Keresés

Részletes keresés

Rooger Preed Creative Commons License 2008.05.29 0 0 11042
Másik kérdés, hogy ami most van a szélesítésnél felső réteg az már beton?
Előzmény: Rooger Preed (11041)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.05.29 0 0 11041
http://www.freeweb.hu/friedlf/images2/m6-2008-29.jpg

A kép jobb alján lévő vízelvezető új vagy régi?
Előzmény: Fricy (11039)
mestska Creative Commons License 2008.05.29 0 0 11040

ja, vicces így havasan.

Előzmény: RadiX (11036)
Fricy Creative Commons License 2008.05.29 0 0 11039
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.28 0 0 11038

hát a földszállító kamion, meg az országúti között van egy kis különbség... :-))

 

(az előbbiek összkerekesek, és talán még negyedelő is van bennük, szóval brutál meredek emelkedőn fel tudnak menni...)

 

 

amúgy azzal egyetértek, hogy a kapaszkodósávval engedélyezett 6%-ig el lehetne menni, ha az jelentős megtakarítást eredményez, de itt olyan sűrűn váltják egymást a dombok-völgyek, hogy a függőleges ívsugár minimuma nem teszi lehetővé ezek követését...

 

persze ahol a felszín hullámhossza megfelelően nagy, ott elég jól lekövetik azt a magassági vonalvezetéssel...

 

lásd itt: M6:161-192

 

 

aztán hogy lösz esetében milyen magasságnál van a gazdaságossági vízválasztó a töltés kontra viadukt kérdésben azt nem tudom...

(látatlanban elhiszem hogy 20m felett már a viadukt az olcsóbb...)

 

olyan érvek viszont nem hatnak meg, hogy:

 

- sok a konszolidációs idő...

(hova a faxba sietünkmán?, ne a zépítéssel siessenek, hanem az aktatoligatással, baxxák meg! ottbezzeg nemporblemma az évtizedes hereverés...)

 

- a töltés/bevágás = tájrombolás (sztem: tájépítés :-)))

 

-  elveszi a helyiek megélhetését az a néhány hektár felhasznált mezgé terület (szerintem meg csökkenti az állami mezgé dotácijó igényt... :-))

 

-stb.stb.stb.

Előzmény: ICYBOY (11037)
ICYBOY Creative Commons License 2008.05.28 0 0 11037

Nem keveslem, csak szerintem oda bőven elég lenne 1 kapaszkodósáv a kamionoknak, legalábbis képekből nem tűnik olyan vészes emelkedőkek...(gondolom most is ott járkálnak felfele a földszállító kamionokkal) Deh biztos olcsóbb völgyhidat építeni, mint mellérakni még 1 sávot ...M1,M3, vagy éppen az M0-áson is vannak sokkal komolyabb völgyek, mégse építettek oda völgyhidat, hanem megoldották emelkedőkkel/kapaszkodósávokkal vagy 1 kis bevágással/töltéssel...

 

Bevágással nem lehetett volna olcsóbban megépíteni?

Előzmény: Törölt nick (11033)
RadiX Creative Commons License 2008.05.28 0 0 11036
Debrecen fekete-feherben erdekesen nez ki.
Előzmény: LeX (11032)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.28 0 0 11035
...40-50 ÉV-re...
Előzmény: Törölt nick (11034)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.28 0 0 11034

wow, ha lassan is de haladunk...

(azé a germán lefedettségtől még kb. 40-50-re vagyunk ilyen tempóban...)

 

nincs a guglinak valami hírlevele, amin a frissítésről tájékoztat?

Előzmény: LeX (11032)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.28 0 0 11033

kevesled a szintkülönbséget?

 

a múltkor linkelt hosszmetszeten látszik, hogy van kb. 20m, úgyhogy valószinű, hogy a töltés drágább lenne, pláne, hogy nem túl frankó a helyi anyag...

 

a fotós meg valóban elég dilettáns

az még hagyján, hogy nem tud fotózni, de válogatás nélkül bexarja a képeket a galeribe...

