Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9428

A M6 északi meghosszabitása...

 

szerintem ezt a marhaságot sürgősen el kéne felejteni...

 

Az M100(M11) NEM az M6 meghosszabítása, ez csak néhány arachnophóbiás ember fejéből pattant ki, akik már annak gondolatától is rosszul vannak, hogy az ország úthálózati közepe böpö.

 

márpedig az, így a sugárirányú elemek induljanak(számozódjanak) csak onnan...

a gyűrűirányúaknak meg legyen külön becsületes nevük...

Előzmény: M8 (9427)
M8 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9427

Egyetértek.

Nyilvánvalóan az M6-os északra, Nyitra felé terelése nem oldja meg a gyorsan növekvő román stb. kelet-délkeletről jövő balkáni átmenőforgalom nyugatra történő, a budapesti agglomeráció érintése nélküli elvezetését.  Ez ebben a verzióban ugyanúgy terheli az M5- déli M0-M1 már most is telitett szakaszokat.

A M6 északi meghosszabitása viszont jól ki tudja szolgálni az adriai kikötők / Adria - Lengyelország viszonylat szintén dinamikusan növekvő átmenőforgalmának egy részét (főleg hogy erre tervezték).

Előzmény: mestska (9423)
M8 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9426
Hiper. Mától ennek a darukezelőjére irígykedek.
Előzmény: Törölt nick (9416)
AcidMan Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9425
Apropó 11-es, a minap ráakadtam a neten egy régi térképre, amin még gyorsforgalmiként ábrázolják a St.endréig tartó szakaszt. Kár, hogy végérvényesen feladják az M11 nevet...
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9424

ezzel csak az a gond, hogy nem fehérvár felé tervezik... :-)

Előzmény: mestska (9423)
mestska Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9423
Az M8-at Fehérvár, és Szolnok között én nagyon fontosnak gondolom.
Előzmény: Törölt nick (9422)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9422

M100-nak M11 lett a neve :)

 

tudom, csak nem látom az értelmét...

(az M11 megmaradhatna a szentendrére vezető útnak...

az M100 meg olyan szép kerek szám... :-))

 

 

az első kérdést én is feltettem :))

 

eddig nem is reklámoztad, hogy egyetértesz ezzel a koncepcióval...

 

de miért alakul ez ilyen nyögvenyelősen?

az "M8-M4 lobbi" teszkeresztbe?

 

(hiszen ezzel megoldódna az M1-M5/M4 tranzit, nem maradna érv az M8-M4 mellett... :-)

Előzmény: mestska (9421)
mestska Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9421

M100-nak M11 lett a neve :)

 

az első kérdést én is feltettem :))

Előzmény: Törölt nick (9420)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9420

thx!

 

 

agglóügyileg nem látok sokk különbséget:

 

- M100 továbbra sem megy el M5-ig (miért nem?) 

- viszont M2 elmegy határig (miért igen?)

Előzmény: mestska (9419)
mestska Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9419
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9418

igen.

(engem most sem zavar, különösen, hogy nem járok arra... :-))

 

annyi szépséghiba van a dologban, hogy a 6oson lévő 2 körforgót már régesrég össze kellett volna kötni (monnyuk az M6 átadásakor), így 6-6 viszonlatban csak 2 körforgón kellene átforogni a négy helyett...

 

 

készítettem neked egy móriczka ábrát, remélem tecceni fog... :-))

 

Előzmény: Rooger Preed (9417)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9417
Most az Érdi tetőn lévő 4 körforgóra gondolsz?

Ha kész lesz a csomópont, akkor egy eltűnik, onnantól nem lesz olyan gáz...
Előzmény: Törölt nick (9415)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9416

kekeckedünk, kekeckedünk?

 

na akkor ezt kontrázd meg: :-)))

 

 

 

Előzmény: M8 (9414)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9415

maps.live érdekességek:

 

M6 kezdetek, hogyan készültek azok a csudálatos körforgalmak?, és szbatta.

mindez baromi részletesben...

M8 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9414
Ja, irigykedjünk a Millau-i viadukt darukezelőjére, aki a 250 m-es pilonon dolgozott...
Előzmény: Törölt nick (9407)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 9413

érdekes, nálam műxenek...  na mind1, berakom képpel:

 

egy csigás...

 

 

egy rámpás..

 

és egy csigás-rámpás. ezt épp bontják...

amúgy jónagy káosz van ezen a híszrón...

Előzmény: Fricy (9412)
Fricy Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9412
Nem jók a linkek.

Egy csigás mélygarázsban jártam tavaly Bordeuaxban. Kicsit forgott a világ, mire felértünk. :)
Előzmény: Törölt nick (9411)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9411

találtam 2 Park&Fly parkinghauzt:

egy csigás és egy rámpás...

