Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Egyik járműves facebook csoportban láttam előbb a képet, amin a KPP984-es Ikarust, illetve a maradékát viszi egy teherautó Csornán, ha jól látom akkor a győri irány felé megy.
Hát figyelj ide Palacsinta fesztivál. Van egy rossz hírem. Engem aztán q nem érdekel hogy annyira nem áll jól az ország, hogy a lakatosműhelyben havi 45,000 kaszáltok, de hogy te vagy kiakadva mások személyeskedésére, holott te osztod az észt úgy, hogy közben olyan dolgokat hozol fel indoklásnak, hogy rég nem állja meg a helyét. Tök mindegy, hogy Korában 3m ugranak a 260-asra, az még nem indok arra, hogy itt ne legyen jobb. Ez magarországon már bevett szokás, ( meg Győrben ), hogy ha van valami ami nem túl fényes, ne arra törekedjünk, hogy hogy jobb legyen, hanem arra, hogy hogyan magyarázzuk meg azt, hogy miért szar. na ez megy itt is. És a másik meg, hogy fel kell nőni. Fel kell nőni az okostelefonhoz, a modern dolgokhoz, mert enélkül sajnos meghal az ember. Fel kell nőni az általatok futtatott szar győri tömegközlekedkésnek is, mert már a tavalyi évben is a sírban volt. Ép kézláb ember erre törekszik , hogy jobb legyen és az újításnak örül.
Na de , ha ennyire van idő, és ilyen szép elképzelések vannak, akkor miért is nem keresi fel a városháza utca 1.-et és mondja el indoklásait, hogy minél több szar busz van itt, annál jobb lesz ? Ja, mert kiröhögnék.
Ezek az Ikarusok még abban az időben készültek, mikor még nem volt divat a pazarlás, és úgy gondolkodtak, hogy egy szebb jövőt szeretnének. Mennyivel olcsóbb, és kevesebb környezeti terhelést ad, ha átpakolgatod a meglévő dolgokat felül egy másik vázba. Másik dolog, hogy nem sikerült a fejlesztés, mert jött a rendszerváltás, és vele a Szovjetunió széthullása, ezt ne hozd be érvnek.
Közelítsük meg másik oldalról: Szerinted jó dolog ez a pazarlás, ami most folyik a Európában? Fene nagy kényelmetekben nem tudtok pár lépcsőt megmászni? Érdekes, Sokorópátkán mai napig nincs buszmegálló öböl egy szigettel, a 78 éves nénik a 260-as Ikarusról a földről szállnak fel-le, és nem lusták. Technika fejlődésével korcsosul el az ember, nézz csak körbe, ha fel tudod a fejed emelni az okostelefonból, és tudnál nyitni a világ felé.
Senki sem azt mondta, hogy rossz a fejlődéssel lépést tartani, de emberi léptékben kéne. Gazdaságilag nem áll olyan jól ez az ország, mint ahogy arról mesélnek a TV-ben.
Hát nem tudom, de nekem gyanús, hogy a Győrben lecserélendő buszok egy része jobb állapotban van, mint néhány soproni gép. Gondolok itt elsősorban az E94-ekre meg a BN-18-asokra... De már a Mercik sincsenek olyan hű de jó állapotban, ma reggel is az egyik csuklós olyan füstöt húzott maga után, hogy bármelyik (már leállított) 415-ös megirigyelhette volna. A NOS-072-t meg már hetek óta nem láttam -- vele mi van?
Kicsit túlreagáltad a hozzászólás jelentőségét :). Arra akartam kilyukadni, hogy Győrben egyszerre selejtezhetnek 29 db-ot, ( ami még szintén nem biztos ugye ) Sopronban meg már 4 éve nem tudják azt az egyet kiváltani. Nincs bajom magával a járművel.
Ja, valóban legyen az, hogy levesszük a rendszámot, majd dobjuk vissza. Az egész vázcsereberének az a lényege, hogy hogyan ússzuk meg azt, hogy új buszt kelljen vásárolni.