5 centis emelőszettet lehet kapni vmelyik weblapon. Ha ennél nagyobbat akarsz, nem biztos hogy a kardánok átérik a nagyobb távolságot. Ha csak hátul emeled meg, kb 5 centit lehet emelni elöl a torziós rugókkal (zsblans autója ilyen volt? sajnos közben átnyergelt pajerora). Hátul meg lehet emelni a kengyelek átfordításával is. Ha csak a kasznit emeled, a differenciál épp olyan alacsonyan marad, azt csak nagyobb gumikkal tudod megemelni (viszont a lejtő tetején kevésbé fekszik fel). Emelés nélkül is elfér a 31-es gumi, a 32-es is, csak annak elöl útban lesz a spoiler forduláskor.
Végül még az is lehet, hogy elég ha a kasznit megemeljük, 5 ajtós a verda és hosszú a terepre amelyiken használjuk. Ha a laprugót egy kicsit megerősítjük lehet, hogy segít megemelni a kasznit. De még az eleje így is kérdéses.
nekem új hűtőt tettek be (36e) és haveri áron (17e)... De elvileg egy ügyes ember magának is be tudja szedni, csak le kell bontani a műszerfalt - én nem mertem elkezdeni, szerencsére a szomszéd karosszériás - ketten csinálták minimum 2 óráig.
Amúgy a régi radiátoromat megtartottam - elképzelhető, hogy javítható, bár senki nem javasolta, mindenki az új mellé tette a voksát. Bontottat láttam valahol 20e körül.
Én még soha nem akadtam el a kocsival - valalahogyy bírja ez a gépezet a strapát... Amúgy az emelés igyis-úgyis kénytelen leszel majd gumiméretnőveléssel megtámogatni (az emelés nagyobbik részét a gumi fogja kitenni - az vázat csak azért emelik meg, hogy beférjen a nagyobb kerék)... és az soha nem olcsó.
Érdekes. hogy ha belső keringetésre állítjuk kevésbé párásodik!:-) Annyira párásodik, hogy ronggyal kell törölni folyamatosan! Meg kell nézni a fűtőradiátort, ha cserélni kell akkor ez kb mekkora ktg?
A híddal kapőcsolatban igazad van, csak mopst nekem úgy tűnik mintha az eleje magasabban lenne, de lehet, hogy csak érzéki csalódás!
a párásodás egyik leggyakoribb oka az szokott lenni - autótól függetlenül - hogy véletlen belős kiringetésre állítják a fűtésnél... olyankor minden kocsi párásodik.... Nézd meg és ha lehet tedd át külsőre.
Aztán az is előfordulhat, hogy neked is lukas a fűtőradiátord - olyan kor is párásodhat, hisze mindig jön az utánpótlás... persze ezt egy vájtorrú emberke hamar kiszimatolná, mert a fagyállónak elég jellegezetes szaga van...
Ha nagy a luk, akkor a fagyálló fogyása is jelzés lehet - de pl. nekem alig-alig fogyott valami... Havonta féldeci... Ellenben a fűtésem is gyenge volt.
A radiátor csere óta a fűtés tökéletes - párásodás előtte sem volt nagyon jellemző, most sem - tehát ez nagy valószínűséggel nem frontéra betegség.
A hátsó hidat biztos, hogy könnyedén meg fogod tudni emelni, mert ugye ott a diffeneciál mű... de ha az elejét úgy, hagyot, akkor mit érsz el vele?
Segítséget szeretnék kérni a nálam nagyobb Fronterás tapasztalatokkal bíró emberertől! Tavasszal vettünk egy 2,4 benzines Frontit vadászni. Télen jött elő vele olyan gond amit először "opel" betegségnke hittem, de az autó rettenetesen párásodik ás nincs az a ventillátor (ami szerintem elég gyenge) ami leszárítja, ezen felül nem igazán fűt rendesen az autó. A másik kérdésem, hogy lehet-e a hátsó hídon emelni, a Mátrában elég nehéz a terep és szükség lenne még egy 10 centire. Megoldható?
Utána jártam én is és tényleg cudar kicsik... Milyen típusúak azok a gumik Taki? Nekem Terepre kellene, keveset járunk vele közúton inkább sár hó meg ami csak létezik..Nekem is ilyen méretűek vannak fent csak az egyik a 4 ből az nem ugyan az a mintázatú.
