Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52288

Persze, maga a csomóponti ágak kialakítása is más, alapvetően nem tudta, hol van, és improvizált.

Előzmény: rm40 (52287)
rm40 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52287

Az útfelület minősége (is) azért eltérő kicsit...

Előzmény: RadiX (52286)
RadiX Creative Commons License 2020.09.14 0 1 52286

Azt tudom elképzelni, azt hitte hogy a 3-as főútra kanyarodik.

Előzmény: Jared- (52283)
MCA-001 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52285

Azért azt a szintet még nem értük el mint a fejlett Nyugat.

Ott is az infrasuktúra fejlődésével együtt jelentek meg a hasonló anomáliák.

 

A 90-es évek elején mindig úgy véltem, hogy az osztákok milyen figyelmetlen vezetők lehetnek, mert folyamatosan azt hallottam a rádióban, hogy: Achtung, Achtung, Geisterfahrer.

Előzmény: zirtz (52284)
zirtz Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52284

Azért az nagyon elgondolkodtató, hogy lassan 60 éve vannak autópályák Magyarországon, de az ehhez kapcsolódó közlekedési kultúra mégsem vált magától értetődővé. Egy ilyen őrültség mellett mindennapos pl. a folyamatos haladás a belső, vagy a középső sávban, vagy a műszaki leállósáv előzéshez való használata.   

Előzmény: trizs77 (52279)
Jared- Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52283

Meg indexelt is balra! 

Előzmény: NAR (52278)
trizs77 Creative Commons License 2020.09.14 -1 0 52282

Igen ez tetszett.

Jól láthatóan felmérte mi a helyzet és tudatosan az üres utánfutónak ment inkább mint a nehéz terepjárónak.

Előzmény: ÁsítóSárkány (52280)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52281

A bolondokkal nehéz... Vagy a másik sofőr hirtelen durva rosszullétével (ilyet tud okozni az is)...

Előzmény: trizs77 (52279)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52280

Volt lélekjelenléte a vétlen sofőrnek: inkább a vontatmányba szállt bele...

Előzmény: trizs77 (52277)
trizs77 Creative Commons License 2020.09.14 -1 0 52279

Ezért építünk sok pénzért, új és jó utakat.

 

A bolondokat meg nem szűri ki a rendőr .........................................:-(((

 

 

Előzmény: NAR (52278)
NAR Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52278

Még csak különösebben le sem lassít a balkanyar előtt az idióta, hanem lendületből, körbenézés nélkül kanyarodik...  Ami még feltűnt, hogy mennyire gyorsan vissza tudott jönni a személyautó a sávelválasztó vonalról a saját sávjába - a sofőr elkezdett volna balról kerülni (ha a pickup megállt volna a külsőben), de miután nem állt meg és nem fért volna el előtte, vissza tudta hozni az autót, hogy hátulról kerülje ki. Gumik, vezérlőelektronika segített? A mögötte jövő autó is meg tudott állni még a baleset helyszíne előtt.

Előzmény: trizs77 (52277)
trizs77 Creative Commons License 2020.09.14 -1 0 52277
dimelo Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52276

2005-től 2009-ig próbáltuk (volna) meggyőzni a túloldalt, hogy nem ez a nyerő páros...

A3 északon, bypass délen és nyugaton. Legalább az M4-et közelíteni kellene Ártánd-Borshoz.

 

 

 

de mindig azt hangoztatták:

2003-ban ebben egyezett meg Medgyesi és Nastase...

 

Kellett ehhez a balfékséghez - itt és ott - a helyi érdek is.

 

OFF

 

Kommentár nélkül:

https://illuziokattaplalok.com/2016/06/03/kiss-sandor/

 

ON

Előzmény: troglodita (52275)
troglodita Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52275

Mondjuk ki nyugodtan: ez is el lett kúúúúúúúúúúrva ;-)))

(De elsősorban román részről, a Nagyvárad déli elkerülő + északon vezetett autópálya csakis ezt eredményezhette. Nem baj, személykocsival érdemes lesz ap-zni, mint az M6-on ;-))) )

Előzmény: dimelo (52274)
dimelo Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52274

Ma reggeli közlés a Bors - Ártánd határról:

trafic intens - numar mare de automarfare prezentate la control pe sensul de iesire din tara

 

Google translate:

nagy forgalom - nagyszámú önjáró járművet mutatnak be ellenőrzésre az országból kifelé menet

 

A régi határon 3-3 sávban engedik a kamionokat.

