Mi mi mi mii ?? :) :( Bocs, de én mégmindíg nem értem? Miazhogy egyben van? Akkor hogyan lehet a törött búrát kicserélni? Flex-szel? És amikor 28 ezres árajánlatot mondtak rá szervízesek? Akkor is flexelni való búrát hoznának ....? .... neeee
na akkor kezdem:1.6 2000.x. a4 (x. nem a kerület haha) most már egyre gyanusabb h gyujtás baj elég durván megtorpan ha gyorsitanék. de leginkább 2500-3000 körül érezni. azt le se irom mi uj már az autoba :( eddig nagy csalodás!!! a gyertya 3 polusu ngk gyári elöirt de ebbe se hiszek h olyan jo lenne.
ha alkalmazol degeszre keressük magunkat, aszittem idáig hogy azé a hímneműek értenek a kocsihoz mera vérükben van, deahogy nézem hááát akko kezdek gyűjteni az indulásra mer mosta tőzsde kissé betettt :(
Sziasztok! 2000es A4-nek (2.5 TDI V6) mennyibe kerül a vezérműszíj csere meg az ehhez tartozó izék cseréje? És mennyi időbe kerül? Wastegate meg tudod eztet csinálni? Szia!
Az első futómű jó szerkezet, de miatta lesz az még több is .... malacpersely hízzon hízzon ...
Amúgy karc van nekemis a jobbhátsón, de amíg valaki meg nem esküszik, hogy úgy megtuggya ködölni mintha eredeti lenne, addig azt nem merem ... A motorháztetőm meg a tetőm viszont egy szép napon le lesznek fújva a kavicsok miatt.
köszönettel! Meg is találtam mindent! Nagyon kemény ez a rejtett menü! Még az érdekelne, hogy esetleg fogyasztás témát meg ilyesmiket nem lehet lehívni belőle? Mert ahogy nézem ezerszer több infót tud, mint egy BC, miért ne tudhatna ilyen dolgokat is? Végigböngészgettem a leírásokat de ilyen infókat nem láttam. Bár főképp jeladóktól vett konkrét értékeket látok hogy lehoz, de azért hátha. Az ATA így már nem is fontos hogy legyen leendő gépembe :D ott a klímavezérlőn :)))
-légszűrő, fékolajcsere, kézifékkötelek cseréje, hátsó fékmunkahenger esztergálása mert szabályosan folyt a fékolaj a kézifék csavarnál, cserélnem kellett még a hátsó ablakmosó szivattyú motorját
-most vettem hozzá vezérmű szettet, gázolajszűrőt, jobb oldali kormánygömbfejet, toronycsapágy szettet, meg egy első fényszoró búrát
ööö namost... mámegneharaguggyá, de egy ilyen pozitív értelemben elvont és elgondolkodtató site után - aminek böngészése közben az ember átértékeli eddigi silány kis életét, elgondolkodik mindenféle nagy dolgokon, meg hányja-veti magában hogy mi végre is van ő tulajdonképpen ezen a bolygón, és mire hivatott emberként, végül készít egy rövid kis számvetést magában - az hogy beraksz egy nagy szőrös pinát, az több mint tudathasadás.... ;-)))
Hát leginkább azért, mert ez már megvan... :) Másrészt meg van rajta kb 80gb mp3, ami megadja a szabadon választás lehetőségét, hogy bármikor bármilyen zenét hallgathassak, ha akarom akkor csattogósat, ha akarom a még fortunában hallot zenéket, vagy bármit... Mindezek után mit csináljak egy 1-2gigás usb stick-el, ahol még azt sem tudom melyik könyvtár melyik... :( Írok a dension fórumra, hogy tárként működik-e ez a szar, aztán majd meglátom mi lesz. De hogy ne ez legyen a legnagyobb problémám, ma észrevettem egy kb 10centis repedést a szélvédőmön. Há örö é bódottá...
Okéoké, nem is vontalak kétségbe, nehogy azt hidd ... Amúgy énis az idő és a nagynyomású mosás faktorra tippelek. Sok futóműves nem basztatta mer mondom nem értettek hozzá, bele se kezdtek, ahol meg végül beállították ott meg csak a gömbfej anyán húztak ...
Dauer-t még nem csináltattam, de a többi nálam is meglesz szerintem :) ... Vé8 a tied azé elég komoly ... maximum respect ... Ütődött Kija szalonos volt kollégám basztat így is azzal, hogy vegyek egy új Kiját mer azzal nem lesz ennyi de há mindíg az jut eszembe, hogy a kopó cuccot azon se hülye benyelni a szervíz még ha garis akko se ...
Ááá testvér az nekemiiiis .... akkor szar ha hideg van, úgy 15 fok alatt ... KáHás és ha elsőre megmozdítom akkor fullhangerő lesz belőle ... az utasaimra már rá kell szólnom, hogy kapaszkodjanak a hajukba és ne ijedjenek meg ... idegesítő valóban, főleg beszarni miatta. Tavasszal tervezem az ajtózsanér csere és a klímakifolyó takarítás mellett ennek a hibának a megoldását is. Sok a bibi és a hülyeségek mint gumiporvédők csak rátesznek.
Tényleg csak magam megnyugtatása végett szabad megkérdeznem (ha nem vagyok ezzel túl indiszkrét) hogy kinek mennyi cash ment rá eddig a négykarikás tehenére?
nálam a kimutatás kb így néz ki: olajcsé + szűrőkcsé(2x) kb. 65000 futómű (szilentek miatt) + minden fék felújít kb. 180000 váltóbak csé kb. 10000 xenonlájt kb. 40000 termosztát csé kb. 9000
Valószínűleg megint valami kontakthiba, mert még vagy egy 2 napja néha működött... Mára totál megadta magát...:S Vagy a pics' se tudja mi baja van már megint...
Merre induljak neki a hibakeresésnek, ha nem megy a belső világítás egy '92-es coupeban? Bekapcsolva világít. Ajtó nyitásra, meg kulcskivétre stb. késleltetve kikapcsolás nem működik...:S Illetve már maga a bekapcsolás sem...:S
Miért ragaszkodsz ennyire a merevlemezhez? A pendrive MP3 lejátszó nem jobb?? Neked az lenne a legolcsóbb és hozzá se kellene nyúlni a gyári rendszerhez.. ..de te tudod..
Szép vasárnap reggelt! (másnak is!) De korán kelsz! 1. Melyikaza szélső és melyikaza axiál? 2. Ez a porvédő csak emiatt a csukló miatt van ott, vagy ez védi a kormánymű beljebb eső részét is? Mer most nyitva a "cső" és bemehet a kosz ...
Amúgy a másik két kérdésemre valami pozitív? (#44821)
Ja és most így használhatom a kocsit vagy inkább kérjek kölcsön verdát?? Esetleg valami zsírral megtoljam hogy vízhatlan legyen? Valami csőrön át rá egy kis olaj, gépzsír vagy mumus szilikon spray? :)
Ez a bal oldalon van. Ezért nyikorog 99%. Főleg kanyar és egyenes, és kormánymozdításra és haladás közbeni kisebb lengésekre. Nagy mozdulatokra nem, mert valószínű még csak vizes. Szárazon nem csinálta, aztán esővel hallani kezdtem megint. Mondom a gumi faszán elfeleződött, kb ott ahol egyenes kerékállás esetén a dobon lévő lyukból kibújik, épp a csuklónál. Most szabadon az a csukló. Ez dúrva meló?? (kicsit unom már ezt az aranyárú futóművet ... ) Küldj lécci itt vagy mailben infót mi merre mennyi, hogy tudjak kalkulálni.
Westi, ha már kormányműről van szó, nagy meló leszedni? Szét kell bontani az egész futóművet? ..fel kéne újíttatnom lassan mert csöpög belőle az olaj, meg néha nyikorog is.. érdemes egyúttal a szervószivattyút is felújíttatni? Drága mulatságok ezek?
(csak neked SYN: A DMP3C ben beszart valami de nem a vinyó, hol elindult hol nem. Kuka.. Mindegy, lehet pont kifogtam.. Ráadásul pont gari lejárta után pár hónappal. Visszavittem a Densionhoz, és azt mondták hogy már csak akkor javítják ha garis és mivel már nem gyártják és nem is forgalmazzák, röviden és tömören közölték hogy lehúzhatom a klotyón. Zéró terméktámogatás egy alig több mint egy éves igen drága cuccra! ilyen is csak banánisztánban van.. (szerencsére kéz alatt még volt itt-ott a neten, így tudtam szerezni) Aztán a kijelző szarakodott, csíkozódott, előlap nyeklett-nyaklott, nem úgy nyomtam a gombot nem nyílt le, DMP3C nem jött ki, rugó kiugrott, széthullott belül a kiadómechanika, méretpontatlan az egész, bazári anyagból van, soroljam..? ..hagyjuk.. Szerintem fos. ..de aztán ha neked annyira bevállt, ÁMEN, csak aztán el ne romoljon..)
