Keresés

Részletes keresés

troglodita Creative Commons License 2020.09.02 0 0 52064

a térképen mindenesetre egy buzgó román hazaffy már át is adta az A3 határmenti szakaszát: https://www.openstreetmap.org/#map=14/47.1888/21.8895

;-)))

dimelo Creative Commons License 2020.09.02 0 0 52063

Picit még pontosítható:

Ugyan az az elv és a szándék, de nem ugyanaz a geopozíció.

 

Az M4-A3 a logisztikai racionalitás ellen ható nyomvonal. (full A3 esetén is)

 

Nagylak nem jön képbe Berettyóújfalunál.

 

Ártándnál nem csak Tornyiszentmiklós/Letenye, hanem Rábafüzes, Kópháza/Sopron

és Hegyeshalom/Rajka/Vámosszabadi/Komárom tranzit sem fog

a határról Berettyóújfaluig pályázni.

(M35-M3 nem jó nekik)

Előzmény: Adolphó (52061)
troglodita Creative Commons License 2020.09.02 0 1 52062

hát, ameddig a moldávokkal olyan lazán bánnak, addig szerintem nem is lesz ott schengen...

Előzmény: Jared- (52057)
Adolphó Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52061

Őszintén, nem méricskéltem, csak szóltam, hogy Nagylaknál is ugyanez a szitu, hogy bizonyos árutípusokkal a kis határra terel. :)

 

De amúgy igen, amíg a román oldalon nemigen lesz komoly folytatása az A3-nak, addig sok értelme nincs, főleg, ha ehhez hozzávesszük a kamionokat akiket a spúr főnök biztos Szolnok felé küld majd, illetve a Nagylak-Tornyiszentmiklós/Letenye tranzitáló személyforgalom sem fog a határól Berettyóig pályázni.

Előzmény: dimelo (52059)
Törölt nick Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52060

Ebben nincsenek benne a 4 sávos főútak.

8as ,21 es ,67 es,54 es, stb.

Előzmény: dimelo (51996)
dimelo Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52059
Előzmény: Adolphó (52055)
Jared- Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52058

Szerintem abbol ott egyszer komplex pihenőhely lesz. Legalábbis a 241-es kilométernél van tervezve egy. Ahogy irtam, az egész mizéria arra vezethető vissza hogy nem akarnak új infrát kiépiteni amely lehet hogy pár év mulva már nem kell. (viszont ahogy a dolgok állnak az EU-ban, lehet valóban jobb lenne kiépiteni) 

Előzmény: Autobahn89 (52052)
Jared- Creative Commons License 2020.09.01 0 1 52057

Komolyra forditva a szót, ez az egész Románia elhalasztott (lefújt?) schengeni csatlakozása miatt van. 

Előzmény: troglodita (52056)
troglodita Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52056

Nagylaknál akkora siker volt, hogy muszáj újra előadni... ;-(((

Előzmény: Landsmann_ (52049)
Adolphó Creative Commons License 2020.09.01 0 1 52055

Az M43 - 43-as főút esetében ugyanez a helyzet, az ADR, élőállat, virág & élelmiszer rakományú kamionok a régi átkelőn lépnek határt mindkét irányban.

Más kérdés azonban, hogy az M43 teljes átadását követően hosszú ideig Makó keletnél le kellett térni a rozoga főútra. Úgy másfél éve jöttek rá hogy a határral párhuzamosan ha építenek egy összekötő utat, akkor az Apátfalva-Magyarcsanád mentesülne a tranzitforgalom alól. Nem kell izgulni, lesz így is elég kamion az új nagykereki határon. Nagylak 2-nél is van, hogy 30-40 perc az átjutási idő.

 

Nem is lesz kontrollplacc, az maga a határátkelő.

Előzmény: Landsmann_ (52049)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52054

Dísznek, mert azt úgy szokás. :)

Előzmény: Autobahn89 (52052)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52053

M76-al mi a helyzet?

