Keresés

Részletes keresés

Jared- Creative Commons License 2020.09.15 0 1 52304

Na mindjárt más. Kár idekeverni az ingyenes 2x2 sávositott főutakat. Véleményem szerint mind Kaposvár, mind Salgótarján vagy Veszprém nagyon jól járt ezekkel az utakkal.

 

Mondjuk terv az pont van, max neked nem tetszik. De abban egyetértünk, hogy bele kéne (kellett volna már rég) vágni M8-ba, M9-be. Csak hát ugye akkor meg más nyavalygott volna, hogy miért ezt, és miért nem azt.

Előzmény: aladar644 (52303)
aladar644 Creative Commons License 2020.09.15 0 0 52303

Valóban, még az sincs.nemhogy hálózat. vagy hálózat-tervezet.

Előzmény: Jared- (52302)
Jared- Creative Commons License 2020.09.15 0 1 52302

Nincs olyan útunk hogy R67. 2x2 sávos főút van egy megyeszekhelyre. Nagyon helyesen. 

Előzmény: aladar644 (52301)
aladar644 Creative Commons License 2020.09.15 -1 0 52301

A mi dícsőséges M9-esünkhöz,R67 képest sehol sincsenek az összevisszaságok terén.

Előzmény: troglodita (52298)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.09.15 0 0 52300

Ez a Román Köztársaság problémája. Számunkra a fontos, hogy ne a magyar oldalon álljanak kilométeres kamionsorok. Támogassuk Románia shengeni tagságát - ne a romániai magyar kisebbségre hivatkozva - hanem gazdasági érdekeinket szem előtt tartva. Az A3 pedig előbb-utóbb folytatódni fog, mindannyiunk hasznára.

Előzmény: troglodita (52298)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.09.15 0 0 52299

Mondjuk ez nem tudom mennyire jó törésteszt. Simán megpördítette, odébbtolta... egy fal, fa vagy villanyoszlop eléggé máshogy viselkedik...

Előzmény: troglodita (52291)
troglodita Creative Commons License 2020.09.15 0 0 52298

Hát ja, egyrészt olyan nagy ívű álmok, amiből majd talán 50 év múlva lesz valami (nem túlzás: az A3 lassan 20 éve nem épül/épül), aztán meg a sz@rból-húúúúgyból való kényszerépítkezések, pl. nagyváradi elkerülő. De pl. most sem tiszta, hogy ha az A3-at a határ és a város között valahogy bekötődik ebbe az elkerülőbe, az a majdani A11 része lesz, vagy az egy különálló út lesz, vagy mégis micsoda. És akkor ott állnak, hogy sok-sok év eltelik, sok-sok ezer milliárdot elköltenek és csak egy nagy halom összevisszaságot sikerül felépíteniük.

Előzmény: Jared- (52295)
troglodita Creative Commons License 2020.09.15 0 0 52297

Az még jobb, azon meg sem látszik, hogy kicsit meggyűrték, mert gyárilag olyan ;-)))

Előzmény: Avaar (52296)
Avaar Creative Commons License 2020.09.15 0 0 52296

Szerintem egyértelműen Renault Scenic. :) Lehet, hogy a jövőben reklámozni sem kell majd :D

Előzmény: troglodita (52291)
Jared- Creative Commons License 2020.09.15 0 0 52295

Mondjuk ez tényleg érdekes, romános történet lehetett. Milyen helyi érdek irhatja felül pl. azt, hogy a repülőtér a város déli határában fekszik, és juszt sem kap autópályakapcsolatot?

Előzmény: troglodita (52293)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2020.09.15 -2 0 52294

" Mindenesetre eléggé meggyőzőre sikerült a töréstesztje ;-)"

 

Ez lyó....-:)))

Előzmény: troglodita (52291)
troglodita Creative Commons License 2020.09.15 0 0 52293

Ez egyértelműen a román oldal sara, na de hát ők nagy optimistán úgy képzelték, hogy mostanra az A3 már rég készen van és talán még az A11 (Arad-Nagyvárad) is. Ehhez képest meg ott a szomorú valóság...

(Sanyi bá: anyósom osztálytársa volt, jóféle alak volt világéletében ,-) )

Előzmény: dimelo (52276)
troglodita Creative Commons License 2020.09.15 0 0 52292

Igen, szerintem is eltévedt, és az útfestéstől meg mindentől teljesen függetlenül szentül meg volt arról győződve, hogy neki ott balra kell kanyarodnia...