A kérdéseidre:
-a gyári erősítőn nem lehet érzékenységet állítani, mivel az a gyári fejhez van kitalálva. -jelszintkülönbséget faderrel ki tudod egyenlíteni nagyjából, bár ez is fejegységtől függ, azok közt is van kisebb-nagyobb kimeneti jelszintű -bekapcsoláskor lehet hogy hallasz majd egy kis tranzienst :-) -ha nem szól úgy, ha nem jó a hangerő vagy nem szól jól, még mindig megteheted hogy a gyári erősítő helyett beteszel egy utólagost, azzal nem lesz ilyen illesztési probléma. -igen, a CD-s AUDI fejegységhez kell a CAN interfész, olyan 25 körül van a bótban. -egy jó állapotú Concert 2 ára pedig elég széles skálán mozog, láttam már 30 ért is de volt aki 80-ért árulta. Szerintem olyan 40-50e körül van egy szép állapotúnak a reális ára. A Concert1-et talán 15 körül el lehet passzolni, ha hibátlan..
Westi !! Megtaláltam a nyikorgás forrását! Egyedül! Nemtudom, hogy nem vettük nálad észre, mikor fel volt emelve de elég látványos ... ugyanis szétszakadt a nyomtávrúd és a gömbfejhez menő rúd csatlakozását (csukló) borító harmonikás porvédő gumi! De teljesen körbe, egy gyűrűje mentén, mintha elvágták volna egy ollóval. Mondanom sem kell örülök neki ... Na most sajnos szabadon van a csukló és a sómorzsától kezdve a hólén át az esőig ugye minden belemegy. Ezt gondolom meg kéne mielőbb csinálni ... Sok melóval jár ezt kicserélni, esetleg a csuklót megtakarítani??
Még emellett két dolog érdekelne: - ez a sok egyhelyben kormánytekerés az elmúlt egy hétben, ez ugye nem árt a gépnek? - ma mikor mentem fel egy meredek emelkedőn (kocsmához hova máshova :) a kettes elfogyott így mondom lökök egy egyest amíg még gurul, nade elbénáztam (ég a pofám mióta jogsim megvan még nem baxtam el váltást) és kicsit "belógott" a kuplung és persze reccsent az az egyes. haverék meg pont ott álltak és ilyen ÁÁáááííjj arckifejezést láttam rajtuk. az érdekel, hogy az ilyesmit azt tolerálják ezek a váltóban lévő cuccok? (kiröhöghettek, de ez tényleg érdekel, nem hallottam még saját kocsimból)
Köszönöm a választ, :) Elfogadom a véleményed a fejjel kapcsolatban, de az enyém egészen más. Az előző kocsimban használtam 1 évig, én maximálisan meg vagyok vele elégedve mind hangzásilag, mind mechanikailag. Műszakilag illetve a tudásával pedig aztán kifejezetten, szóval számomra tökéletes! Sajnálom, hogy neked bajod volt vele, ezt a kijelző dolgot hallottam hogy az első konstrukciókban nem volt az igazi, nekem szerencsére a legutolsó szériákból való van, ami kinőtte a gyerekbetegségeket. Gondolom a merevlemezes lejátszó alatt a DMP3c-t érted, hát abban nem tudom mi az ami el tudott romlani, mert semmilyen mechanikusan kopó alkatrész nincs benne, az pedig ha a vinyó megdöglött nem a lejátszó hibája.. Nekem samsung van benne, idáig jól bírta, de van rá még 2év gari, ha valami para van.
De itt most be is fejezem, nehogy vita kerekedjen belőle ;) Szóval vonatkoztassunk el a densiontól, és beszéljünk szabványos fejegységről! Ezekszerint a Concert-nek nem szabványos a vonal kimeneten a jelerőssége? Ezzel lehet valamit kezdeni? Az erősítőn nem lehet bemeneti jelérzékenységet állítani, mint egy általános autóerősítőn? Nem lehet sehogy megoldani, hogy normál fejegységgel ugyanúgy szóljon a mély mint most?!?! Illetve ezekszerint a cd-s fej (concert2) beépítéséhez is kell még ez a Can interface? Ez mennyibe kerül? Illetve nagyjából mekkora az árkülönbség a Concert 1 és 2 között?
Szóval hogy működik ez az egész?
Azért meg kell hogy mondjam, mindannak ellenére, hogy az autóval maximálisan meg vagyok elégedve mióta megvettem fél éve, de azért számomra kicsit nonszensz dolog, hogy egy ilyen kategóriájú autóban, egy gagyi kazettás szar miatt kell cd-ket írogatnom (öö megvásárolnom..), amiket ráadásul csak a csomagtartóban tudok cserélgetni.. Ami persze nézőpont kérdése, mert valakinek lehet hogy ez marha jó, de én mégis úgyérzem, hogy a dension után számomra marha nagy visszalépés...
Én lebeszélnélek arról a Dension fejegység beszereléséről. Egyrészt esztétikailag nem illik a műszerfalba másrészt minőségileg is sokkal gyengébb (mind mechanikailag mind műszaki tartalmát tekintve) nekem is volt ilyen, a kivehető merevlemezes lejátszója egyszer el is romlott, aztán a kijelző is sűrűn csíkos lett.. A levehető előlapja meg alapból egy ipari hulladék. ..Másoktól is hallottam ilyen visszajelzést.
Dension ugyan egy ideje már az Audi gyári beszállítója lett de az első próbálkozásai elég piacira sikerültek (mint az 100ix vagy a DPM3), arról nem is beszélve ha elromlik már szóba sem állnak veled hogy megjavítsák..
A concertet ha kivennéd és a DH 100ix-et betennéd, te is szembesülnél a hangminőségromlással illetve a hátsó erősítőt sem azzal a jelszinttel hajtaná meg mint a gyári fej. Szarabbul fog szólni de azért mindenképp próbáld ki, hátha neked nincs annyira vájt füled mint nekem :-)
Az újabb fajta Concert II CD-s fej beszerelése is problémás a CAN-bus hiánya miatt, vagy kell hozzá CAN interface vagy néhány funkcióról lemondhatsz és a világítást is forrasztgathatod..
Javallom neked azt a megoldást ami itt többünknek is van, vagy a gyári USB-s MP3 lejátszó-t amit CD tárként tudsz vezérelni a fejről (tudtommal ezt szintén a magyar Dension gyártotta- ez lenne a legprofibb megoldás), ha ilyet nem tudsz szerezni vagy nem működne akkor az X-carlink lejátszóját próbáld meg, nekem azzal kifogástalanul működött. Ez utóbbit itt meg tudod nézni
Látom vannak páran köztünk akik kenik-vágják az audi hifit, elsősorban tőlük kérdeznék! A kocsiban ('99 A3) kazettás Concert van, amit szeretnék lecserélni. Ha valaki boltolna velem CD-s verzióra pls keressen meg! Ettől független, van egy Dension DH100ix fejegységem még a régi autómból, amit szeretnék betenni a Concert helyére. Olvastam a hozzászólásokban, hogy nem is annyira egyszerű, hogy kiveszem ezt, beteszem azt beépítőkerettel, merthogy nem olyan jel jön ki a concertből mint a szabványos, stb stb... Nem akarok külön erősítőt, ládát stb, úgy szeretném megoldani, hogy a gyári rendszer szóljon ugyanúgy. A fejegység teljesen szabványos, 4 hangszóró, illetve 2 erősítő kimenete van, az egyetlen dolog amiben különbözik egy szimpla rádióhoz képest, hogy cd helyett 2,5"-os vinyót kell az arcába dugni (vagy ki se venni belőle), hát ezért szeretném a cserét.. :)
Megoldható, vagy felejtős? Illetve ki az aki be tudja építeni, hogy az jó is legyen? Akár általatok ajánlott, bevált hifiszervízbe, akár itteni fórumozós emberhez aki vágja a témát szívesen elviszem...