Nem nyár végén kellett volna átadniuk? :)

Autobahn89 Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52052

Nemtudom akkor kinek építették azt a sok sávos határátkelőt a pályán.

 

Előzmény: Landsmann_ (52049)
drummond Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52051

Valószínüleg az még nincs ilyen előrehaladott állapotban, mint a Zagyva híd.:)

Előzmény: dimelo (52048)
dimelo Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52050

Egyetértek, sőt...

már elég sokszor kinyilvánítottam aggályaimat.

 

Legutóbb: 52020

Előzmény: Landsmann_ (52049)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.09.01 0 2 52049

Az M4 berettyóujfalui lehajtójánál már kitéve a táblák,hogy ADR és élő állat szállítmány kontroll placchoz le kell hajtani az autópályáról.A 47-esen nincs semmiféle kontrollplatz egyébként.Nemes egyszerűségel az autópályáról a 47-42-es főútra terelik a teherforgalmat. Ki van téve egy rahedli tábla, hogy milyen szállítműányokkal nem lehet igénybe venni az autópályát. Akkor mégis ki a fenének építették? Ez is olyan jó magyaros megoldásra sikerült. 

dimelo Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52048

Miért nincs ilyen alapos tudósítás a Tisza-híd munkálatainak haladásáról?

 

Ez is feladata lenne a szakmai folyóiratnak...

 

Friss Google fotó:

https://www.google.com/maps/@47.2094996,20.2884817,1475m/data=!3m1!1e3

Előzmény: drummond (52046)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52047

Általában is: azt várná az ember, hogy a környezetvédelmi engedélyek foglalkoznak az átadások lehetséges sorrendjével: minek az átadásához milyen másik legkésőbb egyidejű átadás az előfeltétel.

 

Anélkül szerény véleményem szerint igénytelen a hatósági eljárás...

Előzmény: dimelo (52045)
drummond Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52046

Szerintem pont emiatt a teljes elkerülőt egyszerre fogják átadni, mégha a 32-esig el is készülne hamarabb akkor is.

Előzmény: dimelo (52045)
dimelo Creative Commons License 2020.09.01 0 0 52045

Ellentmondásos helyzet alakulna ki,

mert a tranzitkamionokat továbbra is a déli elkerülőre kellene terelni, nehogy végigcammogjanak a belvároson.

 

De a személyforgalom is bolyonghatna Szolnok belső útjain és végül a túlterhelt öreg Tisza-hídnál állna be a dugó...

 

A rész-megnyitás a Széchenyi lakótelepnek, Zagyvarékas-Újtelepnek, Besenyszögnek előnyös lenne...

Előzmény: RadiX (52038)
NAR Creative Commons License 2020.08.31 0 0 52044

"Elég régóta Veszprémben lakom és a Látó-hegy környékén én még 2 embernél többet nem láttam egyszerre. Néha-néha átsurran a tilosban az úton egy-egy kutyasétáltató."

 

Ez utóbbi nem okozhatja az előbbit? Mármint mennének oda emberek, csak életveszélyes - és vannak, akik ennek ellenére bevállalják?

Előzmény: Autobahn89 (52033)
berva1 Creative Commons License 2020.08.31 0 0 52043

Igazad van, de az M4-s és a 32-s kereszteződésnél jó néhányan felhajtanának Szolnok északi részéről, pl. a  Széchenyi lakótelepről... 

Előzmény: RadiX (52038)
menut Creative Commons License 2020.08.31 0 0 52042

De, persze, nem a város fogja finanszirozni, a városnak egy vasa sincs erre a célra. Se.

Előzmény: menut (52041)
menut Creative Commons License 2020.08.31 0 0 52041

Ez lesz a vége, kétségtelen...

