bosszantó, ha hsz elküldésekor kapom...

ON

Előzmény: Rooger Preed (6989)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.09.14 0 0 6993
Eleve így kellett volna az egész 8-as utat építeni Székesfehérvár és Veszprém között...
Előzmény: andras100 (6990)
andras100 Creative Commons License 2007.09.13 0 0 6992
Nagyvárosi bevezető utak - elkerülő utak kiágazásaihoz a legtöbb esetben nem építenek felüljárókat, különszintű kereszteződéseket. Továbbra sem értem, ebben az esetben ennek mi az értelme, azon kívül, hogy kétségkívül elegánsabb, mint egy szintbeni kereszteződés.
Előzmény: Törölt nick (6991)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.13 0 0 6991
márkó bánddal együtt már majdnem 2000... de valahogy az első változatban még nem szerepelt ez a szép kis különszintű csp.
Előzmény: andras100 (6990)
andras100 Creative Commons License 2007.09.13 0 0 6990
Nem luxus egy kicsit egy pár száz lakosú falu miatt különszintű, felüljárós útelágazást építeni ? Tulajdonképpen mi az értelme ?
Előzmény: _roadrunner_ (6986)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.09.13 0 0 6989
Fura, hogy H123Laci a fórum szerint megszólalt, mége ért el hozzám a hsz...

Hüle index
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.13 0 0 6988

sajnos nem én csináltam, ezeket az eszaki-hidasok készítették, csak a nyitóoldalről nem lehet őket elérni...

Előzmény: n666ick (6984)
n666ick Creative Commons License 2007.09.13 0 0 6987
Kösz. Az ár új infó. Azt nem tudtam még idáig kideríteni, hogy esetleg osztottpályás lesz-e, vagy csak szélesítik (az 58-ast).
Előzmény: _roadrunner_ (6986)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.09.13 0 0 6986
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.09.13 0 0 6985

58. sz. főút Pécs–Pogány repülőtér közötti négysávosítás a 3+315–9+020 km között

1063/2007. (VIII. 15.) Korm. határozat

 

Ha - terv szerint - idén elkezdenék, akkor 2009-ben készen van, 3,283 mrd. Ft van rá betervezve.

Előzmény: n666ick (6984)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!