Szeretnénk köszönetet mondani Popcor1nek és a többi segítőkész audistának, sikerült életrekelteni mind a 6 hengert. A siker receptje: Végy 1db 5literes műagyagkannát szerelj a kupakjába csövet, töltsd fel gasoillal, kösd a üzemanyagszűrő légtelenítőcsavarjának a helyére, emeld minné magasabbra, vedd le mind a 6 nyomócsövet a porlasztónál, tekertesd és ha már van nyomás, nyomás alatt zárd el egyenként, és pöcc röff kész is.
Hát nem volt egyszerű mutatvány persze legközelebb már 2perc lenne. Ti mit használtok hibakód kiolvasáshoz ami már bevált?
Unalmas ez a meló Jut eszembe ... úgyis megyek megszúrkodni meg be-védénegyvenezni a kormányoszlop kibúvót, ésatöbbi. Műanyag le, csekkol cigarettára rágyújt és gyönyörködik, hozsánna meg miegymás . . . És ha már úgyis ottvagyok a kanálisban a dög alatt megnézem folyik e valami a kormányos rendszerből, bár szerintem akkor elfolyt volna má' az elmúlt másfél év alatt. Ha nem tömítetlen és szárazon kabátban mászok ki alóla, akkor mér van a brümmogás? Ja akko füleljem meg mer akko lehet a görgő amit mondtál? Csak ne lenne olyan hangos a TraktorDiesel közelről ...
Na ezt vártam, ezaaaaz ...... Tudtam, hogy alátámasztod itten az anti-para logikát ... De azért ha eljön az olajcsé akkor a felfrissítés érdekében szerintem ledobatom a másik öreg fékfolyadékkal együtt (annak úgyis fele múltkor a te padlódon landolt és már a szervíz is bemérte hogy párásos) ... ,-)
Én sem vagyok fizikus sőt szerelő sem, nem tudom hogy ez az olaj miért ilyen különleges, de normál szervóolaj szerintem nem igazán jó bele. Biztos sokan úgy vannak vele hogy jó lesz abba az akármilyen szervólötty, Én mindenesetre csak azt rakom bele amit előírtak, abból baj nem lehet. Ha piros van benne (és a tartályodon G 002000 van feltűntetve) akkor gyorsan cseréljed kifele..
Írták már hogy a piros -nem belevaló- kinyírja a szervót.. ..biztosan nem viccből írták..
De ... á ... és ... szóval ... én nem vagyok fizikus, sem kémikus és nemértem, hogy hidraulikaolaj és hidraulikaolaj között mi a difi? Az lehet a baj, hogy egyik folyékonyabb mint a másik?
(úbazmeee, most hallom a kis cigó megint meglógott, viszem a puskát meg a kutyákat)
ilyenkor gondolja azt az ember hogy -szakszerelő csak nem tesz bele nem belevaló olajat és biztosan mégse az való bele amit itt mondtak..
Gyártanak sokféle olajat ami nem biztos hogy belevaló, a tiedbe sem biztos hogy tévedhetetlen ember öntötte vagyis honnan tudhatnád biztosan hogy jó olaj van benne..!?
Ne törődjél senkivel (egyél zsömlét kiflivel) ;-) egyszerűen csak meg kell nézni mi van ráirva a szervóolajtartályra és olyat kell beleönteni, ha olyan már nincs, akkor ami helyete van..
Next olajcserénél majd ledobatom, de van itt valami amit nem értek és tartsatok összeesküvőnek, de akkorse ... Ha ez a vörös rettenet tényleg sorozatgyilkolja halmokba a szervószivattyúkat, akkor mi a büdös pi**ának gyártják egyáltalán? Mert ebbe pl. szakszervíz (nem márkaszervíz) löttyintette bele utoljára.
Szervóolajesős szép jó delet mindenkinek! Itt melóban az idő is megállt, ilyenkor mégjobb olvasni az AUDI fórumot ... Láttam ez ilyen hidraulika olajos hétvége, gondoltam kimegyek és megnézem énis mi van a tartályban (ugye múltkor mondtam, hogy néha üzemmelegedve morog a szervó motorféknél vagy üresben) ééés láss csodát .... ez narancs színű, de gondolom inkább ez lehet a piros csak vékonyan gyenge a színe. Amúgy a szervó lötty szintet álló motornál nézzük vagy járónál?
te meg már fullprofessional servooilmanagerré képződtél itten. keresztkérdés, Lupo sebváltóba mit kell tölteni? aki tudja a válszt, az hívja a 06-1-4322-700 emeltdíjas számot, nyeremény: 1 vidám vasárnap
1 liter az sok is a piros az erösebb, a zöld is jó de a piros.... huh 2 decitöl 3 napig szürrealista képeket fesettem éjszakánként pucéran, nagyon kemény.. csakajánlani tudom
óóó zúzós a vidámvasárnapot mindíg nézem:) isten velünk van barátaim, decsak bennünk, az égben nem, mint az erő áthat és körülvesz bennünket.hinni kell, mert jőni fog egy jobb kor mely után buzgó imádság epedez százezrek ajkán(Kodály:Huszt). mindenki menekül az élet kegyetlen, józanésszel nembírható vanaki piál, vanaki cuccozik, vanaki hobbizik, vanaki traviant nyom, vanaki templomba jár, vanaki fórumfüggő, undzoweiter. wane boldog ember közöttetek? nemigazán mikor nézted utoljára hajnalban a napkeltét nem gondolva másra csak a szépségére a fényekre, nyugodtan tisztán? rohanunk küzdünk nincsenidő semmire pedig lehetne csak agondolkodásunk nem megfelelő befolyásol a tévé az újságok a reklámok, a hírek a környezet hanincs kocsid selejt vagy hanincs lóvéd selejt vagy ha nincs házad selejt vagy ne másnak éjjé csakmagadnak vagya családodnak, gyerekeidnek szüleidnek azidő eljár felettünk megköszöntétek már barátaim hogy felneveltek titeket? mikor néztetek a szüleitek szemébe és mondtátok köszönöm mindazt amit adtatok nekem? kaptak töletek így felnőttként vissza eleget? édesanyádnak büszkesége vagy? legyél az! itt a hétvége, mindenki látogasson haza és beszéljen a szüleivel, többet ér nekik mintegy olajcsere ajándéba karácsonyra higggyétek el
a Próféta szóllott adományokat a mininstránsfijú retiküljébe kérem feleim
Az attól függ. Van automata, amit még behúzni is lehet. Járó motorral kell vontatni, általában amúgy van a gépkönyvben erre vonatkozó how-to. Más kérdés hogy az amúgy is legendásan hmm.... "híres" tiptronicot pl én is inkább trailerre tenném :)
Èn úgy tudom max 50km.-t lehet vontatni az automatát, de az sem tesz jót neki, mivel nem müködik az olajszivattyú és vannak felületek, amelyek surlódnak egymáson. Az mindegy quattro vagy nem, a difiben ott az olaj, nem az megy tönkre.
Na most hívott unokatesóm hogy nem húzták át, nem ért volna rá a szervizes, át meg nem jön a laptoppal mert annál már nagyobb úr ő, így gyors közöltem is az infót hogy eszébe ne jusson vontatni.
Azt kérdezteti, lehet e baja egy teljesen tökéletesen működő adagolónak ha jócskán lelevegősödik és idítózva van ezerszer? Azt meg én kérdezem egy vállalkozó szellemű audifantól hogy elküldené e a telefonszámát az emailcímemre hogy unokatesóm (aki szintén audifan) felhívná telefonos segítségért, mert már mindent kipróbált amit írtatok, és nem kel életre a 6henger.
Autómata és ráadásul quattro!Azon kívül hogy az automatákat nem szabad vontatni a "kotrókat" mégúgy! Álló motornál ha jól tudom a hátsó difiben történnek érdekes dolgok! reménykedjetek hogy nem lett baja a hajtásláncnak.
Ne görcsöjjé má ezen a szaron, he. Megszünt, megszünt. Helyette van az újabb fajta, a G004000M2.
De nem kötelező gyári VW/AUDI cuccot venni, lehet még kapni ezeregymillió más gyártótól olyan szervóolajat ami teljesíti a VW TL 52146 (G002.000) előírásait.
Legutóbb ukrán barátunk csatolt képet Maxxus-ról, de van még Valvoline, Liqui Moly, Pentosin, Bilstein, stb, stb. Válogathatsz...
De mégegyszer: mást ne tölts bele mint ami most van. Ha nem vagy biztos a dolgodban, vidd el egy szerelőhöz (pl. Westi) akiben megbízol és hagyd rá a többit. Sztem átrágtuk már ezt a témát elégszer...
