Szia! Ha meg van még neked a 2002-es menetrend pdf formátumban akkor légyszives küld már el nekem,nagyon megköszönném!!!! sanyijani75@citromail.hu! Köszi!
Remélem semmi. Tök felesleges mindkettő. Miskolc felé az 5108-nak sincs túl értelme, Hatvantól többnyire szellemvonat. Az meg senkinek sem jutott még eszébe, hogy Füzesabony-Miskolc között mindenütt megfogva az 5068-ast ki lehetne váltani vele, bár ehhez nem ártana kb fél órával hamarabb indítani a Keletiből.
80. sz. Bp. Keleti – Miskolc - Sátoraljaújhely ill. - Nyíregyháza vonal:
Opcionálisan: Az üzemidő kiterjesztésévelmunkanapokon egy korábbi és egy későbbi IC-vonat közlekedését tervezzük, Miskolc-Tiszairól 5:18-kor, Budapest-Keletiből 20:30-kor indulnak.
100. sz. Budapest-Nyugati – Szolnok - Záhony vonal:
Opcionálisan: Az üzemidő kiterjesztésével Budapest – Debrecen között új IC vonatok
- IC 618 Budapest-Nyugati indul 20:23, Debrecen érkezik 22:52,
- IC 619 Debrecen indul 05:04, Budapest-Nyugati érkezik 7:37.
Új IC vonat Nyíregyházáról Budapest-Nyugati pályaudvarra IC 611 Nyíregyháza indul 19:32 Budapest-Nyugati érkezik 22:37.
?????
Ezekből az elképzelésekből, tervekből megvalósul valami?
Sziasztok! Nincs véletlenül valakinek 2007-2008-as és 2006-2007-es menetrendje pdf formátumban? Ha tudna nekem valaki küldeni azt nagyon megköszönném! Email cím: sanyijani75@citromail.hu
Saját vélemény: anno nem kellett volna a elvenni a Pécs-Kaposvár-Szombathely-Sopron-Bécs Corvinus IC-t, a régen közlekedett Zselic IC-t, valamint a Kecskemét-Kaposvár -[Nagykanizsa] interrégió vonatokat sem. Megosztott szerelvényként a vonat első része összezárhatott volna Dombóváron a Budapestre tartó IC és/vagy sebesvonattal, a másik vonatrész, pedig közlekedett volna tovább Kecskemét irányába.
" A 2013-2014-es vasúti menetrendtől kezdve új, közvetlen IC-vonat jár majd Budapest és Kaposvár között. Az új vonat nem kaposvári járat lesz, hanem a Budapest és Zágráb között közlekedő járat kerül majd a 41-es vonalra"
A Start honlapján amióta felkerült a jövó évi nemzetközi vonatok listája, tévesen szerepel a Transsylvánia IC, a tavalyi menetrendet rakták be Sibiu-ig temesvári stokkal, pedig jövőre már Brassóig fog menni, és nem lesz stokkja sem
Megnéztem a SZVÖR tervezetét, ezzel kapcsolatban csak 1 kérdésem lenne:
Komolyan gondolták, hogy a 7009-es Sg-Pv vonatra elég lesz az 1 Ao + 3 Bo + 1 BDh?
Jelenleg 6 Bmx + 1 Amx az összeállítás, és mivel Cv-Pv között elővárosi forgalomban is használják, így az utolsó kocsi is tele szokott lenni. Ha ezt visszaveszik 5 kocsira, ráadásul a vonat már nem csak 2. osztályúként fog közlekedni, hanem hivatalosan is 1. osztály lesz az Ao kocsi, akkor lényegében 4 kocsira jut az eddig 7 kocsinak megfelelő utasmennyiség.
Komolyan javaslom, hogy erősítés nélkül meg se próbálják útnak indítani így december 10-én a 7009-et, mert lesz anyázás, hozzáteszem: teljesen jogosan.