Sziasztok! Bocs ha zavarok. Tervezgetem frontera vásárlását ki is néztem egy-két autót. /2.2 d/ Azt kérdezném szerintetek mennyira valós egy 8 éves autóban 107-140 e km? Nem volt soha terepjáróm tehát nem tudok viszonyítani. Esetleg elfogadnék némi tanácsot mire kell figyelni? A benzinesben jobban bíznék de egy kicsit félek a 3.2 motortól. Tud valaki infót adni mennyit fogyaszthat egy ekkora motor? Köszönöm Kővári Attla
szia! csak akkor vedd meg a dieselt, ha nagyon sokat mész!!! mint minden diesel, ha baj van akkor csak "tapogatóznak" a szerelők és mire észre veszed már kivettek belőled pár 10e ft-ot és még nem jó a vas !!! egy sima gyűrűzéssel tud az eladó olyat produkálni, h mire megjön a hideg már csak ránagatással indúlsz !!
sziasztok! keresnék //1994 es 2000i sporthoz// váltót v un: előtét tengelyt SRŰGŐS LENNE ! nem tudjátok mitől törhetett el??? :( , ha netalán tudna segíteni valaki előre is köszi +36/20-585-3001 üdv
Bocsi, hogy ilyesmivel zavarlak. Azt szeretném kérdezni, hogy megvan még a gép? Illetve, adsz el belőle valamit? Nekem a belsejéből lenne pár dolog ami kéne.
Ha már ide tévedtem, érdekelne, hogy mennyire megbízhatóak ezek a B-s fronterák, mik a tapasztalatok: gondolok meghibásodásokra, alkatrész árakra, fogyasztásra és minden egyébre, főleg dízel érdekelne, ha van időtök erre akkor megköszönném!
Van egy Opel Frontera szolgálati autóm. (2001., 2,2 dízel) Megtudná vki mondani, hogy hol találom a kürtöt (dudát) az autóban? Hülyén hangzik, de az Opel szervízben sem találták, de még a helyét sem, gondolván, hogy elhagytam. A probléma, h még a hozzá menő kábelek sincsenek meg. Már minden jött-ment szétszedte az autót, de semmi eredmény. Kérlek benneteket, hogy minél előbb válaszoljatok, elég fontos lenne! Köszi előre is! zsviri1
Én napi használatban nyövöm a frontit,tulajdonképpen,azért is vettem,hogy a mindennapos Debrecenbe bejárás ne okozzon gondot,akár rosz időbe sem. Mikor megvettem,egy szerelő barátom teljesen átnézte,mindent cserélt(olajat,szűrőket,stb)Amit kellett. Azóta,nincs igazán gondom vele. Lengéscsillapítókat is azért cseréltem,mert a gumi szilentjei szarrá mentek,s azt külön,nem kaptam. A teló cserére,egyébként,nagyon büszke vagyok,hisz emeléssel együttkb egy órás meló volt,s mivel nem ez a szakirányú tevékenységem,igy komoly sikerélményben részesűltem.:-) Ma a jobb hátsó kereket szedem le,megkukkantani,hogy miért fog a kézifék. Remélem sikerűl megoldani,a dolgot,mert szeretnék ott lenni a találkozón. Sok sikert,a generátorhoz. Üdv:Luki!
Múltkor a fűtés radiátor cseréjénél le kellett bontani a műszerfalat, a csere után 2-3 nappal hazafeléjövet észrevettem, hogy nem megy a fordulatszámmérő és a közvetlen alatta lévő töltés jelző lámpa halványan világít... Gondoltam valami kábel lecsúszott és összeért...
A vasárnapi túra előtt ma elvittem (persze, hogy délután) szerelőhöz, hogy azért nézzen már rá... kiderült, hogy a frontéránál ez a két jelenség egy az egybe generátor hibát szokott jelenteni, rámértek: töltés nuku...
Ott kellett hagynom, hogy lebontsák és rá tudjanak nézni (szidták az opelt, hogy egy ilyen nagy dögöt, hogy lehetett ennyire szerelhetetlenre összerakni...).
Holnap kiderül, hogy javítható - vagy cserés. Ha cserés, akkor én sajnos nem tudok menni a Szeged kerülőre - bár, ha nem lesz nagyon szar az idő, akkor lehet, hogy kinézek egy enduróval...
Beszélj vele - hivatkozz rám... elvileg tud rugalmasan is áratképezni... emlékeim szerint nem túl színvonalas, ellenben tök korrekt és ha szépen mosolyogsz, akkor Méri meg hívhat egy kupica páleszre és vacsira is... ;)
Szia! Én be is regisztráltam egy oldalra,már a nevét,nem tudnám megmondani!:-( Ott ,meg volt hírdetve. Mennék szivesen,de akkor előtte,nézek valami szállást szombat estére.mert innen kicsit korai lenne az indulás. Üdv:Luki! Ja,meg rtemélem,hogy holnapra megjönnek az első telóim is.
BUÉK.hello mindenkinek egy kérdéssel fordulok hozzátok illetve tanácsot szeretnék kérni nekem egy 92-es fronteram van ami 2,3-as tdi de nem igazán jo a motorja, nekem van egy campo motorom ami 2,5 td isuzu érdemes-e átrakni, igaz egy hajtokart kellene benne cserélni meg persze tömitést is akkor, vagy ha minden igaz lessz egy 3,1-es motorom váltoval ami egy montereyböl valo, szerintetek melyikkel érdemes foglalkozni? A válaszokat elöre is köszönöm