Írd be a keresésbe a "rejtett" szót és a lenti ablakban maradjon a gyorsker innen.
És nézd a bertoni topiktárs hozzászólásait. De siess, még fel nem ébred, mert lehet, hogy megprobálja megakadályozni, hogy te eme fontos info birtokába juss.
Helló nem boldogulunk, teletankoltuk (nem mertünk a 28as biztihez hozzápiszkálni) , fel AC-ztuk (skoda AC), de semmi az akku nem túl jó, kb 10 indítózást bírt ki, addig mertük tekertetni ameddig be nem csipogott az olajnyomás miatt. Mennyire szokott indulni mennyit merjünk próbálkozni? Most át lesz húzva kb. 15km-re Lakitelken van egy bosch car service, ki lesz olvasva.
Hát vaterán még kapni olykor eredeti prospektusokat a vasról max 1 k-ért, de totalcaron rengeteg népítéletet is lehet olvasni, persze ott is megoszlanak a vélemények, de általában minden tulaj elégedett...
Hehe,megérdemil a hülye rtlk-s brigád.Hát ha a kis korcs igy mer viselkedni egymaga itt,gondolták,hogy majd azok ott a saját területükön majd jobbak lesznek?:) Igy jártak. Kellett nekik odamenni napalmozás elött:)
és onnan külső hőmérsékletet nem lehet kinyerni? Mert akkor nem kő ATA :) Majd alvás után válaszoljon v.ki! :) Meg a módját is leírhatnátok hogy ez hogy megy.
hehe :) Ezt kéne tennem :D A zenéből a fej már 3 autómban volt a B4 előtt :D Azt gondoltam én kis naiv hogy minden C4ben van már.
Ja, hogy csináljátok hogy ilyen-olyan plusz infókat klímavezérlőn olvastok ki újabbaknál? A4nél tuti többetektől olvastam már hogy oilhőmérsékletet meg ezt-azt onnan vesztek. C4nél is megy ez?
De ha nem lesz, oda is csont ugyanez kell tehát vehetsz akár most is egyet. Más a felnijét meg a zenét viszi autóról-autóra, te meg az Aussentemperaturanzeige-dat... :))))))
Elképzelem: oké főnök, viheti az autót 800k-ért, de a külsőhőm.kijelzőt nem adom. Vagy fizessen rá! :)))
A G002 gyártása már megszünt, helyette a G004 van, több helyen egybenhangzóan mondták. Úgyhogy 1 éve ez van benne nekem és bevált. Előtte a vörös olajtól majdnem elhalálozott ~4-5 hónap alatt az újonnan betett szivattyúm. (hiába emlegettem a zöldet a szerelőnek, dafke pirosat rakott bele) Így már kezdett hangja lenni bizonyos fázisokban, majd a kezelést követő 1 hónap során öngyógyult - ez az Audik egyik legjobb tulajdonsága :)
gondolom zsír gép, a B4em se szar... pedig ez már a 7. autóm szal van összehasonlítási alap. Apropó, vkinek v.mi leírása vagy prospekt vagy v.mi C4ről? Keresgélek itt neten mint ökör, de még adatokat is nagyon nehezen találtam TDIről. Csak 2.6 teszt meg 2.8 teszt amit találtam, de nekem 2.5tdi kéne.
mennyibe kerül egy ilyen ATA? Rendeltem ebayról még tavaly, azt hittem jön a kijelző, bár kis naív voltam mert 4ezerbe volt az egész, aztán megkaptam a jeladóját :o))) Aszittem be*osok! Egy csavar kinézetű v.mi meg egy kapcs rajz. Aztán bedobtam a sarokba ne is idegesítsem magam, nem fogom visszaküldeni mert többe jönne mint az ára...
Ugyan öntsd már bele ha zöld színű kupakja van és a folyadék is zöld benne!Ezt használjukl bent igen ez a gyári szervó olaj. azóta mióta a tiédet feltöltötték anno azóta kb 30x volt cikkszám változás (ezt látom minden nap tudom mi a helyzet). ahogy Weszti mondta vedd le a szervó tartályod tetejét nézz bele 99,9% hogy zöld színű lötyi lesz benne és ahhoz nyugodtan töltögess a már megvásárolt zöld színű gyári olajadból. ATF-et meg nehogy önts bele mert kb 1-2hónap és újíthatod a szervót. Piros olaj szervóba TILOS!!! (kivéve amibe olyan van) :o)
Csak megnéztem a zsebkönyvemben, mert úúútálom ha valamire nem emlékszem.
Ez itt egy hivatalos Audi leírás az olajokról. Mindegyik táblázat alatt a magyarázatoknál írja a 6-os pontban, hogy "Do not use ATF"!
Váltóolajban pedig csak olyat találtam hogy G005 de az kézi váltóba megy, nem ótomatába. Olyat hogy ATF G002 nem találtam sehol - ami persze nem jelent semmit...
Nem vagyok annyira jártas oil ügyben, csak olvastam hogy az ATF olajak tönkrecseszik a szervót. Az is G002??? Akkor végleg nemtom, inkább kimaradok a vitából... :)
Ja, ez az egyetlen fő gondja ennek a fosnak, a backlight.
Mint írtam már korábban ez azért van, mert olyan idiótán oldották meg, hogy a processzorba megy be a háttérvilágítás "vezérlése". Faszság. Mert nem vezérel az semmit, csak kapcsol. Az izzón átfolyó relatív "nagy" áram pedig előbb-utóbb kinyírja a procit.
Én visszarajzoltam, kimértem, átterveztem és kikerültem a processzort. Tökéletesssen működik. Csak el kell találni a megfelelő ellenállást, amivel beállítod az izzó fényerejét mert ha szarul számolod ki, elolvad az egész műanyag bele.
Faszom, processzorral világítást kapcsolni? Hát hülyék ezek??? Ez majdnem olyan mint a Concert hangerőgombja, bár annak legalább van némi értelme...
Na látom már, parázs vita fog kialakulni szervoolaj ügyben is - motorolaj ver.2.0. Pedig a tétel baszott 1xű: van egy gyári ajánlás, aszerint kéne eljárni...
A zöldkupakos a Lupo 3L hidaulikaolaja, és a Phaeton, Touareg, stb. szintszabályzójának olaja.. A szervóba ATF 002-es automataváltó olaj kell. Ha a zöldet nem veszik vissza, én megveszem.
Kellene nekem egy ilyen kijelző - az enyémnek valamikor régen kinyiffant a háttérvilágítása. Múlt héten egy debreceni Audi bontóban kipróbáltunk vagy 7-8 darabot, egy kivételével mindegyiknek halott volt a világítása. Az egyetlen jó darab meg hülyeséget mutatott (kb. minusz 40 foktól plusz 40 fokig mindent), miután bekötöttük...
Köszönöm a gyors választ! De még lenne kérdésem ezzel kapcsolatban: -"sebességjel a rádióból" ? Audi 80 1,9tdi-be szeretném beépíteni mert nem volt benne és ez a sebességjel szükséges a működéshez,vagy máshonnan is tudok ilyen jelet lekötni? - a jeladó bekötése?(barna-fekete=test;barna-szürke=kijelző sárga)?
szürke = sebességjel a rádióból (fehér/kék) sárga = hőmérsékletérzékelő zöld = földpont barna = helyzetjelző világítás pozitív (szürke/világoszöld) fehér = gyújtáspozitív (fekete/kék)
Szevasz! Na tudtál szerezni árakat vezérlés szettről, szíjakról, miegymásról ... ? Azé most kérdem mer szarakodik a net és egy napja el voltam vágva a világtól (ajajj) és nemtom mikor tudom legközelebb kérdezni :)
Amúgy beszarás, de megint hallani a nyikorgást DE NEM HÜLYÜLÖK ÁM ez már korántse olyan hangos ez és 99% hogy ez a kormányrúd elfordulásakor azzal a gumival ér össze és vagy vízes vagy szilikonos. Az hallatszott fenn nálad is, te mondtad is, de akkor halkabb volt, lehet szárazabb volt aznap vagy mittomén. Na ha sokat kanyargok akko csinálgatja (tudom menjek egyenesen) meg bementem gonoszul este a kissrácok betonos kosárpályájára és ott pörögtem a közép-körön mint Dennis Rodman, na akkor íven is meg megnyikordul, de olyan gumis ... Aztán még gecibb lettem, felálltam a pálya szélén a fűre ahol az edző állna és helyben tekergettem. Na nyekergett néha kicsiket. Gondolom arról van szó, hogy annak a gumigyűrű rezgéscsillapító baszásnak a jobb széle kaphatott a szilikonfelhőből mikor beküldtem a nyomtávrúd gumiharmonikás részének (vízbül nemhiszem mer abból kivette volna a zoxigént meg akkor már máskor is tökvízes nyikorgós lett volna) és jobb kanyarban meg körbe mászkáláskor a kormányrúd bele beleér azon az oldalon és 'NYÍÍÍÍK' meg 'NYÖÖÖÖSZÖÖRRG' ... Már csak az érdekel, hogy mikor hagyja már abbaa?! :)) (látom vannak itt gazdik komoly problémákkal is, de ez akkoris tök frusztráló, ehh ...)
