Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8800
hát utoljára bringával jártam nagymaroson (úgy 15-20 éve), úgyhogy felőlem igen... :-))
Előzmény: ghosty9 (8799)
ghosty9 Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8799
"dehát egy kis mozgás senkinek nem árt... :-)"

Szoval akkor szerinted is megszuntetheto a parkolo? :-)
Előzmény: Törölt nick (8798)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8798

ja, gondoltam rá, hogy a gyalogosnak kicsit kényelmetlen lenne...

dehát egy kis mozgás senkinek nem árt... :-)

 

(ezen a nyomi guglin sajna csak a délnyugati csücske látszik nagymarosnak, a többi csak egy paca...)

Előzmény: felucca (8795)
mestska Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8797
az ilyen hozzászólások után gondolkodom el, hogy vajon az általam személyesen nem ismert, kevesebb hozzászólásos nickek mögött vajon kik rejtőzhetnek :)
Előzmény: Törölt nick (8791)
felucca Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8796
"....oda a vízlépcső lefújása után a Duna alatti alagutat szerettek volna megépíteni ami az akkori viszonyok miatt nagyon olcsón létrehozható lett volna..."

Valóban, nagyon havaj lett volna, ha az északkelet- és északnyugat-Magyarország közötti közúti forgalom a 12- es és a 11-es utat használta volna.

A "két országrész közötti közlekedésben" egy komp nem oszt, nem szoroz. Óránként kb. 30 autó.
Előzmény: ICYBOY (8790)
felucca Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8795
ez nagyon agyas ötlet, akkor legalább a vonatról már nem lehetne megközelíteni gyalogosan a kompot. Ugyebár a kompot gyalogosok is tömegesen használják.

Szerintem szüntessék meg a parton a parkolót, akkor elférnek a kihajtók is, meg a behajtók is.
Előzmény: Törölt nick (8792)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8794

átlagosan kb., de igen változó (2006os adatok, ÁNF, j/nap, Ej/nap):

 

 

valószínű, hogy ez már az M6 (2006.06-os) átadása utáni állapot, de az is lehet, hogy éves átlag...

 

pl. érdekes, hogy rácalmásnál 12e...

de dunaföldvár, pask már csak 8-9e...

 

igazából el lehetne már kezdeni az M6/M60-at a szexárd-pécs szakaszon félpályán - végülis mégiscsak egy nemzetközi folyosó - de vannak ennél jóval kritikusabb utak is:

 

10es Pvv: 16e  - ide már nagyon kellene az M10.

 

(dorog, esztergom itt van pesttől egy köpésre és nem lehet normálisan megközelíteni közúton! ez 1xűen elfogadhatatlan.)

 

3as, kerespes-kistarcsa: 21e!! teljesen nonszensz.

ide nemhogy ap.-át, de még egy főúti elkerülőt sem terveznek...

 

51es, dunavarsány-kiskunlacháza: 13e

akkor ide kb. 1,5x fontosabb az M51es, mint paksra az M6os...  :-))

 

csakhogy M51et egyáltalán nem terveznek!!

 

stb, stb... 

Előzmény: AcidMan (8793)
AcidMan Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8793

8-10e ÁNF-ig nekem bőven elég egy 90es főút*.
[...]
ap.-át (ill. au.-at) meg csak oda akarok, ahol ennél nagyobb a forgalom...

 

 

A 6-oson több mint 10e, jól tudom? :-)



Előzmény: Törölt nick (8784)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8792

át kéne rakni a kompot a falu mellé, ott nem lenne vele problemma...

(a főtér helyett inkább ezt kellett volna csinálni...)

 

Dunalagút?

nemá. ez nagyon agyament ötletnek tűnik... :-))

Előzmény: ICYBOY (8790)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8791
Kedves topiklakók!
kicsit off

van e köztetek olyan, aki a bme építőkarára (útépítési-várostervezési elhivatottság előny) jár és a diplomaféléve mostanában van/lesz?

Ha valakire igaz ez, akkor egy "virtuális konzultációra" várom a gyurma78@freemail.hu címen, egy rövid bemutatkozással egybekötve.

on


ICYBOY Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8790

http://index.hu/politika/belfold/nagymaros/

 

Azért ez se semmi, hogy szinte ellehetetlenítik 2 oszágrész közötti közlekedést Nagymarosnál. Tanulságos cikk. Várom véleményeteket.