Az új átkelőn (Bors II)  1-2 sávban.

 

Személyforgalom, régi: 3-3 sáv, új: 3-3 sáv van nyitva.

 

 

Az aknafedelek most is csattognak, a kamionok ugyanúgy dübörögnek a 42. főúton...

Előzmény: dimelo (52264)
Jared- Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52273

Teljesen normális európai tempo...

Előzmény: troglodita (52272)
troglodita Creative Commons License 2020.09.13 0 0 52272

Erre én is rákattintottam, valami olyasmi is szerepel a nagy győzelmi jelentésben, hogy a földmunkák 80%-a kész. Hát köszönjük, 60km-en baszakodni 4 éven keresztül :-(((

Előzmény: dimelo (52269)
dimelo Creative Commons License 2020.09.13 0 0 52271

Ami nem nálunk probléma, azzal ne törődjünk, az olyan mintha nem is lenne...

 

Magyarul: mi f@sza gyerekek vagyunk, a többi a hibás....

 

A Via Carpathia még 10 év, ha egyáltalán...

Előzmény: hegyaljai3 (52270)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 52270

Mit értsünk itt azon, hogy "nimby-ta duma"? Kinek a hátsó udvarára gondoljunk?

(Nem tekintettem provokációnak, hiszen tény, hogy nem látszik a folytatás ütemezése.)

Előzmény: dimelo (52269)
dimelo Creative Commons License 2020.09.13 0 0 52269

Nem szándékoználak provokálni,

tudom, hogy szívügyed BAZ. megye.

 

De: a valóság pontosan ugyanúgy áll (köszönő viszonyban), mint ahogy az M44-nél helyesen jelezted.

 

https://magyarepitok.hu/utepites/2020/09/igy-valik-teljesse-az-eszak-deli-gyorsforgalmi-folyoso-kelet-magyarorszagon-galeria?fbclid=IwAR0Iuy1zk8oQwLTsu1GMihSiPhRTosGBss4__c3S-XNl4w4Q5JdaS9Y_DSU

 

a Via Carpathia közlekedési folyosó fontos hiányzó láncszemét hozza létre. Megépülése után ugyanis teljessé válik észak-déli irányban a Kassa-Miskolc-Debrecen-Nagyvárad gyorsforgalmi útvonal

az M30-as, M3-as, M35-ös által, valamint a nemrég átadott nagykereki M4-es szakasz által.

 

Megint ez a nimby-sta propaganda duma....

 

Ha csak egy kicsit is tárgyilagos lett volna  a szerző, akkor túllát az orrán:

https://www.google.com/maps/dir/48.6452025,21.2694758/47.1859039,21.9162196/@47.8763014,21.0466391,9z/data=!4m2!4m1!3e0

 

Sem Kassánál, sem Váradnál nincs folytatás... Vagyis a hiányzó láncszemek száma több, mint a meglévőké...

 

De minálunk a meccs addig tart, amíg meg nem nyerjük?

Előzmény: hegyaljai3 (52254)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 52268

Szerintem senki sem gondolta itt, hogy az egesz at lesz adva :)

Előzmény: trizs77 (52267)
trizs77 Creative Commons License 2020.09.13 -1 1 52267

M76:

"A polgármester végül elmondta: még ebben a hónapban [...] és megtörténik az M76-os út műszaki átadása." (zaol.hu)

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Ugyanez helyesen :

 

M76:

"A polgármester végül elmondta: még ebben a hónapban [...] és megtörténik az M76-os út  egy szakaszának  műszaki átadása." (zaol.hu)

Előzmény: kamant (52265)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 52266

Ez mar a hiszem, ha latom kategoria :) Volt mar par fake datum. Felnő egy gyerek, mire elerik Egerszeget :)

Előzmény: kamant (52265)
kamant Creative Commons License 2020.09.12 0 0 52265

M76:

"A polgármester végül elmondta: még ebben a hónapban [...] és megtörténik az M76-os út műszaki átadása." (zaol.hu)

dimelo Creative Commons License 2020.09.12 0 0 52264

Újabb nagyotmondó bajnokság:

 

https://haon.hu/puspokladany-hirei/szinte-zaj-nelkul-halad-a-forgalom-barandon-4338995/

 

09.10-én szerdán történt, az M4/A3 átadása után.

