Keresés

Részletes keresés

vonatozó Creative Commons License 2011.11.11 0 0 186

Nem csak a 60-as, az egész siralmas, még rosszabb, mint az idei...

 

A koncepció a rossz, mert nem a pénz kéne, hogy meghatározza a menetrendet, mennyi vonat és milyen vonalon, milyen időközönként közlekedjen, hol álljon-ne álljon meg, hanem először kellene kialakítani egy valóban kínálati menetrendet, amiről ma oly sokat beszélnek, – hogy a vasútra terelni minél több embert, a vasút priorítást élvez... stb – és ehhez hozzárendelni a szükséges anyagi forrásokat.

És kellene végre egy olyan vasúti vezető vagy olyan miniszter, államtitkár, aki nemcsak a szavak szintjén küzd a vasút fejlesztéséért, hanem a gyakorlatban is, nemhogy kihúzna vonatokat a menetrendből, hanem keményen és határozottan kiállna – akár a gazdasági miniszterrel szemben is – azért, hogy minél bőségesebb legyen a vasúti kínálat, hogy az emberek számára vonzó legyen vasúttal utazni autó helyett és busz helyett is.

Sajnos, sem a Völlner, sem a Fellegi nem ilyen.

Előzmény: pezsman90 (185)
pezsman90 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 185

A 60-asra tervezett menetrend gyalázat..

vonatozó Creative Commons License 2011.11.08 0 0 184

Szia!

 

Küldtem mailt, arra a címre küldd át légyszi a tervezetet!

 

Köszönöm!

Előzmény: sanyijani75 (182)
Blöky2 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 183

dijszabas.uw.hu

 

(a Venezia egyelőre még benne van)

sanyijani75 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 182

Ha valakit érdekell 2012-es menetrendtervezet akkor írjon emailt.  sanyijani75@citromail.hu -ra. Cserébe ha tud valaki akkor 2012-es szvört küldeni azt nagyon megköszönném.

miszka92 Creative Commons License 2011.09.30 0 0 181

Azt én is megköszönném.

Előzmény: vonatozó (180)
vonatozó Creative Commons License 2011.09.30 0 0 180

Van már decembertől érvényes szvör?

Átküldené nekem valaki, akinek megvan?

 

Köszi

andrasimre Creative Commons License 2011.08.30 0 0 179

Nem lehetne inkább felrakni inkább az egészet és akkor nem kérné mindenki külön-külön......

Mert szerintem elég sok mindenkit érdekel.

A 108-on lesz valami változás?

kadajo92 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 178

Valaki el tudná küldeni a 2011/2012-es menetrendtervezetet? Különösképpen érdekelne a 40, 45, 46, 50, 140, 150, 154, 155-ös vonalak

vonatozó Creative Commons License 2011.08.16 0 0 177

Miért? Milyen lesz az Abaúj IC?

Át tudod küldeni nekem a tervezetet? Nagyon megköszönöm!

Előzmény: christian1987 (175)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.13 0 0 176

 

Sziasztok!

 

Én csak egy egyszerű földi halandó vagyok, DE ettől függetlenül megoldható, hogy hozzájussak valamilyen módon az éppen aktuális 2012-es menetrendi tervezethez? Igazából csak az 1-es vonal konkrét menetrendje érdekelne (az alapelveket már olvastam más topikokban).

 

Ha nem szigorúan topszikret, akkor nagyon örülnék, ha valaki lenne olyan kedves és átküldené az adatlapomon megadott e-mail címre /pdf-ben, lefényképezve, beszkennelve- bárhogyan jó/. Természetesen nem adom tovább harmadik fél számára és a topikokban sem fogom reklámozni, hogy a birtokomba jutott.