Köszi szépen! Fel is vettem velük a kapcsolatot. Remélhetőleg tudnak hozni Olaszból. Ha esetleg közben eszedbe jutna még valami ne habozz, osztd meg lécci:-)
Én fejér megyében, Agárdon található bontoból szoktam rendelni hál égnek csak kisebb dolgokat de érdemes megkérdezned őket mert elég rugalmasak és az áraik is elfogadhatóak a tel számuk:06 30 224 8974! Ja Győrben is van 1bonto de a számukat nem tudom de a neten hirdetik magukat!
Kőszönöm a gumival kapcsolatos infokat,most zsír új Matador téli gumit használok megvagyok vele elégedve de nyáron és terepre nem igazán alkalmas ezért keresek olyat ami majd mindenre jó ! Köszi még egyszer!
1992 -es 2.3 -as TDI frontihoz kersesek komplett bontott hátsó hidat. Alapvetően a hídtest és a difi kell, így akár hiányosan is - féltengelyek és fékek nélkül is érdekel. Hálás lennék, ha valakinek lenne eladó, vagy tudna bontó címeket, ahol korrekt áron hozzáférhető.
Valami futózott gumik,egy olasz cég vívmánya. Basszus,valami offrodos oldalról rendeltem,Malatesta Kobra M/T M/S Nagyon jó vele a friss hóban hajtani,oda mégy,amerre szeretnél:-) Parkolni,viszont szinte nem is lehet,ha négy kerékben van:-) Csúszós,uton is,egész kezesen viselkedik. Mivel középen nincs szint külömbség a bütykök teteje között,igy egészen sík a futó felülete,ami meg is lepett,hogy aszfalton,100-as tempónál sem produkál nagy hangot. Am sajna elkerűlhetetlen az a cserélgetés. Kb 6-7 ezret raktam már beléjük,s az elsőknél,szépen látszik,hpogy kissé jobban kopnak a kűlső bütykök! Erre fel is hívta a gumis,még felszereléskor a figyelmemet,hogy majd illik ugy 5 ezrenként cserélgetni őket. Mivel kanyarban ,mindíg a kűlső peremét gyűri maga alá a kerék,igy ez van. Ja,és valami akcioba futottam bele,mert 48 ezer helyett,23-ért hozták ki darabját. Üdv:Luki!
Üdv mindenkinek Nekem most 265/70x r 16-os gumik vannak fent:-) És nagyon szeretem őket bár most használaton kivűl van a járgány,mert a jobb oldali kézifék be van ragadva cseréltetnem kell a kábeleket meg a fékdobban a betéteket:-(
Csatlakozom az előttem szólóhoz szerintem is eléggé kicsi 195/65 r15! Bár attól függ, hogy mire szeretnéd használni:terepen nem ajánlatos peres gumit használni, mivel ezzel úgymond leülteted a hasmagasságot.
Ha viszont városban vagy országúton fogod használni akkor jó mert kevesebb lesz a fogyasztásod!
Köszönöm szépen a segítséget meg fogom próbálni, ezeket ha nem megy akkor radiátor csere.... Csak most cudar hideg van hozzá. Van csereradiátorom csak sokat kell hozzá bontani.
A motordiagnosztikai lámpa nekem is szokott világítani néha ha járatom, a tigrámmal is ugyan ez volt arra azt mondták hogy nincs meg a kellő kipufogógáz csere és a lambda szonda küld hibajelet. Rálépsza gázra és el kellene aludnia. Ha nem akkor passz.
A számítógépes csatlakozási lehetőség ha jól emlékszem az enyémen a jobb oldalon a kesztyűtartó alatti oszlopon a műanyag burkolat alatt van. De nem bizti mert rég volt mikor darabokba volt az autó... :)
Még egy szer köszönöm a segítséget Taki.. Jelentkezem ha meg lett a probléma!
Ennyi hiba, szinte nem is hiszem el, hogy ez mind Frontera.
CECY-nek üzenet: a computer csatlakozó, ha szembe állsz az autóval akkor a
bal első lámpa mögött vagy ennek a környékén van. Legalább is az enyémen ott találtuk meg. ( Frontera Sport 2l. 1995 évj. 3 ajtós) Hasonló hibám volt és egy hőmérséklet jeladó ( 5000 Ft) volt a bűnös.
Bp. a Bécsi u.-i Opel szervizben javították.Nagyon baráti áron. Lényegében a keresgélés tovább tartott mint a javítás . Sok sikert.