Keresés

Részletes keresés

Rooger Preed Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10799
Megvan itthon a hazai ajánlás, csak nem férek hozzá (vinyócsere, a régin vannak még az adatok).
Előzmény: mestska (10795)
AcidMan Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10798
Valami skálázás az egyik margón biztosan több reakciót szülne... :-)
hanyas rézsűvel kell löszben számolni?
Előzmény: Törölt nick (10792)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10797
Az üdülőterületek megkerüléséről jut eszembe: volt szó valamikor olyasmiről is, hogy a 7-es út velencei-tavi szakasza kap elkerülőt Kápolnásnyék-Dinnyés között. Erről tud valaki valamit? Határidőre nem is gondolok, de tervezés már történt? Esetleg van nyomvonaltérkép?

Üdv

Macibb
Előzmény: Törölt nick (10796)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10796
Tegnap jártam arra, többé-kevésbé kíváncsiságból is. Még nem adták át a forgalomnak. Azt, hogy dolgoznak-e rajta, és mit, nem tudom. A nagyjából párhuzamosan futó mellékút állapota Balatonkenese és a papkeszi körforgalom között egy rövid szakaszon nagyon siralmas, a 30/40 km/h-s korlátozást névértéken kell venni.

Macibb
Előzmény: BA123 (10788)
mestska Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10795
van egy nyugati grafikonos ajánlás a közúti forgalom, és a kerékpáros nyomvonal típusa közötti összefüggésre vonatkozóan. Nem találom hirtelen, tud valaki egy linket mondani hírtelen?
Előzmény: Rooger Preed (10775)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10794

nézz már szét a guglin, hogy a nyomvonalba mennyi erdő esik...

 

(a nyomvonal 18km-éből úgy kb. 2-3km vágna erdőn keresztül...

ez durván 10-15 hektár erdő, a több1000ből, és ami ráadásul csereerdővel pótolható, hogy a zöldek is örüljenek...)

 

(az évi több100(1000?) hektárnyi erdőlopás miatt viszont egyáltalán nem aggódnak.

hogy ez milyen érdekes....)

 

 

a költség haszon elemzés meg valóban fontos (lenne)

pl. ezt jó lett volna elvégezni az M3, M35, M6 (tovább)építése előtt is, de hátugye ez már veszett fejsze nyele...

 

 

azonban az biztos, hogy a főváros elkerülésének biztosítása bármelyik - ezt helyettesítő - fővárosi utas projektet űbereli.

(hiszen a városba nem való forgalom városon belüli terelgetésénél, az elkerültetés csak jobb lehet, amíg a fajlagos költség (Ft/km/ÁNF) bizonyos limiten belül marad...

 

márpedig egy 4mrd/km / 20e/n szerintem teljesen elfogadható...

(különösen az M6 3mrd/km/5e/n értékéhez viszonyítjuk, különösen, hogy az nem is lakott területről von ki forgalmat... :-)

 

graznál még egy 10kmes alagútra sem sajnálták a pénzt, pedig vezethették volna a város folyója felett is...

Előzmény: Raptor220 (10793)
Raptor220 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10793
Végülis "csak" alagúthossz és a hozzátartozó máni kérdése az M0 nyugat, bele lehet rakni annyi alagutat, hogy öles tarvágások és folytonos kanyarok nélkül meg lehessen építeni (nem kell mérgeszöldnek lenni, hogy ennél a nyomvonalnál valóban fontos szempont legyen a zöldfelület távlati védelme is). Csakhogy ennyi pénzt már sokkal nagyobb hasznot hozó közúti projectekbe is be lehetne forgatni a fővároson belül; az M0ny alapvetően az M0K forgalmát vezetné rövidebb nyomvonalon, még akkor is, ha a kamiontranzitot kitiltanák - maradna bőven szgk.
Előzmény: Törölt nick (10789)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10792

M6: megvan az alagutas szakasz hm-e...

 

az első 1300m-es alagút még okézsoké, elég meredek a domboldal, és jó mély bevágás kellett volna...

 

de mi a bánát van a 3 másikkal?

nem hiszem el, hogy a pirossal jelölt magassági vonalvezetéssel ne lett volna jelentősen olcsóbb...