Előzmény: RadiX (52286)
troglodita Creative Commons License 2020.09.15 0 0 52291

Szééééép ;-))) De az utánfutó kerülgetése sem lehetett piskóta, bár végül is az egészen kulturáltan hagyta el az útpályát. Amúgy a szürke autó egy S-Max? Vagy Toyota Verso? Mindenesetre eléggé meggyőzőre sikerült a töréstesztje ;-)

Előzmény: trizs77 (52277)
oculus2 Creative Commons License 2020.09.15 0 0 52290

Igen, megőrizte a hidegvérét. Ezzel vszleg a szabálytalankodó életét is megmentette. 

Előzmény: trizs77 (52282)
NAR Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52289

67 éves volt a sofőr. Simán lehet kezdődő Alzheimere vagy más, tudati leépüléssel járó betegsége...

Előzmény: zirtz (52284)
RadiX Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52288

Persze, maga a csomóponti ágak kialakítása is más, alapvetően nem tudta, hol van, és improvizált.

Előzmény: rm40 (52287)
rm40 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52287

Az útfelület minősége (is) azért eltérő kicsit...

Előzmény: RadiX (52286)
RadiX Creative Commons License 2020.09.14 0 1 52286

Azt tudom elképzelni, azt hitte hogy a 3-as főútra kanyarodik.

Előzmény: Jared- (52283)
MCA-001 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52285

Azért azt a szintet még nem értük el mint a fejlett Nyugat.

Ott is az infrasuktúra fejlődésével együtt jelentek meg a hasonló anomáliák.

 

A 90-es évek elején mindig úgy véltem, hogy az osztákok milyen figyelmetlen vezetők lehetnek, mert folyamatosan azt hallottam a rádióban, hogy: Achtung, Achtung, Geisterfahrer.

Előzmény: zirtz (52284)
zirtz Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52284

Azért az nagyon elgondolkodtató, hogy lassan 60 éve vannak autópályák Magyarországon, de az ehhez kapcsolódó közlekedési kultúra mégsem vált magától értetődővé. Egy ilyen őrültség mellett mindennapos pl. a folyamatos haladás a belső, vagy a középső sávban, vagy a műszaki leállósáv előzéshez való használata.   

Előzmény: trizs77 (52279)
Jared- Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52283

Meg indexelt is balra! 

Előzmény: NAR (52278)
trizs77 Creative Commons License 2020.09.14 -1 0 52282

Igen ez tetszett.

Jól láthatóan felmérte mi a helyzet és tudatosan az üres utánfutónak ment inkább mint a nehéz terepjárónak.

Előzmény: ÁsítóSárkány (52280)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52281

A bolondokkal nehéz... Vagy a másik sofőr hirtelen durva rosszullétével (ilyet tud okozni az is)...

Előzmény: trizs77 (52279)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52280

Volt lélekjelenléte a vétlen sofőrnek: inkább a vontatmányba szállt bele...

Előzmény: trizs77 (52277)
trizs77 Creative Commons License 2020.09.14 -1 0 52279

Ezért építünk sok pénzért, új és jó utakat.

 

A bolondokat meg nem szűri ki a rendőr .........................................:-(((

 

 

Előzmény: NAR (52278)
NAR Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52278

Még csak különösebben le sem lassít a balkanyar előtt az idióta, hanem lendületből, körbenézés nélkül kanyarodik...  Ami még feltűnt, hogy mennyire gyorsan vissza tudott jönni a személyautó a sávelválasztó vonalról a saját sávjába - a sofőr elkezdett volna balról kerülni (ha a pickup megállt volna a külsőben), de miután nem állt meg és nem fért volna el előtte, vissza tudta hozni az autót, hogy hátulról kerülje ki. Gumik, vezérlőelektronika segített? A mögötte jövő autó is meg tudott állni még a baleset helyszíne előtt.

Előzmény: trizs77 (52277)
trizs77 Creative Commons License 2020.09.14 -1 0 52277
dimelo Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52276

2005-től 2009-ig próbáltuk (volna) meggyőzni a túloldalt, hogy nem ez a nyerő páros...

A3 északon, bypass délen és nyugaton. Legalább az M4-et közelíteni kellene Ártánd-Borshoz.

 

 

 

de mindig azt hangoztatták:

2003-ban ebben egyezett meg Medgyesi és Nastase...

 

Kellett ehhez a balfékséghez - itt és ott - a helyi érdek is.

 

OFF

 

Kommentár nélkül:

https://illuziokattaplalok.com/2016/06/03/kiss-sandor/

 

ON

Előzmény: troglodita (52275)
troglodita Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52275

Mondjuk ki nyugodtan: ez is el lett kúúúúúúúúúúrva ;-)))

(De elsősorban román részről, a Nagyvárad déli elkerülő + északon vezetett autópálya csakis ezt eredményezhette. Nem baj, személykocsival érdemes lesz ap-zni, mint az M6-on ;-))) )

Előzmény: dimelo (52274)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!