Előzmény: zirtz (52040)
zirtz Creative Commons License 2020.08.31 0 0 52040

Nagyon úgy néz ki, hogy tetszettek volna előbb ébredni és szólni. De talán még nem késő a Látó-hegy felé a Boglárka utcánál egy gyalogos és kerékpáros aluljárót betervezni és megépíteni. Vagy a későbbiekben egy gyalogos és kerékpáros felüljárót. Mindkét esetben szvsz a városnak kellene ezt megfinanszírozni.  

Előzmény: menut (52036)
zirtz Creative Commons License 2020.08.31 0 2 52039

A 710-es úton sikerült Papkeszinél a 2x1 sáv fölé olyan felüljárót építeni, amit az útszélesítésnél szét kell majd bontani. Az előrelátás teljes hiánya, pedig ez elvileg az M8-as autópálya részeként épült meg.  

Előzmény: Autobahn89 (52035)
RadiX Creative Commons License 2020.08.31 0 0 52038

Elvileg átadhatják hamarabb az első szakaszt, de a Tisza-híd nélkül csak a forgalom igen kicsi része használná.

Előzmény: Autobahn89 (52037)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.08.31 0 0 52037

https://magyarepitok.hu/utepites/2020/08/igy-halad-az-m4-esen-a-zagyva-hid-epitkezese

Az alprojektben a 90+859-as és a 109+460-os kilométerszelvények között 3 különszintű csomópont készül el:

  • Abony keleti lejárója,
  • a 32-es főút csomópontja,
  • valamint a 3225-ös út csomópontja.”

 

Ezt akkor a jovo ev vegi vegso hatarido elott atadhatjak, mint anno az Albertirsa-Cegled kozotti szakaszt?

menut Creative Commons License 2020.08.31 0 0 52036

Nyilván elég, ha az átjáró ügyében 10 ember csinálja a hisztit, valami hülye politikus rögtön belekapaszkodik. De.

 

1., A Látó-hegyre azért kettőnél több ember járt át. Egy ekkora beruházásnál tök semmi lett volna egy alul- vagy felüljárót odatenni. Ezt valós igénnyel indokolni lehetett volna.

2. Az Almádi úti körforgó vs. Kalmár tér vita hasonlóan nem jelentős, szerintem sem, de mégiscsak érint pár száz embert. Némi odafigyeléssel biztos lehetett volna kedvezőbb megoldás, egy átjáró a Shop-Stop felé, egy zebra, vagy hasonló. Egy tervezési kört megért volna.

(Megjegyzem, ugyanilyen elcseszett útrész a Tesco felé, az autószalonok megközelithetősége gyalogosan. Ez nem kényelem kérdése, egyszerűen megoldatlan ott a biztonságos gyalogosforgalom).

3. De a legfontosabb, a 0. számú elkúrás az elkerülő nem-megépitése a jelenlegi nyomvonaltól kifelé eső területen. Akár a felmerült M8-féle nyomvonalon is. Ezzel ezen az oldalon szépen beszorult a város a jelenlegi területére, ezen az oldalon.

 

Ezeknek a kilobbizása klasszikusan egy helyi agilis önkormányzati vagy ogy-i képviselő feladata lett volna, pártállástól függetlenül. De ennyi már nem szorult beléjük...

Előzmény: Autobahn89 (52033)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.08.31 0 0 52035

Nem lenne rossz ötlet, de azért lenne meló ezzel is:

- Pápa Herend között 2x2 sávosítás

- 8as Litéri csomópont és 710 között 2x2 sáv

- 710-es 2x2 sávosítás

 

Ami már megvan:

- Herend - 8as Csatári elágazó 2x2 sáv

- 710es 2x1 sáv 110kph

- 710es bekötve M7be

 

Ami folyamatban:

- 8-as főút Csatári elágazó és Füredi csomópont közötti négynyomúsítás (előkészítés alatt ,ha jól tudom)

- Füredi elágazó - Litéri elágazó közötti négysávosítás folyamatban

 

A dombozat miatt nem lenne ez sem olcsó.

Előzmény: 20-as vonal (52029)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!