 

(ok, az 1100m-nyi viadukt helyett lett volna vagy 2000m-nyi, meg 10-15m-rrel magasabb pillérek, de megspóroltunk volna potom 1700m-nyi alagutat...

a 3 dombgerincen pedig csak minimális bevágást kellet volna ejteni...)

 

a józan ész helyett az alagutas lobbi győzött??

felucca Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10791
Hát igen. Ez is azt mutatja, hogy az M0 már eleve, koncepciójában elhibázott dolog.
Előzmény: Törölt nick (10789)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10790

hamán M0:

azt tudja valaki, hogy a rákospalotai csp. bekötőútja miért nem épül?

(jelenleg a készültségi foka durván 0% körül van:)

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10789

ebben a viszonlatban valóban, de sok egyéb viszonylat is szívesen használná...

 

ha összejön a 15e/n, akkor már igencsak kell a 2x2...

 

a tranzit(személy) meg arra megy amerre kitapasztalja, hogy gyorsabb.

és egész addig erre lesz gyorsabb, amíg az általad javasolt kisebb korrekciók be nem telnek.

(akkor meg megint ott vagyunk ahol a part szakad...)

 

a tranzit tehert meg feltételezem, hogy lehet tranzit-táblákkal terelni (?)

 

(vagyis az M1,M7xM0 és az M3xM31 csp-okban déli kerülőre irányítani, és a renitenseket szankcionálni, elkerülvén, hogy 10enakárhány km rövidítés miatt az M0Ny-n menjenek...)

 

Előzmény: BA123 (10787)
BA123 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10788
Elvileg május 5.-én volt az új 71-es átadásának az időpontja. Nem hallottam semmit az átadásról. Átadták, vagy megint csúszott az átadás?
BA123 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10787
Konrétan annyi, hogy Budakeszi-Újpalota viszonylatban egy autópálya erős, de ahogy az előbb írtam, budakeszi, solymári, és hidegkúti korrekciókkal egész jól meg lehetne oldani majd az M0É megközelítését.
Így kicsit lassabban de azért elég gyorsan eljuthatsz Újpalotára, és a tranzitot sem fogjuk idecsábítani.
Előzmény: Törölt nick (10784)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10786

ja, ez is megér 1 misét...

 

(vagyis: mi a faxér nem épül már a bkeszi L-kerülő??)

Előzmény: attus germanicus (10783)
BA123 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10785
Ez tényleg így van. Be van tervezve egy Budakeszi elkerülő, ami sokat javíthat ezen, de a megvalósításról még semmit sem hallottam. Amúgy a korábban leírt útvonalon is sokat lehetne javítani néhány korrekcióval, kisebb elkerülőkkel, de a Budakeszi elkerülő az egésznek a kulcsa, mert amig ott ekkora torlódás van addig semmi értelme máshol javítani.
Előzmény: attus germanicus (10783)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10784

ennek a hidegkútiak és solymáriak biztos nagyon örülnek...

 

esetleg egyéb, némileg konstruktív javaslat? :-)

Előzmény: BA123 (10782)
attus germanicus Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10783

A baj az, hogy Budakeszi aljától (a buszvégállomástól) a tetejéig (a Szépjuhászné útig) sem lehet pikk-pakk eljutni. Egyik reggel konkrétan 40 perces menetidőt futottam ezen a szakaszon, de a 20 perc teljesen átlagos.

Pedig van ez akár 3 kilométer is.

Előzmény: BA123 (10782)
BA123 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10782
Egyébként M0NY nélkül is el lehet érni az M0É-t Budakesziről. Ha nagy dugó van, akkor úgy szoktam kerülni hogy felmegyek majdnem a tetőig a Budakeszi úton, ott átmegyek egy erdei úton Hidegkútra, majd Solymárra. Innen már biztos lesz pálya néhány év mulva.
Előzmény: Törölt nick (10779)
mzdude Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10781
akkor inkább veszek egy dízelt, beállítattom, hogy minél jobban kormoljon, és szétfüstölöm a várost... :-))

Ez már sokaknak eszébe jutott...
Előzmény: Törölt nick (10779)
BA123 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10780
Lesz egy érdekes előadás:
http://epiteszforum.hu/node/9355
http://www.mfor.hu/cikkek/Ujratervezik_Budapest_kozlekedeset.html
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10779

akinek van inge, legyen gatyája, mi? :-))

 

amúgy szinte xámítottam erre a válaszra...

