Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217657

 

  "6 éves, benzines"

 

Gyere vissza amikor meglesznek az adatok....., nem csak nagyjából.

Előzmény: glbtech (217634)
cam aro Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217656

 Amikor még használható autó kategóriában el lehetett adni egy P205-őt, Kadettet, Golfot, akkor már alacsonyabb értékű kiahló autó volt egy ilyen Alfa.""

 

tegyuk hozza hogy mindez magyarorszagon. 

mert az alfahoz (eleve bo kisebb szeriaban ) nem omlott a tomentelen donor a nemetektol.

(90's eleje ugye) 

sokal kisebb szeriaban futottak, alkatresz se nagyon volt hozzajuk.. 

nem csoda hogy halodott a marka. 

de ez nem a minoseg miatt tortent, hanem mert olcso nyugati  autot akart a  -magyar -piac. 

ne felj a nemet/osztrak/svajc vonalon megkertek az arat..

aztan ugye a kulfoldnek is az kellett, ahoz meg minosegi tomeggyartas kellett.  

az alfanak ez nem ment.. 

 

mindegya. 

szerintem akkor, es ott nem voltak rosszabbak mint a hasonszor kaliberek. 

csak mig egy kadett az snassz beetle volt/lett, addig egy alfaban meg mindig ott volt az emblema tortenelme. 

==========

tevedhetek. 

sk a velemeny. 

 

 

Előzmény: mica-r (217653)
409 Creative Commons License 2024.01.02 0 1 217655

 

 Van olyan immo ami nem az üzemanyagot veszi el?

Előzmény: cam aro (217651)
mica-r Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217654

Pár japánt is kihagytam, lehet belefért volna a hasonlításba Civic, Corolla, mittudomén. 
Remélem az Alfa 6-ot kihagyhatom a hasonlítós játékból :-)

Előzmény: mica-r (217653)
mica-r Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217653

Valami ilyesmi történt az Alfával.
De csavarhatja bármelyikünk a mondókát. A piac idővel kb jól beárazza a tipusokat. Amikor még használható autó kategóriában el lehetett adni egy P205-őt, Kadettet, Golfot, akkor már alacsonyabb értékű kiahló autó volt egy ilyen Alfa.

Előzmény: Quattroman (217639)
mica-r Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217652

Nem

Előzmény: Paco155 (217638)
cam aro Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217651

kellene ra egy teljes koru hiba kiolvasas. 

lehet immot nem ismeri fel, lehet mas hibaja...

leirasbol ugytunik hogy benya az van boven. 

Előzmény: glbtech (217634)
409 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217650

Használati útmutató, 32. oldal. !

 

Hogy mennyire volt feltöltve, azt csak Te tudod.

Hogy van-e benne melegítő, azt Neked kellene tudni.

Előzmény: MárRégenTöröltNick (217649)
MárRégenTöröltNick Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217649

 

:) Köszi, egyúttal oda is megírtam a problémát :)

 

Előzmény: majkel (217646)
Quattroman Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217648

Mica-r álláspontja is ott sántít hogy eleve vita tárgya lenne, miért pont azzal?

szerintem a márka kivívott presztízse amihez képest lehet degradálni vagy felértékelni, persze az sem elhanyagolandó hogy, egységnyi pénzért mennyi szar van egy palacsintában.

persze azzal is tisztában vagyok hogy a vélemény olyan mint a fing, mindenkinek van, de senki nem kíváncsi máséra...

Előzmény: Paco155 (217642)
majkel Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217647

Amelyik barom ezt tervezte, és jóváhagyta, az igazi hárshegyi bolondok házi szökevény.

 

Ja, nem: tervezett élettartamot eléri, majd úgy is kidobják.

 

Ez igaz.

 

Bár az igen hosszú olajcsere és a betartása sokat ront a helyzeten.

 

Ez nem.

 

15e a szerviz intervallum.

Nálam is kb ez érvényesült, láthatod a képeken, hogy a motorban nem keletkezett semmilyen lerakódás.

Előzmény: 1 valaki (217612)
majkel Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217646

Elektromos Auto

 

Fáradj át ebbe a topikba, több a hozzá értő :)

Előzmény: MárRégenTöröltNick (217645)
MárRégenTöröltNick Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217645

Elnézést, ha félreérhetően fogalmaztam: tehát az autópályás szakasz elején írta ki (tizenpár km-t mentem rajta), majd a két-három km (50 km/h) után el is tűnt a hibajelzés.