egy c4 2.5 tdi ha karban van tartva elmegy 500 e-t, de hallottam már 8-900 ezresről is... itt mindenki egyet ért abban, hogy az Audinak ez volt az utolsó igazán megbízható autója, szinte minden szempontból tökéletes választás (erős, nagy, sportos, biztonságos, keveset fogyaszt, időt álló), de sajnos már a legfiatalabb is ugyebár min. 10 éves. ha találsz igazán szép példányt, mindenképp jó befektetés, akár 2 misit is megér. Mellesleg ha lehet quattro-t vegyél, később hiányolni fogod. Ez valahogy együttjár az audi mániával :))) + enyhe tél ide vagy oda, nekem idén jól jött volna párszor az biztos...
Óracsere. Egyszer hoztak egy ilyet, annak nekiálltam, hogy megnézem mibaja, de a tulaj másnap gusztustalanul beszélt velem így visszabaszatm neki az órát....basszon egyedül a majom.
Az akkumulátor + sarkára köss egy vezetéket, tégy sorba egy nyomógombos kapcsolót. A vezetéket célszerű kéteresre választani pl hangszóró vezeték. A másik véget a biztosító tartó 28--as számú biztosítójára vagy a kivett biztosító helyére csatlakoztatod. A 28-as bizti az üzemanyag szivattyút biztosítja.
Az üzemanyag szivattyú elindul, ha megnyomod a nyomógombot. Működése hallható az üzermanyag tartálynál.
Az üzemanyag tankban van egy szivattyú ami csak az előszűrő (innen szív az adagoló) köcsög megfelelő szintjét biztosítja. Ha tele van a tank gázolajjal, ennek semmi szerepe nincs. Alapos légtelenítést kell csinálni ahogy előttem már írta valaki.
Ha csak ez volt a hiba, akkor be kell hogyy induljon, mert az adagoló szivattyúja elég gyorsan kidolgozza a levegőt. Nem akarom kétségbe vonni amit unokatesód mondott, de nekem eszembe nem jut akkor hozzányúlni az autó üzemanyag rendeszeréhez ha nincs vele baj. Lehet hogy azért szedte szét mert nem ment az autó?
Az adagoló hibát ki lehet olvasni VAG-COM csatlakoztatásával, egyébként a gép nem jelzi!
Mi egy bontott audi benzines ac-jával szoktuk küldeni az anyagot:)) De volt már olyan, hogy rögtön le is lehetett venni az adagolót:)) Na a kuncsaft nem volt túl boldog, mert ugye a kinntről behozott kocsijában csak 100ezer km volt, és azért még ott nem jellemzően halnak el az adagolók. De amikor kiolvastuk neki a 265ezer km, akkor már logikusabbnak tünt a dolog. Látni kellett volna szegény srác arcát....
Nem kicsit nézi hülyének az embereket két szar depo lámpa meg xenon 120000ft.http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1757901&command=ugras&screenwidth=1024
ja és ha nem megy akkor keressetek egy jó specialistát is aki ért az audikhoz meg főleg ehhez a tipushoz mert ha sokáig szívtok az elindítással akkor elszállhat az adagoló is ami kettőháromnégyszázezer HUF!
az meg kellemetlen. ja és máskor ne nézegesse hogy van e víz a szűrőben!!! ez a típus mindig megszopatja az embert ha lelevegősödik!tapasztalat csak én már jártas vagyok és 2perc alatt beindítom. :o)
Gázolajszűrő motor felé menő csövére rakjatok egy megfelelő átmérőjű csövet utána Lada AC (ruszki Ac a titka) pumpa aztán a gázolajcső. jól feltöltött akksi. indítózás közben AC-zás és elvileg beindul. aki még nem szopott ilyennel annak kicsi az esély hogy beindul de próbálgatni kell. szerezzetek be egy jó akksi töltőt mert ha még nem jártatok igy szükség lesz rá. sok szerencsét... üdv
az a baj, hogy az előző tulaj kiszedte a gyári cuccot és egy fos kenwood cd-t tett bele... :( szeretném vissza alakítani, csak nem tudom mik kellenek hozzá.. Concert 2-őt szeretnék az tuti...
Sziasztok! Kellene egy kis segítség! Már régóta küszködök az autóm üzemanyagszintjelzőjével, össze vissza mutat, hol azt írja, hogy teli van hol meg azt, hogy üres. Megelégeltem és nagynehezen szereztem bele egy másik üzemanyagszintjelzőt, ami a tankban van mert az enyémen látszódott némi kopás, de sajnos nem javult meg. A hibajelenség ugyanaz. Az autó egy 97-es 1,9TDi A4 AVANT. AFN Az autóban ezek a hibakódok vannak:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06435 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 28-10 - Short to B+ - Intermittent
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8L0 820 043 D Component and/or Version: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75 Software Coding: 04143 Work Shop Code: WSC 06325 3 Faults Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+ 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01582 - Signal for Coolant Temperature 30-00 - Open or Short to B+
Összefüggésben van valamelyik ezzel a hibával? A klímának gondolom, hogy semmi köze a dolgokhoz de azért bemásoltam. Az Instrument-ben nincs semmilyen hiba. Van valakinek ötlete? Ki tudná ezt megnézni nekem?
Helló Audisok, unokatesómnak olyan gondja akadt az 1999es A6 2,5 V6TDI Tip, q, gépével hogy levette az üzemanygszűrőt megnézni van e benne víz, és összerakás után légtelenítve és nem hajlandó beindulni, semmi mégcsak nem is ígér, dzsuva nem mehetett az adagolóhoz még véletlen sem mert átlátszó a cső és tiszta, a szűrő gumitömítése is jól zár. Próbálta már a riasztót másik kulcsot, mindent. Van e ezekben elektromos szivattyú a tanknál? Holnapra lesz rá új szűrő is. Van e valami ötletetek? Tud e tiltani valami miatt úgy hogy azt nem jelzi a műszerfalon?
Teljesen független. Az autót típusától függ az hogy hány hangszóró és milyen kiépítésben kerül beszerelésre. TT Coupe-ban pl. csak 3 hangszóró van össz-vissz, A3-ban 4db, A6-ban meg lehet több is...
Meg kell kérdezni, mi az az extra akciós cucc. Lehet hogy autótípustól változik a csomag ára, pont ezért. De sztem egy mezei Concert II lesz benne, Tesco-s csokival. Ettől lesz ákcijós... :))))))))))
Bár nem kép a Concert II hátuljáról, de ilyen a csatlakozók elrendezése:
Az hogy aktív (erősítős) vagy sima hangszóró van-e az adott autóban nem BOSE rendszer hanem rádió kérdése. Amint látod, a Concert fej is csak 1 pár hangszórót tud meghajtani alapból...
Az autó benzines.5 hengeres diesel óra van bent a VAG szerint,pedig addig van a fordulatszámmérő skálázva,mint a benzines.Ezzel jó volt a fordulatszámmérő,a fogyasztásmérőm viszont kb a felét mutatta.Áttállítottuk 4 hengeres benzinesre,a fogyasztásmérő jó lett,a fordulatszámmérő pedig elállítódott.Ezért szeretném valahogy visszaállítani,ha van valami trükkje.
Annyira azért nem durva a gyári sportfutómű, az s4-el simán eljárkáltam bp.-en (igaz nem egyforma a futómű) a 17"os gyári mérettel, 18"-al már azért keményebben megérezte a szar utat, de el lehetett viselni minden gond nélkül. Most az evo8-al is simán eljárok ami lényegesen keményebb és feszesebb, kényelmesnek viszont nem mondanám, de kinek mi az ingerküszöbe... :-)
Concert II rádiót hány hangszóróval szállítják, vagy ez a két dolog teljesen független?
