Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2020.09.10 0 0 52228

10 perc is idő.

Törölt nick Creative Commons License 2020.09.10 0 0 52227

most hogy senki nem.megy sehova nem kell sokat várni

Előzmény: dimelo (52221)
dimelo Creative Commons License 2020.09.10 0 0 52226

Nem megy ez ilyen gyorsan...

 

Az M4 Sárréti szakaszának "véglegesedéséig" 10 év telt el. (2005-2015)

Most sem értem, hogy azóta vajon min tökölnek, de még mindig "tervezik".

És az M35 Derecske is megfeküdt pár évre 2012 körül...

 

Ha megnézed az 1985-ös nagytávú tervet, már akkor is Szeghalom-Mezőberény volt a nyomvonal. (2x1 sávosként)

 

A megyei közgyűlések határozatai csak a sz.rkavarásra alkalmasak...

Az M47-nél külön gáz, hogy két megye huzakodhat, ha akar...

Előzmény: Landsmann_ (52215)
dimelo Creative Commons License 2020.09.10 0 0 52225

Örülök, hogy figyelsz:)))

 

Nézegessük rendszeresen, majd kialakulhat a tendencia.

Előzmény: troglodita (52224)
troglodita Creative Commons License 2020.09.10 0 1 52224

de ezek a tehergépkocsik (camioane = kamionok) adatai, személykocsira 3-3, illetve 3-4 van nyitva!

Előzmény: dimelo (52221)
troglodita Creative Commons License 2020.09.10 0 1 52223
Előzmény: nikkinév (52222)
nikkinév Creative Commons License 2020.09.10 0 0 52222
dimelo Creative Commons License 2020.09.10 0 0 52221

Ez a pillanatnyi helyzet:

Figyelni kellene a változtatások gyakoriságát.

A közlés szerint a régi átkelőnél 3-3 sáv működik, (a 12-ből)

                           az új átkelőnél 1-1.  (a 16-ból)

Előzmény: Törölt nick (52216)
smith Creative Commons License 2020.09.10 0 0 52220

Tartok tőle, hogy az utolsó mondatomon ez mit sem változtat. Balsa felől a töltés végén a hídfő roncsa úgy 100m-re van a Tiszától, és egy bozótoson kellene átvágni hozzá. A túloldalról még ennyi esély sincsen...

Előzmény: berva1 (52219)
berva1 Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52219

Vasúti és közúti híd volt egyben. A híd teljes hossza 204 méter, melynek mindkét végén feljáró töltések voltak. A híd két darab 102 méteres szabad nyílásból állt. Teljes szélessége 6 méter, amelyből 4,8 méter közút, kétoldalt pedig 0,6 méter gyalogosjárda. A híd tengelyében volt a 0,76 méter koronaszélességű un. keskeny nyomtávú vasúti vágány." 

Előzmény: smith (52218)
smith Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52218

Ennek erőst UL szaga van. Balsánál a hegyközi vasútnak volt hídja, míg a háborúban fel nem robbantották. Az aligha szerepelt bármilyen naviban...

Előzmény: hegyaljai3 (52209)
berva1 Creative Commons License 2020.09.09 0 2 52217

Valóban létezett egy híd Balsa és Kenézlő között, amelyet a németek 1944-ben felrobbantottak. Huszonévvel ezelőtt, gyakran jártam hivatalos úton Gávavencsellőn, akkor sétáltam fel a híd maradványaihoz. Emlékeim szerint több pillér is állt még és volt is szó az újjáépítéséről... Hát azóta is torzóként nyúlik be a Tiszába.

Előzmény: hegyaljai3 (52209)
Törölt nick Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52216

Meg aki kevesebbet akar állni a határon.

Előzmény: dimelo (52213)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52215
rm40 Creative Commons License 2020.09.09 0 3 52214
dimelo Creative Commons License 2020.09.09 -1 0 52213

Na, már kilométert tervez, a menetidővel még bajok vannak:)))

 

https://www.google.com/maps/dir/47.2344958,21.5327269/47.0366792,21.9973663/@47.1301678,21.6210925,11z/data=!4m14!4m13!1m10!3m4!1m2!1d21.9072406!2d47.1876113!3s0x47464c5c3f403eef:0xa4f567a3680e4152!3m4!1m2!1d21.9263552!2d47.0343691!3s0x4746479a8049c38b:0x18e4b0550700a56!1m0!3e0

 

Az eddig sem volt számomra kérdés, hogy a 42. út továbbra is nyerő marad a kamionoknak:

https://www.google.com/maps/dir/47.2344958,21.5327269/47.0366792,21.9973663/@47.1301678,21.6210925,11z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d21.9263552!2d47.0343691!3s0x4746479a8049c38b:0x18e4b0550700a56!1m0!3e0

 

M4/A3-Dn19: 64,6 km  767F "egérút" csak személykocsiknak 58,3 km

42. - Dn1:      49,4 km       különbözet: 15,2 km   vagy   8,9 km

 

Akinek van pénze, az fog autópályázni...