Előzmény: JAMIE222 (217644)
JAMIE222 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217644

Mire kiértél az autópályára, üzemmeleg lett az akksi, szabad jobban terhelni:))(nem értek hozzá)

Előzmény: MárRégenTöröltNick (217643)
MárRégenTöröltNick Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217643

 

Sziasztok, annyi tapasztalat van itt, hátha ehhez is hozzá tudtok érdemben szólni.

Első szériás (de 2017-es, tehát nem a leg-leg-legelső) (fehér) Nissan Leaf. -20 fokban csökkentett motorteljesítményt írt ki. Érdemben nem vettem észre változást, igaz, mindig finoman gyorsítok. A bal oldali akkuhőmérséklet-jelző két pálcikája világított csak (ha ez érdekes egyáltalán).

Mire lefényképeztem volna (autópályán írta ki), eltűnt.

Ez hibajelenség, vagy csak a hideggel jár? Érdemes lehet kicserélni a hűtőfolyadékot, vagy megnézni, hogy az akkumelegítő működik/egyáltalán van?

 

 

Paco155 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217642

Alig pár hozzászólással lejjebb írta ő maga, hogy nem lehet az időben előrehaladva egymáshoz hasonlítani mert ez autók egyre jobbak. A saját korának autóihoz kell hasonlítani, és almát almával.  Ezeket nem én írtam hanem mica-r.  Mondjuk egyetértettem és most is egyetértek vele.

 

 

Tehát nem elég annyi, hogy az elődökhöz képest. Arról már nem is beszélve, hogy ezzel a mostani kijelentéseddel mica-r állítását vonod kétségbe...   

Előzmény: Quattroman (217641)
Quattroman Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217641

szerinted

Előzmény: Paco155 (217640)
Paco155 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217640

Nem.

Előzmény: Quattroman (217639)
Quattroman Creative Commons License 2024.01.02 0 1 217639

Nem elég ha azt mondjuk hogy a márka addigi imidzséhez képest?

Előzmény: Paco155 (217638)
Paco155 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217638

Erre a részre gondolsz?   https://youtu.be/BmCPOIbVOv0?t=322  

 

Amúgy meg addig nem érdemes semmit sem hoznod amíg arra kérdésre amit ketten is feltettünk neked nem adsz választ csak kerülöd mint ördög a tömjénfüstöt.   Mi az amivel összehasonlítod? 

 

Előzmény: mica-r (217637)
mica-r Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217637

Nem nagy Csikós fan lennék, de most tartalmaz igazságot:
https://www.youtube.com/watch?v=BmCPOIbVOv0

Előzmény: Paco155 (217633)
mica-r Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217636

Ön nyert!

:-)

Előzmény: Quattroman (217635)
Quattroman Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217635

úgy látom megint sikerült egy kavicsot belerúgnom a pocsolyába :-D

 

BÚÉK! minden topiklakónak

glbtech Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217634

Sziasztok ! Ötletet szeretnék kérni, hátha valaki találkozott már a jelenséggel. Nincs itthon sajnos az autó, feleségemé, az adatokat csak nagyjából tudom most, de hátha így is beugrik valami valakinek.

Dacia Duster, kb. 6 éves, benzines 2wd, fehér ( :-) ), kifejezetten kevés kilométerrel, de napi használatban. Az a jelenség, hogy ha hidegebb van, akkor beülsz, elfordítod a kulcsot, és első indítózásra beindul, jön-megy hibátlanul. De ha az első indítózás rövidre sikerül, és visszaengedem a kulcsot mielőtt beindulna, akkor másodikra-harmadikra-sokadikra már csak teker az önindító, fülre teljesen jó fordulattal, de meg sem röccen a motor. Az AC ilyenkor is zúg, és szerintem van ilyenkor egy kis benzinszaga a kipufogóból. Ha várunk 5-10 percet, akkor utána hosszabb indítózásra beindul, de nem szépen, hanem mintha a hengerek egymás után indulgatnának csak el. Aztán kisimul a járása, és megint csak jön-megy. Mi a manó lehet az oka ? Azt figyeltem még meg, hogy ilyenkor amikor csak teker az önindító, a kulcs visszaforgatásakor egyszer felvillantja az elakadásjelzőt. Tudtommal semmilyen riasztó vagy rablásgátló nincs benne a gyárin kívül. Furcsa, és marha bosszantó jelenség, minden ötletet előre is köszönök !