Alapfelszereltégben 4 hangszórót írnak, de most van egy akciós extra csomag, ami Concert II rádiót tartalmaz. Gondoltam hátha jár hozzá plusz 2-4-6 db. Vagy rosszul gondolom?
Nagyon bújom az A6 C4 2.5tdi-k témáját. Viszont pár infóra kiváncsi lennék még.
-Quattro mennyivel eszik többet egy simánál normál használatban? Katalógus adatok alapján sima 6,3 quattro 6,5. Gondolom mindennapokban azért nagyobb a difi.
-Első futómű itt is többlengőkaros és elég kényes mint az A4nél?
-Alkatrészárak hogy alakulnak, értve itt főképp kopó cuccokat a B4 1.9tdi 80asomhoz képest?
külön erősítő van az enyémben is ('99 A4 Avant szintén) pedig ez sem bose a fejegység nálam concert I. de a gyári tár ettől még valószínű ugyanott lenne: a csomagtartót kinyitod, bal kéznél rekeszt kinyit, fekete lemez-keret izé csavarsínekkel ... ott a hosszabbító vége is normál esetben
jóóó reggelt mindenkinek! tegyen be valaki egy képet concert 2 hátuljáról pls....tudom volt már soxor, de nem találom :( (csatlakozó érdekelne..) gyári cd tárnak hol a helye? (99' A4 avant) ha nem bose-os a hangszórórács akkor milyen hangszóró lehet még benne illetve akkor is volt benne külön erősítő ?
Ne postán, e-mailben ... :) Nehogymár korán reggel felbaszd magad Don :)) (kávé, konyak, cigi) ... csak a teszt végett kérdeztem de nemkomooly, megoldom. Csak Westinek szólt leginkább az első beszámoló mer tegnap megint szóbajött a hülyéskedő hőmérséklet mutató meg a gagyi termosztátom
Doki! Most reggel (külső hőmérséklet 0.0 'C - 3.0 'C) Fehérvárig meg sem mozdult a hőmérő órán a mutató. Sőt még ott se. Vagyis de, egyszer, akkor azt csinálta, hogy felment 60-ról 75-ig kb aztán ugyanazzal a sebességgel sitty-sutty vissza 60-ra. :S Tuuudom, tuudom, azt mondtad termosztát a szar meg az se jó ha nézegetem a műszart, de ez feltűnően nem feltűnősködött, ezért is néztem. Szóval ha ez termosztát, akkor dúrván nyitva kellett legyen egész úton (40perc)? De akkor a fűtés az hogyan lehet olyan hamar?
(atomot dobok ezekre a megbízhatatlan kütyüket gyártó sárga mókusokra!!)
Kíváncsi lennék a véleményetekre! Szeretném, ha megnéznétek az oldalt, és a lap alján lévő mail címre megírnátok, mit is gondoltok erről, akár negatív, akár pozitív. Ez nektek kb. 2 perc, nekem leírhatatlanul fontos lenne. Nagyon köszönök előre is minden hsz-t.
Lezáratlan X akta lesz itt a fiókban ... Amúgy én valószínűnek tartom még mindíg, hogy a problémát én okoztam amikor full mosás után beküldtem egy negyed flakon szilikont a kerékdobokba. Namondom konzerválás, vízlepergetés, gumivédelem. Lehet valami szilent elkezdett naon tapagyni ... Dr. Waste szerint lehet beragadt valami fertő a valahova, talán még a tárcsa meg a belül lévő védőlemez közé is esélyes volt. Sosem tudjuk meg mondom, mert 4 nap állás után magától megjavult, de úgyis volt más apróság, azért meg mégis kapóra jött, hogy felugrottam
Ááá nemvészes, már kezdem betanulni a kátyúkat főleg arra feléd, pedig nemis vagyok pösti ... Mégegyszer bocsi ezért a felesleges körért reggel, amikor nyikorgott akkor tényleg csúnya volt a hangja. Ezennel üzenném mindenkinek aki hozzám hasonlóan szeret a kerékdobok környékén szilikonspray-el hadonászni: NE tegye! (max a gumira menjen)
Hazafelé se volt semmi nyekergés, aztán kipróbáltam M6-on is. Semmi ... Várom a listát.
Szerintem kurvára nincs itt senkinek ilyen ótója azért nem válaszolnak neked (mielőtt felháborodnál).
Tiptyeim: - ha sportfutót akarsz ne azon gondolkozz, hogy mennyire fog rázni. Biztos jobban fog rázni mint a sima de nem egetverően jobban. Biztos jobb lesz kanyarban kérdés, hogy kiatózod-e! - vezetési élmény biztos jobb valamivel kérdés, hogy észreveszed-e! - padkára én sosem állok, de ezek a gyári sportfutók általában max. 20mm-el alacsonyabbak mint a sima. Döntsd el Te, hogy rámersz-e állni így a padkára! - kátyuba meg gödörbe csak URALlal mernék nyugodt szívvel belemenni, főleg a máséval - a pesti utakat is csak az bírja meg, aminek sínvasból vagy betonacélból van a futóműve.
Sziasztok! Kérdésem, hogy a nevemben szereplő 95-ös autóm van. Hidegben, amikor megy a vízfűtése, akkor nagyon nyikorog a hosszbordás szíjam. Melyik szíjtárcsa szokott elkopni a lekönyebben, a generátoré, vagy a főtengelyé? Hol látni ezt rajta? A generátorom 120 Amperes, és autómata szíjfeszítős, ami teljesen rendben van. Köszi!
A múltkor kértem Tőled egy profi féltengely-felújító telószámot, aki képes csillagot csinálni. Nem találom hiába kerestem visszafelé....be tudod nyomni megint a számot?
Háde teszsdvérem. Nemkell bántani a nachwuchschot, majd felnő és lecsapja a krómos tükreidet az es8 ró majdeledja és mekkapod megin itten 10k ér.Hiába a vérem de átjáratnám egy johndeer kombájnom ésegy bálázón hadd gondolkodjon kissé el. "nem vagyunk mi rosszemberek csak kissé mások...." Ez arra emlékeztet miko még sok pénz volt az 5millió a lottón és benne volt a tévében lenégyszögölt szemmel a "kubaidiák" alany, aszongya: -Háde nehogy asziggyed ám hogy az sok pénz. Veszel egy ilyen házat mint ami nekem van megegy ilyen kocsit mint ami nekem van és elment ám azaz ömillijó... Áldásom rájatok
Sziasztok! Nem jól mért a fogyasztás mérőm.A VAG kimutatta,hogy az órám 5 hengeres dieselé.Áttállítottuk 4 hengeres benzínesre.Most jól mér,de a fordulatszám úgy elállítódott,hogy kb 110-nél 1000-rel többet mutat mint kellene.Lehet ezzel valamit csinálni?
Félreértettél.... :) Zöldkártyát megcsináltam mert muszáj volt, műszakin is át lehetett volna tolni, de az István felajánlotta, hogy ad egy hónap haladékot, a hivatalos duma a rendőrnek a "nem volt időpont" ezért tettem oda a smilet a végére. Így hátha eldől addig mi lesz a verdával (mert akkor már 3! hónapja a bíró előtt lesz az ügy). Ha nem, akkor vagy áttoljuk, vagy inkább megcsináltatom, mert a lengéscsillapító tényleg elég tré és megérdemli, meg ahogy elnézem lehet még évek mire dönt a magyar burokrácia. Egyébként nagyon rendesek és korrektek voltak.
Sziasztok! Orrész átépítésből kifolyólag maradt egy balos coupe lámpám 94-es 80-asról. ha valakit érdekel, jelezze. teljesen ép, havicsmentes és minden füle a helyén van. Üdv: Tamás
Voltam ma a száva utcában vizsgán. Zöldkártyát megcsináltam, műszakira csak 1 hónap múlva tudtak időpontot adni :). Addig hátha kiderül mi lesz a vas sorsa ha mégsem, akkor úgydöntöttem nem szórakozok tovább, hanem fel kéne készíteni. Fékek jók, hátsó lengéscsillapító ok, futóművet, gömbfejeket ilyesmit nem néztek. Az első pár viszont lengéscsillapító viszont katasztrófa már egy ideje. Ha jól emlékszem volt neked elfekvőben egy pár keveset használt, megvan még? Ha tudsz küldj légyszives egy költségvetést mailen, hogy kb. mennyi pénzt gyűjtögessek.