Előzmény: ICYBOY (11029)
LeX Creative Commons License 2008.05.28 0 0 11032
GEarth/Maps epp frissul:
Pecs/Mecsek, Szombathely, Debrecen, Varpalota
Aladár46 Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11031
De, völgyhíd épül:
DSCF1734.JPG: Hímesházai völgyhíd: 491m
DSCF1692.JPG: Belvárdgyulai völgyhíd: 440m (M60)
DSCF1743.JPG: System error :)
Előzmény: ICYBOY (11029)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11030

A probléma azóta jelentkezik, amióta megépült a kagylós kútnál a kihajtó, így a belváros, és az itteni lehajtó között megnőt a forgalom. Ezt tetézi még a Kökin becsatlakozó forgalom, ami a rövid gyorsító sáv miatt további lassításokat okoz. Harmadik elem, hogy pár éve beterelték a BKV buszokat (200-as is) Kökitől a kagylós kútig a gyorsforgalmira, így a vmax 50-el cammogó buszok a felüljáróra felcafflatva (főleg a csuklós) okoz szép is torlódást. Ja hab a tortán a Volánbusz is itt jár már, ami szintén Kökin csatlakozik be, és a jó kis szakadt csuklós ikaruszok is döcögnek ám még itt.

 

Előzmény: Törölt nick (11026)
ICYBOY Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11029

Ugye ezeken a helyeken nem völgyhíd fog épülni?

http://www.nif.hu/multimedia/gallery/gallery/135/DSCF1734.JPG

http://www.nif.hu/multimedia/gallery/gallery/135/DSCF1692.JPG

 

Melyik dilettáns barmot küldik ki fényképeket készíteni?(ilyen baromságokra senki se kíváncsi szerintem)

http://www.nif.hu/multimedia/gallery/gallery/135/DSCF1743.JPG

 

 

 

 

M43 Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11028
Valszeg sokat javítana a helyzeten ha jópár évtized után 2*2-be nyomnák át a gyorsforgalmit. A jelenlegi forgalom a belső 2*1-et mindenképpen kinőtte. Persze aztán lehet hogy hiányoznának a néhanapján az aluljáróba beszoruló kamionok okozta izgalmak...
Előzmény: Törölt nick (11026)
anteus Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11027
megvilágosító erejű cikk és válasz a kérdésedre :-)
Előzmény: Törölt nick (11026)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11026

aprópopó:

 

van valakinek elképzelése, hogy a ferihegyi gyf-n mitől lassul le kifele menet a kocsisor? (akár a megállásig)

 

ugyanis ezt renceresen tapasztalom.

meg azt is, hogy a végén (FH1-nél) a lámpánál sosincs torlódás, tehát az nem torlaszt vissza...

 

ezenkívül a kökinél van egy felhajtás meg utána a shell kútnál egy le/fel.

ezeknél viszont olyan kicsi a bejövő forgalom, hogy az nem kéne hogy zavart okozzon...

 

Előzmény: mestska (11024)
ghosty9 Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11025
"inkább attól, hogy megmagyarázod, hogy milyen férfias dolog extrasarcot fizetni..."

Dehát nem. Hisz mondom, sokszor én se fizetek.
Előzmény: Törölt nick (11023)
mestska Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11024
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11023

neeem...

inkább attól, hogy megmagyarázod, hogy milyen férfias dolog extrasarcot fizetni...

 

(a carmageddon csak vigaszdíj a pályán kívülieknek...

hisz milyen vicces, mikor a gyalogok szétszaladnak, mint tyúkok a baromfiudvarban, amikor a róka közibük csap... ;-)

Előzmény: ghosty9 (11021)
Fricy Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11022
:( Én is Kvassays voltam.
Előzmény: Törölt nick (11018)
ghosty9 Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11021
"ettől inkább balek vagy..."

Attól, hogy (téged citálva) lakott területen nem játszom carmageddont?

Végülis, ez is egy vélemény. De azért szerintem inkább maradjon kisebbségben. :-)
Előzmény: Törölt nick (11017)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11020
(vagy a 800 misi csak a névérték, a jelenlegi árfolyam piccit több, monnyuk 8mrd?)
Előzmény: Törölt nick (11019)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11019

Az Apáthy lazán lerakott az asztalra 800millert...

 

(azt viszont kissé furtsállom, hogy csak ennyit ér az egész cég, miközben 100x ekkora összegű munkákat végez...)