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

christian1987 Creative Commons License 2011.08.13 0 0 175
Ami a legjobban megbotránkoztatott az az új Abaúj IC... remélem a nevet jól láttam. Lehetne Kaposváron át is egy-két nemzetközi IC.
christian1987 Creative Commons License 2011.08.13 0 0 174
Megkaptam a 2012-es menetrend-tervezetet.. A 35, 36, 41 vonalon nem lesz sok változás.. Sajnos Kaposvár nem kap új vonatot... Sem Pest, sem Pécs, sem Szombathely felé...
:(
vonatozó Creative Commons License 2011.06.23 0 0 173

valami hiba lehet a letöltéskor, mert „Publisher Unknown”-t ír ki, és inaktív az oldal a letöltés után. Hiányzik még hozzá valami adat.

Előzmény: Blöky2 (172)
Blöky2 Creative Commons License 2011.06.23 0 0 172

Ez elég nehezen használható!

 

A nyelvezet miatt, vagy egyéb okból?

Persze, találhatsz a neten mást is, de hogy melyik a jó, az igényeidtől függ. Tehát pl. a menetidőket / érkezéseket kézzel akarod-e beírni, vagy a programra bíznád a kiszámítást? Vagy mindkettő felváltva?

 

Nincs esetleg a TAKT-ból vagy egyébb magyar nyelvű programból egy szabadon letölthető változat?

 

Sok milláért kifejlesztett szuperprofi programot aligha osztogatnak ingyen :-(

 

Két éve a VEKE készített egy tervezetet, az milyen progival készült?

 

Ezt a VEKÉ-től kéne kérdezni. Ámbár: a publikált anyagban nincsenek grafikus menetrendábrák.

 

Magam is fejlesztek egyet, 99%-ban készen van, működik, de még vannak benne bugok.

Ebben lehet a menetvonalakat számítani is és kézzel bepötyögni is az adatokat; és természetesen eltolhatók és másolhatók a menetvonalak.

A progi MS-Access adatbázist használ, egyelőre angol nyelvű. Ha Neked így megfelel, felteszem a netre ha majd érkezésem lesz rá, (először is illene valami súgót vagy dokumentációt írni hozzá) és írok majd ide linket. Ellenkező esetben jöhet a magyarosítás...

Előzmény: vonatozó (171)
vonatozó Creative Commons License 2011.06.22 0 0 171

Szia!

 

Köszi. Ez elég nehezen használható!

Nincs esetleg a TAKT-ból vagy egyébb magyar nyelvű programból egy szabadon letölthető változat?

Két éve a VEKE készített egy tervezetet, az milyen progival készült?

Előzmény: Blöky2 (169)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.16 0 0 170

Nincs valakinek régebbi Sopron-Győr menetrendje?
Pl. 2000-től valami?

Jó pdf-be de szkennelve is vagy bárhogy ha van.

Ha van valakinek légyszives irjon!

Előre is köszönöm!

 

 

Blöky2 Creative Commons License 2011.06.11 0 1 169

http://jub.parostroj.net/wiki/Grafikon

 

A magyar fordítás kissé tökéletlen, alapszintű angol és cseh nyelvismeret, illetve vasúti szakkifejezések ismerete ajánlott a használatához.

 

Én mikor először próbáltam végigszenvedtem hogy kitaláljam, de hogy Nektek ne kelljen, leírom röviden a beállításokat.

Tehát ha új hálózatrészt (fájlt, vonalcsoportot) kezdünk, bekéri a méretarányt és valami gyorsítási faktort. A mératarányt (ha csak nem valami modellvasuti pálya menetrendjét szerkesztjük) állítsuk "1:1"-re, ez a listából kiválasztható. A "gyorsulási faktor"-t pedig üssük ki, és írjunk a helyére 1-et.

Ezek után, ha realisztikus indítási és megállási menetidőpótlékokat akarunk kapni, a finombeállításoknál (főmenu második oszlopa, legalsó menüpont) másszunk le az ablakban programrészlet aljára, és a "0.18"-as szorzót állítsuk 0,5-re, azaz "0.5d"-re.

 

Ezután lehet a hálózatot kiépíteni.

 

A proginak egy hátránya van, hogy az érkezési adatokat kizárólag számítani hajlandó, nem lehet azokat direktben bepötyögni.

Előzmény: vonatozó (168)
vonatozó Creative Commons License 2011.06.10 0 0 168

Halihó!