 

1. A tudósító fotókkal is alátámasztja tapasztalatait:

A 42-es főút településen átvezető szakaszának felújítása alkalmából rendezett átadó résztvevői tanúi lehettek, hogy szűk fél óra alatt is mennyi teherjármű halad át Bárándon.

 

2. A megyei Közgyűlési elnök "jó" hírt közöl:

A napokban átadott M4-es autópálya máris érzékelhetően vett le az ártándi határátkelő forgalmából, és ez azt jelenti, hogy Bárándon is kevesebben hajtanak keresztül.   

 

3. Az államtitkár kritizál, magasztal és bagatellizál:

Bodó Sándor hangsúlyozta, hogy annak idején ezt az utat közel sem a mai forgalom nagyságára tervezték, az út korszerűsítése ezért is volt fontos.

Majd saját véleményét tolmácsolva elmondta, hogy a munkálatok nagyon nem zavarták meg a közlekedőket...  

 

4. A polgármester májusban még így nyilatkozott: 

az M4 sztráda Berettyóújfalu és az országhatár közötti szakaszának elkészülte után már várhatóan sok teherjármű választja az M4-M35-M3 útvonalat,

így kevesebb lehet Báránd közlekedési terhelése.

Az átadáson már ismét aggódott:

a 42-es főút tranzitforgalmáról is beszélt, amely a zaj a por és a rezonancia miatt sok bosszúságot okoz, viszont a település jövőjét is jelenti az idegenforgalom, újabban az ipari park révén.

 

Ellentmondások:

1-2.  ha sok a teherjármű, akkor nem kevesebben hajtanak át Bárándon.

Ártándnál kevesebb a forgalom, de azok 80%-a a 42. úton közlekedik most is.

Az M4 határszakasz csak a Debrecen-Nyíregyháza-Miskolc-Kassa forgalmat veszi át.

 

3. Az államtitkár úr nem akar pontosan emlékezni:

http://www.e-tarsulas.hu/dte/letolt_melleklet.aspx?tel_id=4000&biz_id=0&eloterj_id=3276&etm_docid=2c55627f-799d-4a00-9fde-9a0ac84fe3ec&filename=02C_Megyei_kozuthalozat_bemutatasa.pdf.

"a 42.sz. főút 8+000 –62+900 km sz. közötti szakaszának 11,5 tonna tengelyterhelésre történő megerősítése 2006. évben megtörtént.

Ennek keretében a korábban a rehabilitációból kimaradt 6,3 km-es szakasz korszerűsítésére is sor került."

                    

Az "annak idején" az 1930-as éveket jelenti, de 14 évvel ezelőtt 11,5 t-s felújítás történt, amit a brutális kamionforgalom azóta teljesen tönkretett.

Püspökladányban 2016-ban volt felújítva a 42. főút belterületi szakasza, de a csatornafedelek továbbra is csattognak, dübörögnek. (Amíg kamionok mennek rajtuk)

 

4. A bárándi polgármester nem akar zajt, port, balesetveszélyt, de félti a település idegenforgalmát...

 

Az egyetlen pozitívnak nevezhető mondat - kár, hogy egyben beismerés: nem ért semmit az M35 hókuszpókusz...

az igazi megoldást az M4-es gyorsforgalmi út megépítése jelenti majd...

 

Tragikus lenne, ha addig még (néhányszor) fel kellene újítani a 42. főutat...

 

 

nikkinév Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52263

a 6-os úton 8 km 

ami kanyarog fel meg le 

ha jártál rajta akkor tudod 

az alagút meg egyenesen ment volna át 

Előzmény: Törölt nick (52261)
nikkinév Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52262

amit löszbe belefúrtak annál nem nagyon kellett volna hosszabb alagút 

és akkor tényleg ott lenne mellette a 6-os úton a szerpentin ,ami  felmegy  a dombra 

amit kiváltott volna , és akkor a pálya is Pécsre vezetne , nem Mohácsra 

Előzmény: nikkinév (52260)
Törölt nick Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52261

Ok túlóztam,de elég sok a 8 km is.

Előzmény: nikkinév (52260)
nikkinév Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52260

te biztos "nagyon ismered"   a környéket , ha ekkora butaságot írsz 

max  Pécsvárad és Mecseknádasd között kellett volna alagút

az meg a 6-os úton is csak 8 km 

Előzmény: Törölt nick (52251)
troglodita Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52259

a lényeg inkább a fizetőkapuknál van ;-)))

Előzmény: dimelo (52256)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!