Előzmény: troglodita (52212)
troglodita Creative Commons License 2020.09.09 0 1 52212

Én már az elején elszédültem, mi a f@szért kell ilyen ütődött felvezetőt építeni vajon? És ami még szebb: hamarosan nekilátnak és szétbarmolják az egészet, hogy bekössék az A11-et vagy mit, szóval a nagyváradi elkerülőt ;-)))

https://cdn.ebihoreanul.ro/static/gallery_big/Bolojan_legatura_autostrada_2018_03_23_07.JPG

Előzmény: dimelo (52211)
dimelo Creative Commons License 2020.09.09 -1 0 52211

Addig is egy friss video az SSC-ről:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=180&v=FJRDP_rOtG0&feature=emb_logo

 

Az indulópont itt Bihar(ea), ahonnan 6 perc a határ. Senki sem halad az A3 autópályán azonos irányban.

A határnál megállás, egy VW-t ellenőriznek.

Vágás a képen... és a VW eltűnik, tovább már nem is látható. (Nem tudható mennyi volt az állásidő)

32" múlva start, 35" lassú haladás után 9 perc száguldás a Körtvélyes pihenőig. (lassulással +30")

17. perctől újraindulás és 19'35"-nél lehajtás a 47. csomópontnál.

 

Nem tudható, mennyi idő Nagyváradtól kiérni Bihar(eá)-ig, és az sem, hogy mennyi lesz a vámnál állás...

 

ha majd lesz forgalom is, mert ez a video még nagyon korai állapotokat rögzített.

 

Összesen 30 km autópályán 5 kamion jött szemben és 5 kisebb járgány.

Dn 19-en szemben 2 kamion, 18 személykocsi. (Agglomeráció)

Azonos irányban 3 szgk, de egyik sem hajtott fel az A3-ra.

 

HA valaki arra jár, megtehetné az utat visszafelé a 42. úton Ártánd felé is...

Előzmény: troglodita (52207)
troglodita Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52210

előbb-utóbb kijavítják és finomítják, de ezt pl. abszolút nem értem, ki és miért rajzolt idáig két vonalat, innen nyugatra pedig már csak egyet:

Előzmény: hegyaljai3 (52209)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52209

Ez bizonyára így van. Ez egy ingyenes szolgáltatás, amelynek eredményeként például egy kamion, vagy 5 éve behajtott a Tiszába Balsánál, mert azt hitte, hogy ott híd van és nem komp. 

Csináljál egy fizetős, naprakész szolgáltatást, ha ez nem tetszik. :(

Előzmény: troglodita (52208)
troglodita Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52208

bár erősen pontatlan még, se csomópontok, se parkolók...

Előzmény: troglodita (52207)
troglodita Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52207

;-)

Előzmény: pentium10 (52204)
troglodita Creative Commons License 2020.09.08 0 0 52206

még az OSM sem ;-)

Előzmény: Törölt nick (52205)
Törölt nick Creative Commons License 2020.09.08 -1 0 52205

még nem tervez arra.

Előzmény: pentium10 (52204)
pentium10 Creative Commons License 2020.09.08 -1 3 52204

Feltetettem az M4 es A3-ast a Google Mapsre, par napon belul navigalni es aztan par heten belul live traffic informacio is lathato lesz rajta. 

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.09.08 0 0 52203

Nyilván '85-ben ay elvtársak még javában vasfüggönyben és KGST-ben gondolkoztak... ami akkor még oké lehetett, de illett volna a koncepciót felülviszgálni legeslegkésőbb az EU csatlakozáskor. Azóta is lefolyt már sok víz a dunán...

Előzmény: troglodita (52201)
troglodita Creative Commons License 2020.09.08 0 0 52202

na igen, legalább egy városi elkerülő funkcióval bírna, ha mással már nem nagyon tud...

Előzmény: Jared- (52199)
troglodita Creative Commons License 2020.09.08 0 2 52201

Na de félretéve a viccet: jó kis elszigetelt jövőt gondoltak az elvtársak '85-ben, az egyszer szent! Úgy vékonyodik el minden út a határ felé, mintha ott csak a nagy nihil meg tohuvabohu lenne, semmi más. És persze sugaras az áldatlan, mi más is lenne ,-)

Előzmény: dimelo (52198)
troglodita Creative Commons License 2020.09.08 0 1 52200

Hát izé, az m60.hu nyilván nem mondhat mást, mint azt, hogy ő milyen fontos egy projekt...

És félreértés ne essék: én szeretek vezetni rajta, mert ritka jó dolog egy tök üres úton száguldozni 130-140-el ;-)))

Előzmény: dimelo (52198)
Jared- Creative Commons License 2020.09.08 0 0 52199

Nem az M6-ot kurták el, hanem az M60-at.

Előzmény: troglodita (52197)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!