Keresés

Részletes keresés

kabold Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52128

Ma Zalaegerszeg felől jövet teljesen kész állapot látszik, mindkét sáv felszabadítva, a korábban még az útépítésre figyelmeztető tábla is begyűjtve. Nincs sebességkorlátozás, végig 70 km/ó a megengedett tempó, ami szerintem az ívek, ill. egy szintbeli balra fordulás miatt is elegendőnek értékelhető.

 

Előzmény: Törölt nick (52123)
RadiX Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52127

Azt mondjuk nem értem, hogy 150-ről miért nem számozták még vissza 15-re.

Előzmény: RadiX (52126)
RadiX Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52126

A 13-asnak 8x szám kellene, de szerintem ott kifogytak a kétjegyű számokból. A 14-essel, 15-össel semmi baj nincs, az 1-es számozási szektor Parassapusztától Hegyeshalomig tart.

Előzmény: Adolphó (52125)
Adolphó Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52125

Hasonló keresztkérdésem nekem is lenne. A 10-es, 11-es, 12-es utak Budapestet illetve Vácot kötik össze a környező északra fekvő településekkel.

 

Ezzel szemben a 13-as út már Komárom és Kisbér közt van, a 14-es Győr és a szlovák határ közt.

 

Miért?

 

:)

 

 

Előzmény: NAR (52101)
RadiX Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52124

> Az M4-es autóúton, Szolnok felé a 46-os km közelében korábban baleset történt, Monorierdő térségében. Egy sávon haladhatnak a járművek, a torlódás meghaladta a 3 km-t.

 

Ez volt az első baleset/torlódás amit az M4-en láttam tavasz óta, mondjuk hetente csak egyszer járok rajta, oda és vissza.

Törölt nick Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52123

M76 os egy részét juli31 re igérték.

troglodita Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52122

van friss tesztje ;-)

Előzmény: Törölt nick (52121)
Törölt nick Creative Commons License 2020.09.04 0 1 52121

Csak Petike nem viselt maszkot😃

Előzmény: troglodita (52114)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.09.04 0 2 52120

Az stimmel, de ha a határon inneni Komáromon segít, az engem önmagában meggyőz a hasznosságról :)

Előzmény: troglodita (52115)
rm40 Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52119
rm40 Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52118
troglodita Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52117

uhh, ez szép ;-)))

Előzmény: RadiX (52116)
RadiX Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52116

A helyszínen kiosztott sajtóanyag szerint a 47-es főúton Berettyóújfalu és a határ között naponta 8000 jármű közlekedik. A gyorsforgalmi út átadásával ez várhatóan a felére csökken.

 

Szerző keveri a 47-es és 42-es utat.

Előzmény: troglodita (52114)
troglodita Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52115

annak meg szintén a határon túli része a necces...

Előzmény: ÁsítóSárkány (52113)
troglodita Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52114
Előzmény: dimelo (52112)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52113

Elsősőrban a komáromi híd említése kapcsán reagáltam eredetileg, nem is véletlenül :)

Előzmény: troglodita (52093)
dimelo Creative Commons License 2020.09.04 -1 4 52112
Előzmény: troglodita (52107)
troglodita Creative Commons License 2020.09.04 0 1 52111

nem gondoltam én sem komolyan ;-)))

Előzmény: hegyaljai3 (52109)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52110

Volt egy kísérlet az R út bevezetésére. Elhalt! Felejtsük el.

Előzmény: troglodita (52102)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52109

Jaj!  A régi mondás szerit a gazdag ország hadserege fegyverkezik, a szegény ország hadserege öltözködik. Ne próbáljunk itt új kategóriákat kitalálni!

Előzmény: troglodita (52098)
troglodita Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52108

eddig is lélekölő sivárság volt az ap-kon, már csak pont ez hiányzik ;-)))

Előzmény: adiaboli (52104)
troglodita Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52107

Ha Petike olvtárs is arra téved ma, akár külügyminiszteri kézfogás is lehet a határon, az olyan jól mutat a fényképeken ;-)))

Előzmény: dimelo (52106)
dimelo Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52106

Így múlik el a világ dicsősége...

vagy csak az augusztus 13-i hírérték...

 

https://hang.hu/belfold/2020/08/13/szeptemberben-egyutt-avat-a-ket-orban/

 

Bele kell törődni, hogy miniszterelnöktelen útavató lesz..

 

DE LESZ!

Előzmény: troglodita (52103)
troglodita Creative Commons License 2020.09.04 0 1 52105

NIF oldal:

Fázis Befejezett beruházás

Forgalomba helyezés időpontja 2020. 09. 04.

Előzmény: troglodita (52103)
adiaboli Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52104
troglodita Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52103

Mai román sajtó:

"A Biharia-Borș telek 5,35 kilométer hosszúságú, összeköti Romániát a magyarországi M4-es autópályával, és új határállomást kínál a sofőröknek: Borș 2-t.

[...]

Az 5 km-es szakasz hivatalos felavatására 13 órai kezdettel kerül sor.

Az ünnepségen a külügyminiszter és a közlekedési miniszter vesz részt.

Az avatásra az autópálya romániai szektorában 14.30-kor kerül sor."

troglodita Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52102

Volt az R-re egy bizonytalan kísérlet, de azt végül elhalt, vajon miért?

Előzmény: Avaar (52099)
NAR Creative Commons License 2020.09.04 0 1 52101

Ha már számozás - a kétszámjegyű főutak számozása jellemzően Budapest irányából növekszik (71-es kezdőpontja közelebb van Budapesthez, mint a 72-esé, ami közelebb van, mint a 73-asé; a 81-esé közelebb van, mint a 82-esé, az, mint a 83-asé; stb.). A 41-es viszont a lehető legmesszebb van - miért?

Előzmény: Avaar (52099)
trizs77 Creative Commons License 2020.09.04 -1 1 52100
Avaar Creative Commons License 2020.09.04 0 0 52099

Ezen rendszer alapján milyen számozást kapott volna 1998-ban az M15, illetve 2004-ben (vagy valamikor akkortájt) az M70? Nem sok országot ismerek, ahol meg van különböztetve számozásban a kettő (D-R, A-S), és nincs a hálózatnak megtévesztő eleme. Például Szlovákiában D4 északi szakasza, Ausztriában S1 déli szakasza, meg ilyenek. Ettől függetlenül nem rossz elgondolás, de nálunk egészen néhány évvel ezelőttig (M25, M44, M85, M86) egyetlen autóútnak tervezett szakasz sem volt. Emiatt a négy miatt pedig nem hiszem, hogy megérné külön kategóriát ,,fenntartani” a számozásban. 

 

Ezektől függetlenül egyetértek, és jó ötletnek tartom a dolgot úgy, ahogyan például Lengyelországban alkalmazzák a dolgot. 

Előzmény: troglodita (52098)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!