Na igen, kérdés, hogy az új híd mekkora plusz forgalmat generál délnyugat-északkelet irányba. De ez az, amit gondolom senki nem tud előre kiszámolni. Gondolom a Kassa-Graz útvonal eddig sem erre ment és ezután sem fog erre menni, de persze kreatív lengyel kamionosok bárhol akadhatnak, akik ezek után erre indulnának neki.
Lehet, sőt igaz is. Most nézem viszont, hogy eddig az egész forgalom teljesen átment a városon, Dunán innen és Dunán túl is.Most csak egy kicsit jobb a helyzet. Éppen ezért (is) nyugatabbra esetleg keletebbre vittem volna,Gönyű vagy Almásfüzitő mellé.
Amit te írsz az a politika. Még nincs probléma de már megy a verkli.
Nálunk (Bp) egy játszóteret adtak át. Az átadás előtt, minden kerületi platformon (kép, szó, fb...) elkezdődött a kavarás. Minden gyerek megég a játszótéren. (Felforrósodnak a csúszdák). Természetesen semmi baj nem történt.
Tehát, szerintem akkor érdemes foglalkozni a témával, ha lesz téma.
A híd megítélése az úthálózat fejlettsége és a közlekedési terhelés miatt azonban nem egységes a két országban. Míg a magyar oldalon egy elkerülőúton lehet elhaladni déli irányban Dél-Komárom mellett az M1-es autópálya felé, addig a szlovákiai részen keleti irányban muszáj áthajtani a városon. Az óvatos becslések szerint nagyjából egy évtized múlva készülhet el a komáromi elkerülőút. Emiatt a helyiek közül sokan attól tartanak, hogy a Monostori híd által megnövelt forgalom elviselhetetlen terhelést fog jelenteni a városnak és a környékbeli településeknek a következő években."
Máris vannak kétségek, mindez a rossz elhelyezés miatt.
Az M60 Szigetvár fele építésével, majd előtte a 67-esként haladna a Balaton fele, elérné Kaposvárnál az M9-t, és máris megvan azM60 haszna is, meg az É és Ny fele a bekötése is Pécsnek. A Natura 2000 témát nem ismerem, de délről elkerülve aKisBalatont, kb Galambok tájékán nem hinném,hogy bezevarna a környezetvédelmi területbe
ez mondjuk nem igaz: 250ezer Brassó, és 142ezer Pécs. éppen ugyanannyi,mind a tőle 140 km-re fekvő Nagyszebené, ahol már régóta működik reptér.És Marosvásárhelyé is 145ezer, egy másik Brassóval szomszéd megyszékhely.Ahol szintén van menetrendszerinti reptér, pedig ott van 100k-re Kolozsvár repérrel együtt.
ez csak a környéken.
Különben azért is említettem Taszárt, mert régió központibb helye miatt sokkal nagyobb forgalmat bonyolíthatna le, mint egy kicsit kieső Pécs-Pogány.