 

nálunk mikor lesznek ilyenek?

Előzmény: Törölt nick (9410)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9410

OFF(?)

 

nem tudom ismeritek-e, én most akadtam rá: maps.live.com

 

(leírás: http://en.wikipedia.org/wiki/Live_Search_Maps)

 

a maps.guglihoz képest a "bird's eye" funkcióval tud többet...

(45°-os baromi nagyfelbontású városnéző légifotók)

 

jelenleg 100 usi, és 80 európai városban készültek ilyen "madárszemes" felvételek.

 

lista az alábbi linken:

http://maps.live.com/?v=2&cid=546E7E30AC2C5011!1193

 

ON

e_laca Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9409
jó levegő...
mire oda fölmászik, szüksége is lesz rá... :)
Előzmény: Törölt nick (9407)
AcidMan Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9408
Sztem abban sokan egyetértenek - itt is - hogy ap-t az únión kívül egyszerűbb előkészíteni, mint azon belül (kisajátítások, zöldek, kibaszott demokrácia stb stb), és ha nem vagy spanyol, akkor különösebben sok támogatást sem kapsz rá. :-/
Előzmény: Törölt nick (9399)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9407

frankó lehet, ott a pilon felett daruzni...

szép kilátás, jó levegő... kell ennél több?

Előzmény: M8 (9405)
M8 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9406
Szerintem is megvalósithatatlan ennyi út megépitése az elkövetkező 8-10 évben, de ha csak a legszükségesebbeket épitenék meg megfelelő minöségben (tehát a budapesti agglomerációt az átmenőforgalomtól részben tehermentesitő rendszert), az már elég is lenne.
Előzmény: Törölt nick (9403)
M8 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9405
Hogy jót is irjunk, a hid tényleg pöpec, EU-s viszonylatban is (persze nem egy Vasco de Gama, de ettől még szép lesz).
Előzmény: Törölt nick (9402)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9404
és akkor még nem is beszéltünk a koncepcióról...
Előzmény: Törölt nick (9403)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9403
Csak vannak ennek buktatói:
- rohadt pici idő áll rendelkezésre a tervezési fázisban, így a tervezési minőség rovására fog menni. Noha komoly tervbírálat van újabban a nifnél, de az csak a kész tervek formai követelményeit vizsgálja. Az átgondolt és pontos műszaki tartalom hiányozni fog a tervekből!
- mivel a tervek "pöpec" jelleget kell öltsenek, a kalkulált árak is magasak lesznek.
- ebből fakad, hogy a pályázatra elsőkörben beadni kívánt útszakaszok 50-60%-ára jut pénz, a többi beruházás elmarad. Vagy a szokásos recept szerint valósulnak meg: tervtől eltérően csökkentett műszaki tartalommal...
Előzmény: M8 (9400)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9402

szerkezetkész a 6os pilon...

 

(azért kiváncsi lennék kinek a hüjegyereke készíti ezeket a fotókat, mert a 90 képből jóindulattal kb. 10db az, ami értékelhető...

a galéria összevisszaságát meg már csak mellékesen említem...

 

vajon a pályázatokat is ilyen rendkívüli szakmai hozzáértéssel állítják össze?)

Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9401

ez mind szép és jó, de kb. 1 nagységrenddel több kellene, monnyuk úgy 10-15 mrd...

 

Előzmény: M8 (9400)
M8 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 9400
A meglévő fő és mellékúthálózat felújitására és teherbirásának növelésére 1.5 milliárd eurót kapunk az Uniótól, tehát ez sinen van. Ha kb. 10 évben gondolkodunk az autóúthálózat kiépitésében, akkor az általad emlitett 4-5 év belefér (pl. az M6-M60 előkészitése is gyorsan ment).
Előzmény: Törölt nick (9399)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.18 0 0 9399

napersze, horvátország majd ugyanezt feleekkora népességgel csinálta meg.

(azzal az apró különbséggel, hogy támogatás nélkül...)

 

demint írtam: nem a kivitelezési munka volumenével van a gond, ennyi kivitelezői kapacitás van házon belül is, hanem azzal, hogy ezek a nyomvonalak nagyrészt még csak tanulmánytervi szinten vannak...

abból meg 4-5 év mire megkötött kivitelezési szerződés lesz...

 

 

(a másik problemma, hogy a fő- és mellékúthálózat borzasztóan el van hanyagolva, promomento sokkal fontosabb lenne ennek a rendberakása, meg elkerülők építése...)

Előzmény: M8 (9398)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!