Mert a tamponnyomás manapság a legfinomabb felbontás (szitanyomás, nyomdai technika csak kb. max 300 dpi-t tud).
Igy tamponnal nyomjuk a vizesmatricára a feliratot (ha nem lehet egyenesen a modellre vinni), és ráadásul a tampon festék sokkal jobban takar mint pl. a nyomdai átvitel.
Index hirek között ezt olvastam: "Az új mezzel Itália Magyarországnak öltözik" - írták a sportlapok, melyek arra emlékeztettek, hogy 1990-ben az olasz vasutak is tévedésből a magyar trikolórral díszítette az olasz szerelvényeket, melyeket utána mind át kellett festeni. "
-Tud valaki legalább egy ilyen kocsinak a fényképéről?
Én "hagyományos" vagyok, magyart gyűjtök, de egyediből jól el vagyok én is látva, a dácsiák, púposok, proto csörgő, m46, m42 mind egyedi, kézi darabok Németh Pistitől, illetve van még sok hasonló, mint Bocó, Radony, stb. Tehát "perverzióm" nekem is van! :)
Majdnem. :) Kaszni, súly, főkeret, forgóvázmaszkok. Dummy jutott eszembe, de leht egyszer csak lesz belőle komplett gép, 2 forgó kardán és motor kellene. volt benne, csak odaadta az MD-nek. :)
Ez is Brawa-ból van, csak állítólag az a gond, hogy a modell annyira össze van ragasztva, hogy a szétszedésnél szinte minden eltörik, és mindenből újat kell rendelni. Ez is emiatt lett ilyen drága...
Nem akarlak lebeszélni, de ennyi pénzből már MK Szergejt vagy Nohabot is tudsz venni. Tudom, hogy az most aktuálisan nincs, de ha pl. valaki eladja. Ezek általában zsír új állapotban szoktak lenni. De Te tudod.
A két festés nem ugyanaz. Ez, a sima piros csillaggal a prototípus festés, az első három jött ki talán, és futott is ilyen festésben a MÁV vonalain olajzöld kocsikkal, utána jött az első széria, már szürke csíkkal, de talán ez már ki volt itt tárgyalva.
Egy kis segítséget szeretnék kérni a tisztelt egybegyültektöl. Már hosszó ideje tervezem,hogy hosszú évek óta örizgetett Piko gützold BR120-as mozdonyaimat átalakítom,átfestem M62 250-re.
Ebben szeretném a segítségeteket kérni.
Hol tudnám megvenni hozzá a szükséges színárnyalatú festékeket,illetve ami a legfontosabb az átalakításhoz szükséges pályaszám,és vezetőállás (A,B)stb. adatokat tartalmazó vizes,vagy száraz matricákat.Illetve ami még az átalakításhoz szükségesek.
Biztos vannak itt olyanok akik már túl vannak eféle átalakításon,és megosztják velem tapasztalataikat.Nem tudtok valami internetes oldalt,ahol valaki bemutatja az átalakítás menetét,stb?Válaszaitokat várom,további szép estét mindenkinek...
Igen, ugyanazok a szerszámok azzal a kiegészítéssel, hogy rézből készült, külön feltehető pályaszámtáblákat mellékeltek a modellekhez:
Első ránézésre furának tűnik a kinézete, mert nincs rajta a MÁV logó a modell mindkét oldalán + a szürke csíkok is hiányoznak róla. Nekem tetszik ez a fajta színvariáció.
Az biztos, hogy ha meglesz rá a keretem, akkor rendelni fogok egyet és olyanra fogom megcsinálni, mint a másik kettő modellemet (részleteket kiemelem + kiegészítőket rakok fel).