:-)Velük nem baszik ki tecnika,ök azért is füstölik a gumit,külömben ki hinné el hogy rázos volt a helyzet.Arrol nem is beszélve,hogy már lassan mi is euroval fizetünk,de ök még mindig a jo öreg márkára esküsznek asszem,legalábbis amikor még jopár honapja utoljára néztem.
A paramétereit elnézve elég sportos: 225/45 R17 gumi, sportfutómű... Kicsit aggódom emiatt, főleg mert Pesten használnám (és M1-en). Van valakinek tapasztalata az A3-as sportcsomagjával?
Bármilyen előny-hátrány érdekel: vezetési élmény, városi kátyuk-gödrök "érzés", járdára felállás stb...
Városban az útegyenetlégeket mennyivel jobban érezni benne? Mennyire kemény a lengéscsillapító ennél a típusnál?
Lehet ... de biztos? Ahogy néztem eccerű mint a hatos anya, ha egy ilyen kis szart elbasznak, akkor lehúzhatják magukat a gyártóék a trabantkék taiiwan-i dzsunkákon. Másrészről, ha csak annyi lenne, hogy kivesz-betesz, akkor szaladnék és vennék is egy másikat, de habókra eresztgetni, tőőtögetni, bokáig hónaljszagú G12 szörpben dagonyászni ... Pljusz ... ha a termosztát a rossz, akkor azt hogy csinálja, hogy 90-en a mutató és egyszercsak zsuuuppsz lemegy 60-ra, de úgy néhány másodperc alatt? Ennyire még menetszél se hűt szerintem
..................hogy ebben a Cobra11-ben egy új BMW-ben, Audi-ban sincs se ABS, se ASR.....és a Müncheni rendőrkapitánynak is csak egy szar '88-as 80-asa van............
Az adagoló most lett javítva, nem volt vele nagy gond, azt hiszem valami regulátorszelep -vagy mi- lett cserélve benne és az előtöltés szabályzó teljesen el volt dugulva. Padon próbálva rendben volt. Azóta a kormolás jelentősen csökkent és kicsit harapósabb lett.
Várok vele most pár hetet hogy megint előjön-e a hidegindítás utáni leállás, aztán ha megint jelentkezik akkor porlasztócsúcsokat fogok cserélni. Ha utána is csinálja akkor tökönszúrom magam és passzolok
IFA szag :-) az van igen, elég büdös főleg hidegen. Sőt kékes füstöt is tapasztalok de csak amig be nem melegszik.. ..mennyibe kerül egy garnitúra porlasztócsúcs? Gyárit vagy milyet érdemes venni?
Nem tudom mennyire gyenge mert általában elég öregurasan járok, nem nagyon nyomom neki.. ..néha pályán -ha lehet- kicsit meghajtom és párszor előfordult hogy 150-160 nál nem akart többet menni, mintha le lett volna határolva..
Hali. Ha a csucsok szaakodnak akkor altalaban ifa szaga van, hidegen kekel es gyenge, melegen csak gyengus.... Ha jok akkor 180 bar korul nytnak szepen porlasztva. udv
Kicseréltem, persze. Pusztán kíváncsiságból akartam méricskélni mivel nem tudtam azonnal venni..
Azóta nem volt indítási (illetve az utáni) problémám de még nem ért véget a tesztüzem, a nagy hidegnek pont akkor lett vége mikor beleraktam az újat.. Még mindig lehet máshol a baj, már kínomban mindenre gondoltam..
Porlasztócsúcsok milyen hibát produkálnak ha szarakodnak? Akkor inkább füstöl, nem? ..Melegen is??
A szerelő az adagolóelektronikára gyanakodott de beszéltem már néhány adagolóssal azok azt mondták az inkább melegen csinál hülyeségeket..
Egy offtopic,de konszerntárs autónál már egyszer szoptam be gyári termosztáttal is.Szedhettem szét az autót ujra miatta. Ennél az autónál kb dupla árban van a gyári termosztát az utángyártotthoz képest.
Nem akarok belepofázni de termosztátból csak gyárit rakj bele! Ezt tapasztalt szerelők köztük itt Weszti is mondta már. 6ezer körül lett volna az enyémbe az utángyártott és a PoHu-nál 6800Ft volt a gyári. Sokkal nem drágább de ajánlott azt belerakni. Én itt kezdeném a mutató ingadozás miértjét keresgélni.
én cseréltem és most is néha hidegen nehezen indul de ha bezárom-kinyitom kulccsal akkor ugy jo szokott lenni.ha nem indul 200-300 alapjáraton küzd. :(
Igazságod van,visszanéztem a régi fényképeket és tényleg nem ilyen volt az enyémbe se,hanem olyan amit mondasz,de végülis hülyeséget nem mondtam,mert ez is zsákos.
Kicseréltem egy pár helyen az öregebb üzemanyagcsöveket, és találtam egy kilyukadt résolajcsövet is, pedig azon látszott hogy nem régi de mintha valaki véletlenül (vagy szándékosan) kiszúrta volna..
Okozhatott ez szerintetek levegősödést? ..lehet hogy ezért röfögött néha indítás után a motor?
Nekem C4-ben nagyon hasonló, de kicsit domborúbb, és rá van írva, hogy Airbag. A 80-asomban viszont tökugyanilyen volt (kinézetre) és az nem volt lufis.
1.9 TDi-m van. A hibákról meg annyit, hogy ködösen emlékszem, de nálam is ilyesmi volt és itt a logika nem segít. Nekem is gyorsmenetben hűlt vissza nagyon legalábbis a mutató szerint, álló helyben meg rendesen melegedett 90-ig. Na termosz csere óta talán mégjobban billeg a hőmérő mutatója. A legdúrvább az, hogy olyanokat is mutat a pöcök, hogy 60-on van (10 perce megyek már), kiérek a pályára és pár perc múlva megindul felfelé de úgy mintha egy sebességmérő óra lenne, 70-75-80-85-90, mindezt 8-10 másodperc alatt. Aztán meg van hogy lefelé is ilyen sebességgel megy. Ezért kellene egy VAG ahogy a Westi is mondta, de persze én nemértek hozzá ...
Én kb 5 percet probáltam hogy fel e megy a V8-ra, állitható a szélessége, de a talpak magassága sajnos nem. felerösitettem a tetöre de a gumitalp es a tetö között kb 1mm hely volt, ezt max valami alátéttel meglehet oldani, azaz a gumitalpat levenni, es 1mm-el vastagabb gumit alá tenni,akkor 100% hogy passzol,ha gondolod megnézheted magad is a 9 kerben.
Eladó audi V8 4 ágú gyári Airbagos börkormány 15eft jó typ44 és C4 tipusokba dupla ablakos klima vezérlö 10eft (sajnos a höfoknál a töredék jelzön 1csik nem müködik. Audi 100/A6 C4 tetöcsomitartó 5eft. Audi 100/200/V8 kalaptartó manuális rolloval 15eft. Audi V8 4.2-böl klima kompresszor mágnes kuplungal (Régi R12) 20eft Az árak alku képessek
A tiedben milyen motor van? Nekem csak az nem fér a fejembe,hogy magának a termosztátnak a hibáját is leginkább a műszer által mutatott értékből sikerült diagnosztizálni. A fizikának és az emberi logikának engedelmeskedve,városban hosszú idő alatt felment 90 fokra a mutató,országúton-autópályán hajtva meg lassan visszahűlt(nagyon). A csere utáne egy hétig kifogástalanul és jót mutatott és a többi szubjektív mérés(fogyasztás,motorhang) is arra engedett következetni h minden rendben. Aztán egyik pillantról a másikra pont ugyanezen a területen beütött volna egy másik hiba is?Ezt nehéz nekem felfogni most:)
Először is jó lenne tudni hol keressem pl. a hőgombát, mert a jav. könyv semmit nem mond erről, csak tudom h van benne valahol :)
Hé KobTiby! Szerintem ide én is bekapcsolódok - úgyértem nem pofázok bele csak figyelek, mert nekem is ugyanezt csinálja ám az A4, de már megszoktam. Kezdetben mondjuk marhára idegesített, de gondoltam megvárom amíg VAG közelébe jutok. Nekem tavaly nyáron kezdte, hőfok lenn áll, aztán meg felmegy, de dugóban meg megint sokat van lennt, egészen lennt. Namondom ez készül valamire, jól kicseréltetem a termosztátot. Aztán kicserélték valami QuintonHazell (utángyártott, asszem Westi szerint noname kategóriához sorolt) cuccra. Már kicsit bánom, megfőzhettem volna az előzőt hátha nem is rossz, de nemtudtam, hogy ilyet lehet. A lényeg hogy csere után szo-szo volt jó érték is, de 1-2 nap múlva megint világossá vált, hogy nemjó. Aztán itt tartok most ahol te is csak én már 6 hónapja. Fűtésem van 4-5 perc után már, túlmelegedést nem mutatott még a mutató és nem is tűnik el víz se meg semmi. A mutató késve indul el felfelé most is, van hogy menet közben lebukdácsol minimumra, van hogy 90-en áll rendesen, néha köztes értéken. Már leszoktam róla hogy figyeljem, de persze ez nemjó és ha lesz megoldás vagy diag akkor meg kell csinálni ...