Paco155 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217633

"Na de pont a piaci hanyatlás az igazi hanyatlás. Be is kellett olvasztani az Alfát egy negyobb cégbe."

 

Lóalkatrészt. Valamikor a hatvanas évek elején az olasz kormány bevásárolta magáta cégbe egy erős tőkeinjekció keretében és már előtte is politikai nyomást helyezett rá. (A tulajdonosok rosszabbul politizáltak mint az Agnelli család).  Ennek fejében kötelezte hogy egy új gyárat nyisson dél olaszországban ahol sem a megfelelő infrastruktúra sem a megfelelően képzett munkaerő sem álltrendelkezésre. Ha már mindenképpen hanyatlásról akarunk beszélni akkor az itt és ez volt. Előtte az Alfa kis számú innivatív modellt készített gazdagoknak akik meg tudták és meg is akarták fizetni.  Az olasz kormány meg kitalálta, hogy mostantól csinálj "népautót"  - na ez volt a komoly gyomros ebből nehéz máig felállni és visszatérni a kisszámú prémiumautóhoz, mert minden fasz példányszámot vár el minden áron.   És nem beolvasztani kellett egy nagyobb cégbe hanem a FIAT (pontosabban az Agnellik) megvásárolták az olasz állam részesedését mert az rájött, hogy a piacba belenyúlkálásnak mindig van böjtje. 

Az már egy másik kérdés hogy mostanra a FIAt is elbaxta a sorsát egy csomó szar lépéssel ( és vitte magával az Alfát is),  és most már Stellantisnak hívják. 

 


"Pl egy Alfa 33 soha nem volt jó. Karosszéria papírgyenge, motor váltó szintén, műanyagok néhány év után összepöndörödtek, stb. Elektromosság instabil. (mit hagytam ki?) Az már egy szegénységben készült valami volt. Azzal nem lehetett bizalmat kelteni a vásárlók fellé hosszú távon gondolkodva. "

 

Lásd lejjebb.  Mondd el MIHEZ képest? Mert a kortárs népautókhoz képest biztos hogy nem.  És pont te hoztad fel az almát....

Előzmény: mica-r (217625)
Paco155 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217632

Továbbra is azt mondom amit Cam is.  Áruld már el mivel hasonlítod össze?  Mihez képest volt szar? Mert az általam ismert autókhoz képest nem volt az sőt....

Előzmény: mica-r (217626)
Tectane Creative Commons License 2024.01.02 0 0 217631

Ritmo Diesel még most is a fülembe van a hangjuk. 2 volt belőle: ami volt hengerfejes meg ami lesz.

Előzmény: cam aro (217629)
padisah Creative Commons License 2024.01.01 0 0 217630

bocsánat, ha ezt magadra vetted, és kellemetlen volt

csak azért dobtam be a képet, hogy hátha látott már valaki ilyet, és útba tud igazítani

 

azóta a neten képekre rákeresve találtam hasonlót

a féktisztítóig még nem jutottam el

Előzmény: cam aro (217522)
cam aro Creative Commons License 2024.01.01 0 0 217629

ketto ritmom volt. 

fasse tudja mar mi, egy benya, egy dizel.

(kb az idoben mikor meg a ritmo cipo is divatos volt ) 

R  egyikben sem volt.. elkopott.. hatrafele toltam oket. 

azon kivul ? 

nem tom. 

trabantbol, wartburgbol, daciabol, zsigabol  atulve nem is volt az olyan szar auto..

inkabb csak csunya.  :) 

 

nem tudom miben ultel akkoriban< HA A fiat szar volt... 

(es meg rollered sem volt. :) 

Előzmény: mica-r (217628)
mica-r Creative Commons License 2024.01.01 0 0 217628

Mellétehetjük a Fiat Ritmot, az is egy gyenge minőségű autó volt (1.6-osom volt) azzal sem lehetett egyenesem menni, meg százezer km-nél át voltak rohadva a csomópontok. De addigra a kárpitok is elkezdtek megereszkedni. A motorjára semmi panaszom nem volt. De ez kevés volt ahhoz, hogy használható autó kategóriába kerüljön.

Előzmény: cam aro (217627)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!