 

És ha már így Nagymarosnál tartunk, azt halottam, hogy oda a vízlépcső lefújása után a Duna alatti alagutat szerettek volna megépíteni ami az akkori viszonyok miatt nagyon olcsón létrehozható lett volna, ám ez valamiért mégsem épült meg. Ti mit tudtok erről?

ghosty9 Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8789
"mint ahogy a főútjaink sem tudják a 90-et..."

Nem igaz.
Előzmény: Törölt nick (8747)
ghosty9 Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8788
"nem, az speciel jó ötlet...

(sokkal ésszerűbb, mint 4., 5. sávban gondolkodni... :-)"

Mikor a metro kapacitashataron van, lehet, hogy jobb otlet folerakni bizonyos szakaszokon parhuzamosan a villanyost, mint az osszes metroallomast megnagyobbitani, meg nagyobb szerelvenyeket jaratni a teljes hosszon. :-P

(Es ennek nyilvan te is igazat adsz, ha belegondolsz -- na pont ott a konfliktusforras, hogy magadtol csak a kozuti fejleszteseknel gondolkodsz, tomkozlnel csak a koltsegcsokkentes vezerel. Szerintem.)
Előzmény: Törölt nick (8591)
ghosty9 Creative Commons License 2008.01.14 0 0 8787
"téged/titeket qrvára nem érdekel a gazdaságosság kérdése."

Ellenben te mindig megvalosithatosagi es hatasvizsgalati tanulmanyokat lobogtatsz, mikor aszondod, ne koltsunk tobbet a tomegkozlekedesre, mint a kozutra, mert ugy igazsagos. :-)
Előzmény: Törölt nick (8734)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.13 0 0 8786

szerintem ezt még az sem tudja, aki ezügyben dönteni fog...

 

(de lehet, hogy még azt se, hogy ő fog ezügyben dönteni.. :-))

Előzmény: BoGar (8785)
BoGar Creative Commons License 2008.01.13 0 0 8785
Tényleg, mit tudsz az M3 további szakaszáról? Mátészalkáig még autópálya lesz? M49 lesz? autóút/pálya?
Előzmény: Törölt nick (8784)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.13 0 0 8784

Te beérnéd 90-es főúttal? Akkor miért akarsz autópályát?!

 

írtam már, de ezexerint hiába:

 

8-10e ÁNF-ig nekem bőven elég egy 90es főút*.

 

(*főút alatt azt értem, hogy nincs települési átkelési szakasz, 90esek az ívek is, 3,75 szélesek a sávok, stabil a padka, full kanyarodósávosak a csomópontok, a nagyobb forgalmúak viszont különszintűek, a körforgó felejtős...)

 

ap.-át (ill. au.-at) meg csak oda akarok, ahol ennél nagyobb a forgalom...

Előzmény: BoGar (8775)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.13 0 0 8783

"a völgyhíd keleti végében lévő Bálványosi-tetőn a tervek szerint idővel kilátó és étterem épül..."

Előzmény: radio100jozsi (8770)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.13 0 0 8782

Szerintem nagyívű pazarlás, hogy egy településnek már 3 elkerülő útja van, mert Érden már ez van.

 

3nak 3, de milyen forgalom van rajtuk... :-)

 

(az M7 meg nem is igazán tölti be az "elkerülő" funkciót, mert a díjmentesség a városban ér véget.

Ez azért is rendkívül jó megoldás, mert ettől a matricabevétel nem lesz több, viszont jó nagy felesleges átmenőforgalmat eredményez a városban...)

 

(a déli szektorban az lenne a megoldás - amit korábban is írtam - hogy az M0-t délebbi nyomvonalra kellett volna helyezni, illetve kanyarintani egy délebbi gyűrűt bicske-tárnok-szbatta-ócsa vonalon, ami szintén díjmentes lenne, és a sugárirányú pályák is addig lennének díjmentesek...)

 

 

akkor lényegében funkció nélkül marad a meleltte futó elkerülő.

 

"biztonsági tartaléknak" azért jó lesz.

 

(nem árt ha van hova terelni a forgalmat baleset esetén. forgalom meg bőven lesz ezen a szakaszon.

a költség szempontjából meg nem hiszem, hogy sokat oszt-szoroz, hogy "kicsit" szélesebbre kellett csinálni a bevágást, mint a meglévő főút szélesítése esetében kellett volna...)

