Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Nem. Mivel 22 jön, és 29 db 280-as meg 3 db 417-es van jelenleg is ott forgalomban. Másik meg, hogy eleve nem csak az Ikarusokat váltanának le ezekkel. Életkor ide oda, a Rába csuklósok tényleg az összes sokkal szarabb állapotban van. A 280-asok közül a 4 CLH-s hagy csak némi kivetni valót maga mögött.
Nem tudom honnan vetted hogy csak a 033 jár a 3ason :D GZF is ment oda látod ( meg amit éppen érint, néha E95 is ). De egyébként is ha nincs a 033 akkor helyis tartalék E94 meg bármi oda kerülhet. Pár hete még azon volt fent mindenki h a csuklós Citaro is oda kerül
A képen látható esetben sem "két busz megy egymás után", csupán nem a 033 volt kiadva a fordára a kép készültekor (meghibásodás stb.). Helyközi kocsik napi szinten fordulnak elő a járaton, ugyanis van olyan indulás, amelyik helyközi fordában szerepel, illetve olyan is, ami csuklós fordában.
Érdeklődnék van e valami konkrét időpont hozzávetőlegesen az új helyi csuklósokkal kapcsolatban mikor állnak forgalomba?
Ha tehetem,amíg ilyen nagyszámban futnak IK.200-asok még el szeretnék jutni legalább egyszer a megyeszékhelyre.
Veszprém és a többi város esetében egyszerűbb volt,ott volt konkrét időpont így be lehetett tervezni előre.Persze tudom itt nem szolgáltatóváltásról van szó. Köszönöm a tájékoztatást előre is.
Hello! Azt kérdezném, hogy Sopronban láttatok már olyat, hogy a 3-ason két busz megy egymás után ? Ez most éppen pont nem az én képem, csak, hogy mire gondolok.
Én ahogy tudom a 3-ason a NOS-033 Citaro jár. A GZF csak délután ugrik be a 3-asra néha, ( de csak akkor azt is, ha a Citaro nincs ) Ez viszont reggeli kép.
Kipróbáltam a JXW-453-at az ipari park és az Árkád között, nagyon kemény volt. :) (A busz is, de főleg az, hogy helyközi tarifával utaztam egy megyei jogú városon belül.) Nem emlékszem rá egyébként még a kisalföldes korszakból sem, hogy bármelyik, 2002-es évjáratú 260-assal vagy 280-assal utaztam volna, de most ez is megtörtént.
Tudja mindenki, hogy miről van szó, kár is volt beírni ezért.
A veszprémi 280-asok ( a váltójukat leszámítva , Zf, űrtechnika a Voithosok-hoz képest ) úgy hullanak szét, mint a ropi a lyukas zacskóból. Te , meg akik azon a véleményen vannak, hogy vegyük át a sok szar buszt, merthogy ezeket könnyebb üzemeltetni stb, nyilván nem javítjátok, bajlódtok velük, hanem csak az utcáról lesitek ahogyan szétesnek.