 

namost a helyzet az, hogy a 23km helyett a 40-45 még belefér (északi kerülő) ha 4ed annyi idő alatt lezavarható, de az, hogy 90kmes kört tegyek dél felé az totál abnormális.

 

akkor inkább veszek egy dízelt, beállítattom, hogy minél jobban kormoljon, és szétfüstölöm a várost... :-)) 

Előzmény: BA123 (10777)
BA123 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10778
...csak a másik irányba:)
Előzmény: BA123 (10777)
BA123 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10777
M0Ny nélkül is lazán körbe tudsz majd menni ha elkészül az M0K...
Előzmény: Törölt nick (10776)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10776

tegnap volt szerencsétlenségem budakesziről újpalotára menni...

a gugli szerint 23km/33perces utat sikerült jó 2 óra alatt abszolválni...

 

namost ha ezek után valaki mégis aszongya, hogy nem kell az M0nyö, mert a természetnek az a jó, ha 2 órán keresztül baszom a rezet pöfögök a dugóban, ahelyett, hogy fél óra alatt kényelmesen körbemennék, az menjen a fenébe....

(és nagyon finoman fogalmaztam... :-((

Rooger Preed Creative Commons License 2008.05.16 0 0 10775
A MotoGP az GP2 volt. Ennek ellenére durva...
Előzmény: elemes2 (10771)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.05.15 0 0 10774

javítás:

 

 

27 km az M0-on/M3-on, míg 12km az M31-en, azaz csak 15 km-el hosszabb az út.

 

De akkor még pontosabban. Az M3-ason a 13 km-él csatlakozik be az M0, míg a 26 km-nél az M31, azaz itt van 13 km.

Az M0-on az 54 km-nél kanyarodik ki az M31, és a 68 km-nél van az M3, azaz ez 14 km.

Tehát összesen 27 km.

 

Az M31-es meg írva van sok helyen, hogy 12 km-es lesz, azaz akár hogy számolom ez 15 km-es kerülő, amíg nincs M31.

Előzmény: radio100jozsi (10773)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.05.15 0 0 10773

Amúgy se nem 20, de főleg nem 30 km-es kerülő az M0-on végig, majd az M3-ason menni, a majdani M31 helyett, mert csak pontosan 12 km-el hosszabb.

 

24 km az M0-on, míg 12km az M31-en, azaz csak 12 km-el hosszabb az út.

 

Viszont ha csak 110-el lehet menni miért autópálya, akkor miért nem autóút. Ennek egyetlen indoka lehet a KRESZ még, hogy teherautó autópályán 80-al mehet max, míg autóúton csak 70-el. Tehát nekik ez jelent sebességbeli eltérést, hogy mi van kitáblázva.

Előzmény: radio100jozsi (10772)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.05.15 0 0 10772

http://index.hu/gazdasag/magyar/31m080514/

 

Friss M31-es cikk.

 

Amúgy tényleg igaz, hogy a 4-M3 között nem lesz egyetlen benzinkút az M0-on? Pihenő lesz, mert arra sem emlékszem.

 

Viszont az M5-4-es közötti egyetlen pihenő az benzinkútra kialakítható vagy nem?

elemes2 Creative Commons License 2008.05.15 0 0 10771
a hétvégén a motogp-n elcsaptak egy kutyát, kb 200-zal. a kutyus nagyjából tíz msec alatt kiszenvedett, az autó kicsit tönkrement másban nem esett kár, de ez inkább szerencse volt.
Előzmény: Törölt nick (10760)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.15 0 0 10770

Ennek mi értelme lenne, azaz két elkerülő egymás mellett Hatvan északi részén (M3 az egyik)?

 

ja, ezt mán én is láttam...

szerintem ezt nem elkerülőként kell értelmezni, hanem be- és összekötő utakként:

 

1. bekötő a 21es és nagygombos között

2. összekötő nagygombos és az új csp között

3. összekötő az új csp és ecséd között

 

 

Orosházán pedig teljesen átadták az elkerülőt, Gyopárosfürdő mellett is? Mert ez még nem jelzi a tékép.

 

át.

biztos korábban adták a térképet a nyomdába...

Előzmény: radio100jozsi (10765)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!