Úgy érted vag commal kiolvastatni hogy ott mennyinek látszik a hőmérséklet? Mi az az ETC szenzor? Nincs beleütve a VW-Audi jel a termosztátba,de ugyanaz a gyártó(Behr-Thompson) és a nyitási hőfok is ugyanaz.
Nem tudom, még sohasem próbáltam. Valószínűleg poén lenne, mert itthon ritka, és talán meg is tudnám szokni (van egy itthon jobbkormányost vezető ír ismerősöm, és nem panaszkodik) bár persze nem biztos.
De igazából a számítás mikéntje érdekelne általában, hogy ha hasonló korút meg hengerűrtartalmút látok külföldi papírokkal, ki tudjam számolni, megéri-e.
Üdv! 1.9TDI (1Z)Néha elveszejti erejét.leállítom és eltünik a baj egy időre.pl:120km/h megtorpan sebességből nem veszt de érezni hogy sokkal gyengébben húz... esetleg légtömegmérő hiba vagy a coolercsőben lévő érzékelő a hibás??? valami ötlet..
Sziasztok.Mint szinte minden új fórumozó,én is egy kéréssel fordulnék hozzátok.2003-as A4 avantom van,a két első ablakemelő,megszünt működni.Sajnos magyarnyelvű leírás híján,még a biztiket sem tudom ellenőrizni,nem tudom melyik az.Ha tudtok segítsetek légyszi.
De most komolyan ! Mi a véleményed róla képek alapján ? 99 évvéginek mondja, szted ennek már gyárilag faceliftes az eleje, vagy csak utólag felrakott ?
Ne haragudj W, nem kötekedni akarok de a 4300K a fehér, ami annál hidegebb az inkább kék. Az 55W-ost nem a CAN rendszer hanem a fényereje miatt ajánlottam. Pár ezerrel drágább de a fényereje kb. 30 %-kal erősebb..
Ez 16 szelepes? Mert abban már DBW van (E-gáz) , amúgy meg abban már több a Can mint a sima lámpásban. Akkor 99-ben volt a modellfrissítés, nem 2000-ben.
De szerintem először a reléket nézd meg, hátha az a ludas.
Ha nem volt összetörve meg szétszedve, a Can nemigen szokott beszarni. Szerintem legalábbis. Igaz, a 16v az talán 105Le-s...
Na, utánakérdeztem, 97 utániakban általában a CB csak az ablakemelőt, stb. vezérli, az ablaktörlőt nem. Az csak 2000-2001 után van inkább. Ott már a sebesség, fordulatszám stb jel egy zsinegen megy. Nézd meg a relét, vbagy a kapcsolót, hogy nincs-e eltörve. Azt mondják, hogy valamelyik hátsó ablaktörlő reléje eletronikus, a kapcsoló ilyen esetben csak impulzust ad, és a relé "intézi" a többit.
A CanBusnal az a lényege, hogy pl. több dologhoz (pl. a visszapillantók vagy az ablakemelők csoportja a könyöklőben) asszem egy vezeték megy, és onnan "tudja" hogy melyiket "hajtja" meg, hogy más-más jel megy rajta.
ezért nem célszerű pl. egy CanBusos autóba (Sharan) beletenni a gyári rádió helyére "csak úgy" egy akármilyet, mert hallottam már olyat, hogy meghülyült az autó. Ment a vészvilliogója, össze-vissza lapátolt a hatalmas ablaktörő stb.
Én nem vagyok autó-villamosságis, de sztem a CanBusnál nincs ezernyi vezeték az ajtóban pl. De ezért ne szedd szét. Alvázszám alapján biztosan kideríthető.
Ezt így neten keresztül elég nehézkes kitalálni de... ha esetleg van a környezetedben ugyanilyen autó akkor ki lehetne cserélni a relét hogy a másik kocsiéval működik e a dolog. igy ki lehetne szűrni a dolgot.
habár ha néha néha bekapcsol magától a hátsó törlő az lehet relé igen.
egy relé 2-3ezer Ft egy kapcsoló meg drágább sztem kezd a relével.
ha jól szeretnél látni én most a 4300 K-es Siemens Advanced 10 55W-os xenon szettet ajánlanám neked. kicsit drágább mint a piaci de lényegesen jobb is..
5600 lumen a fényereje a többi 35W-os 3800lumenes szetthez képest.
Amúgy a gyári projektoros halogén tényleg egy gyertyafing, ha akármilyen xenont raksz bele -már jobban fogsz látni, feltéve hogy nem 8000 meg 10000 K-est veszel..
A xenonról érdeklőnék,hogy kinek van esetleg a kocsijában utólag beszerelt? Sajna a gyári tompított nem ad elég fényt városon kívül..:( Tapasztalatok,milyen erősségű lenne jó,stb...
Sziasztok! Tud valaki segíteni üzemanyagszint jeladó beszerzésében! 20300.-HUF lenne az új a legolcsóbb helyen de nekem olcsóbban kellene, sőt jó lenne bontott is párezerért, de sajna itt a közelben (Kecskemét) nem találok. Az autó adatai: A4 97 1.9 Tdi AFN AVANT Az alkatrész száma: 8D0 919 673 G email: gelencserg@hotmail.com
VDO, és Marelli órákkal szerelték ezeket, legalább remélem, a két óra egyforma gyártmány, mert ha nem akkor nem kerüljük el a transponder cserét. Nem tudom a VDO-ból Marellibe tenni az epromot, és fordítva sem.
Jó. Vagy átteszem az epromot a régiből az újba, és akkor nem kell rá kulcsot tanítani, km.-állást igazítani, vagy ha el akarod a régi órádat tenni, akkor kell hozzá két ÚJ transponder, mert ezeket nem lehet újratanítani, mert a transpi KRIPTES!:-)
Nem a gyík fritz aki megrendelte a kocsit nem kért bele board kómpjútert tehát kicsi board-om van, és nem volt board karom eddig tehát nem láttam a fogyasztást és a többi marhaságot. Namármost a board kar megvan és van egy nagy board-os órám ami teljesen új az 50-es csatornája üres, mert még nem lett hozzá kulcs tanítva de ez mindegy. A lényeg hogy legyen benne a kar és müködjön hogy pill fogyi, átlag fogyi, átlag seb stb
Az apja kecskézett, aztán dőnerezett. Megy a bolt. a Kis Mehmetnek büdös a munka, inkább okoskodik. Neon a BMW alatt, félvér török-német lányok hülyítése a "latin" stílussal a diszkó előtt...ismerős. Én röhögök rajta jókat, de amúgy nem vicces.
Nem a múlthéten beszéltük meg tegnapra,de tegnap reggel hívtalak és lemondtam a 13:00 órára megbeszélt időpontomat ,mert elbaszták az időmet ezé hívlak majd hétfőn -))
De lehet van még 1 bibi mert a nagy board-os órám az nem kript-es és nekem sztem csak kriptes jóóó szted??
nade ez tényleg komoly, nem viccnek írtam. A másik furcsaság: lehetsz a legnagyobb maffiózó, nem tart örökké... sok olyat ismerek akitől 10 éve rettegtek, most meg tőlem kér kölcsön lóvét. Ezen nem kell gondolkodni, helyes út a lassan, de biztosan, higyjétek el
Jaja Van egy fogtechnikus barátom Köln-ben 1500.- EUR-t keres. A múltkor lefikáztam hogy ez nem valami sok, erre megnyugtatott hogy ez már kint jónak számít...
Kinyírtam az explorert és most csak tűzrókám van,és ez a roncs nem ad ilyen opciókat. Bár lehet hogy van de én nem vagyok monitorarcú és még nem jöttem rá -))))