 

Honnan tudok letölteni egy menetrendszerkesztő programot?

gjovar Creative Commons License 2010.12.14 0 0 167

Elvira   érdekesen  utaztat   az uj menetrendben  Györ-  Bécs  között az  EUreg-eken.   Parndorf  átszállással  meg hosszu várakozással.    A  valóság  meg   Bruck-i  átszállás  6  perc   csatl. idövel.   -Pozsonyi  vonathoz.     Amelyik  direktbe  elmegy bécsig   azt is  átszállósitja. 

kerivili Creative Commons License 2010.12.04 0 0 166

Hali!

1989 előtti menetrend könyvek esetleg van valakinek eladó? Köszi!

M41 2175 Creative Commons License 2010.11.30 -1 0 165

Örülnénk mi a 92-n ha olyn menetrendünk lenne mint nektek.

Épp most fogják ketté vágni a vonalunkat.

Előzmény: Soldato (158)
Csabi0218 Creative Commons License 2010.11.29 0 0 164

sziasztok! nem tudná nekem valaki elküldeni a 2007/2008-as menetrendet pdf-ben vagy fénymásolat is jó lenne

és ha esetleg valakinek megvan 1992-től 2008ig valamelyik évi menetrend az is érdekel és azt is megköszönném :)

és persze cserébe amiben tudok segítek én is szivesen

e-mail cím: csapszii@freemail.hu vagy ha ide kiírjátok az is jó:)

előre is köszi:)

Csabi

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.12 0 0 163

Nézed meg az j menetrendet,örülhetsz egy kicsit:D

Előzmény: Devil23 (161)
Soldato Creative Commons License 2010.11.09 -1 0 162

Amit te szeretnél azt úgy hívják,hogy taxi...

Előzmény: Devil23 (161)
Devil23 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 161

Akkor sem jók, nagyon kevesek a vonatok, mindig késnek, mindig késő este érek vissza Sárosdról, Sárbogárdról, Tolnanémediből vagy Pincehelyről, a Déliből még pluszban Kőbányára érni, anyukámék is mindig aggódnak ez miatt. Más időpontokban kéne indulni, érkezni a vonatoknak, nem állandóan késniük fél órkákat, háromnegyed órákat.

Előzmény: Soldato (160)
Soldato Creative Commons License 2010.11.08 0 0 160

Amiket én írtam nem IC-k.

Olvasd már el!

Előzmény: Devil23 (159)
Devil23 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 159

De ha pl. Sárosdra, Tolnanémedibe vagy Pincehelyre szeretnék eljutni, akkor az IC-ével nem tudok eljutni oda, mivel azok nem állnak meg.

Előzmény: Soldato (158)
Soldato Creative Commons License 2010.11.08 0 1 158

Ha megnéznétek a menetrendet is, nem csak irkálnátok össze-vissza látnátok, hogy 9 vonat megy lentről a főváros felé, abból 6 végig a Déliig...

A Déliből 5 sebes indul lefelé, plusz 3 Pszabolcsról induló, melyekhez csatlakoznak a dunaújvárosi személyek...

Reggel fél 4-től este fél 10-ig 2 óránként el lehet jutni Bogárdról nem helyjegyes vonattal a fővárosba, kivéve déli 12 óra.

 

Előzmény: Devil23 (157)
Devil23 Creative Commons License 2010.11.07 0 0 157

Akkor is nagyon rossz így a közlekedés Sárbogárd és BP között, IC-re meg helyi pótjegyet kell váltani, ami iszonyat drága, a bérlet sem lehet arra olcsó, tehát nem éri meg, aki pl. Sárosdon vagy Szabadegyházán lakik és csak vonattal tud bejárni pl. Pestre dolgozni, azu nagyon megszívja, hogy pl. 1 nap négyszer megy vonat Pestre, 5-ör meg jön vissza fele. Akkor volt jobb a vonalon a közlekedés, amikor Sárbogárdig mentek az elővárosi személyvonatok.

Előzmény: Törölt nick (156)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!