 

Előzmény: radio100jozsi (8769)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.13 0 0 8781

terveznek valami kilátó/kávézó/éttermet a bp. felöli hídfő közelébe...

biztos komoly turistalátványosság lesz... :-)

Előzmény: radio100jozsi (8767)
BoGar Creative Commons License 2008.01.12 0 0 8780
Egészen odáig jó helyen teszed, amik bele nem kötsz a tömegközlekedésbe. Az a bajunk, hogy te mindenhol utat építenél az autóknak és a tömegkölzekedést visszaszorítanád. Letgalábbis a mai hozzászólásaidból is sajna csak ez jött le. Nem mi jövünk ide offolni, mert egészen elvoltam veled, meg a topikkal, amíg be nem akartad bizonyítani, hogy nem kell a vasutat fejleszteni, mert szar a MÁV, nem kell összekötni két villamosvonalat, ami összesen 3 megállót jelentene, mert úri flanc az átszállásokat számolgatni, meg nem kell légkondi a tömegközlekedő járművekbe, az is úri flanc.
Előzmény: Törölt nick (8766)
BoGar Creative Commons License 2008.01.12 0 0 8779
"(ésugye: amit dotálnak, azt SZOCIÁLIS juttatásként teszik)"

Miért is lenne szociális juttatás?? Az is utazik busszal vonattal, aki tudna autóval is, nem szociális okból kell támogatni a tömegközlekedést, hanem azért, hogy lehessen közlekedni a városokban. Ha nincs tömegközlekedés, és mindenki autóba ül, hát nem lesz semmilyen közlekedés sem, mert beáll az egész város.
Előzmény: Törölt nick (8758)
BoGar Creative Commons License 2008.01.12 0 0 8778
"üzemanyag 70%a szintén adó,"
Azért ne tesésk már ekkorát lódítani! Jó lesz az 50%-nak is. 2-3 éve, mikor egyszer 300Ft körül volt az ár, és az állam csökkentette az adót rajta, akkor volt 160Ft az adó.
Előzmény: ICYBOY (8754)
BoGar Creative Commons License 2008.01.12 0 0 8777
Na megint egy szép összehasonlítási példa. Csak autók gyakrabban jönnek, mint vonatok, valamint a vonat áthaladását jelzi egy bizonyos berendezés is az átjárókban.
Előzmény: Törölt nick (8742)
BoGar Creative Commons License 2008.01.12 0 0 8776
"Hidd el, megvan rá az igény...

igen, de ott a zsé is mögvan."
Én hazai viszonylatról beszéltem!

A többire: szép érv, csak nem állja meg a helyét eme összehasonlítás.
Előzmény: Törölt nick (8746)
BoGar Creative Commons License 2008.01.12 0 0 8775
Te beérnéd 90-es főúttal? Akkor miért akarsz autópályát?! Nem ér az én kezem bilibe, csak te gondolod így! Nem nagy elvárás a 160-as pálya. Ez fővonalakon lassan EU elvárás lesz már.
Előzmény: Törölt nick (8747)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.12 0 0 8774
Amit a parkolóról (ill. hiányáról) írsz, az teljesen jogos. Megjegyzem utólag is ki lehet alakítani egyet, és ha kicsit is tudnánk mi az a PR, akkor már rég megtettük volna.
Előzmény: radio100jozsi (8770)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.12 0 0 8773
Nagyon szép képek! Egyet - utólagos engedelmeddel - föltettem a "skyscraprecity - Hungarian motorways"-re. :)
Előzmény: radio100jozsi (8767)
AcidMan Creative Commons License 2008.01.12 0 0 8772
B.szárszó felől még kocsiban is eléggé impresszív.
Előzmény: csanyiv (8768)
Fricy Creative Commons License 2008.01.12 0 0 8771
Az M7 nem elkerüli érdet, hanem kettévágja az északi részét. És idáig ingyenes így sokan itt hajtanak le és a városon át mennek a 7-es útra. Hú de jó nekünk....
6/7 nem fog funkció nélkül maradni, mert aki jön pl. Tárnok felől az mehet az elkerülőn és utána Diósd fele. Neki nincs értelme pár száz méterre felhajtani a pályára.
Az M6 díjmentes lesz az érdi tetőig. Az ófalusi csomópont csak azért épült, hogy az újabb várost kettévágó autópálya kicsit hasznot is hozzon a városnak. Így kialakítható gazdasági övezet, amire égető szüksége van a településnek.
Előzmény: radio100jozsi (8769)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!