Előzmény: Törölt nick (11018)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.27 0 0 11018
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.26 0 0 11017

Viszont, ha nem a pályán megyek, akkor tudomásul veszem a játékszabályokat. Úgy is, mint a döntésem következményeit. Asszem, részben ettől felnőtt az ember. :-)

 

attól, hogy választasz a pofánvágás és a seggberúgás között??

ettől inkább balek vagy...

 

én inkább aszondom, hogy ez egy hüje játék...

Előzmény: ghosty9 (11013)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.26 0 0 11016

Egy havi matrica 4500 Ft (vagy kevesebb). Aki rendszeresen jár autópályák közelében annak szerintem bőven megéri.

 

annak igen.

 

nekem viszont úgy merült fel a problemma, hogy megére ezerötöt, hogy 0,5-1 órát nyerjek.

márpedig annyit nem ér meg.

(aztán vannak még néhányan, mert valahogy csak összejön az a 22eEj/n...)

 

inkább csatlakozom a többiekhez (a díjasításról döntőkhöz), és én is nagy ívben lexarom a helyieket...

 

Amúgy tényleg minek elkerülőket építeni egy olyan helyre, ahol van folyamatosan egy párhuzamos autópálya?

 

természetesen teljesen abnormális dolog. (tehát Mo-on nyerő ötlet...)

 

Előzmény: Rooger Preed (11007)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.26 0 0 11015

győzike nem aggya a házát...

(inkább ájjon a 7mrd-os útépítés)

ghosty9 Creative Commons License 2008.05.26 0 0 11014
Köszönöm, bár én is egyre inkább max. -os vagyok, nem fiatal. :-)
Előzmény: felucca (11001)
ghosty9 Creative Commons License 2008.05.26 0 0 11013
"nem kell nagyképűsködni, van pár ember az országban, aki nem szívesen fizet 20-30-40km-ért 1500Ft extrasarcot..."

Én sem. Még Kecskemétnél is (pláne ha nem oda-vissza útról van szó) elgondolkodom a fizetésen.

Viszont, ha nem a pályán megyek, akkor tudomásul veszem a játékszabályokat. Úgy is, mint a döntésem következményeit. Asszem, részben ettől felnőtt az ember. :-)

"nem, a normális az lenne, hamán épültek azok a kibaszott pályák akkor lehessen őket használni."

Dehát lehet. Csak te drágállod, oszt nem arra mész. Ezzel meg nincs is gond, amíg ugye az előző pontot is észben tartjuk.

"amit mondasz az meg a tipikus védelmi pénz módszer:"

Mondom, annyiban áll a hasonlat, hogy az ember előtt áll két út, és tudhatóak a következmények. Oszt az ember ezek tudatában dönt, aztán vállalja a következményeket.

(Egyébkéntmeg vitáztunk már rendesen azon, hogy miféle fizetés is lenne "igazságos"; mindenki szerint pont az, amivel ő jól jár, jééé. Én még mindig azt mondom, hogy minél közelebb járunk "a használó fizet"-hez, annál jobb. Márpedig amíg fél országrészek környékén nem jár pálya (ami emelt szintű szolgáltatás azért, lássuk be), addig az ingyenesítés ettől távolabb visz minket.

Persze a dolgot bonyolítja, hogy akármilyen összetett rendszert nem vezethetsz be (ezért van ez a matricásdi), meg hogy tömegeket sem kéne elriasztani a használattól. Csakhogy ez utóbbihoz nem feltétlenül csak az útdíj mértéke tartozik; jöhet ide az általam emlegetett, falvakon keresztülvezető alternatíva lassítása is. Forgalomkorlátozás, ja. A világ tele van ilyenekkel szerintem.

Aztán hogy minderről neked annyi jut eszedbe, hogy védelmi pénzt akarnak szedni tőled, mert nem mehetsz 60 km-t útdíjtalanul ÉS gyorsan, hát.)

"ésakkor még mindig ott vannak a helyiek, akiket nem kérdez senki"

Még szerencse, hogy itt vagy nekik te szószólónak. :-)

(Most nemazér', a lakók odáig szoktak eljutni épp, hogy őket nem érdekli, merre, csak innen tiltsák ki a forgalmat. Na, hát ezt könnyen teljesíthetjük; ha az ő sorsukat ennyire a szíveden viseled, miért is nem tetszik ez a megoldás? :-P )
Előzmény: Törölt nick (11003)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!